Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 03 Maj 2014, 20:12

Nikakav problem, samo skineš njegovu i uštekaš tu drugu, sve paše "džek na džek"... ;)

Što se tiče opreme - jbg, kad su ga za nas ogulili baš do daske... Imao je on štošta opciono od opreme, nije uopšte zaostajao za drugim automobilima u svojoj klasi....

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45825
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Geza » 03 Maj 2014, 20:15

Ovu opremu sam najviše puta video na modelima iz Švajcarske.

Toliko komplikovano da sam izgubio volju. :D
Menja se pored table i ablender, a mora da se radi i takozvani proxy alignment, iliti uparivanje kompa sa novom tablom.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23808
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 03 Maj 2014, 20:18

A ni cena mu nije naivna. :think:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 03 Maj 2014, 20:21

Geza je napisao:Menja se pored table i ablender, a mora da se radi i takozvani proxy alignment, iliti uparivanje kompa sa novom tablom.
Da, to sam zaboravio, ako hoćeš da bord comp radi treba ti i ručica sa "trip" dugmetom...

Ovaj čiju sam fotku okačio je takođe iz Švajcarske, a još je bogatiji opremom nego onaj Kuzmanovićev - ima i multifunkcionalni volan... i malo je jeftiniji... :)

http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... imatronik/

Razmišljam koliko bi bilo komplikovano prebaciti automatsku komandu za klimu kod mene - verovatno treba jedan motorić na klapnu za recirkulaciju vazduha (kod mene je poluga), zatim termometar i ko zna šta još... Volan bi još možda i najlakše bilo za odraditi, pošto imam fabrički CD plejer sa kojim radi bez problema...

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5576
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dunx81 » 03 Maj 2014, 20:24

Cek,sta vise od opreme ima nego makslimalno opremljeni PC osim auto.klime? Ne racunam sad boju plastike,sedista...

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 03 Maj 2014, 20:27

Multifunkcionalni volan, bočne air-bagove, grejače retrovizora, retrovizore u boji, fabrički CD/mp3 plejer...

Opciono su tada mogli da se dobiju i tempomat, navigacija, subwoofer u gepeku... i još ponešto.

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5576
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dunx81 » 03 Maj 2014, 20:36

Aha. Jel to sto ovaj sa oglasa ima spada u standardne okvire nekog od paketa (pretpostavljam najviseg) ili je neka nadgradnja u smlislu doplata za sve i svasta?

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 03 Maj 2014, 20:43

Verovatno mu je to standardna oprema za to (švajcarsko) tržište, moguće i neka sitna doplata za multi-volan, no nisam siguran. Znam recimo da je najopremljeniji model HGT (1.8 16V, 131 KS) imao standardno kožni volan, CD plejer sa navigacijom i subwoofer u gepeku. Verovatno je imao i bočne air bagove. Multifunkcionalni volan nisam video do sada na nijednom HGT-u, verovatno je bio doplata. Model Sporting (1.2 16V) je imao takođe kožni volan (tzv. "sporting volan", tako ga zovu - isti je i u njemu i HGT-u), CD/mp3 plejer + subwoofer... Grejače u retrovizorima takođe nisam video na nijednom od njih, verovatno takođe doplata. Ma, imali su tada više paketa opreme zavisno od modela + razne dodatke koji su se doplaćivali... A koje mi za Classica nismo imali ni opciono...


Edit: ovaj čiji sam link stavio ima čak i zadnje parking senzore, a obzirom gde se nalaze (u lajsni branika) - rekao bih da je i to fabrička varijanta...

Korisnikov avatar
MILOŠ 92
Postovi: 60
Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:46
Garaža: Fiat Punto Classic 1.2 8V Dynamic
Lokacija: Kostolac

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od MILOŠ 92 » 03 Maj 2014, 21:07

@ikac2000 Nema na čemu,drago mi ja da sam pomogao.Kod ozračivanja kao što kaže Bax,malo se odvije vijak na slavini,i kada se ozračuje sistem tj.kada počne da izlazi antifriz tada je sistem ozračen.Posle treba da se ozrači i veliki hladnjak i to je to. :)

Korisnikov avatar
Филиповић
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
Lokacija: Ja, Srb

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Филиповић » 07 Maj 2014, 11:07

Купих материјал за сервис, прође 5 година...
У Дунав ауту Мобил Супер 3000 - 3.350дин 5л, кочиона течност (Тутела) 420дин
У Делмакс-у (неко ми рече да је то београдска фирма?) антифриз (Парафлу) 570дин х 2ком, филтер климе Унико - 520дин (знам, нисам се баш прославио, ал јбг, криза... :) )
У Мотор-у филтер уља Бош - 400дин и филтер ваздуха Чемпион - 600дин.

Укупно око 6900дин. С тим што уље имам и за следећу годину, јер је паковање од 5л.

Сад још да нађем времена за сервис...

Korisnikov avatar
Филиповић
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
Lokacija: Ja, Srb

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Филиповић » 12 Maj 2014, 07:02

Одрадио сам сервис, променио уље, кочиону течност и антифриз.

Елем, јутрос кад сам упалио ауто, имао сам утисак да ми река жубори кроз ауто, чује се нека вода!?!?
Јел има неко представу о чему се ради? :zbunjen:

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 12 Maj 2014, 07:27

Nisi dobro odzračio rashladni sistem posle zamene antifriza. Imaš vazduha unutra, zato se čuje kako tečnost klokoće.

TT

Korisnikov avatar
Филиповић
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
Lokacija: Ja, Srb

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Филиповић » 12 Maj 2014, 08:17

Па како да га одзрачим, кад отворим онај шраф ваздух не излази?
Да ли треба мотор да ради док га одзрачујем?

Svorci
Postovi: 190
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:42
Garaža: Suzuki SX 4, 1.5 16V; Fiat Punto 1.2 8V
Lokacija: Kraljevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Svorci » 12 Maj 2014, 08:22

Treba da radi i treba da je na radnoj temperaturi. Provozaj ga malo, pa odzrači.

Žuborenje može da bude i posledica viška vode u kadici ispod same šoferke, jer se otvori za drenažu kišnice začepe od lišća. Čačni to ponekad nekom šipkicom ili štapićem. Ovo žuborenje se primeti kad skrećeš negde pa se voda premešta iz jednog ugla u drugi.

Korisnikov avatar
Филиповић
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
Lokacija: Ja, Srb

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Филиповић » 12 Maj 2014, 08:40

Интересантно је да сам га ја возио 2 дана након сервиса и то се није дешавало, јутрос се десило први пут.
Није у питању кадица испод шоферке, она је чиста, редовно је одржавам.

Odgovori