Mitsubishi L200
- sErGiO
- Postovi: 278
- Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
- Lokacija: Beograd
Mitsubishi L200
Imam već više od tri godine svakodnevno priliku da vozim službeni auto iz naslova pa sam pomislio da bi možda nekom bilo zanimljivo da pročita utiske.
Auto je 2008. godište a u moju službu je dospeo godinu dana kasnije sa oko 10000 km na satu (ako se dobro sećam). Za ovih nekoliko godina u službi nije bilo skoro uopše problema, a i to što je bilo je uglavnom zanemarljivo.
Automobil se vodi kao teretni, što u suštini i jeste jer ima posebnu prikolicu koja je u ovom slučaju zatvorena sandukom koji se doplaćuje. Meni ova zatvorena prikolica služi da prevezem opremu za rad na, često teško pristupačan teren.
Terenske sposobnosti ovog auto su nad prosečne ali ne i vrhunske, međutim za moje potrebe se pokazalo da je izuzetan. Pogon je konstantno na zadnjim točkovima a uz pomoć ručice diferencijala, koja se nalazi pored menjača, moguće je uključiti i pogon na prednjim točkovima. Sledeći položaj ručice zaključava centralni diferencijal a poslednji se uključuje u ekstremnim situacijama kada je teren izuzetno težak i kada je potrebno preneti sav obrtni momenat na točkove. Ne znam tačnu definiciju ovog poslednjeg položaja ali shvatata o čemu pričam. Kada je ručica u tom položaju auto ne može brzo da se vozi, otprilike kao traktor. Ono što mu smeta je veliko međuosovnisko rastojanje (što je i normalno za ovu klasu automobila) i ponekad možda gume koje su specijalizovane za teške i blatnjave terene. Na njemu su bile fabričke Bridgestone Dueler (M+S) gume koje su u neku ruku all season/all terrain gume, odnosno neki komprimis u smislu da nisu mnogo bučne na asfaltiranom putu a da mogu da izvuku auto u najvećem broju situacija na teškim terenima.
Motor je 2.5 DIID, turbo dizel sa ravno 100 KW. Nije preterano agilan ni naročito uglađen ali završava posao sasvim korektno. Obzirom da auto ima skoro 2 tone ovaj motor ne pruža neke vrhunske performanse. Maksimalna brzina izmerena na autoputu je oko 170 km/h na ravnom. Inače auto nije za autoput iako može da posluži. Dosta je bučan pri većim brzinama i nije preterano stabilan. Nema 6-tu brzinu pa se motor vrti dosta na brzinama preko 100 km/h. Potrošnja se kreće od 11.5 litara ako se vozi po otvorenom putu petom brzinom oko 80 km/h do nekih 14 litara u gradu sa NIS-ovim evro dizelom. Od kada se sipa na OMV-u potrošnja se stabilizovala na 13.2 po boardu.
Nije se nikada kvario, niti je sa autom bilo nekih posebnih problema za sve ove godine. Zamenjen je akumulator pre par meseci, 2-3 sijalice, jedan parking senzor je negde otpao pa je zamenjen i zimus je kolega, koji inače ne vozi taj auto, uspeo da zaglavi ručicu diferencijala u položaju 4x4.
Od opreme ima kožni volan, mp3 plejer (ne tako dobar), podizače na svim prozorima, kožom obložene ručice menjača i diferencijala, klima uređaj, prednje i zadnje maglenke, parking senzore...Sasim dovoljno za udobnu i normalnu svakodnevnu vožnju. Volan i ručice su bile izguljene posle manje od 20000 km, što me pomalo razočaralo ali to je najmanje bitna stavka u ovakvom automobilu. Enterijer je pomalo u plastikaner fazonu ali je sasvim korektan. Osećaj na menjaču je nekako gumenast a osećaj u vožnji je kao da se vozite na ogromnim jastucima ili balonima
Vožnja po gradu ume da bude pomalo zamarajuća zbog gabarita vozila, ali servo volan je izuzetno lagan a auto ima krug zaokreta maltene isti kao Lada Niva koja je duplo manja. Ogromni elektropodesivi retrovizori olakšavaju u velikoj meri kretanje kroz grad i parkiranje. Nenaviknutog vozača može da iznenadi broj krugova koje izvrti volan da bi se ispravio posle skretanja, pa treba laganije ulaziti u krivine, odnosno skretati u uske gradske ulice. Naime za razliku od moje 156 koja ima cela dva kruga od jednog do drugog krajnjeg položaja volana L200 ima 2.5 kruga u jednu stranu
Ne znam šta bih još dodao, ako vas još nešto zanima vi pitajte slobodno Evo i par slika, a ako nekoga zanima enterijer to mogu da slikam u toku sledećeg dana pa da postavim.
