Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19248
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Heinz » 20 Avg 2020, 17:49

Mislim da treba da šaltaš na 2000 rpm.

Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3151
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Dare4x4 » 20 Avg 2020, 20:42

Ja mislim da ne treba ovoliko da ga ganjaš nerazrađenog. I slažem se s prethodnim komentarom. Nije benzinac.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Markoni » 20 Avg 2020, 20:53

Uha, pa ako hoće što pre da ga sahrani treba da ga vozi na niskim obrtajima.
2000 je OK ako se drži konstantno. A kada bi šaltao na 2000 to bi bilo baš loše za ovaj motor jer ima predugačke brzine.
Bučnije je ovo dosta nego kod mene na Rapidu, što ne bi smelo.
Ja snimio sa tihom muzikom isto, međutim sad pustio i kod mene se samo muzika čuje na 130 km/h na telefonu. Sutra ću snimiti skroz bez muzike. Mislim da veze nema sa ovim.

Edit: Evo da ima i sa muzikom


ftj
Postovi: 13026
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od ftj » 20 Avg 2020, 21:03

To je bilo bas izrazeno kod tdieva nekad, saltas na 2,000 obrtaja i mozes ocekivati crknutu turbinu do 100k km, naravno retko ko je imao svest o tome. Pretpostavljam da danas nema bas tolko uticaja kao nekad.

Sto se ovog primerka tice i meni se cini da se nesto previse cuje.

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4166
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Mazda CX-5

Post od carov2 » 20 Avg 2020, 21:04

Taj 1.6 je baš mrtav u niskim obrtajima, osetno u odnosu na 2.0 TDI.
Isto i 2.0 u odnosu na 3.0 ...



Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Markoni » 20 Avg 2020, 21:11

Ne bi on bio toliko mrtav da ima menjač iz tog 2.0 TDI. To je najveći problem. Predugačke brzine za tu snagu.

Evo još 2 videa ubrzanja neka od ranije koja sam imao.




Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45773
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Geza » 20 Avg 2020, 21:18

Meni ona buka ne zvuči kao da je od motora, već kao da nešto ometa opstrujavanje vazduha.
Btw, ja u Floridi pri 80 ne čujem radio. :kezo:
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1569
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Mazda CX-5

Post od sasa lbg » 20 Avg 2020, 21:23

carov2 je napisao:Taj 1.6 je baš mrtav u niskim obrtajima, osetno u odnosu na 2.0 TDI.
Isto i 2.0 u odnosu na 3.0 ... Slika



Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Bas tako mrtav,dovoljno da ga nikad ne kupim u novom autu.
Sa dsg-om je boljii tj brže pregura tu početnu knedlu.


Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4166
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od carov2 » 20 Avg 2020, 21:34

Markoni je napisao:Ne bi on bio toliko mrtav da ima menjač iz tog 2.0 TDI. To je najveći problem. Predugačke brzine za tu snagu.

Evo još 2 videa ubrzanja neka od ranije koja sam imao.



I do motora je, oseti se i u drugoj i u prvoj brzini.
Da je menjač sa 6 brzina, gotovo sve bi bilo bolje.
Po meni, nov auto(u 2017.god.) koji košta cca 17000e, mora da ima menjač sa 6 brzina.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Moma
Banned
Postovi: 141
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Moma » 20 Avg 2020, 21:57

Markoni je napisao:
20 Avg 2020, 20:53
Uha, pa ako hoće što pre da ga sahrani treba da ga vozi na niskim obrtajima.
2000 je OK ako se drži konstantno. A kada bi šaltao na 2000 to bi bilo baš loše za ovaj motor jer ima predugačke brzine.
Bučnije je ovo dosta nego kod mene na Rapidu, što ne bi smelo.
Ja snimio sa tihom muzikom isto, međutim sad pustio i kod mene se samo muzika čuje na 130 km/h na telefonu. Sutra ću snimiti skroz bez muzike. Mislim da veze nema sa ovim.

Edit: Evo da ima i sa muzikom

Markoni, hvala na videu. Ova škoda ima nešto malo duži prenos u 5 brzini od moje Oktavije. Taman da možeš sa manje buke voziti 130-135 autoputem. I ovaj motor ima "te" slične buke, ali mi se čini za nijansu na višim obrtajima kreće, možda nešto ispod 3000. I taman da možeš voziti normalno (normalnije) autoputem. Ova moja ide na 2500 tačno 135 po satu.
@Markoni
Šta misliš, da li se ova buka vremenom povećava ili se smanjuje, kao se auto razrađuje?


@Heinz
Što se tiče šaltanja, može se u laganoj vožnji šaltati čim se pređe 1500 (recimo 1600), to jeste ovam motor se može voziti na 1250. Ima malo vibracija, ali ako se drži mali gas bez ubrzavanja to je OK i to "traži" na displeju. Za ubrzavanje min 1800. Jeste tromiji na malim obrtajima od konkurencije ali posle bolje povuče.

Već se motor razradio (račinam) prešao blizu 2000 km, pa ga nekada i "poteram".

Na ovom videu sam namerno bagljavo šaltao, da vidite razliku buke do 2400 obrtaja i preko toga. Ko da se radi o drugom motoru. Ko nije čitao temu, za mene problem nastaje na autoputu, jer preko 118 km/h, kreće ova dosadna buka koja zahteva da gasim radio. Za običan put, to nije problem. Možda nizbrdo kad se koči motorom preko 2500 rpm, isto je ružno (već me pitali šta mije sa autom :kezo: )

@svi
NIje ovo do prenosa i menjača, nego karakteristika motora, koju očigledno brkaju sa "fali 6". Jer ova 5 je kao na sličnim autima 6.

Kad bude servis, prijaviću ovaj problem svakako a možda i ranije ako uhvatim vremena. Mada ne znam šta bi to moglo biti neispravno. Možda nema filtera za vazduh u njegovom kućištu :kezo:

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4166
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od carov2 » 20 Avg 2020, 22:59

Mislim da je kod svih iz konkurencije koji imaju 6 brzinu, ta 6-a duža nego spomenuta 5-a.
Pežo, Opel, Ford...

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Markoni » 20 Avg 2020, 23:20

Nije duža.
Imam i Focusa 1.5 TDCI i on je u 6oj na 2000 o/min malo ispod 110 km/h. Proveriću i za ostale ali suguran sam da je ova peta duža.
Ne kažem ja da fali 6ta. Nego da ima 6 stepeni, makar poslednji bio isti kao sat peti. U tom slučaju bi niži stepenovi bili bolje naslagani i auto bi se mnogo lepše vozio.

@Moma

Ne verujem da će se smanjivati. Zanimljivo je da kad gledam (slušam) sa kompa ove klipove čini mi se da kod tebe postoji neko bubnjanje na 25sek klipa kojeg kod mene nema. Sa telefona ga ne čujem. Na tvom mestu bih od dilera kod kojeg si kupio auto tražio neki testni 1.6 TDI za upoređivanje.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od nidza » 21 Avg 2020, 15:56

Neuobičajeno je glasan, mada je teško proceniti ovako sa telefona. Kao da ima zvučni aktuator. :)

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19248
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Heinz » 21 Avg 2020, 17:01

Izem ti dizele, ja benzinca šaltam na 2000 (po gradu) :)

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Post od Markoni » 21 Avg 2020, 17:04

Pa lakse je sa benzincima. Moze da se salta i kao sto Moma kaze, ali kada se vozi lagano. Ako treba da se ubrzava najbolje je da ode malo u obrtaje pa da se po promeni vrati na 2000 o/min.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Odgovori