Honda CR-V 2012 (MkIV)
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Hvala ti puno na svim ovim informacijama.
Ja lično nisam nikada vozio SUV,zato sam kao laik rekao da bi mi bilo žao da ne uzmem takav auto sa 4x4. A takođe sam rekao da realno i nema neke potrebe za tim. Iz tog razloga sam hteo da čujem vaša iskustva sa SUV za različitim pogonima. Zato ti se još jednom zahvaljujem na sugestijama.
Mislim da bi mi auto bio potreban samo za neki soft of road, do plaže...znači ništa od ozbiljne terenske vožnje. Tako da,zbog svega toga što si naveo ,sada kontam da bi moje potrebe zadovoljavao pogon na 2 točka. Sve prednosti koje si naveo ,meni apsolutno odgovaraju.
Hvala što mi otvaraš oči!
Pozz
Ja lično nisam nikada vozio SUV,zato sam kao laik rekao da bi mi bilo žao da ne uzmem takav auto sa 4x4. A takođe sam rekao da realno i nema neke potrebe za tim. Iz tog razloga sam hteo da čujem vaša iskustva sa SUV za različitim pogonima. Zato ti se još jednom zahvaljujem na sugestijama.
Mislim da bi mi auto bio potreban samo za neki soft of road, do plaže...znači ništa od ozbiljne terenske vožnje. Tako da,zbog svega toga što si naveo ,sada kontam da bi moje potrebe zadovoljavao pogon na 2 točka. Sve prednosti koje si naveo ,meni apsolutno odgovaraju.
Hvala što mi otvaraš oči!
Pozz
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Facelift u pripremi.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
ovo je verovatno za US model, kod njih je i Civic 9th gen do sada imao 2 fejslifta
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
USA FL
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Vozio sam danas Accord 2.0, CR-V 2.0 (4WD) i CR-V 1.6 i-dtec (2WD). Podsetio sam se kako se voze prva dva (vozio sam ih ranije, ali ne istog dana), ali me je 1.6 i-dtec u tolikom autu vrlo prijatno iznenadio - mnogo vise nego kada sam seo u Civic 1.6 i-dtec. Kada izbace "pojacani" 1.6 i-dtec sa nekih 160 hp (pominje se i ZF menjac sa 9 brzina) koji treba da zameni 2.2 i-dtec to ce biti pun pogodak - 2.2 i-dtec je extra motor, ali zeza nasa registracija.
BTW, 2.0 benzinac i u Accord-u, a da ne pricamo o 4WD CR-V-u deluje malcice slabo. Za vece automobile (mali) atmosferci definitivno nisu pravi izbor.
BTW, 2.0 benzinac i u Accord-u, a da ne pricamo o 4WD CR-V-u deluje malcice slabo. Za vece automobile (mali) atmosferci definitivno nisu pravi izbor.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29862
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Tako deluje, što ne znači i da jeste slabo. Doduše, danas je u D segmentu 150KS neki minimum da kažemo, ali generalno sve što je ispod 10s do stotke i preko 200 max brzina je po meni sasvim ok. Naravno, bilo bi dobro da postoji veći izbor motora, ali verujem da će i to biti uskoro. CRV 2.0 ima performanse kao moj Civic što je po meni zadovoljavajuće, ali je potpuno drugačiji utisak u vožnji.
CR-V 1.6 i-DTEC nisam vozio i jedva čekam da ga provozam. U principu mogu bilo kad da ga dobijem na test, ali sam kratak sa vremenom zbog obaveza, a stvarno bi voleo da ga provozam u svim uslovima. Mislim da je odličan po svemu, jedino nije za neko jurcanje po autoputu.
CR-V 1.6 i-DTEC nisam vozio i jedva čekam da ga provozam. U principu mogu bilo kad da ga dobijem na test, ali sam kratak sa vremenom zbog obaveza, a stvarno bi voleo da ga provozam u svim uslovima. Mislim da je odličan po svemu, jedino nije za neko jurcanje po autoputu.
Posetite www.garaza.rs !
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Zaboravih da napisem da jedino sto mi je bas zasmetalo i kod CR-V-a i kod Accord-a je zvuk trenja guma o podlogu. To je bas lose izolovano. Kod CR-V-a smeta vise nego kod Accord-a jer ima mekse ogibljenje, pa ima manje drugih zvukova nastalih od loseg puta, ali ocekivao bih da to bude osetno bolje nego na Civic-u, a nije. Mada, tu se nisu proslavili ni Mazda CX-5, a ni novi Audi A3, za koje sam vec pisao.
Takodje, ono sto zameram svim Japancima (iz ove klase - Lexus i slicne ne racunam) - nema trika da naprave auto koji nema "cvrcaka" CR-V manje jer je "meksi".
