Mitsubishi L200

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Korisnikov avatar
sErGiO
Postovi: 278
Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
Lokacija: Beograd

Mitsubishi L200

Post od sErGiO » 20 Nov 2012, 15:23

Imam već više od tri godine svakodnevno priliku da vozim službeni auto iz naslova pa sam pomislio da bi možda nekom bilo zanimljivo da pročita utiske.

Slika Slika Slika

Auto je 2008. godište a u moju službu je dospeo godinu dana kasnije sa oko 10000 km na satu (ako se dobro sećam). Za ovih nekoliko godina u službi nije bilo skoro uopše problema, a i to što je bilo je uglavnom zanemarljivo.

Automobil se vodi kao teretni, što u suštini i jeste jer ima posebnu prikolicu koja je u ovom slučaju zatvorena sandukom koji se doplaćuje. Meni ova zatvorena prikolica služi da prevezem opremu za rad na, često teško pristupačan teren.
Terenske sposobnosti ovog auto su nad prosečne ali ne i vrhunske, međutim za moje potrebe se pokazalo da je izuzetan. Pogon je konstantno na zadnjim točkovima a uz pomoć ručice diferencijala, koja se nalazi pored menjača, moguće je uključiti i pogon na prednjim točkovima. Sledeći položaj ručice zaključava centralni diferencijal a poslednji se uključuje u ekstremnim situacijama kada je teren izuzetno težak i kada je potrebno preneti sav obrtni momenat na točkove. Ne znam tačnu definiciju ovog poslednjeg položaja ali shvatata o čemu pričam. Kada je ručica u tom položaju auto ne može brzo da se vozi, otprilike kao traktor. Ono što mu smeta je veliko međuosovnisko rastojanje (što je i normalno za ovu klasu automobila) i ponekad možda gume koje su specijalizovane za teške i blatnjave terene. Na njemu su bile fabričke Bridgestone Dueler (M+S) gume koje su u neku ruku all season/all terrain gume, odnosno neki komprimis u smislu da nisu mnogo bučne na asfaltiranom putu a da mogu da izvuku auto u najvećem broju situacija na teškim terenima.

Motor je 2.5 DIID, turbo dizel sa ravno 100 KW. Nije preterano agilan ni naročito uglađen ali završava posao sasvim korektno. Obzirom da auto ima skoro 2 tone ovaj motor ne pruža neke vrhunske performanse. Maksimalna brzina izmerena na autoputu je oko 170 km/h na ravnom. Inače auto nije za autoput iako može da posluži. Dosta je bučan pri većim brzinama i nije preterano stabilan. Nema 6-tu brzinu pa se motor vrti dosta na brzinama preko 100 km/h. Potrošnja se kreće od 11.5 litara ako se vozi po otvorenom putu petom brzinom oko 80 km/h do nekih 14 litara u gradu sa NIS-ovim evro dizelom. Od kada se sipa na OMV-u potrošnja se stabilizovala na 13.2 po boardu.

Nije se nikada kvario, niti je sa autom bilo nekih posebnih problema za sve ove godine. Zamenjen je akumulator pre par meseci, 2-3 sijalice, jedan parking senzor je negde otpao pa je zamenjen i zimus je kolega, koji inače ne vozi taj auto, uspeo da zaglavi ručicu diferencijala u položaju 4x4.

Od opreme ima kožni volan, mp3 plejer (ne tako dobar), podizače na svim prozorima, kožom obložene ručice menjača i diferencijala, klima uređaj, prednje i zadnje maglenke, parking senzore...Sasim dovoljno za udobnu i normalnu svakodnevnu vožnju. Volan i ručice su bile izguljene posle manje od 20000 km, što me pomalo razočaralo ali to je najmanje bitna stavka u ovakvom automobilu. Enterijer je pomalo u plastikaner fazonu ali je sasvim korektan. Osećaj na menjaču je nekako gumenast a osećaj u vožnji je kao da se vozite na ogromnim jastucima ili balonima :)

