Profit proizvođača po automobilu

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
maniaxxx
Postovi: 6343
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od maniaxxx » 23 Feb 2014, 20:00

Moj brat je prošle godine za novog golfa vii dobio popust od 10%.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18943
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od Delija » 23 Feb 2014, 20:43

Ono sto sam ja cuo za Mercedes je laganih 10+ %, zato sam i pitao za odgovor iz prve ruke. Ako si ti za svoju azdaju dobio samo 5%, onda to sto sam cuo nije tacno. Hvala za info! :doubleup:
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8336
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od grujicd » 23 Feb 2014, 20:55

To zavisi od više faktora, verovatno imaju više prostora ako je primerak koji im već stoji na lageru, ili ako im je blizu kraj kvartala ili kako već računaju kad im se računaju neki bonusi u zavisnosti od prodaje.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od Xepoj87 » 23 Feb 2014, 21:10

Delija je napisao:Ono sto sam ja cuo za Mercedes je laganih 10+ %, zato sam i pitao za odgovor iz prve ruke. Ako si ti za svoju azdaju dobio samo 5%, onda to sto sam cuo nije tacno. Hvala za info! :doubleup:
Zavisi,lako je dati na auto koji se prodaje u 10.000 primeraka,10%,pogotovo ako je tih 10% 1,2.000e,pa deluje kao dobar popust.
On je kupovao auto od 70.000e,pa je 5% 3.500e popusta,sto je recimo,cena navigacije,ili koze i Harman?Kardan ozvucenja,ili cena AMG paketa.
Drugar je dobio sa 75,na 65.000e ML-a,zato sto je u Nemackoj izasao restyle model sa kvacicom na farovima.
Ako ih napnes,za C klasu je moguce izvuci dobar popust,pogotovo ako uzimas sa lagera auto,sto,koliko sam skapirao,Nidza nije radio,nego je sam birao opremu,sto znatno dize cenu.
Ako zelis da uzmes C klasu koja je sada vec stari model,dobices ogroman popust,u to nema sumnje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: Profit proizvođača po automobilu

Post od Floyd » 23 Feb 2014, 21:13

:plusone: za C klasu

Eno ih na oglasima, novi sa finom opremom za 10k manje nego sto su bili pre 2 god kad sam ja gledao.

Gesendet von meinem GT-I9505

Korisnikov avatar
NidzaV8
Banned
Postovi: 591
Pridružio se: 17 Okt 2013, 09:50

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od NidzaV8 » 23 Feb 2014, 22:05

Xepoj87 je napisao:
Delija je napisao:Ono sto sam ja cuo za Mercedes je laganih 10+ %, zato sam i pitao za odgovor iz prve ruke. Ako si ti za svoju azdaju dobio samo 5%, onda to sto sam cuo nije tacno. Hvala za info! :doubleup:
Zavisi,lako je dati na auto koji se prodaje u 10.000 primeraka,10%,pogotovo ako je tih 10% 1,2.000e,pa deluje kao dobar popust.
On je kupovao auto od 70.000e,pa je 5% 3.500e popusta,sto je recimo,cena navigacije,ili koze i Harman?Kardan ozvucenja,ili cena AMG paketa.
Ne deluje kao dobar popust vec i jeste dobar popust za auto iz tog cenovnog ranga i iz nove proizvodnje , zargonski izcimao sam ih :D
Drugar je dobio sa 75,na 65.000e ML-a,
Glupo mi je da ti protivurečim , ako znaš čoveka i ako on kaže da je tako onda ok ,to dodje oko 14% .Ja sam gledao na prelazu stare i nove a classe i čišćenje lagera , popust je bio od 5-8% max . Ml je po ceni u rangu cls-a ,nema veze sto nisu ista kategorija . A mecka drugačije gleda na lux varijante , tu nemas mnogo manevarskog prostora za popuste zato se i čudim ..

