Suzuki SX4 - generalna tema

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Paja » 16 Dec 2012, 16:10

Detalj koji meni smeta u enterijeru su "hrom" lajne na centralnoj konzoli.

Inače slažem se da je odlična kupovina i ozbiljno je u razmatranju kod mene.
Obzirom da naslednik neće pre 2014. treba očekivati još dobrih akcija tokom sledeće godine.
Glavna mana, po mišljenju većine, mali gepek mene ne dotiče mnogo.
Poredeći ga sa novim Cliom interesantno je koliko ima više mesta u kabini.

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14181
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od pedja » 16 Dec 2012, 16:18

Posle gepeka, druga mana je impulsno spustanje, ali ne i podizanje vozacevog stakla :glavomuzid:

Treca, ili prva, zavisi kako se gleda, je A stub. Sve je to podnosljivo dok se ne krene po krivinama...

Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 6087
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od BAJKER » 16 Dec 2012, 16:33

Floyd je napisao:Inace, pocetna cena za SX4 u CH je 16.500e...u DE, isto :mrgreen:
Kod nas je pocetna cena 9990e za najslabiju verziju, inace u razgovoru sa osobljem u salonu mi smo sa najnizim cenama u okruzenju.
Gepek jeste od manjih u klasi ali je kutijast i poprilicno visok do gornje police, recimo sklopim kolica za dete koja nisu tipa kisobran, gledao sam Yetijev gepek u kojem je rezervni tocak smesten i moram priznati da je u njemu gepek manji nego u SX-a a auto je primetno veci. Hrom lajsne i ne primecujem jer uzivam u voznji koje mi auto pruza :D , A stub jeste problem prilikom skretanja ali se i na to covek navikne doduse neko pre, neko kasnije, licno to mi je jedino sto bih bas promenio.
Slika

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Floyd » 16 Dec 2012, 18:12

Pa skontao sam odavde koja je tamo cena.
Za 60% manju cenu isplati se i uvoz iz Srbije :)
Mada u DE to i rade neki preprodavci...istina, ne uvoze i SRB ali iz PL i CZ da.

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3689
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Misha » 16 Dec 2012, 21:28

trojanac je napisao: Koliko sam cuo od Zuzazua, tek u najjacem, Navi paketu opreme, SX4 ima kvalitetniji enterijer.
WS & TT2
Ja to nisam primetio poredeci GS i Navi paket u prilikom poslednje posete Euro Sumaru. Sto se tice enterijera,razlika je u drugacijem stofu sedista i multimedijalnom uredjaju. Eksterijer se razlikuje,migavci su u retrovizorima,koji se preklapaju i drugaciji je dezen alu felni. Mozda postoji razlika u kvalitetu enterijera GLX vs Navi paket.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 6087
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od BAJKER » 16 Dec 2012, 22:46

Kod NAVI paketa opreme boja instrument table i centralne konzole je crne boje sto je mnogo lepse nego sive boje bar meni se tako cini.
Slika

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10569
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba » 16 Dec 2012, 22:50

misha je napisao:
trojanac je napisao: Eksterijer se razlikuje,migavci su u retrovizorima,koji se preklapaju...
Kako misliš "koji se preklapaju"? Svi se preklapaju, zar ne?

Inače, ne postoji nikakva razlika u kvalitetu enterijera od najslabijeg do najačeg paketa opreme, računajući i Navi ediciju. Navi ima drugačiji dezen sedišta, ali sve ostalo je isto. Multimedijalni uređaj ne računamo jer ne podiže kvalitet enterijera, bar ne onaj kvalitet o kome se govori.

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14181
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od pedja » 16 Dec 2012, 22:55

Verovatno "na struju".

I na Golfu V se ne preklapaju. Barem na primerku u mojoj firmi :kezo:

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3689
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Misha » 16 Dec 2012, 23:01

Sloba je napisao:Kako misliš "koji se preklapaju"? Svi se preklapaju, zar ne?
El.preklapaju,tacnije. ;)
Sloba je napisao:Inače, ne postoji nikakva razlika u kvalitetu enterijera od najslabijeg do najačeg paketa opreme, računajući i Navi ediciju. Navi ima drugačiji dezen sedišta, ali sve ostalo je isto.
Nisam zagledao modele GLX iz 2012.ali jesam GS i Navi i apsolutno nikakvu razliku nisam primetio,osim drugacijeg dezena sedista.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10569
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba » 16 Dec 2012, 23:04

Tako već može. Dosta vlasnika nije znalo da se na SX4 uopšte mogu sklopiti retrovizori pošto treba jako gurnuti retrovizor da bi krenuo gde treba.

milosdoktorabs
Banned
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od milosdoktorabs » 16 Dec 2012, 23:08

SX 4 je skroz OK auto,ali u redizajnu su mogli da ubace tablu iz Swift-a kao i da dodaju bar 1.3 mjet motorizaciji ili jos bolje 1.6.trebalo je da porade i na izolaciji i dadoju 6-brzinu.Kada smo vec kod te 6-brzine,probao sam megan 1.6 16v 110 ks sa 6 b i i30 od 130 ks sa isto 6b.Na 140 se obojca vrte na 4000 ob bas kao i moj Turcin i onda uopste ne shvatam poentu te 6-te brzine.Ocekivao sam bar 3 do 3200 ob na tim brzinama.
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto

milosdoktorabs
Banned
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od milosdoktorabs » 16 Dec 2012, 23:10

Ovo je iskustvo jednog vlasnika koje sam prekopirao:
"posle predjenih skoro 1000km pokusacu sto realnije da opisem svoja zapazanja o ovom autu
o samom automobilu je dosta receno narocito o njegovim vrlinama pa cu ja da se fokusiram na mane jer mslim da dosta ljudi prvo to procita pa onda ostalo
meni najveca mana i problem je buka od motora koja je toliko velika da sam u pocetku pomislio da nesto nije u redu sa auspuhom
ako i mogu tolerisati buku u startovanju auta, u 1. i 2. brzini, u 4. i 5. ne mogu
znaci, ako vozite u cetvrtoj 60-70 na sat sve je u redu i ako vozite 80 u petoj, auto je necujan a to je do 2000 obrtaja. cim se predje ta granica auto je preglasan, a na brzinama od 120 je nepodnosljiva buka. toliko da sam se zabrinuo kako ce biti kad budem krenuo na duze putovanje. i sta ce biti kad dodje prolece pa pocnem da vozim sa otvorenim prozorom?!
mislim da to nije zbog motora nego zbog jako lose izolacije kabine.
drugo, komfor...auto ima veoma malo (za svoju velicinu) medjuosovinsko rastojanje, ceo auto je jako tvrdo konstruisan, sto sigurno obezbedjuje dugotrajnost, ali utice na komfor. dakle, ako imate kamen ili pesak u bubregu, jedno putovanje do velike plane ce vam resiti probleme :lol:
i u kabini je sve nekako cudno. nikako da nadjem optimalan polozaj za volanom. ima podesavanje sedista i volana po visini ali nikako lepo da se smestim. pozadi ima puno mesta ali samo po duzini. po sirini tesan. ne znam kako jer je auto sirok preko 1.7m, ali mesta nema za tri osobe. za poredjenje u puntu i korsi je komotnije, o i30 i ceedu da ne pricam. zato je napred kao u atomobilima vise klase.
jos jedno zapazanje iz kabine...katasrofalan materijal od koga je napravljen volan. na ovoj zimi se toliko rashladi da ga je veoma tesko drzati a da se ruke ne smrznu. ali nije to ni po jada u odnosu na to da sa volana ruke hoce da skliznu prilikom okretanja u krivini sto moze da vas dovede u jako opasnu situaciju. zbog toga cu morati da kupim onu oblogu za volane.
mnogi se zale na izgled i kvalitet unutrasnje plastike i na izgled komandne table. meni nista ne smeta, sve mi je lepo i kvalitetno, jedino su slova i brojevi na dugmicima ili pored njih dosta sitna pa nisu vidljiva u voznji kada imate vremena samo na blic da bacite pogled. ali dobro, vrlo brzo se raspored nauci napamet pa to i nije neka mana.
ja sam jedan od retkih koji voli da podizaci stakala stoje na tabli a ne u vratima jer mi je logicno da je leva ruka na volanu a desna sluzi za menjac i rukovanje komandama na instrument tabli. ovde su u vratima i to mi smeta. ja koliko znam samo dacia i nas punto imaju na konzoli podizace i nikako mi nije jasno zasto svi tako ne rade. plus sto se tako povecava prostor jer se suzavaju vrata.
prtljaznik sam vec pomenuo, ali da podsetim da NEMA 300l, vec najvise 270l sto je preterano malo za auto duzine 4,15m. ali ajde, ima krovne sine pa se sa putnim koferom resava i taj problem. ali se i povecava trosak.
od visokih troskova morate racunati na gume jer tigar ne pravi ovu velicinu pa morate ili da idete na 195x65x15 ili da puknete minimum 100e po gumi. video sam neke primerke sa tim manjim gumama i meni je to ruzno, potpuno se izgubi taj lep x-over izgled
jos jedina velika mana je sto su vlasnici suzukija osudjeni samo na servis eurosumara, a svi znamo kako izgleda kad nema konkurencije.
eto, to je to. ako sam nesto zaboravio napisacu naknadno."
onda je nakon krace debate dodao i ovo:
"ne volim iskljucivosti kad su u pitanju automobili, a nas covek je spreman zivotom da brani svoj stav u izboru istog
znam odlicno gde je mesto ovom suzukiju a to je u vreme krize bas na nivou od 10-11000e
ni manje ni vise
u prvi mah sam pomislio kao i vecina drugih da sam dobio vise od cene kostanja, ali ne, nisam
to je lep i robusan auto, nadam se i pouzdan, sa dobrim i jakim motorom koji malo trosi i tu se zavrsavaju razlozi zasto sam ga kupio
priznajem da nisam znao da je toliko bucan, ali ni to me verovatno ne bi odvratilo od namere da ga kupim jer kad sam trazio nov auto rukovodio sam se perfomansama tj da bude snazniji od punta uz prihvatljivu potrosnju. uz budzet s kojim sam raspolagao svi putevi su vodili u suzuki.
za te pare auto i ne moze da ispuni sve sto covek zeli, ali sam se definitivno razocarao po onim tackama koje sam naveo u prethodnom postu
ako ostane samo na tome lepo cemo se druziti 6-7 godina, ali ako se problemi umnoze isi ce na oglas pre isteka garancije".
Mislim da ce ovo umnogome pomoci ovoj temi.
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto

Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 6087
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od BAJKER » 16 Dec 2012, 23:27

misha je napisao:Nisam zagledao modele GLX iz 2012.ali jesam GS i Navi i apsolutno nikakvu razliku nisam primetio,osim drugacijeg dezena sedista.
Kao sto sam rekao, samo u boji sam primetio razliku kod NAVI-ja, plastika je istog kvaliteta jedino sto je skroz crna, sedista su takodje drugog dezena.
Slika

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10569
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba » 16 Dec 2012, 23:37

Drugar je među prvima kupio SX4 u NS, ako ne i prvi, i kod njega je potpuno crni enterijer. Isti je materijal u pitanju, ali boja čini čuda. Osim te razlike, dezen sedišta mu je drugačiji, krovna antena mu je na zadnjem delu kabine, umesto napred, i ima drugačije maske maglenki, iste kakve imaju američki i australijski modeli prve generacije. Njegov SX4 je stigao iz Japana, dok su posle toga, naravno, počeli da dolaze primerci sklopljeni u Mađarskoj.

Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od bane valjevo » 16 Dec 2012, 23:47

Sloba je napisao:Tako već može. Dosta vlasnika nije znalo da se na SX4 uopšte mogu sklopiti retrovizori pošto treba jako gurnuti retrovizor da bi krenuo gde treba.

Kao i na mom šugavom GP...

Ozbiljno uzimam u razmatranje SX4 u slučaju da zaista budemo kupovali auto u toku 2013 godine...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Odgovori