Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Baš tako. Znam da se drug žalio da mu je tvrda Fabia kad su kupili, baš primetno na nekim rupama i kolotrazima npr, i na kraju se ispostavi da im nisu skinuli neke transportne zaštite kod točka/amortizera. Svašta je moguće, tako da bolje ti to proveri na neki od načina..
Jer ja sam vozio razne Škode u firmi, i nisam primetio da su bučnije od konkurencije..
Jer ja sam vozio razne Škode u firmi, i nisam primetio da su bučnije od konkurencije..
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Buku primetiš najviše ako pređeš iz nekog vozila koje je tiše na tim nekim brzinama (130-140). Recimo kada pređemo iz koleginog raspalog starog i30, u oktaviji nam je tišina vrhunska
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Evo, napisao čovek jako korektno iskustvo sa novim 1,6 TDI 115 ks u Golfu. Iskustvo kao i moje. Jeste da ga imam, ali ga sad ne bi preporučio, na žalost.
https://mojagaraza.rs/g/Volkswagen-Golf ... otion-2014
https://mojagaraza.rs/g/Volkswagen-Golf ... otion-2014
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7070
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ja ovde ne vidim napisano puno toga loseg o motoru...(?)
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ja sam isto tako vozio skoro nov golf 1.6 tdi sa rentakara nekih 1500 km vecinom autoput i nisam primetio tu izrazenu buku. Doduse vozio sam ga 140 na merenim deohicama i 160-180 na onim sto se ne mere pa mozda tad nema te vibraciie. Ok, dosta je bucniji od 1.2 tsi al to je ocekivano.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Reč je o buci preko 2200-2300 obrta koja postaje dosadna, potmula i nedopustiva. Znači preko 120 km/h, postaje nedopustivo bučno, sve do 140, kad mi se čini da počinje da buka motora slabi. Zbog ove priče većina običnih ljudi kaže "fali mu 6" što i nije tačno, jer na 2500 obrtaja ide tačno 135 u 5 brzini, što je standard za ovakve snage motore i za aute u 6 brzini (koji je imaju). Problem je 1,6 TDI i ništa drugo. Rekao bi da zato više i ne postoji u novim modelima.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Pa ne misliš valjda da im je trebalo 11 godina da uvide taj propust i da ga zbog toga izbace iz ponude? Ni prvi ni poslednji dizel motor koji je bučan. Ima i bučnijih, tako da ono, uzmi ili ostavi. Ja sam presao 55.000 km sa tim motorom u poslednjih godinu i po, i nije me nešto namučio. Jesam osetio razliku posle 1.2 TSI ali nije tolika drama. Pritom mu je autonomija svakog rezervoara 1000-1100 km u proseku što je baš dobro.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
VW ima mnogo propusta i loših motora, kako dizela tako i benzinaca. Ovaj 1,6 TDI ima solidnu potrošnju, možda solidno vuče, na nekim malo većim obrtajima od klasike ali ajde. I sve je OK dok se ne izađe na autoput, a onda posle 5 sati vožnje se osećam gore nego u starom Fijatu puntu, što je za osudu. Tih 11 godina im je dug vek za ovakve propuste. Ili je možda samo ovaj sa AdBlue od 115 ks takav. Možda drugi nisu, ali ovaj motor im nije normalan definitivno.
potrošnja standard ko kod konkurencije, samo što konkurencija nije ovako bučna
potrošnja standard ko kod konkurencije, samo što konkurencija nije ovako bučna
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Pa, da je ista izolacija u Golfu i Octi, izgubila bi se poenta.
T-T
T-T
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ja sam putovao sa sluzbenom 1.6 tdi, ali nije bila bas toliko neizdrzivo bucna.
Doduse uvek je pitanje ko je na sta navikao i kakva ima ocekivanja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Doduse uvek je pitanje ko je na sta navikao i kakva ima ocekivanja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- dag81
- Postovi: 7263
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ne znam sta ocekujete od Skode, ako ocekujete da ste zajebali fabriku i za manje para uzeli Audi sa znakom Skode zajebali ste se. Octavia A6 je supalj auto, ali ja nisam primetio bas toliku buku koja smeta, a vozio sam je polovnu nekih 1500km i to bas AP. Mada sam drzao uglavnom 150km/h, nisam 130 da budem iskren a ne mogu se setiti da je bilo nesto nesnosljivo bucno kao npr VW Caddy na 125-140 sa 1.9TDI.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
A 5,5
T-T
T-T
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ovde kao najveći problem vidim da ljudi ipak previše očekuju i svrstavaju oktaviju tamo gde joj nije baš mesto.
Oktavija je odličan auto, ali kao all rounder - poprilično popularna jer je i dosta praktična (dosta prostora, veliki gepek kojem se lako pristupa). Zavara prostorom da pripada većoj klasi, pa je u Srbiji ljudi upoređuju sa Mondeom recimo.
Ali stoji to da je auto bučniji sa tim motorom u odnosu, recimo na Megane IV sa 1.5dci motorom
Oktavija je odličan auto, ali kao all rounder - poprilično popularna jer je i dosta praktična (dosta prostora, veliki gepek kojem se lako pristupa). Zavara prostorom da pripada većoj klasi, pa je u Srbiji ljudi upoređuju sa Mondeom recimo.
Ali stoji to da je auto bučniji sa tim motorom u odnosu, recimo na Megane IV sa 1.5dci motorom
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Očekivao samod Oktavije da bude na nivou gore pomenutog Megana, Pežoa 308, Hjundaija I30 i sl. Ali na žalost nije na tom nivou po izolaciji buke motora, po karakteristikama motora, po ležanju na putu. Ako bi poredio (sad) navedeno, rekao bi da je Škoda Oktavija (kao i fabija) pre na nivou Dačije, mada Dačija nema auto klase Oktavije. Recimo Duster ima nečujan dizel u odnosu na Oktaviju. Ili recimo, tiši je Turski Tipo sedan dizel koga sam probao na autoputu, u najnižem paketu opreme. Čak bi rekao da se mogu porediti ova dva autoa po mnogo čemu.
Oktavija kao i Tipo ima + prostornost, veliki gepek i relativno dobro upja naše puteve sa rupama.
Nisam očekivao da Oktavija ima sličnosti sa Audijem naravno. Ne znam koliko Oktavija ima sličnosti sa Golfom, pošto je porede često (kažu isti golf). Čitam komentar ljudi, kako golf ima iste boljke buke kao i Oktavija. Očekivao sam da Oktavija 3, nastavi razvoj i da bude bolja za 2 klase od Oktavije 1 (koju sam davno imao kao polvnjaka), a sad vidim slobodno rečeno da je gora (ako ne računam prostornost). Znači napretka nema, bar tako rečeno. Žalosno ali tako je.
Oktavija kao i Tipo ima + prostornost, veliki gepek i relativno dobro upja naše puteve sa rupama.
Nisam očekivao da Oktavija ima sličnosti sa Audijem naravno. Ne znam koliko Oktavija ima sličnosti sa Golfom, pošto je porede često (kažu isti golf). Čitam komentar ljudi, kako golf ima iste boljke buke kao i Oktavija. Očekivao sam da Oktavija 3, nastavi razvoj i da bude bolja za 2 klase od Oktavije 1 (koju sam davno imao kao polvnjaka), a sad vidim slobodno rečeno da je gora (ako ne računam prostornost). Znači napretka nema, bar tako rečeno. Žalosno ali tako je.