Nidza nije radio,nego je sam birao opremu,sto znatno dize cenu.
Ne diže cenu uopste nego je popust manji . :) , ali opet zavisi od modela
Ako zelis da uzmes C klasu koja je sada vec stari model,dobices ogroman popust,u to nema sumnje.
Jbg koliko ogroman ?

Korisnikov avatar
NidzaV8
Banned
Postovi: 591
Pridružio se: 17 Okt 2013, 09:50

Re: AW: Profit proizvođača po automobilu

Post od NidzaV8 » 23 Feb 2014, 22:06

Floyd je napisao::plusone: za C klasu

Eno ih na oglasima, novi sa finom opremom za 10k manje nego sto su bili pre 2 god kad sam ja gledao.

Gesendet von meinem GT-I9505
Jel u Svici ?

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od Floyd » 23 Feb 2014, 22:07

Da :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od Xepoj87 » 23 Feb 2014, 22:13

Nidzo,za popust od 10% na jeftin auto sam rekao da deluje kao dobar popust,ne tvoj,to je skroz ok popust.

Da,i to nije za njega nista posebno,otisao covek da naruci E kupe za ~60.000e,video ML-a u salonu sa 10k eura popustom,i potpisao ugovor za njega.

Pazi,ogroman,znaci dobijas lagano 20% sada na C klasu,za koji mesec ce sami da snize cene toliko.
Nije to toliko do ovih nasih,koliko do toga sto ih ovi napolju na lageru snize,pa onda i nasi.

Pazi,dize cenu,jer na lageru nikada ne platis punu cenu automobila,kao kada identican prave samo za tebe.
Imas manju cenu,na lageru,i imas vecu,kada sam biras sta da ti stave.

Da si uzimao sa lagera,mozemo reci da bi,kada se proracuna po ceni individualnog automobila,dobio jaci popust.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
NidzaV8
Banned
Postovi: 591
Pridružio se: 17 Okt 2013, 09:50

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od NidzaV8 » 23 Feb 2014, 22:18

Floyd je napisao:Da :)
he he , pa ti znas u kojoj drzavi ziviš , to za Svicu nije čudno druže ,što kaže jedan moj poznanik "Svica je keva" . 2 godine period i pad cene od 10.000 eura je normala , to ovde neće skoro.... Tako da ti popusti tamo i ta cenovna politika ... Srbija ne moze da bude pandan tome još dugo , dugo...

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od Floyd » 23 Feb 2014, 22:20

Pazi, ovo su vozila sa lagera plus je izasao novi model. Ne znam kako ide kad se konfigurise.
Stari X5 se sad prodaje nov sa 20k manje nego novi model.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od Xepoj87 » 23 Feb 2014, 22:23

To su normalne stvari i ovde.
Sve zavisi ka cemu ciljas,i na sta naletis,nije neko pravilo da ce uvek tako biti.
Ali je ciscenje lagera uvek prioritet.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
NidzaV8
Banned
Postovi: 591
Pridružio se: 17 Okt 2013, 09:50

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od NidzaV8 » 23 Feb 2014, 22:52

Xepoj87 je napisao:Nidzo,za popust od 10% na jeftin auto sam rekao da deluje kao dobar popust,ne tvoj,to je skroz ok popust.

Da,i to nije za njega nista posebno,otisao covek da naruci E kupe za ~60.000e,video ML-a u salonu sa 10k eura popustom,i potpisao ugovor za njega.

Pazi,ogroman,znaci dobijas lagano 20% sada na C klasu,za koji mesec ce sami da snize cene toliko.
Nije to toliko do ovih nasih,koliko do toga sto ih ovi napolju na lageru snize,pa onda i nasi.

Pazi,dize cenu,jer na lageru nikada ne platis punu cenu automobila,kao kada identican prave samo za tebe.
Imas manju cenu,na lageru,i imas vecu,kada sam biras sta da ti stave.