Zakljucak je i da je za nase puteve nesto "dzipoliko" idealno, al' koliko god se trudio da mi se to svidja - ne ide mi
BTW, stvarno je super ovako probati automobile na gomili jedan za drugim jer jedino tako mozes da napravis pravo poredjenje.
p.s. I jos nesto, ako je nekome bitno - po zenskom misljenju benzinac je "bolji" od dizelasa Ja znam da 2,0 benzinac u takvoj karoseriji ne bih mogao da pazarim posle Civic-a. I 1.6 je realno slab - idealan je 2.2 ili taj najavljivani jaci 1.6. Jos bolje nesto sa preko 200 hp (turbina obavezno).
Takodje, ono sto zameram svim Japancima (iz ove klase - Lexus i slicne ne racunam) - nema trika da naprave auto koji nema "cvrcaka" CR-V manje jer je "meksi".
Zakljucak je i da je za nase puteve nesto "dzipoliko" idealno, al' koliko god se trudio da mi se to svidja - ne ide mi
BTW, stvarno je super ovako probati automobile na gomili jedan za drugim jer jedino tako mozes da napravis pravo poredjenje.
p.s. I jos nesto, ako je nekome bitno - po zenskom misljenju benzinac je "bolji" od dizelasa Ja znam da 2,0 benzinac u takvoj karoseriji ne bih mogao da pazarim posle Civic-a. I 1.6 je realno slab - idealan je 2.2 ili taj najavljivani jaci 1.6. Jos bolje nesto sa preko 200 hp (turbina obavezno).
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- cozmo
- Postovi: 5023
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Vozio sam ga danas na onom otvorenom danu kod Delta Cityja. Nisam odusevljen motorom. Doduse kratka je voznja, ali motor u Qashqaiu 1.6 dci je tisi i dosta bolje povlaci. Ima manju zadrsku, ipak se oseca tezina samog vozila, mislim da nije toliko bas startan. Prosecna potrosnja kod ovog je bila 6,6.trojanac je napisao:CR-V 1.6 i-DTEC nisam vozio i jedva čekam da ga provozam. U principu mogu bilo kad da ga dobijem na test, ali sam kratak sa vremenom zbog obaveza, a stvarno bi voleo da ga provozam u svim uslovima. Mislim da je odličan po svemu, jedino nije za neko jurcanje po autoputu.
Start-stop je, naprimer, malo grub. Kad se pali na semaforu kad stisnes kvacilo - malo kamionski osecaj. Inace, bio je zagrejan. I i II stepen su mi neubedljivi nekako, III odlican, a IV na 60kmh kad oces naglo ubrzanje - protestuje malo. U V stepen nije bilo prilike da ubacim. Inace menjac je super, sve pohvale, mnogo bolji nego kod Nissana. Pretpostavljam da bi na autoputu mogao tek da ocenim motor kako treba.
I malo je bucniji kad ubrzava. Mozda sam ocekivao vise od motora. Rupe se ne cuju, gume malo vise huce. Ali komfor voznje je odlican.
Sto se tice osecaja u voznji, odlican je, mekan je, komande su odlicne i veoma se lako vozi, kao perce - tu idu sve pohvale. Sto se tice komfora nemam zamerki, kao ni na ergonomiju. Malo je zdudaniji od RAV4 ali nista strasno. Ima dosta prostora, mozda malo krupnije osobe napred ce morati da se zdudaju ali boze moj.
Ustvari sve mi se dosta svidja, osim motora - sta znam, ostavio je na mene mlak utisak.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29862
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Poredim osnovne verzije, 2WD.
Ako su moji podaci tačni, QQ ima 1380kg i motor od 130KS, dok CR-V ima 1510kg i 10KS manje. Tako da nije ni čudo da motor u QQ bolje ide. Čekamo 1.6 i-DTEC u jačoj verziji, navodno 170KS. To će mu biti taman.
Ako su moji podaci tačni, QQ ima 1380kg i motor od 130KS, dok CR-V ima 1510kg i 10KS manje. Tako da nije ni čudo da motor u QQ bolje ide. Čekamo 1.6 i-DTEC u jačoj verziji, navodno 170KS. To će mu biti taman.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Day Walker
- Postovi: 23288
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- grujicd
- Postovi: 8336
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Ono što je važnije od slika je da će 1.6 dizel biti na raspolaganju i u verziji sa 160ks, sa 4x4 pogonom i sa 9-stepenim automatikom. Izgleda da će taj automatik biti ZF-ov, pa to neće biti klasičan i spor Hondin automatik. Ta kombinacija već deluje veoma zanimljivo, jedino me čudi što se još ne pominju novi turbo benzinci najavljeni pre godinu dve.
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Bruka i sramota...
https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo
https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Au brate...
Kazu da je jedini pao na testu od 19 vozila...
Kazu da je jedini pao na testu od 19 vozila...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)
Bas bez veze, narocito ako je samo do softvera, a verovatno jeste.