Honda CR-V 2012 (MkIV)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Heineken » 24 Okt 2014, 18:10

Koja sprdnja..... :uf:

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od McGruja » 24 Okt 2014, 18:12

Nemoguce da je sofrware

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Delija » 24 Okt 2014, 18:16

Ako je stvarno tako na svakom primerku - meni deluje da je ovo skoro pa za tuzbu.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od nuk » 24 Okt 2014, 18:19

Zamisli kupiš auto, odeš na Kop i zabodeš na prvom parkingu :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Xepoj87 » 24 Okt 2014, 18:22

Rece grucijd u drugoj temi, problem je sto modaju i zadnji barem malo da proklizavaju i onda rade sva 4.
To je uradjeno zbog nekog pregrevanja srednjeg diferencijala.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Delija » 24 Okt 2014, 18:24

Tek sad videh da se vec pisalo u drugoj temi o tome.
BTW, to po meni ne pije vode iliti jeftini izgovori...

Da treba tako ne bi samo Honda imala taj problem.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Xepoj87 » 24 Okt 2014, 18:42

Pa niko nije rekao da je to dobro ili da bi trebalo da bude tako, to je samo objasnjenje zasto je tako :)
Generalno moze da se desi da na parkingu, na zadnjim tockovima imas cist peton, a na prednjim zaledilo...
I to je ova glupava situacija...
Jos ako si na odmoru, pa natovaren pozadi...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od nidza » 24 Okt 2014, 19:06

Dovoljno je malo da cimne drugim točkovima i da lepo krene. Možda u praksi i nije toliki problem?

Tapatalk Pro

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od ljubitelj » 24 Okt 2014, 19:13

Stavili su malecne lamele u zadnji diferencijal koje se ocas posla pregreju. Usteda u konstrukciji.
Hondin PR kaze da u praksi po njima retko potreba da auto treba da se pokrene iz mesta samo sa 2 zadnja tocka pa su to tako napravili.
Resenje je softversko ogranicenje obrtnog momenta motora tako da se oslabi pa onda nece sprziti lamele.
I to jos u Skandinaviji kao ne ocekuje Honda klizavu podlogu :)
Da li je moguce da su napravili 5 miliona komada sa tom manom, pardon osobinom i jos nisu skapirali da je to problem :zbunjen:
Slican fail je imao ZF sa serijom automatskih menjaca kojima su se pregrevale lamele, preslab menjac za obrtni moment koji daje motor. Kasnije im se vise nije desilo.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29979
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od trojanac » 24 Okt 2014, 19:28

Ja bi to svakako testirao u praksi, pa onda dao zaključak. Kapiram da ovo jeste problem, ali bi voleo da vidim realnu situaciju u kojoj je CR-V bespomoćan, a drugi prolaze.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
ivica122
Postovi: 1526
Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
Garaža: Honda Accord CL7
Lokacija: Pirot, Србија

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od ivica122 » 24 Okt 2014, 19:42

Cinjenica je da ovo stvarno lici na realnu situaciju mogucu u svakodnevnoj voznji, ovaj test ne prikazuje nista ekstremno tako da samo mogu da se slozim da je ovo jedna losa osobenost ovog pogona koji su napravili. Takodje sam uveren da ovo moze softver da ispravi. Pa na svim tim kobajagi terencima veliki deo posla obavlja elektronika.

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Ji 4Tze » 24 Okt 2014, 19:54

https://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2Q

ovde (naravno) samo Subaru radi kako treba.
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od nidza » 24 Okt 2014, 19:58

Zanimljivo.

Gde možemo da saznamo eventualno koje gume su na kom autu? :-)

Tapatalk Pro

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8365
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od grujicd » 24 Okt 2014, 20:25

Na ovom drugom klipu se vidi da i CR-V vrti zadnje točkove, kao i ostali, tako da izgleda da je tačan onaj deo priče da radi kad je podloga slična pod svim točkovima.

Što se tiče softvera, ne bi rekao da je greška, već verovatno u softveru stoji koji limit je dozvoljen u skladu sa dozvoljenim zagrevanjem. Ko se duže bavio softverom prepoznaće sledeći scenario. Kad su imali problem sa onim testom šef je došao kod programera, lupio šakom o sto i rekao da povećaju limit, to je ionako za Švedsku, tamo je hladno, kakvo crno pregrevanje... Sledeće sezone su apdejtovali softver i nova verzija je opet otišla na sva vozila, poništavajući tako "swedish special edition".

Što se tiče ovog drugog klipa, sva vozila korektno prenose pogon na sve točkove. Ali su svi u proklizavanju na svim točkovima, kao da uopšte nemaju neki Traction control ili da im je isključen?! Ili jedino Subaru zna da napravi TC koji dobro radi u tim uslovima? Više mi izgleda kao da je do toga problem nego do prenosa snage napred/nazad/levo desno.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Post od Xepoj87 » 25 Okt 2014, 03:27

Po mom misljenju, ovde, po ovom klizavom mokrom, dosta zavisi i od sastava gume :)
Ali naravno, jasno je da ovde, jedino Subaru ima pravi 4x4, da u sustini moze da prebacuje vecinu torka na jedan tocak :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Odgovori