Suzuki SX4 - generalna tema
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ništa osim seče creva.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
I budzenja dizni plinskih
Kako god, svako vozi šta hoće, izbor postoji
Znam da jednom sjeban auto ugradnjom plina (kod naših majstora) više nikad nije potpuno ispravan auto
To mislim da se dešava i sa Peđinim sx4
Kako god, svako vozi šta hoće, izbor postoji
Znam da jednom sjeban auto ugradnjom plina (kod naših majstora) više nikad nije potpuno ispravan auto
To mislim da se dešava i sa Peđinim sx4
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ljubitelju, i sam si rekao da postoji crna lista motora koji manje ili vise ne podnose LPG, tako da to jeste modifikacija ciji rezultat zavisi od podobnosti samog motora, seta koji je ugradjen pa i samog iskustva i vestine instalatera. Ja sam vizio dva auta sa gasom i, bez poslednje epizide sa crkavanjem dizni, nisam bio nezadovoljan. Ustedi se, realno. Opet, to jeste paralelni sistem koji nosi obavezu vise, kao i strepnju od otkazivanja i stete na samom motoru. Dakle, bio sam zadovoljan i nisam protiv, ali sa ovom glavom opet ne bih.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14191
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Kako mi je rečeno, TNG je ugrađen po kupovini, po preporuci uvoznika, kako bi se zadržala garancija. Lepo je tada i plaćeno. Jedino što dodatno kažu, to je da na 30k treba štelovati ventile.McGruja je napisao:I budzenja dizni plinskih
Kako god, svako vozi šta hoće, izbor postoji
Znam da jednom sjeban auto ugradnjom plina (kod naših majstora) više nikad nije potpuno ispravan auto
To mislim da se dešava i sa Peđinim sx4
Sekvent, kapalica, Rašić.
---
Posle jučerašnje priče sa prodavcem novih vozila, dok sam čekao dijagnostiku, ne bih mu verovao ni da mi kaže da je danas utorak, i bez ovih dešavanja sa TNGom. Skidam mu kapu na spinovanju i iznošenju činjenica ili "činjenica". Sve i da je sve izrečeno činjenica, mislim da je umanjio šansu da naredni automobil bude Suzuki.
Ne kažem da je i reč slagao, ili izvrnuo istinu, ali je ostavio takav utisak.
Na NBGu je dosta (da se tako izrazim) prijatniji prodavac.
TapaT
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Tako je, postoje motori koji nisu predvidjeni niti pogodni za gasovita goriva. I postoji spisak. Uglavnom se radi o prelaznom dobu euro3-euro4 motora koji su pravljeni sa znacajnom ustedom na materijalima.
Ujedno su prilagodjeni i tada uvedenim novim mesavinama benzina prema tada novim euro normama.
I pored toga u praksi nije retko da takvi motori u koje se ne preporucuje TNG a ipak se ugradi predju i po 150,000 ili 250,000km i ostanu u funkciji.
O njima ni ne pricam.
TNG odavno nije paralelni sistem, plin nema neke svoje posebne dizne, koriste se benzinske.
" modifikacija" je da se utakne u CAN BUS (tzv OBD)magistralu negde konektor od plinske kutijice (ECU), i kao sto sam pomenuo rezervoar sa pretecom opremom smesti na predvidjeno mesto koje je obicno za rezerveni tocak u gepeku.
Ja vozim dugo na TNG razne aute i ako je ikada bilo nesto komplikovano u vezi TNG modifikacija ili same ugradnje to je bilo u davnim vremenima.
Danas je stanje tehnike otislo puno napred, danas pricati o TNG kao necemu negativnom po pitanju same ugradnje mislim da je bez osnove.
Druga je stvar ako neko ne zeli TNG kao princip ili ima strah od goriva ili mu smeta manji domet sa jednim punjenjem rezervoara ili nesto ali tehnicki TNG danas se ni u cemu ne razlikuje od bilo kog benzinca ili dizela
A TNG se uspesno koristi kod dizel motora takodje, samo je cena puno manje primamljiva.
Ujedno su prilagodjeni i tada uvedenim novim mesavinama benzina prema tada novim euro normama.
I pored toga u praksi nije retko da takvi motori u koje se ne preporucuje TNG a ipak se ugradi predju i po 150,000 ili 250,000km i ostanu u funkciji.
O njima ni ne pricam.
TNG odavno nije paralelni sistem, plin nema neke svoje posebne dizne, koriste se benzinske.
" modifikacija" je da se utakne u CAN BUS (tzv OBD)magistralu negde konektor od plinske kutijice (ECU), i kao sto sam pomenuo rezervoar sa pretecom opremom smesti na predvidjeno mesto koje je obicno za rezerveni tocak u gepeku.
Ja vozim dugo na TNG razne aute i ako je ikada bilo nesto komplikovano u vezi TNG modifikacija ili same ugradnje to je bilo u davnim vremenima.
Danas je stanje tehnike otislo puno napred, danas pricati o TNG kao necemu negativnom po pitanju same ugradnje mislim da je bez osnove.
Druga je stvar ako neko ne zeli TNG kao princip ili ima strah od goriva ili mu smeta manji domet sa jednim punjenjem rezervoara ili nesto ali tehnicki TNG danas se ni u cemu ne razlikuje od bilo kog benzinca ili dizela
A TNG se uspesno koristi kod dizel motora takodje, samo je cena puno manje primamljiva.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Nema isparivača, tečni LPG?
Koliko je takvih sistema kod nas?
Koliko je takvih sistema kod nas?
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Nema isparivaca vec 10tak godina, otprilike sa potpunim prelaskom benzinaca na direktno ubrizgavanje (FSI i svi ostali komercijalni nazivi za takav common rail sistem) se preslo na tecni LPG.
Potpuno identicni sistem je TNG ugradjen u Fiatu, VW, Kia itd na traci i onaj ugradjen u servisu kasnije.
Isti elementi, ista oprema, isti nacin, ista pozicija, isto podesavanje, sve isto.
Kao lego kockice prisrafi se na predvidjena mesta, nema nikakvih posebnih modifikacija ni vozila ni benzin ubrizgavanja.
Kod nas se ne zna ni koliko vozila na TNG ima a ne verujem da ima evidencije toga sto pitas.
Poenta je da TNG danas koji se ugradjuje nema mnogo slicnost sa "komplikacijama" sistema od pre 15 godina ili jos starijih karburatorskih iz 80tih i 90tih da bi se se to isticalo kao neka tehnicka mana TNG:
Izbor goriva postoji i podrzavam da svako odabere sta zeli samo ukazujem da price o tehnickim razloziima ne stoje vise, ako su nekada i postojale pri zahtevnijim konverzijama.
Ko god kod nas kupi novi auto i planira da ga zadrzi bar nekoliko godina sigurno nece kupovati najjeftiniji TNG sistem star 10+godina i onda budziti umesto danasnjih za taj auto predvidjenih TNG.
Kao sto vise ne treba pricati o dizel razvodnim pumpama i mehanickim diznama iz Golf 2 ere kada se pominje dizel auto tako ne treba pricati ni o problemima karburatorskih benzinaca koje imaju takvi auti sa prepravkama na TNG.
Gasni sekvent odavno ne pravi probleme ukoliko se ugradi prema uputstvu za ugradnju predvidjen od strane proizvodjaca opreme. Jedino zahteva periodicno servisiranje i zamenu habajucih komponenti prema predvidjenom planu. U to spadaju filteri i dizne koje imaju predvidjeni radni vek, kao sto se menjaju svecice ili zupcasti kais postoji kilometraza intervala zamene.
Potpuno identicni sistem je TNG ugradjen u Fiatu, VW, Kia itd na traci i onaj ugradjen u servisu kasnije.
Isti elementi, ista oprema, isti nacin, ista pozicija, isto podesavanje, sve isto.
Kao lego kockice prisrafi se na predvidjena mesta, nema nikakvih posebnih modifikacija ni vozila ni benzin ubrizgavanja.
Kod nas se ne zna ni koliko vozila na TNG ima a ne verujem da ima evidencije toga sto pitas.
Poenta je da TNG danas koji se ugradjuje nema mnogo slicnost sa "komplikacijama" sistema od pre 15 godina ili jos starijih karburatorskih iz 80tih i 90tih da bi se se to isticalo kao neka tehnicka mana TNG:
Izbor goriva postoji i podrzavam da svako odabere sta zeli samo ukazujem da price o tehnickim razloziima ne stoje vise, ako su nekada i postojale pri zahtevnijim konverzijama.
Ko god kod nas kupi novi auto i planira da ga zadrzi bar nekoliko godina sigurno nece kupovati najjeftiniji TNG sistem star 10+godina i onda budziti umesto danasnjih za taj auto predvidjenih TNG.
Kao sto vise ne treba pricati o dizel razvodnim pumpama i mehanickim diznama iz Golf 2 ere kada se pominje dizel auto tako ne treba pricati ni o problemima karburatorskih benzinaca koje imaju takvi auti sa prepravkama na TNG.
Gasni sekvent odavno ne pravi probleme ukoliko se ugradi prema uputstvu za ugradnju predvidjen od strane proizvodjaca opreme. Jedino zahteva periodicno servisiranje i zamenu habajucih komponenti prema predvidjenom planu. U to spadaju filteri i dizne koje imaju predvidjeni radni vek, kao sto se menjaju svecice ili zupcasti kais postoji kilometraza intervala zamene.
Poslednja izmena od ljubitelj u 18 Sep 2018, 12:23, izmenjeno 1 put ukupno.
- Sinisa G.
- Postovi: 2429
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Obrni okreni ako plin nije ugradjen na fabrickoj traci prilikom sklapanja vozila, na motor fabricki pripremljen za plin, ja ga ne bih razmatrao.
Nikakve boce umjesto tocka i slicna
Ako mi je skup benzin uzmem dizela i mirna je backa.
Nikakve boce umjesto tocka i slicna
Ako mi je skup benzin uzmem dizela i mirna je backa.
Poslednja izmena od Sinisa G. u 18 Sep 2018, 12:27, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Na fabrickoj traci je boca umesto tocka. To je najbolji i dokazani nacin za smestaj boce.
Motori se ne pripremaju fabricki za plin, odavno.
Motori se ne pripremaju fabricki za plin, odavno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Pricas u FSi sistemima kojih u Srbiji ima 5%, i sekventu kog ima 95 od modernih gasnih sistema. Skupo je to i dalje za nas standard.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Jeste skupo za nas standard kao i novi(ji) auto bilo na benzin bilo dizel bilo plin.
To vec nije tehnicko pitanje nedostataka TNG kao goriva / sistema vec sto mi u ogromnoij vecini imamo standard za polovan auto opsega 10-30 godina i 100,000-500,000km koji jesu obicno i treci, peti ili deveti vlasnik kod nas.
To vec nije tehnicko pitanje nedostataka TNG kao goriva / sistema vec sto mi u ogromnoij vecini imamo standard za polovan auto opsega 10-30 godina i 100,000-500,000km koji jesu obicno i treci, peti ili deveti vlasnik kod nas.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Uglavnom.... SX4 je MPI klasičan
Nema veze sa direktnim ubrizgavanjem
I buši se grana da se ubace plinske dizne
O tom scenariju (99,9% vozila u Srb) govorim
Ta modifikacija, sem fabričke izvedbe, je za mene neprihvatljiva, sve to radi, ali nije to više taj auto
Nema veze sa direktnim ubrizgavanjem
I buši se grana da se ubace plinske dizne
O tom scenariju (99,9% vozila u Srb) govorim
Ta modifikacija, sem fabričke izvedbe, je za mene neprihvatljiva, sve to radi, ali nije to više taj auto
- pedja
- član 001
- Postovi: 14191
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ganjam ga po Tari na benzin. Druga priča. Nije on loš (meni jeste, ali realno ide solidno) na plin, ali je razlika primetna.
U četvrtak ujutro sam kod Rašića pa da vidimo šta on kaže.
TapaT
U četvrtak ujutro sam kod Rašića pa da vidimo šta on kaže.
TapaT
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Pa on će ti sve to namestiti, on zna sve
Insistiraj da utvrde problem
Ako ga steluju, neka to bude u vožnji
Insistiraj da utvrde problem
Ako ga steluju, neka to bude u vožnji