Honda CR-V 2012 (MkIV)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30009
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od trojanac » 26 Jul 2012, 18:03

Predstavljen novi model Honda CR-V

Honda predstavlja četvrtu generaciju modela CR-V. Po prvi put uz CR-V biće ponuđena opcija pogona na dva i na četri točka, a poboljšanja na motoru su ostvarila značajno smanjenje emisije CO2. Prodaja novog modela CR-V za Evropu počeće u novembru 2012. godine, a proizvodiće se u Velikoj Britaniji. Novi model predstavlja savršeni sklad između efikasnosti, funkcionalnosti i bezbednosti.

SPOLJAŠNJI DIZAJN
Kod spoljašnjeg dizajna, smanjena je visina i dužina vozila bez ugrožavanja prostora, povećan je prtljažni prostor, a snažnija vrata su projektovana samo za Evropu. Takođe je poboljšana pozicija za vožnju po autoputu i ugrađena su prednja i zadnja LED svetla. U odnosu na prethodnu generaciju novi model CR-V dobija agresivniji i aerodinamičniji stav sa dubljim konturama i hrabrijim dizajnom. Cilj Honde je uvek da smanji veličinu mehaničkih delova u cilju obezbeđivanja više putničkog prostora. Repozicioniranje vetrobrana i novo dizajnirane haube obezbedili su drugu korist, a to je da prednji deo automobila ne može da se vidi sa sedišta vozača, što popoljšava vidljivost i lakše manevrisanje. Ekspanzivna staklena površina otkriva prostranost kabine, a u Hondi su posebno ponosni na dizajn zadnjeg prozora.

DIZAJN ENTERIJERA
Dizajn enterijera kod novog modela je kvalitetniji i funkcionalniji. Poboljšanja se odnose na prostranost, ergonomsku efikasnost, NVH, 5” integrisani, inteligentni, multi – informacioni displej (I-MDI), prednja i zadnja sedišta. Postignuta je značajna redukcija buke koja ulazi u kabinu. Dodatni zvučni izolacioni material postavljen je na donji deo putničke kabine, kao i na sva vrata. Ovaj kvalitetni ambijent dodatno je poboljšan impresivnim spektrom opreme. U kabini pažnju odvlači I-MID displej, koji kontroliše zvuk, telefon i navigacioni sistem (ukoliko postoji). Prednja sedišta imaju mogućnost približavanja bočnim stranama vozila, što olakšava izlazak.

EFIKASNOST I UDOBNOST
Bolju efikasnost čini poboljšana aerodinamika, 2.0 i-VTEC i 2.2 i-DTEC motor, 12% smanjena emisija CO2, ECO Assist sistem i ECON režim, kao i IDLE STOP tehnologija. Pod haubom novog modela CR-V korisnici će pronaći 2.0 i-VTEC benzinski i 2.2 i-DTEC dizel motore koji su redizajnirani u funkciji smanjenja emisije štetnih gasova. Takođe poznati Hondin ECON režim smanjuje potrošnju goriva, a ECO Assist sistem pomoću ekrana savetuje vozače kako njihov stil vožnje utiče na efikasnost goriva. Udobnu vožnju, rukovanje i stalnu bezbednost obezbeđuju MA-EPS, HAS, HDC, VSA, ADAS, ACC, CMBS, LKAS, ESS sistemi.

Proizvesti novu verziju modela koji je prodat u preko 5 miliona primeraka je velika odgovornost, ali za Hondine inžinjere to je predstavljalo izazov i zadovoljstvo. Da bi poboljšali vozilo koje je već dobro izbalansirano i poštovano, jedino rešenje je da se to vozilo poboljša u svakoj oblasti što je Honda upravo i uradila.


Preuzeto sa honda-srbija.rs

Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8367
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od grujicd » 26 Jul 2012, 20:35

Pratim novi CR-V još od prošle godine kad se pojavio u USA. Ima novi model prednosti, nije da nema, ali suština nije promenjena - motori i menjači su isti, kao i približne dimenzije. Dnevna svetla i bolja multimedijalna podrška su plus, mogao bi da nabrojim sad do još 10-tak sitnijih stvari pošto sam sve napamet naučio, ali na žalost pomeranja zadnje klupe napred-nazad i nasloni pozadi mogu samo minimalno da se obore. To su morali da eliminišu da bi dobili preklapanje zadnjih sedišta iz jednog poteza. Meni to ne igra nikakvu ulogu pošto su mi pozadi dečija sedišta pa ionako ne mogu da ih preklopim tek tako, a i pošto sam shvatio da su mi bitna podešavanja zadnje klupe ipak sam se odlučio za odlazeći model. A i nisam mogao da čekam više :pardon:

Bilo bi lepo, ako ništa drugo, da ponude i dizel od 180ks koji je do sad išao samo Accord Type S. Bez veze je da plaćaš penal za preko 2 litre, a da konkurencija izvlači više snage iz manje kubikaže.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30009
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od trojanac » 26 Jul 2012, 21:16

Slažem se potpuno za motorizaciju.
Meni je ovaj model, vizuelno, daleko atraktivniji i lepši pre svega, od ovog odlazećeg kad se pojavio. Međutim sada, na zalasku karijere, baš mi se sviđa i rado bi ga vozio. Novi donosi nešto agresivniji izgled, rekao bih da se malo više oslanja na stil koji se više dopada amerikancima, nego evropljanima. Definitivno da je ciljno tržite USA iako očekujem dobru prodaju i u Evropi.
Svakako, treba ga videti i uživo, a biće interesantno porediti stari i novi model sa istom motorizacijom i paketom opreme.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Delija » 28 Jul 2012, 21:35

I dalje je Mazda CX-5 daleko lepsa...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Xepoj87 » 28 Jul 2012, 21:42

Valjda je CX-7 u klasi CR-V-a?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10571
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Sloba » 28 Jul 2012, 21:44

Jok. CR-V je kompaktni krosover na bazi C segmenta, isto kao i CX-5.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Xepoj87 » 28 Jul 2012, 21:47

Mogao sam se zakleti da je CR-V veci... :pardon:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8367
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od grujicd » 28 Jul 2012, 21:51

Ista su klasa jer su približnih dimenzija. CX-5 je lepši, ali njegova glavna prednost je ujedno i glavni nedostatak - sve je novo - motori, menjači, šasija... A kod CR-V-a je sve staro ali provereno, sa samo kozmetičkim izmenama. Ja bi dao Mazdi bar godinu dve da se vidi kako će se ponašati sa našim gorivom, ali ako se pokaže da je pouzdanost na nivou koji se očekuje od japanaca, onda će možda biti zanimljiviji izbor.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30009
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od trojanac » 29 Jul 2012, 07:58

Upravo to. Ta Skyactive tehnologija navodno donosi mnogo toga novog i dobrog, ali pitanje je kako će se pokazati, pogotovo kod nas, sa našim gorivom i "stručnim" servisima. Inače se slažem da je Mazda napravila prelep automobil i rekao bih, jako dobar. Samo da to i potvrdi.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30009
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od trojanac » 01 Dec 2012, 21:04

Danas je u Delta City-ju javno predstavljen novi CR-V. Kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik Honde za Srbiju, organizovala je vrlo dobru prezentaciju ovog modela. Postavljena su čak 4 primerka ovog modela, u različitim bojama i opremom, što možete videti i na slikama. Svi zainteresovani su mogli da detaljno pogledaju izložene primerke, a pojedini posetioci (čitaj Bax) su zagledali do najsitnijih detalja.

Evo malo slika...

Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Kako je objavljeno u zvaničnom delu, CR-V ima udeo u prodaji od čak 45% što je izvanredan rezultat obzirom da su obično najprodavaniji modeli B i C segment. Novi CR-V će se naći u prodaji od ponedeljka, 03.12.2012. sa početnom cenom od 22.500e za osnovni model sa 2.0 benzinskim motorom od 150KS. Pored ovog motora, tu je i dobro poznati 2.2 dizel motor, a sredinom sledeće godine će ponuda dizela biti proširena sa novim 1.6 dizelom, koji se željno očekuje.

Iz mog ugla, motorizacija bi trebala biti proširena, ali to očigledno nije presudno jer su motori provereni i pouzdani. Sve ostalo je unapređeno u odnosu na stari model, mada nema ništa spektakularno drugačije. Spolja je atraktivniji i rekao bih, lakše prihvatljivog dizajna, jer je stari bio malo neuobičajen, pogotovo ispočetka, dok se ljudi nisu navikli. Inače, uživo izgleda dosta drugačije nego na slikama, meni je dosta lepši. Mislim da će dizajn dosta doprineti prodaji.
Što se enterijera tiče, to je jednostavno CR-V. Ručica menjača tamo gde i treba da bude, na centralnoj konzoli. :) Sve komande, instrumenti, sve je standardno, kao i kod starog modela, tako da tu nema nekog iznenađenja, osim što sve izgleda modernije. Ono što se mora naglasiti je da svi materijali i na izgled i na dodir deluju kvalitetno. Bax i ja smo baš zagledali mnoge detalje, ispipali ceo auto, a Bax je kasnije prešao i na pipkanje promoterke. :D Uglavnom, zaista neke zamerke nismo našli.
No više ćemo svakako moći videti na testiranju koje ćemo obaviti čim test vozilo bude dostupno.