Auto je 2008. godište a u moju službu je dospeo godinu dana kasnije sa oko 10000 km na satu (ako se dobro sećam). Za ovih nekoliko godina u službi nije bilo skoro uopše problema, a i to što je bilo je uglavnom zanemarljivo.
Automobil se vodi kao teretni, što u suštini i jeste jer ima posebnu prikolicu koja je u ovom slučaju zatvorena sandukom koji se doplaćuje. Meni ova zatvorena prikolica služi da prevezem opremu za rad na, često teško pristupačan teren.
Terenske sposobnosti ovog auto su nad prosečne ali ne i vrhunske, međutim za moje potrebe se pokazalo da je izuzetan. Pogon je konstantno na zadnjim točkovima a uz pomoć ručice diferencijala, koja se nalazi pored menjača, moguće je uključiti i pogon na prednjim točkovima. Sledeći položaj ručice zaključava centralni diferencijal a poslednji se uključuje u ekstremnim situacijama kada je teren izuzetno težak i kada je potrebno preneti sav obrtni momenat na točkove. Ne znam tačnu definiciju ovog poslednjeg položaja ali shvatata o čemu pričam. Kada je ručica u tom položaju auto ne može brzo da se vozi, otprilike kao traktor. Ono što mu smeta je veliko međuosovnisko rastojanje (što je i normalno za ovu klasu automobila) i ponekad možda gume koje su specijalizovane za teške i blatnjave terene. Na njemu su bile fabričke Bridgestone Dueler (M+S) gume koje su u neku ruku all season/all terrain gume, odnosno neki komprimis u smislu da nisu mnogo bučne na asfaltiranom putu a da mogu da izvuku auto u najvećem broju situacija na teškim terenima.
Motor je 2.5 DIID, turbo dizel sa ravno 100 KW. Nije preterano agilan ni naročito uglađen ali završava posao sasvim korektno. Obzirom da auto ima skoro 2 tone ovaj motor ne pruža neke vrhunske performanse. Maksimalna brzina izmerena na autoputu je oko 170 km/h na ravnom. Inače auto nije za autoput iako može da posluži. Dosta je bučan pri većim brzinama i nije preterano stabilan. Nema 6-tu brzinu pa se motor vrti dosta na brzinama preko 100 km/h. Potrošnja se kreće od 11.5 litara ako se vozi po otvorenom putu petom brzinom oko 80 km/h do nekih 14 litara u gradu sa NIS-ovim evro dizelom. Od kada se sipa na OMV-u potrošnja se stabilizovala na 13.2 po boardu.
Nije se nikada kvario, niti je sa autom bilo nekih posebnih problema za sve ove godine. Zamenjen je akumulator pre par meseci, 2-3 sijalice, jedan parking senzor je negde otpao pa je zamenjen i zimus je kolega, koji inače ne vozi taj auto, uspeo da zaglavi ručicu diferencijala u položaju 4x4.
