500L lepo i zanimljivo izgleda, ali to ipak nije klasično vozilo kakvo većina ljudi želi da vozi. Više kao neki fenserski auto, tipa novi Mini, nova Buba, itd. To što je povećan u odnosu na običan 500, nije promenilo njegov karakter.McGruja je napisao:Punta ne bih video ni perifernim vidom pored 500L
Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ђенерал Јанковић
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije promenilo njegov estetski karakter, ali je drastično promenilo funkcionalnost. Za razliku od fancy vozila L je cenom pozicioniran među ostale pripadnike svoje klase.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Uzeo bi onaj merac antifriza sto ima po pumpama ..Da li je neko "merio"..moze li uopste "spric" da dohvati u ovom cudu od posude?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nemoj da se zezas sa time, izmedju 4-5 godine, ispusti sve i sipaj novi Paraflu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
usao sam u 4 -tu ...a bilo je curenja ranije od max do min se praznila posuda pa su "majstori"punili vodom sve dok nije zamenjen jedan deo od creva ka motoru..otad nisam merio ..
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tesko da tu moze da bude problema, pogotovo ako ga svaki dan vozis.
Ako se plasis, uzmi Paraflu Up, i dospi deci do MAX, malo da popravis koncentraciju, na prolece sve ispusti, sipaj novi za nove 4 zime..
Ako se plasis, uzmi Paraflu Up, i dospi deci do MAX, malo da popravis koncentraciju, na prolece sve ispusti, sipaj novi za nove 4 zime..
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
i racunaj da je retko koji tacan, ja sam dva tajeftina uporedjivao sa onim profesionalnim iz servisa i razlika je bila katastrofalna
ovaj je pokazao -17c
ovaj je pokazao -26c
A onaj profi je pokazao -37c
ovaj je pokazao -17c
ovaj je pokazao -26c
A onaj profi je pokazao -37c
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
dopunjen letos samoinicijativom majstora kad sam imao jednu intrevenciju (far i hladnjak klime menjani ) i to pola prsta preko max kad dostigne radnu i tako stoji od letos...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Uglavnom ti meraci ti ne znace previse, jedino da ti bude lakse
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
definitivno ..ali ova posuda na klasiku je neverovatna ne mozes prici tecnosti kad je hladna ..moram neki veliki spric da nadjem ili nesto slicno ..
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Primetio sam na sluzbenoj Z10 u poslednje vreme vibracije pri ubrzavanju koje se prenose na ceo auto. E sad ja tipujem na nosace motora/menjaca, ali me zanima da li je neko imao slican/isti problem...?
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
nosac motora je meni otisao -imao sam udarce pri promeni brzine posebno ako se ne natera u vise obrtaja
ps. izvadio sam oko 1l antifriza pomocu stare dobre sljivovica tehnike ..ubaceno 60-40 mesavina ..nisam mogao da se smirim a da ne odem do servisa i sada sam na -30 ..(profi merac )..
ps. izvadio sam oko 1l antifriza pomocu stare dobre sljivovica tehnike ..ubaceno 60-40 mesavina ..nisam mogao da se smirim a da ne odem do servisa i sada sam na -30 ..(profi merac )..
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Samo da vam napomenem, da postoje dve osnovne vrste antifriza po bazi, etilen glikoli i polipropilen glikoli. Ove dve "tečnosti" imaju drugačije specifične težine i samim tim zahtevaju potpuno drugačije areometre za merenje gustine, to jeste tačke mržnjenja.nuk je napisao:i racunaj da je retko koji tacan, ja sam dva tajeftina uporedjivao sa onim profesionalnim iz servisa i razlika je bila katastrofalna
ovaj je pokazao -17c
ovaj je pokazao -26c
Nikada ne znate koja vam je vrsta u sistemu. Čim instrumenti ovoliko odstupaju odma je jasno da nešto nije uredu, ili pogrešan instrument ili mešane nedozvoljene vrste antifriza.
Nema se šta probati tačka mržnjenja, ako neko nije dolio čistu vodu (više od 0,5L).
Insrrument se proba ovako. Prvo se proba sa čistom vodom. Ako pokazuje nulu, znači da je ispravan. Onda se uzme mešavina antifriza i pomeša po šemi sa flašice, i proba šta pokazuje instrument. Ako je slično - to je to. Ako nije, ne odgovara instrument! Kad su pobrkani nedozvoljeni antifrizi, ovi instrumenti pokazuju gluposti. Znači, menjati antifriz po hitnom postupku, zbog mogućih problema.
Pored ovih instrumenata, postoje i optički sa "prelamanjem" svetlosti i on je najtačniji ali je redak i skup.
Ko sumnja, izvadi antfriz u posudu, ubaci u zamrzivač, na min -18 C, i ako ne zaledi i nema snega, OK, bez razmišljanja.
I pri promeni antifriza UVEK OSTAVITI BAR PLA LITRA KONCENTRATA RADI DOLIVANJA.
Ako se ne zna proizvođač i tip antifriza u sistemu, dolivati samo vodu. Pola litra vode smanji tem mržnjenja za 3-4 stepena, što nije ništa.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Bravo! Ovo je pravi odgovor
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Upravo sam "optickim" izmerio juce ..fantasticna stvar verujem i jako skupa.. za profi upotrebu
http://www.youtube.com/watch?v=zxwZdFdgCN4
http://www.youtube.com/watch?v=zxwZdFdgCN4