Sve govori u prilog tome da će novi CR-V i dalje biti među najprodavanijim Honda modelima, a svakako i u svojoj klasi.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od methane.master » 01 Dec 2012, 21:16

trojanac je napisao: Slika Slika

Što se enterijera tiče, to je jednostavno CR-V. Ručica menjača tamo gde i treba da bude, na centralnoj konzoli. :) Sve komande, instrumenti,
Da ne kasapim quote....

Sl.1 - menjač na centralnoj konzoli. :uf:

Sl.2 - Bax je zaista nije ništa prepustio slučaju. Ispitan je svaki detalj. :kezo:

Nisam imao prilike da ga vidim, ali za sada, više mi se sviđa onaj sto ima Grujicd. U vezi motorizacije.... Nekako mi se 1,6 dizel čini ipak premalim za ovoliki auto. :nemampojma:
Širim haos!

Korisnikov avatar
mix024
Postovi: 686
Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
Lokacija: Subotica

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od mix024 » 01 Dec 2012, 22:29

trojanac je napisao:Uglavnom, zaista neke zamerke nismo našli.
Za CRV-a ili za promoterke?

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30009
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od trojanac » 01 Dec 2012, 23:26

CRV, sta je to? Ja to nisam vid'o.

WS & TT2
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30009
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od trojanac » 06 Dec 2012, 11:08

Prvi model Honda CR-V predstavljen je 1995. god. i do sada je prodato preko 5 miliona jedinica širom sveta.

Novi model ima još više prostora uz najveći prtljažnik u klasi od 589l, jedinstvena 'one motion' prekolopiva magična sedišta, još napredniju tehnologiju, veći stepen udobnosti, manju potrošnju i manju emisiju štetnih gasova. Agregati su pretrpeli toliko izmena da se gotovo mogu smatrati novim. Temperamentniji su, efikasniji sa najboljim odnosom potrošnje, CO2 i odziva na gasu u klasi.

U prodaji su dostupni 2.0 litarski i-VTEC benzinski i 2.2 litarski i-DTEC dizel agregat. Pored njih, sredinom 2013. godine u Srbiji će biti dostupan i potpuno novi 1.6 litarski turbo dizel motor.

Do sada je kod Honde CR-V bio dostupan isključivo pogon na svim točkovima, međutim pokazatelji evropskog tržišta od 51% učešća modela sa pogonom na dva točka u kompaktnom SUV segmentu, uticali su na to da i Honda, po prvi put u Evropi, uvede pogon na prednjim točkovima, i to u varijanti sa 2.0 benzinskim i 1.6 dizel agregatom.

Sa novim CR-V modelom najavljujemo povratak modela sa dizel agregatom u ponudu, a cena osnovnog modela 2.2 Comfort 4WD iznosi 27.400eur.

Kao najava za otkrivanje ovog modela, u Delta Cityju je održan 'flash mob', koji je izazvao pažnju prisutnih, a nakon promocije, posetioci su imali prilike da uživaju u brojnim dodatnim sadržajima od kojih je najatraktivniji bio ispisivanje imena na japanskom.

Ovom prilikom, direktor Delta Auto grupe, Nemanja Lazić je izjavio: "Uprkos trendu pada tržišta od 25% u 2012. godini, Honda je uz veliko angažovanje i kvalitet proizvoda uspela da zabeleži rast od 23%. CR-V je nosilac čak 45% učešća u strukturi prodatih Honda automobila i uvereni smo da će ovaj novi model doneti samo još bolje rezultate".

Direktorka Honde Aleksandra Đurđević izdvojila je da su inženjeri i dizajneri, interno, novoj Hondi CR-V dodelili nadimak "SUPER CR-V", verujući da su uspeli da naprave savršen balans između tri najvažnija aspekta koja se danas očekuju od jednog SUV automobila spojivši u jednom - efikasnost limuzine, funkcionalnost minivena i pouzdanost SUV-a.


VIDEO: http://www.videobim.com/video/predstavl ... honde-cr-v
Kamera, montaža, kolorizacija i vizuelni efekti (VFX): VideoBim.com
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Day Walker » 07 Dec 2012, 01:36

Iskren da budem, izrazito ruzan SUV medju trenutnom konkurencijom. Barem meni, predhodni CRV je mnogo lepsi.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Odgovori