Od opreme ima kožni volan, mp3 plejer (ne tako dobar), podizače na svim prozorima, kožom obložene ručice menjača i diferencijala, klima uređaj, prednje i zadnje maglenke, parking senzore...Sasim dovoljno za udobnu i normalnu svakodnevnu vožnju. Volan i ručice su bile izguljene posle manje od 20000 km, što me pomalo razočaralo ali to je najmanje bitna stavka u ovakvom automobilu. Enterijer je pomalo u plastikaner fazonu ali je sasvim korektan. Osećaj na menjaču je nekako gumenast a osećaj u vožnji je kao da se vozite na ogromnim jastucima ili balonima
Vožnja po gradu ume da bude pomalo zamarajuća zbog gabarita vozila, ali servo volan je izuzetno lagan a auto ima krug zaokreta maltene isti kao Lada Niva koja je duplo manja. Ogromni elektropodesivi retrovizori olakšavaju u velikoj meri kretanje kroz grad i parkiranje. Nenaviknutog vozača može da iznenadi broj krugova koje izvrti volan da bi se ispravio posle skretanja, pa treba laganije ulaziti u krivine, odnosno skretati u uske gradske ulice. Naime za razliku od moje 156 koja ima cela dva kruga od jednog do drugog krajnjeg položaja volana L200 ima 2.5 kruga u jednu stranu
Ne znam šta bih još dodao, ako vas još nešto zanima vi pitajte slobodno Evo i par slika, a ako nekoga zanima enterijer to mogu da slikam u toku sledećeg dana pa da postavim.
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- TheWickerMan
- Postovi: 10463
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Mitsubishi L200
Ovo je po bordu ili metoda čep-čep? Meni Isuzu Trooper sa 3.0 TD motorom od 160ks i 2300kg prazan troši 8-9 na otvorenom i oko 10,5 u gradu... Na autoputu oko 120km/h preko 18 (metoda čep-čep)sErGiO je napisao: Potrošnja se kreće od 11.5 litara ako se vozi po otvorenom putu petom brzinom oko 80 km/h do nekih 14 litara u gradu sa NIS-ovim evro dizelom. Od kada se sipa na OMV-u potrošnja se stabilizovala na 13.2 po boardu.
PS. Taj Dueler je odlična guma, i kod mene je ona,sasvim zadovoljavajuća
- sErGiO
- Postovi: 278
- Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
- Lokacija: Beograd
Re: Mitsubishi L200
Sve je po boardu, nisam nikad merio drugačije. Inače zadnje 2 gume je pojeo za ~25000 km, pa su stavljene Goodyear Wrangler
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- TheWickerMan
- Postovi: 10463
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Mitsubishi L200
Realno je velika potrošnja po meni ali ako firma sipa ko ga šiša Meni su se sad prdenje pojele po ivicama jer izgleda da nije rađena reglaža kad su stavljane tako da su zrele za zamenu i opet ćemo njih ...
Re: Mitsubishi L200
Ako ikada budem mogao da priuštim, kupiću sebi neko takvo vozilo. Meni lično se sviđa hilux.
Dosta je velika potrošnja u odnosu na "obične" automobile, ali šta sad. Imati neki jaris na plin za svaki dan
Dosta je velika potrošnja u odnosu na "obične" automobile, ali šta sad. Imati neki jaris na plin za svaki dan
Re: Mitsubishi L200
Drugar je imao ovaj dzip. Kupljen nov iz meni potpuno nepoznatih razloga. Kratko sam ga provozao po Nbg, i jedini komentar mi je bio "jeeebote, al se ovo ljulja"
Nemam neko misljenje o njemu i mogu da ga zamislim samo kao sluzbeno vozilo... Jednostavno, ne pruza dovoljan komfor kao ostali dzipovi, nije dovoljno ni brz, ni stabilan, a pogotovo nije mali...
Posle su ga prodali i kupili Pajero..
jel ono na krovu GPS ili?
Nemam neko misljenje o njemu i mogu da ga zamislim samo kao sluzbeno vozilo... Jednostavno, ne pruza dovoljan komfor kao ostali dzipovi, nije dovoljno ni brz, ni stabilan, a pogotovo nije mali...
Posle su ga prodali i kupili Pajero..
jel ono na krovu GPS ili?
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mitsubishi L200
Odlican je L200,mnogo se bolje pokazao od njegovih konkurenata,Navare i Hiluxa. Poznanik vozi Hilux 3.0 D4D double cab i njie bas zadovoljan kako ga sluzi a ni cenom odrzavanja. Imao je problema sa korozijom a letva volana mu je crkla 10 dana po isteku garancije. Novu je platio 250.000 din u Gota Car-u. Mazdu BT50 2.5 D vozi zenin direktor i kaze da je prezadovoljan kako ga sluzi a bas je arci. Redovno prevozi 1t tereta. Da kupujem takav pick up,izabrao bih L200.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Mitsubishi L200
Hm, a bio sam ubeđen posle onih osvajanja severnog pola, da je hilux najbolji.
Kakva je ta mazda, mislim da je ona najpovoljnija?
Kakva je ta mazda, mislim da je ona najpovoljnija?
Re: Mitsubishi L200
Takav je LC u Sport modu... Pomnozis sa 2 i dobijes LC u Comfort moduNexT je napisao:Drugar je imao ovaj dzip. Kupljen nov iz meni potpuno nepoznatih razloga. Kratko sam ga provozao po Nbg, i jedini komentar mi je bio "jeeebote, al se ovo ljulja"
Nemam neko misljenje o njemu i mogu da ga zamislim samo kao sluzbeno vozilo... Jednostavno, ne pruza dovoljan komfor kao ostali dzipovi, nije dovoljno ni brz, ni stabilan, a pogotovo nije mali...
Posle su ga prodali i kupili Pajero..
jel ono na krovu GPS ili?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Mitsubishi L200
Imamo Hilux prethodne generacije.
Pozadi su lisnate opruge pa skače ko jarac kad je prazan. Kad se natovari druga priča.
Za zimu je keva sa Bridgestone dueler gumama. Ulica mi je malo uvučena od glavnog puta pa je bio spas prethodne 2 zime.
Parkiranje u gradu po snegu je pesma jer uvek ima neka gomila snega na koju može da se parkira.
Imamo ga evo već 3-4 godine i jedini veći trošak je bilo kvačilo (500e u ovlašćenom)
Inače mi je od tih vozila favorit Nissan Navara 3.0 V6 231ks 9,3s do 100
Pozadi su lisnate opruge pa skače ko jarac kad je prazan. Kad se natovari druga priča.
Za zimu je keva sa Bridgestone dueler gumama. Ulica mi je malo uvučena od glavnog puta pa je bio spas prethodne 2 zime.
Parkiranje u gradu po snegu je pesma jer uvek ima neka gomila snega na koju može da se parkira.
Imamo ga evo već 3-4 godine i jedini veći trošak je bilo kvačilo (500e u ovlašćenom)
Inače mi je od tih vozila favorit Nissan Navara 3.0 V6 231ks 9,3s do 100
Re: Mitsubishi L200
Sve sto si naveo, ako gledamo realno, za DZIP manje je vazno. To je naravno neko moje misljenje.NexT je napisao: Jednostavno, ne pruza dovoljan komfor kao ostali dzipovi, nije dovoljno ni brz, ni stabilan, a pogotovo nije mali...
Danas dzip zovu sve sto zauzima vise od 5 kubika gabaritno
Ovo nije smekerica varijanta nego dosta dobra radna masina.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Mitsubishi L200
Da nije vozilo opštine Zvezdara?
Ova vrsta vozila su sve samo ne putnička i mnogo su bliža izvornim terencima nego svi BMW, Audi i Merc terenci zajdno. Jednostavna konstrugcija sa gibnjevima značajno utiče na cenu, ali se reflektuje na udobnost. Za nekoga kome treba terensko vozilo pravi izbor.
Ova vrsta vozila su sve samo ne putnička i mnogo su bliža izvornim terencima nego svi BMW, Audi i Merc terenci zajdno. Jednostavna konstrugcija sa gibnjevima značajno utiče na cenu, ali se reflektuje na udobnost. Za nekoga kome treba terensko vozilo pravi izbor.
Re: Mitsubishi L200
Imao sam priliku da se vozim u jednom L200 sa istim motorom i koliko sam sa pozicije suvozaca mogao da zakljucim,dosta dobro se ponasao iako je sto kaze Segio bas bucan,ali preterano bucan.Ali definitivno ostavlja osecaj sigurnosti dok se sedi unutra.
- sErGiO
- Postovi: 278
- Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
- Lokacija: Beograd
Re: Mitsubishi L200
Jeste to je antena za jednu vrstu GPS-a.NexT je napisao: jel ono na krovu GPS ili?
@paja
Jeste kako znaš
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!