Vožnja po gradu ume da bude pomalo zamarajuća zbog gabarita vozila, ali servo volan je izuzetno lagan a auto ima krug zaokreta maltene isti kao Lada Niva koja je duplo manja. Ogromni elektropodesivi retrovizori olakšavaju u velikoj meri kretanje kroz grad i parkiranje. Nenaviknutog vozača može da iznenadi broj krugova koje izvrti volan da bi se ispravio posle skretanja, pa treba laganije ulaziti u krivine, odnosno skretati u uske gradske ulice. Naime za razliku od moje 156 koja ima cela dva kruga od jednog do drugog krajnjeg položaja volana L200 ima 2.5 kruga u jednu stranu :kezo:

Ne znam šta bih još dodao, ako vas još nešto zanima vi pitajte slobodno :) Evo i par slika, a ako nekoga zanima enterijer to mogu da slikam u toku sledećeg dana pa da postavim.


Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Slika

;)
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Slika

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10463
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Mitsubishi L200

Post od TheWickerMan » 20 Nov 2012, 15:46

sErGiO je napisao: Potrošnja se kreće od 11.5 litara ako se vozi po otvorenom putu petom brzinom oko 80 km/h do nekih 14 litara u gradu sa NIS-ovim evro dizelom. Od kada se sipa na OMV-u potrošnja se stabilizovala na 13.2 po boardu.
:o Ovo je po bordu ili metoda čep-čep? Meni Isuzu Trooper sa 3.0 TD motorom od 160ks i 2300kg prazan troši 8-9 na otvorenom i oko 10,5 u gradu... Na autoputu oko 120km/h preko 18 :uf: (metoda čep-čep)

PS. Taj Dueler je odlična guma, i kod mene je ona,sasvim zadovoljavajuća :doubleup:

Korisnikov avatar
sErGiO
Postovi: 278
Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
Lokacija: Beograd

Re: Mitsubishi L200

Post od sErGiO » 20 Nov 2012, 15:51

Sve je po boardu, nisam nikad merio drugačije. Inače zadnje 2 gume je pojeo za ~25000 km, pa su stavljene Goodyear Wrangler :)
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Slika

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10463
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Mitsubishi L200

Post od TheWickerMan » 20 Nov 2012, 15:57

Realno je velika potrošnja po meni ali ako firma sipa ko ga šiša :D Meni su se sad prdenje pojele po ivicama jer izgleda da nije rađena reglaža kad su stavljane tako da su zrele za zamenu i opet ćemo njih ...

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Mitsubishi L200

Post od nikaragva » 20 Nov 2012, 16:01

Ako ikada budem mogao da priuštim, kupiću sebi neko takvo vozilo. Meni lično se sviđa hilux.
Dosta je velika potrošnja u odnosu na "obične" automobile, ali šta sad. Imati neki jaris na plin za svaki dan :D

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Mitsubishi L200

Post od NexT » 20 Nov 2012, 16:03

Drugar je imao ovaj dzip. Kupljen nov iz meni potpuno nepoznatih razloga. Kratko sam ga provozao po Nbg, i jedini komentar mi je bio "jeeebote, al se ovo ljulja" :kezo:
Nemam neko misljenje o njemu i mogu da ga zamislim samo kao sluzbeno vozilo... Jednostavno, ne pruza dovoljan komfor kao ostali dzipovi, nije dovoljno ni brz, ni stabilan, a pogotovo nije mali...

Posle su ga prodali i kupili Pajero..

jel ono na krovu GPS ili?

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Mitsubishi L200

Post od nikaragva » 20 Nov 2012, 16:09

To je lasersko navođenje projektila :kezo:

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3689
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Mitsubishi L200

Post od Misha » 20 Nov 2012, 16:53

Odlican je L200,mnogo se bolje pokazao od njegovih konkurenata,Navare i Hiluxa. ;) Poznanik vozi Hilux 3.0 D4D double cab i njie bas zadovoljan kako ga sluzi a ni cenom odrzavanja. Imao je problema sa korozijom a letva volana mu je crkla 10 dana po isteku garancije. Novu je platio 250.000 din u Gota Car-u. Mazdu BT50 2.5 D vozi zenin direktor i kaze da je prezadovoljan kako ga sluzi a bas je arci. Redovno prevozi 1t tereta. Da kupujem takav pick up,izabrao bih L200.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Mitsubishi L200

Post od nikaragva » 20 Nov 2012, 16:59

Hm, a bio sam ubeđen posle onih osvajanja severnog pola, da je hilux najbolji.
Kakva je ta mazda, mislim da je ona najpovoljnija?

