Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Nemam predstavu al sigurno da se milijardu stvari razlikuje pocev od kocnica, oslanjanja, nosaca motora itd. Isplativije kupiti rs za 3 soma kad iskoci.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ide ova Oktavija solidno, osećam da na autoputu može lako preko 200 po satu, a potrošnja se kreće od 4 do 6, prosek 5. Mana motora je što je kilaviji na niskim obrtajima, krene dobro posle 1800, a ispod ima i vibracije i kilav je a ispod 1500 mrtav. Tu fali 6 brzina, jer po gradu ne može 4 da uhvati bez vibracija, to jeste ispod 60 u 4 brzinu teško.
Imao sam dosta škoda starijih Rumster, Oktavija 1, Fabija 1 i 2, a ovo mi je razočarenje baš zato. Ova škoda me najviše podseća po ležanju. ljuljuškavosti i mekoći na Megan 2 sedan i kao da nema nikakve veze sa Oktavijom 1. Oktaviju 2 nisam nikada vozio. I Fabija 3 je korak nazad u odnosu na 2 po svemu. Sem velikog prostora za putnike i gepeka, na Oktaviji 3 se nema šta preporučiti nekome. Kad se setim oktavije 1, koja je pre više od decenije imala sinetičke tepihe na unutrašnjim koševima protiv buke, a ova skoro 20 godina kasnije čistu plastiku ko na Daciji.
Imao sam dosta škoda starijih Rumster, Oktavija 1, Fabija 1 i 2, a ovo mi je razočarenje baš zato. Ova škoda me najviše podseća po ležanju. ljuljuškavosti i mekoći na Megan 2 sedan i kao da nema nikakve veze sa Oktavijom 1. Oktaviju 2 nisam nikada vozio. I Fabija 3 je korak nazad u odnosu na 2 po svemu. Sem velikog prostora za putnike i gepeka, na Oktaviji 3 se nema šta preporučiti nekome. Kad se setim oktavije 1, koja je pre više od decenije imala sinetičke tepihe na unutrašnjim koševima protiv buke, a ova skoro 20 godina kasnije čistu plastiku ko na Daciji.
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
1.9tdi 105ks ima bas losu rezonancu motora oko 125-135, bruji nekako. Bio nov A3, polovan G5, Caddy. Ali npr 150-160 se smiri i ne cuje se.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Pa i na ovoj Oktaviji 1,6 tdi A7 se na 150-160 motor manje čuje, to jeste garantujem da nije bučniji nego na 130.
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Uglavnom se slažem sa stvarima koje ste napisali. Ta Oktavija sa tim motorom jeste bučna na autoputu. (1.6 dizel i 5 brzina menjač)
Pri većim brzinama naravno, buka od motora manje smeta, ostalo je priguši.
Zanimljivo da se sem motora, do nekih malo većih brzina, malo šta čuje, kao da je auto dobro izolovan, ali kada su stigli do motora, njega su samo ubacili u putnički prostor. (Pritisne se kvačilo pri nekih 140 kmh i unutra je baš tiho, letnje Conti Eco i zimske Pirelli gume)
Taj Pirelli SottoZero 3 je najtiša zimska guma koju sam vozio. Super guma...
Drug ima Oktaviju prve generacije, 2002. god. novu je kupio i taj auto je stvarno jako dobar. O3 Oktavija stvarno deluje kao nedostojan, plastičan naslednik. (Barem ova 1.6 TDI koja košta 17k eura, a ima manuelnu klimu i 5 brzina menjač...dobro opremljene 2.0 su sigurno drugačije)
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Pri većim brzinama naravno, buka od motora manje smeta, ostalo je priguši.
Zanimljivo da se sem motora, do nekih malo većih brzina, malo šta čuje, kao da je auto dobro izolovan, ali kada su stigli do motora, njega su samo ubacili u putnički prostor. (Pritisne se kvačilo pri nekih 140 kmh i unutra je baš tiho, letnje Conti Eco i zimske Pirelli gume)
Taj Pirelli SottoZero 3 je najtiša zimska guma koju sam vozio. Super guma...
Drug ima Oktaviju prve generacije, 2002. god. novu je kupio i taj auto je stvarno jako dobar. O3 Oktavija stvarno deluje kao nedostojan, plastičan naslednik. (Barem ova 1.6 TDI koja košta 17k eura, a ima manuelnu klimu i 5 brzina menjač...dobro opremljene 2.0 su sigurno drugačije)
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
ftj je napisao:Nemam predstavu al sigurno da se milijardu stvari razlikuje pocev od kocnica, oslanjanja, nosaca motora itd. Isplativije kupiti rs za 3 soma kad iskoci.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
To što je 5 brzina menjač ne utiče toliko na buku na većim brzinama jer je menjač prilično dugačak. Više to smeta na nižim brzinama gde je nekada teško naći odgovarajući stepen prenosa.
A slažem se da je prilično bučan. Vozim često i Focusa 1.5 TDCI koji je dosta tiši u svim režimima.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
A slažem se da je prilično bučan. Vozim često i Focusa 1.5 TDCI koji je dosta tiši u svim režimima.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Nisam primetio da je 5-a brzina dugačka, mislim da je kod mene na Audiju 6-a osetno duža, a ni ona nije nešto posebno dugačka. Pri 2000 o/m ide ravno 115 kmh u šestoj.
Svakako ima automobila čije su 5 i 6 brzina osetno duže od ovoga.
Tačno je buka od motora problem kod ove Oktavije, ništa drugo.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Svakako ima automobila čije su 5 i 6 brzina osetno duže od ovoga.
Tačno je buka od motora problem kod ove Oktavije, ništa drugo.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Pa i Octavia 1.6 TDI u petoj ide 115 km/h pri 2000 o/min.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Nisam primetio...baš ću da obratim pažnju narednog puta.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Rapid na 2000 o/min. Isto je i na Octaviji.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Na žalost jeste 1.6tdi dosta bučan u oktaviji... Mislim da je problem u izolaciji motornog prostora u odnosu na kabinu, jer je i 2.0 dosta bučniji nego u superb-u recimo (ali i tiši u odnosu na 1.6).
Jeste klasa ispod, ali je dosta napornije na dužim putovanjima - pošto sam često putovao u oktavijusu (1.6 i 2.0) baš je velika razlika u buci u odnosu na c5 2.0hdi (2011) koji vozim privatno
Jeste klasa ispod, ali je dosta napornije na dužim putovanjima - pošto sam često putovao u oktavijusu (1.6 i 2.0) baš je velika razlika u buci u odnosu na c5 2.0hdi (2011) koji vozim privatno
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ja sam, pre sigurno 4-5 godina, vozio Rapida sa tim motorom tj. sa verzijom od 105 konja i nije mi ostalo u sećanju da je bio nešto posebno bučan. Meni se npr. kod tog motora nije svidelo što je bio dosta trom, ali rekao bih da je to posledica prenosnih odnosa u menjaču, pošto su brzine bile baš "duge''.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Mislim da ova Oktavija 1,6 tdi sa 2500 obrta ide tačno 135 a na 2000 ide 108 po satu.
Hvala svima na komentarima. Ipak je problem konstrukcijom što znači da nije kvar. Najbučnija je na 2500. Posle nekog vremena vožnje baš dojadi. Veliki propust.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ja bih, da sam na tvom mestu, probao još neku Oktaviju sa istim motorom, pa ako je ista situacija, znaš da je to to, a ako nije obratiš se ovlašćenom servisu, pa neka rešavaju.