Stranica 98 od 104

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 01 Okt 2019, 08:55
od nidza
Brži način je da točkićem na volanu dođeš do podatka koji želiš da resetuješ i tu pritisneš točkić koji ne puštaš dok se ne vrati na 0. Možeš da resetuješ "Since Start" i "Long Term".

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 01 Okt 2019, 08:57
od Heinz
Nema na tabli nikakav taster?

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 01 Okt 2019, 09:43
od havijer
nidza je napisao:Brži način je da točkićem na volanu dođeš do podatka koji želiš da resetuješ i tu pritisneš točkić koji ne puštaš dok se ne vrati na 0. Možeš da resetuješ "Since Start" i "Long Term".
E baš ću ovu varijantu da probam. Hvala.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk


Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 09 Avg 2020, 23:21
od Moma
Postao sam (su)vlasnik nove Skode Octavia 1,6 TDI 115 ks, 2019. godište, Ambition paket opreme + još po nešto. Auto je na izgled OK, ima mesta i gepek dobar, ali jako neprijatno me iznenadila buka od motora preko 2000 rpm. Motor ima buku koja se ne može tolerisati na autoputu za jedan ovakav automobil. Nije to klasična buka od dizela, nego kao kad se benzincu skine filter vazduha. Potmulo i zamarajuće na dužim putovanjima. Ima li neko iskustva sa ovim škodama, da li treba nešto reklamirati i sl? Možda neki držač motora, auspuha ili šta već?
Primetio sam na nekim režimima i vibracje motora, koje se najbolje vide na unutrašnjem retrovizoru, jednostavno prikaz zadnjeg stakla u ogledalu bukvano vibrira.
Ne znam da li će se stanje popraviti ili će biti gore kad se motor razradi. Sad je negde na oko 1000km

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 05:26
od Geza
Ako su kola stojala više od pola godine, možda je i do guma.

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 09:42
od dag81
Nov auto=ovlasceni servis.
Zato si valjda i uzeo nov auto da ne lupas glavu i ne razmisljas o kvarovima.


Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 09:51
od nidza
Heinz je napisao:
01 Okt 2019, 08:57
Nema na tabli nikakav taster?
Tek sad vidim.

Ima na tabli taster za onu generalnu kilometražu, kao na starim kolima. Može i da se resetuje iz menija, ali ovo sa volana je najbrže, pošto ima više statistika. Ima i odvojenu statistiku od poslednjeg točenja.

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 16:04
od Moma
Geza je napisao:
10 Avg 2020, 05:26
Ako su kola stojala više od pola godine, možda je i do guma.
Nije do guma sigurno. Kad vozim autoputem 140-150 pa naglo stisnem kvačilo i motor padne na ler gas, buka se smanji za 2/3. Definitivno je od motora. Danas sam išao niz veću nizbrdicu, pa kočio motorom u 3 brzini na nekih 2500-3000 obrta, i buka je takođe suviše jaka.

Čisto pitam da li je to standarno za ovaj automobil ili mu možda nešto fali. Teško mi je da se pojavim u servisu i kažem, auto je bučan na autoputu, mada ću to i uraditi što pre. A osećam da od reklamacije nema ništa, okrenuće krug onde po prašini u AutoČačku i reći, guraj - odlično.
Sve sam više ubeđen da mu ništa ne fali, već je ovakav po difoltu, bučan - bučniji od Oktavije 1 za više nivoa. Sve više osećam da sam pogrešio ali sad šta je tu je.

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 16:08
od dragvorl
Izmeri buku aplikacijom na telefonu, to bar nije problem. Ima testova sa merenjem toga pa mozes da uporedis, a i da zamolis nekog da se u drugom auto proveri, takvih kola ima bar koliko hoces.

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 16:34
od Heinz
Jedino isti telefon da nosi u više vozila, pošto je potrebno kalibrisati mikrofon u aplikaciji.
Ja sam probao sa 2 telefona jedan pored drugog i rezultati nemaju veze s vezom.

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 17:20
od Moma
Očigledno, da je Škoda jedan od najbučnijih automobila. Evo i ovde na testu:

http://elevatingsound.com/the-price-of-quiet-driving/
https://www.briskoda.net/forums/topic/3 ... -in-cabin/

Pre kupovine, probao sam više vozila. Megan dizel je auto više klase za ovu škodu bar po buci sigurno a i po kultivisanosti rada motora. Čak i Fijat Tipo dizel, neuporedivo bolji i tiši. Nekako sam prihvatio pre kupovine aksiom Skode kao proveren i dobar automobil ružnog dizajna. Nisam je čak i probao pre kupovine, ako se ne računa vožnja po krugu zemljanom AutoČačka i to sa automobilom koji ne može da pređe 2000 obrtaja jer je nov i konzerviran sa sve onim belim foljama (tako rekoše)

Ako neko može da nađe uporedna merenja buke u kabini za Octaviju 3 i druge aute kao poređenje bio bi zahvalan.

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 17:27
od ftj
Ako ti osecas da ti je neprijatno bucan na 140 to znaci da nesto nije u redu, nije to jugo majku mu. Pogotovo nije vise bucan od fijata tipa dizel.

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 17:31
od dag81
Ja sam vozio Octaviu 2013to, 123k km, nije bila bucna na 150, i malo je trosila. 1.6tdi

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 17:32
od ftj
Ja sa fabijom mk1 1.9 tdi nikad nisam vozio ispod 160 na autoputu i bilo mi je vise nego prihvatljivo(3,000 rpm) :)

Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Poslato: 10 Avg 2020, 17:52
od sebekkg
Razmisljam da nadjem caletu taj motor da prepakujemo u fabijanu. Jel velika peripetija to uopste? I jel uz njega ide i komp i imobilajzer ili ne mora?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk