Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork » 18 Nov 2013, 14:13

McGruja je napisao:Punta ne bih video ni perifernim vidom pored 500L
500L lepo i zanimljivo izgleda, ali to ipak nije klasično vozilo kakvo većina ljudi želi da vozi. Više kao neki fenserski auto, tipa novi Mini, nova Buba, itd. To što je povećan u odnosu na običan 500, nije promenilo njegov karakter.
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Paja » 18 Nov 2013, 14:20

Nije promenilo njegov estetski karakter, ali je drastično promenilo funkcionalnost. Za razliku od fancy vozila L je cenom pozicioniran među ostale pripadnike svoje klase.

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od mirko alvirko » 23 Nov 2013, 12:23

Uzeo bi onaj merac antifriza sto ima po pumpama ..Da li je neko "merio"..moze li uopste "spric" da dohvati u ovom cudu od posude?

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 23 Nov 2013, 12:45

Nemoj da se zezas sa time, izmedju 4-5 godine, ispusti sve i sipaj novi Paraflu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od mirko alvirko » 23 Nov 2013, 12:55

usao sam u 4 -tu ...a bilo je curenja ranije od max do min se praznila posuda pa su "majstori"punili vodom sve dok nije zamenjen jedan deo od creva ka motoru..otad nisam merio ..

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 23 Nov 2013, 13:01

Tesko da tu moze da bude problema, pogotovo ako ga svaki dan vozis.
Ako se plasis, uzmi Paraflu Up, i dospi deci do MAX, malo da popravis koncentraciju, na prolece sve ispusti, sipaj novi za nove 4 zime..
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od nuk » 23 Nov 2013, 13:03

i racunaj da je retko koji tacan, ja sam dva tajeftina uporedjivao sa onim profesionalnim iz servisa i razlika je bila katastrofalna

ovaj je pokazao -17c

Slika

ovaj je pokazao -26c

Slika

A onaj profi je pokazao -37c

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od mirko alvirko » 23 Nov 2013, 13:10

dopunjen letos samoinicijativom majstora kad sam imao jednu intrevenciju (far i hladnjak klime menjani ) i to pola prsta preko max kad dostigne radnu i tako stoji od letos...

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 23 Nov 2013, 13:12

Uglavnom ti meraci ti ne znace previse, jedino da ti bude lakse :)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od mirko alvirko » 23 Nov 2013, 13:16

definitivno ..ali ova posuda na klasiku je neverovatna ne mozes prici tecnosti kad je hladna ..moram neki veliki spric da nadjem ili nesto slicno ..

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9721
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Markoni » 23 Nov 2013, 17:37

Primetio sam na sluzbenoj Z10 u poslednje vreme vibracije pri ubrzavanju koje se prenose na ceo auto. E sad ja tipujem na nosace motora/menjaca, ali me zanima da li je neko imao slican/isti problem...?

Tapatalk Post

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od mirko alvirko » 23 Nov 2013, 18:50

nosac motora je meni otisao -imao sam udarce pri promeni brzine posebno ako se ne natera u vise obrtaja

ps. izvadio sam oko 1l antifriza pomocu stare dobre sljivovica tehnike ..ubaceno 60-40 mesavina ..nisam mogao da se smirim a da ne odem do servisa i sada sam na -30 ..(profi merac )..

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od MAD MAX » 23 Nov 2013, 23:50

nuk je napisao:i racunaj da je retko koji tacan, ja sam dva tajeftina uporedjivao sa onim profesionalnim iz servisa i razlika je bila katastrofalna

ovaj je pokazao -17c

Slika

ovaj je pokazao -26c

Slika

Samo da vam napomenem, da postoje dve osnovne vrste antifriza po bazi, etilen glikoli i polipropilen glikoli. Ove dve "tečnosti" imaju drugačije specifične težine i samim tim zahtevaju potpuno drugačije areometre za merenje gustine, to jeste tačke mržnjenja.
Nikada ne znate koja vam je vrsta u sistemu. Čim instrumenti ovoliko odstupaju odma je jasno da nešto nije uredu, ili pogrešan instrument ili mešane nedozvoljene vrste antifriza.
Nema se šta probati tačka mržnjenja, ako neko nije dolio čistu vodu (više od 0,5L).
Insrrument se proba ovako. Prvo se proba sa čistom vodom. Ako pokazuje nulu, znači da je ispravan. Onda se uzme mešavina antifriza i pomeša po šemi sa flašice, i proba šta pokazuje instrument. Ako je slično - to je to. Ako nije, ne odgovara instrument! Kad su pobrkani nedozvoljeni antifrizi, ovi instrumenti pokazuju gluposti. Znači, menjati antifriz po hitnom postupku, zbog mogućih problema.
Pored ovih instrumenata, postoje i optički sa "prelamanjem" svetlosti i on je najtačniji ali je redak i skup.
Ko sumnja, izvadi antfriz u posudu, ubaci u zamrzivač, na min -18 C, i ako ne zaledi i nema snega, OK, bez razmišljanja.

I pri promeni antifriza UVEK OSTAVITI BAR PLA LITRA KONCENTRATA RADI DOLIVANJA.
Ako se ne zna proizvođač i tip antifriza u sistemu, dolivati samo vodu. Pola litra vode smanji tem mržnjenja za 3-4 stepena, što nije ništa.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

joni
Postovi: 85
Pridružio se: 02 Feb 2012, 18:31
Lokacija: Zemun

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od joni » 24 Nov 2013, 07:45

Bravo! Ovo je pravi odgovor :doubleup:

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od mirko alvirko » 24 Nov 2013, 12:45

Upravo sam "optickim" izmerio juce ..fantasticna stvar verujem i jako skupa.. za profi upotrebu

http://www.youtube.com/watch?v=zxwZdFdgCN4

Odgovori