Stranica 11 od 16

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 08 Jun 2016, 18:21
od ljubitelj
Slagali u naslovu, citas i ostatak reklame a narocito
u zavisnosti koji se uslov pre ispuni, a u skladu sa Uslovima garancije navedenim u prilogu Servisne knjižice.
E taj prilog Servisne knjižice je ono glavno štivo.
Pisane garancije nema na motor i menjač kada pitaš konkretno i direktno šta je pravno obavezujuće po pitanju te "garancije" od 1 milion.

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 08 Jun 2016, 18:38
od aviator
Produžen garantni rok na motor i menjač koji su ugrađeni na vozilo, do 1,000,000 (jedan milion) pređenih kilometara ili do isteka 10 (deset) godina od datuma početka trajanja garantnog roka, u zavisnosti koji se uslov pre ispuni, a u skladu sa Uslovima garancije navedenim u prilogu Servisne knjižice
Kolariću paniću, pletemo se samiću.
:kokice:

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 08 Jun 2016, 18:39
od Difermo
ljubitelj je napisao:Slagali u naslovu, citas i ostatak reklame a narocito
u zavisnosti koji se uslov pre ispuni, a u skladu sa Uslovima garancije navedenim u prilogu Servisne knjižice.
E taj prilog Servisne knjižice je ono glavno štivo.
Pisane garancije nema na motor i menjač kada pitaš konkretno i direktno šta je pravno obavezujuće po pitanju te "garancije" od 1 milion.
Procitao sam. Zato sam editovao post. :)
Ma mislim da bi i novi focus komotno izdrzao 500 000 km.

Mada morate se sloziti da niko od ostalih brendova nije nudio 10 godina garanciju. Evo hyundai nudi 5 godina garanciju bez ogranicenja kilometraze. Sto nemci ne nude toliko ako su im pouzdani automobili. Ionako za tih 5 godina nece dogurati do 200 000km kada je obicno potrebna generalka motora.

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 08 Jun 2016, 19:21
od Xepoj87
Ne sudi dok se nisi detaljnije informisao :)

Imaju Nemci dosta vise izbora za garanciju od bazicnog, pa ko zeli, moze da doda nesto.
Mercedes znam da ima recimo do 10 godina i 200k km, cak i vecu kilometrazu za odredjene garancijske pakete, kao sto je Driveline, koji ukljucuje sve osnovne mehanicke grupe auta, ono gde su kvarovi najskuplji.
Imaju i Audi i Bmw takodje razlicite garantne pakete, a doplate su u odnosu na cene odrzavanja smesne.

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 08 Jun 2016, 20:25
od ljubitelj
Difermo je napisao: Mada morate se sloziti da niko od ostalih brendova nije nudio 10 godina garanciju.
Jesu u različitim oblicima ali to uopšte nije bitno u priči o pouzdanosti na način kako razmišljaš. Dobrom kvalitetnom, pouzdanom autu ne treba istaknuta posebna garancija, podrazumeva se već da sve radi bez greške i kvarova jer jeste kvalitetan/pouzdan kakvim ga je fabrika konstruisala već u startu.

Garancija je neka vrsta dorade, ispravljanje fabričkih propusta koje su potrebne a da ne plati vlasnik direktno već posredno.

Drugi brendovi nemaju ograničenje garanacije na 1,000,000km za NEKE pojedinačne delove već je kilometraža neograničena.

I to na ceo auto, motor+mejnač+letva volana+kočnice+vešanje+.... ceo auto.

Ionako prosečan kupac novog auta neće preći više od 100-150,000km tako da je sve preko toga za njega neinteresantno jer kada dostigne 3-5 godina kupuje novi...i tako ukrug.

Mercedes ima garanciju na snabdevanje rezervnim delovima, mislim da je 50godina bez ograničenja kilometraže tako da kada jednom kupiš Mercedes pokriven si zvaničnim servisom i delovima ma koliko da ga voziš.


Najbolje je da nemaš potrebu za garancijom, da jednom kada fabrika napravi auto da ga dobro napravi. Tada će izdržati i 10godina i 500,000km i 1,000,000km ili koliko već treba uz minimum troškova.

Honda jeste natprosečno pouzdan auto i ne znam zašto im je uopšte trebala takva blamaža i oglašavanje na taj način. Kao da nisu sigurni u svoju tradiciju kvaliteta, tako deluje uz to naglašavanje u reklami.

Honda, meni samo ime podrazumeva da auto neće biti kvarljiv.

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 08 Jun 2016, 21:15
od perfiko
Xepoj87 je napisao:A u tu tvoju teoriju zavere na ubacujes broj prodatih vozila.
Ako se pokvare 3 Honde, a prodato 9, to je 30% kvarova, a kada se pokvare 3 Audija, a prodato 30, to je 10%.
Naravno da ce statistika u Memackoj biti na strani Nemaca, kada 70% stanovnistva kupuje nemacka kola.

Mercedes je prodao 270.000 automobila u Nemackoj, a Kia 50k, Toyota 70k i koliko je tu bilo velikih i skupih Kia i Toyota, s obzirom da je Nemacka bogato trziste za automobile, koje kvalitetom sigurno ne pariraju manjim i jeftinijim modelima, koji cesto cine 80% prodaje tih brandova, zbog cega je cesto.statistika.na njihovoj strani i drugim zemljama.

Sent from my Sony
Ja se izvinjavam, ali iole ozbiljne statistike se ne rade tako, već se ili uzima uzorak (isti broj vozila od svakog modela ili proizvođača), ili se gleda procentualno broj kvarova u odnosu na ukupan broj registrovanih vozila određenog modela ili proizvođača. Dakle ako se od 30 Audija pokvarilo 3 onda je Audi sigurno pouzdaniji, jer je verovatnoća da če se neki Audi pokvariti 10 %, dok je kod Honde ta verovatnoća 30 %. Statistika nema veze kojih se kola i gde više prodaje. Mislim da je problem što je samo u nemačkim statistikama najmanja verovatnoća da se pokvari nemačko vozilo, a nisu nemački automobili zastupljeniji od japanskih samo u Nemačkoj.

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 08 Jun 2016, 21:45
od Difermo
Nisam znao za te garancije. Ne znam da li su to samo za vece klase ili generalno za sve modele. mercedesa. Al opravdano bi bilo. Ipak su to prestizni brendovi.
Pre bi vozio X3 ili X5, ili neki mercedesov, nego Hondu CR-V.
A i slazem se da za dobru robu, profesora i sve u svetu, ne treba oglas tj garancija, vec se zna i procuje :). Pa reklama i nije potrebna
Kontam da su to one garancije koje se ne objavljuju vec nude u radnjama. Sobzirom da sam ja lutao po sajtovima i gledao garancije.
Pitanje samo kolko su skuplji servisi. Mada ko plati tako dobar auto ima para i da sipa i za godisnji servis :D hehhehe

Edit:
Ako ima neki link o tim garancijama mercedesa, bmw-a .... slobodno prosledite. Malo da se edukujemo :D

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 08 Jun 2016, 21:51
od Ji 4Tze
ljubitelj je napisao:
Honda jeste natprosečno pouzdan auto i ne znam zašto im je uopšte trebala takva blamaža i oglašavanje na taj način. Kao da nisu sigurni u svoju tradiciju kvaliteta, tako deluje uz to naglašavanje u reklami.

Honda, meni samo ime podrazumeva da auto neće biti kvarljiv.
Zbog novog motora je išla "akcija" kad su predstavili 1.6 dizel.
10 godina (u HUN) i 1,000,000 km

Glupost, nisam video na drugom tržištu tu akciju...

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 15 Jun 2016, 11:08
od Delija

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 22 Jun 2016, 08:54
od Difermo
zasto nema francuza u tim brojkama ?

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 22 Jun 2016, 08:55
od grujicd
Ne prodaju se u USA.

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 22 Jun 2016, 10:11
od methane.master
Nije, nego se ne kvare. :D

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 22 Jun 2016, 10:16
od starac vujadin
Bring Money to Workshop :)

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 21 Jul 2016, 12:27
od Geza
Technology-Related Problems Limit Improvement Gains in Germany Vehicle Dependability Study
http://www.jdpower.com/press-releases/j ... -study-vds

A decline inengine/transmission and interior problems is helping drive a slight improvement in vehicle dependability in Germany, according to the J.D. Power 2016 Germany Vehicle Dependability StudySM (VDS), released today in association with AUTO TEST.

The study measures problems experienced during the past 12 months by original owners of vehicles in Germany after 12-36 months of ownership. The study examines 177 problem symptoms across eight categories: engine and transmission; vehicle exterior; driving experience; features/controls/displays (FCD); audio/communication/entertainment/navigation (ACEN); seats; heating, ventilation and cooling (HVAC); and vehicle interior. Overall dependability is determined by the number of problems experienced per 100 vehicles (PP100), with a lower score reflecting higher quality.

The overall industry average is 127 PP100, down from 129 PP100 in 2015. The improvement is due in large part to a 2 PP100 decrease each in the engine/transmission and interior categories. On the other hand, four of the six most frequently reported problems are related to ACEN—the most prevalent of which pertain to Bluetooth connectivity and radio reception—with the problem count in this category as a whole 0.5 PP100 worse than last year.

“Automakers are focused on the quality of their vehicles, so it’s encouraging to see a modest improvement in dependability,” said Dr. Axel Sprenger, senior director of European automotive operations at J.D. Power. “The increase in technology-related ACEN problems has two sources: usability problems that owners are reporting and the fact that market penetration as well as usage rates of these features are increasing. We expect technology in vehicles to continue to expand, making this a key area of concentration for auto manufacturers.”

Sprenger noted that dependability is critical, not only in helping automakers manage warranty costs, but also in fostering customer loyalty and advocacy.

“Dependability has a direct impact on purchase decisions and brand loyalty,” said Sprenger. “Customers in Germany expect their vehicle to be problem-free, not only in the first 90 days, but also during the first three years of ownership. When owners experience even a single problem with their vehicle, this can be the initiation of losing confidence in the vehicle and the brand.”

Among owners who experience no problems with their vehicle, 55% say they “definitely will” purchase/lease the same make again and 68% say they “definitely will” recommend the make/model to others. In contrast, among owners who experience one problem with their vehicle, only 46% say they “definitely will” purchase/lease the same make again and 60% “definitely will” recommend the make/model to others. Intended loyalty and advocacy continue to decline with each additional problem. Among customers who experience five or more problems with their vehicle, loyalty drops to 28% and advocacy drops to 32%.
Not All Problems Are Created Equal

When customers take their vehicle to a dealership to address the problems they experience, there is a wide discrepancy in the ability of dealers to fix these issues based on the problem being serviced. The VDS measures both defect and design problems. Defect problems are things that break or do not work as expected, while design problems are those that work as engineered but do not meet the owner’s expectations. Defects, such as a light bulb or battery failure, can usually be fixed at a dealership. However, design problems, which include excessive wind noise and most ACEN problems, are often difficult, if not impossible, for a dealer to fix, and thus remain throughout the life of the vehicle.

“This illustrates the critical nature of ACEN problems, as there is little that can be done to correct them. And getting closer to the decision to replace their car, customers continue to struggle with these issues,” said Sprenger.

Rankings

Škoda has two models (Fabia and Superb) that receive segment awards, each for a second consecutive year. Opel (Adam), Kia (Sportage) and Toyota (Auris) each receive one award.

Mitsubishi ranks highest with a score of 77 PP100. Peugeot ranks second with 92 PP100, followed by Škoda with 95 PP100; Volvo with 96 PP100; and SEAT with 99 PP100.

The 2016 Germany Vehicle Dependability Study is based on responses from more than 15,000 owners of 2013-2015 model-year vehicles. The study was fielded from February through April 2016.

Slika
Slika

Re: Izveštaji o pouzdanosti automobila

Poslato: 21 Jul 2016, 12:33
od nidza
:losevidim: