Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nikakav problem, samo skineš njegovu i uštekaš tu drugu, sve paše "džek na džek"...
Što se tiče opreme - jbg, kad su ga za nas ogulili baš do daske... Imao je on štošta opciono od opreme, nije uopšte zaostajao za drugim automobilima u svojoj klasi....
Što se tiče opreme - jbg, kad su ga za nas ogulili baš do daske... Imao je on štošta opciono od opreme, nije uopšte zaostajao za drugim automobilima u svojoj klasi....
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ovu opremu sam najviše puta video na modelima iz Švajcarske.
Toliko komplikovano da sam izgubio volju.
Menja se pored table i ablender, a mora da se radi i takozvani proxy alignment, iliti uparivanje kompa sa novom tablom.
Toliko komplikovano da sam izgubio volju.
Menja se pored table i ablender, a mora da se radi i takozvani proxy alignment, iliti uparivanje kompa sa novom tablom.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A ni cena mu nije naivna.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da, to sam zaboravio, ako hoćeš da bord comp radi treba ti i ručica sa "trip" dugmetom...Geza je napisao:Menja se pored table i ablender, a mora da se radi i takozvani proxy alignment, iliti uparivanje kompa sa novom tablom.
Ovaj čiju sam fotku okačio je takođe iz Švajcarske, a još je bogatiji opremom nego onaj Kuzmanovićev - ima i multifunkcionalni volan... i malo je jeftiniji...
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... imatronik/
Razmišljam koliko bi bilo komplikovano prebaciti automatsku komandu za klimu kod mene - verovatno treba jedan motorić na klapnu za recirkulaciju vazduha (kod mene je poluga), zatim termometar i ko zna šta još... Volan bi još možda i najlakše bilo za odraditi, pošto imam fabrički CD plejer sa kojim radi bez problema...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Cek,sta vise od opreme ima nego makslimalno opremljeni PC osim auto.klime? Ne racunam sad boju plastike,sedista...
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Multifunkcionalni volan, bočne air-bagove, grejače retrovizora, retrovizore u boji, fabrički CD/mp3 plejer...
Opciono su tada mogli da se dobiju i tempomat, navigacija, subwoofer u gepeku... i još ponešto.
Opciono su tada mogli da se dobiju i tempomat, navigacija, subwoofer u gepeku... i još ponešto.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Aha. Jel to sto ovaj sa oglasa ima spada u standardne okvire nekog od paketa (pretpostavljam najviseg) ili je neka nadgradnja u smlislu doplata za sve i svasta?
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Verovatno mu je to standardna oprema za to (švajcarsko) tržište, moguće i neka sitna doplata za multi-volan, no nisam siguran. Znam recimo da je najopremljeniji model HGT (1.8 16V, 131 KS) imao standardno kožni volan, CD plejer sa navigacijom i subwoofer u gepeku. Verovatno je imao i bočne air bagove. Multifunkcionalni volan nisam video do sada na nijednom HGT-u, verovatno je bio doplata. Model Sporting (1.2 16V) je imao takođe kožni volan (tzv. "sporting volan", tako ga zovu - isti je i u njemu i HGT-u), CD/mp3 plejer + subwoofer... Grejače u retrovizorima takođe nisam video na nijednom od njih, verovatno takođe doplata. Ma, imali su tada više paketa opreme zavisno od modela + razne dodatke koji su se doplaćivali... A koje mi za Classica nismo imali ni opciono...
Edit: ovaj čiji sam link stavio ima čak i zadnje parking senzore, a obzirom gde se nalaze (u lajsni branika) - rekao bih da je i to fabrička varijanta...
Edit: ovaj čiji sam link stavio ima čak i zadnje parking senzore, a obzirom gde se nalaze (u lajsni branika) - rekao bih da je i to fabrička varijanta...
- MILOŠ 92
- Postovi: 60
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:46
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.2 8V Dynamic
- Lokacija: Kostolac
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@ikac2000 Nema na čemu,drago mi ja da sam pomogao.Kod ozračivanja kao što kaže Bax,malo se odvije vijak na slavini,i kada se ozračuje sistem tj.kada počne da izlazi antifriz tada je sistem ozračen.Posle treba da se ozrači i veliki hladnjak i to je to.
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Купих материјал за сервис, прође 5 година...
У Дунав ауту Мобил Супер 3000 - 3.350дин 5л, кочиона течност (Тутела) 420дин
У Делмакс-у (неко ми рече да је то београдска фирма?) антифриз (Парафлу) 570дин х 2ком, филтер климе Унико - 520дин (знам, нисам се баш прославио, ал јбг, криза... )
У Мотор-у филтер уља Бош - 400дин и филтер ваздуха Чемпион - 600дин.
Укупно око 6900дин. С тим што уље имам и за следећу годину, јер је паковање од 5л.
Сад још да нађем времена за сервис...
У Дунав ауту Мобил Супер 3000 - 3.350дин 5л, кочиона течност (Тутела) 420дин
У Делмакс-у (неко ми рече да је то београдска фирма?) антифриз (Парафлу) 570дин х 2ком, филтер климе Унико - 520дин (знам, нисам се баш прославио, ал јбг, криза... )
У Мотор-у филтер уља Бош - 400дин и филтер ваздуха Чемпион - 600дин.
Укупно око 6900дин. С тим што уље имам и за следећу годину, јер је паковање од 5л.
Сад још да нађем времена за сервис...
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Одрадио сам сервис, променио уље, кочиону течност и антифриз.
Елем, јутрос кад сам упалио ауто, имао сам утисак да ми река жубори кроз ауто, чује се нека вода!?!?
Јел има неко представу о чему се ради?
Елем, јутрос кад сам упалио ауто, имао сам утисак да ми река жубори кроз ауто, чује се нека вода!?!?
Јел има неко представу о чему се ради?
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisi dobro odzračio rashladni sistem posle zamene antifriza. Imaš vazduha unutra, zato se čuje kako tečnost klokoće.
TT
TT
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Па како да га одзрачим, кад отворим онај шраф ваздух не излази?
Да ли треба мотор да ради док га одзрачујем?
Да ли треба мотор да ради док га одзрачујем?
-
- Postovi: 190
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:42
- Garaža: Suzuki SX 4, 1.5 16V; Fiat Punto 1.2 8V
- Lokacija: Kraljevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Treba da radi i treba da je na radnoj temperaturi. Provozaj ga malo, pa odzrači.
Žuborenje može da bude i posledica viška vode u kadici ispod same šoferke, jer se otvori za drenažu kišnice začepe od lišća. Čačni to ponekad nekom šipkicom ili štapićem. Ovo žuborenje se primeti kad skrećeš negde pa se voda premešta iz jednog ugla u drugi.
Žuborenje može da bude i posledica viška vode u kadici ispod same šoferke, jer se otvori za drenažu kišnice začepe od lišća. Čačni to ponekad nekom šipkicom ili štapićem. Ovo žuborenje se primeti kad skrećeš negde pa se voda premešta iz jednog ugla u drugi.
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Интересантно је да сам га ја возио 2 дана након сервиса и то се није дешавало, јутрос се десило први пут.
Није у питању кадица испод шоферке, она је чиста, редовно је одржавам.
Није у питању кадица испод шоферке, она је чиста, редовно је одржавам.