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Mitsubishi L200

Post od Xepoj87 » 20 Nov 2012, 17:06

NexT je napisao:Drugar je imao ovaj dzip. Kupljen nov iz meni potpuno nepoznatih razloga. Kratko sam ga provozao po Nbg, i jedini komentar mi je bio "jeeebote, al se ovo ljulja" :kezo:
Nemam neko misljenje o njemu i mogu da ga zamislim samo kao sluzbeno vozilo... Jednostavno, ne pruza dovoljan komfor kao ostali dzipovi, nije dovoljno ni brz, ni stabilan, a pogotovo nije mali...

Posle su ga prodali i kupili Pajero..

jel ono na krovu GPS ili?
Takav je LC u Sport modu... Pomnozis sa 2 i dobijes LC u Comfort modu :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
vlajko
Postovi: 476
Pridružio se: 15 Mar 2012, 11:59
Garaža: Honda Civic 1.4
Lokacija: Beograd

Re: Mitsubishi L200

Post od vlajko » 20 Nov 2012, 17:09

Imamo Hilux prethodne generacije.
Pozadi su lisnate opruge pa skače ko jarac kad je prazan. Kad se natovari druga priča.
Za zimu je keva sa Bridgestone dueler gumama. Ulica mi je malo uvučena od glavnog puta pa je bio spas prethodne 2 zime.
Parkiranje u gradu po snegu je pesma jer uvek ima neka gomila snega na koju može da se parkira. :sreckovic:
Imamo ga evo već 3-4 godine i jedini veći trošak je bilo kvačilo (500e u ovlašćenom)
Inače mi je od tih vozila favorit Nissan Navara 3.0 V6 231ks 9,3s do 100 :klanjamse:

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3771
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Mitsubishi L200

Post od superboss » 20 Nov 2012, 18:08

NexT je napisao: Jednostavno, ne pruza dovoljan komfor kao ostali dzipovi, nije dovoljno ni brz, ni stabilan, a pogotovo nije mali...
Sve sto si naveo, ako gledamo realno, za DZIP manje je vazno. To je naravno neko moje misljenje.

Danas dzip zovu sve sto zauzima vise od 5 kubika gabaritno :mrgreen:

Ovo nije smekerica varijanta nego dosta dobra radna masina.
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Mitsubishi L200

Post od Paja » 20 Nov 2012, 18:41

Da nije vozilo opštine Zvezdara?

Ova vrsta vozila su sve samo ne putnička i mnogo su bliža izvornim terencima nego svi BMW, Audi i Merc terenci zajdno. Jednostavna konstrugcija sa gibnjevima značajno utiče na cenu, ali se reflektuje na udobnost. Za nekoga kome treba terensko vozilo pravi izbor.

Korisnikov avatar
Incognito
Postovi: 611
Pridružio se: 01 Apr 2012, 22:06
Lokacija: Beograd

Re: Mitsubishi L200

Post od Incognito » 20 Nov 2012, 18:58

Imao sam priliku da se vozim u jednom L200 sa istim motorom i koliko sam sa pozicije suvozaca mogao da zakljucim,dosta dobro se ponasao iako je sto kaze Segio bas bucan,ali preterano bucan.Ali definitivno ostavlja osecaj sigurnosti dok se sedi unutra. :doubleup:

Korisnikov avatar
sErGiO
Postovi: 278
Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
Lokacija: Beograd

Re: Mitsubishi L200

Post od sErGiO » 20 Nov 2012, 19:26

NexT je napisao: jel ono na krovu GPS ili?
Jeste to je antena za jednu vrstu GPS-a.

@paja
Jeste kako znaš :)
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Slika

Odgovori