Da si uzimao sa lagera,mozemo reci da bi,kada se proracuna po ceni individualnog automobila,dobio jaci popust.
Ajde videćemo za tih 20% , ako bude tako super , gledajući ovo ranije kako je bilo popusti su bili mnogo manji nego sto sam ja mislio da ce biti .
Sto se tice popusta i modela sa lagera opet zavisi od modela i motora , ali varijacije cene su ne tako velike .
Ne bih dobio jaci popust znam sigurno , jer je nov model u pitanju .. Da sam se zaleteo i hteo da pazarim cls koji je bio u salonu dobio bih 3 % popusta garant ... a nisam mogao jer je imao dosta opreme prevazilazilo je cenu koju sam ja mogao da platim .
Inace nemci su vlasnici ovde ,a od skoro je prebačeno na http://www.mercedes-benz.rs/content/ser ... /vest.html

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od Geza » 14 Mar 2014, 18:45

Volkswagen Pockets $23,000 When You Buy That New Porsche
http://www.businessweek.com/articles/20 ... d=DN031314

One could forgive Volkswagen (VOW:GR) executives for only wanting to drive their fleet of Audis, Bentleys, Porsches, and Lamborghinis. The German giant’s luxury offerings are outperforming its pedestrian passenger cars, both on roads and off.

Slika

For every Porsche it sold last year, Volkswagen booked about $23,200 in operating profit, for a margin of 18 percent, according to an annual report it released this morning. Bentley wasn’t far behind Porsche, and the Audi brand, which includes the Lamborghini badge, posted $5,200 in profit per vehicle at a 10 percent margin. That compares with an $850 return, at a 2.9 percent margin, for one of VW’s mass-market machines, such as the Jetta or Passat.

“Porsche is growing in every respect, from profitability to innovative power, right up to its motor portfolio,” Martin Winterkorn, Volkswagen’s chief executive, said on a conference call this morning.

Why might a Porsche be so much more profitable than something more pedestrian? For one thing, its customers are far less price sensitive. Drivers wealthy enough to consider such a plush ride were likely making a mint on U.S. stocks last year, regardless of where they lived. The average Beetle customer, meanwhile, may have been capturing less economic upside.

What’s more, there is less clear competition to a Porsche or a Bentley—fewer models to “cross-shop,” as car folks say—while anyone kicking the tires on a Passat can probably find a dozen similar sedans less than a mile away. Audi isn’t quite so rarefied, but the brand is making headway by simply beating its peers at BMW (BMW:GR) and Mercedes (DAI:GR).

Indeed, Volkswagen’s high-end models carried the company last year, as demand waned for its more affordable cars and it poured research dollars into retooling its big sellers. The company R&D expenses climbed 23 percent last year, sucking up almost 6 percent of revenue. A euro that steadily gained on the dollar and a shaky Continental economy didn’t help results either. The company’s total sales for 2013 ticked up only 2.2 percent, to €197 billion ($275 billion at this morning’s exchange rate), while income slid 58 percent, to €9.1 billion.

Volkswagen, however, is hoping all those research expenses will pay off this year. As it pieces together 100 new and refreshed models, the company said it may sell more than 10 million vehicles this year, vs. 9.73 million in 2013. “It is fair to say that the Volkswagen Group has proven to be in great shape despite the difficult conditions,” Winterkorn told analysts this morning.

The company is determined to top Toyota (TM) as the world’s No. 1 car seller, a feat that will require millions of Golfs and Jettas. Blue-blood offerings such as Porsche and Bentley don’t move enough metal to make much of a dent on that goal, but their financial performance at the moment is far more impressive than any volume bragging rights.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Profit proizvođača po automobilu

Post od dragvorl » 09 Maj 2014, 23:48

Na starom forumu je cini mi se bila tema, mozda i ovde o tome koliko je zarada dilera. Evo sta kazu ovi:
The brand also has one of the lowest dealer margins in the region, approximately 5 percent of the retail price.
http://europe.autonews.com/article/2013 ... a-cash-cow
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori