Raja, dvoumim se da li da kupum jednog SX4 pa mi treba svaki moguci savijet.
Dosta foruma ali i generalno interneta vezano za ovo auto sam iscitao ali svaki dodatni savijet je dobro dosao.
Auto mi treba 75-80% za gradsku voznju
(i to jutarnje i posljepodnevne spice) sto znaci da dizel otpada iz izbora.
Fap filter, dizne i turbina bi stradale tu vrlo brzo vjerujem.
Benzinski motor od 1.6 16v i 120 ks je prvi favorit + naravno LPG.Cak da trosi i do 12 litara gradske to ce mi biti podnosljivo sa plinom.
Konkretan primjerak koji sam vidio je 2011 godiste sa 170k na satu.
Takodjer, zivim u Sarajevu, a u Sarajevu je jako puno brda i pada puno snjega tako da je iskljucivi 4x4 pogon idealan.
I sam zivim u brdskom dijelu grada i znao sam zaglaviti par puta tokom zime.
Takodjer, gradske guzve i problemi sa parkingom u Sarjevu su ogromni tako da nesto krace auto je super.
U prodici nas je 4-ero ali imamo jos jedno auto, treba napomenut da smo svi sitnije gradje tako da nam ne bi trebalo biti tijesno ni kad nas je sve 4-ero u autu.
Na vikendicu
(malo makadama, uglavnom i normalna auta mogu proci) se ide par puta godisnje i isto tako na planinu par puta godisnje.Idealno se uklapa i u te namjenje.
Od duzih putovanja ide se na more jednom godisnje, cca 350 km u jednom pravcu.Cak i da je manje udoban i bez prevelikog prostora strpili bi se tih par sati do mora i natrag.
Kako god da izvagam, auto se uklapa u sve moje potrebe. Sam kvalitet unutrasnjosti mi nije prioritetan, cak ni ako je malo tvrdji na rupama.
Ono sto mene najvise interesuje je sljedece.
Kakvo je odrzavanje auta? Motor je manje vise poznat, drugari imaju slican u meganu i puntu. Isti 1.6 16v samo nije 88kw vec 79 ili 81kw.
Auto je na lanac, nema puno pametovanja, mjenjaj vodenu pumpu i to je to.
Sta je sa ostalim odrzavanjem? Trap, kocnice, filteri? Bombina, svjecice, set kvacila?
Znam da je skuplje, ali me interesuje koliko je skuplje od npr VW-a u slicnom godistu. Octavia ili Golf 5/6?
Kakva mu je pozudanost? Znam da je to japanac, ali japanac koji se pravi u Madjarskoj. I kao takav je vjerujem pouzdaniji od VW-a ali ako je on malo pouzdaniji, a dosta skuplji za odrzavati onda mi se ne isplati iskreno.
Auto bi me izaslo oko 6.500 eura
(2011 godiste, 170k na satu, 8 guma, 4 alu felge, registrovan, ugradjen LPG) i iskreno ne mislim mijenjati auto barem narednih 6-8 godina.Namijeravam ga redovno odrzavati i iskreno se nadam da ne kosta previse za odrzavati i da je pouzdan.
Zasad sve sto sam cuo je super pozitivno.
I zadnje pitanje.
ESP na autu?
Vidim da na nekim modelima u oglasima pise kako imaju ESP ali nema onog dugmica za iskljucivanje ESP-a kod rucne na slikama.
Pitam vlasnika putem poruke ima li ESP on potvrdi da auto ima ESP. Je li moguce da auto ima ESP bez tog dugmica i kako tacno znati da li ima ili ne? Po nekom paketu opreme ili kako vec? Na sta da obratim paznju prilikom gledanja.
Oni koji imaju dugmic je i logicno da imaju ESP jel tako
Hvala i LP