Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13023
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 06 Dec 2019, 19:01

Neće mu naškoditi ništa, anlaser povuče struje koliko mu treba a nije to ni nešto prevelik akumulator ga alternator neće moći dopuniti. No moja ti je preporuka da uzmeš onaj koji je originalno i bio u autu, Magneti Marelli 44 Ah (imaš klimu?). Ili, uzmi taj manji i nemaš brige.

TT



Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23798
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 06 Dec 2019, 20:41

Kod Stojanova je bila akcija za original aku, treba proveriti po Fiat servisima. Ja sam taj uzeo za Clia.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13023
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 06 Dec 2019, 21:00

Mene je izašao manje od recimo nekog Exide ili Varta, a ništa nije lošiji od njih, čak naprotiv. I lepo ga videti opet u autu. :)

TT


drvopro
Postovi: 40
Pridružio se: 02 Avg 2019, 18:32

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od drvopro » 06 Dec 2019, 21:05

Nisam ni znao da ima tolika ponuda akumulatora kockastog oblika spec. za punta.
Kod mene varta 5 godina i traje iako mi se prve zime ispraznio zbog alarma.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13023
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 06 Dec 2019, 22:30

Nisu oni specijalno namenjeni baš za Punta već su u tom kapacitetu (40-45 Ah) jednostavno fizički takvih dimenzija i proporcija.

TT


Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 06 Dec 2019, 22:43

Da imam klimu pa nesto razmisljam da bas zbog toga uzmem veci ovaj exide od 53ah.
Desavalo mi se vise puta leti kad u centru bga upadnem u guzvu kreni stani upalim klimu, upali se ventilator hladnjaka druga brzina plus oborena svetla i padne napon punjenja na 12.9.
Ima u toj kockastoj punto dimenziji i varta i bosch i fam ili fiam italijanski...
Pitacu bas neki ovlasceni koliko su kod njih ti marelli od 44 ah
Al najvise mi su zapali za oko ovi exide premijum imaju 36 meseci ili 40 garanciju (zavisi gde ga kupis) plus pise da se dopunjavaju brze i da su idealni za kratke voznje.
Poslednja izmena od Eskimko u 06 Dec 2019, 22:47, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13023
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 06 Dec 2019, 22:45

Fabrika je preporučuje 44 Ah za model sa klimom (40 Ah bez klime) pa nemaš nikakve potrebe da daješ više novca za veći.

TT


Korisnikov avatar
A170T
Postovi: 2132
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od A170T » 06 Dec 2019, 23:21

Zar punto nema onu metalnu kocku u koju se smesti akumulator? Ona je takvih dimenzija da ne staje akumulator veci od 45ah. Moze da se ukloni taj kavez i da stane veci akumulator, ali onda ga nista ne drzi i moze da se svuce u nekoj krivini na stranu i da napravi haos.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka





Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 07 Dec 2019, 10:39

Kocka je plasticna i skida se. Kad se skine kocka ostaje onaj drzac kojim i dalje moze da se fiksira akumulator

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 07 Dec 2019, 14:22

Tako je kicka je samo tu da ga ususka...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23798
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 07 Dec 2019, 14:33

SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 07 Dec 2019, 15:34

Ova akcija je bila pre 3 godine a svakako mi je daleko novi sad.
Poslao sam sinoc mejl servisu bogunovic iz bga za cenu akumulatora od 44ah pa da vidimo sta ce da odgovore :think:

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 07 Dec 2019, 16:05

Imas i Energiser, nusu losi, ja uzeo u Lav auto...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
rage_man
Postovi: 174
Pridružio se: 18 Mar 2016, 00:05

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od rage_man » 07 Dec 2019, 18:19

Ja bih ostao na Exide-u, zasto menjati nesto sto se pokazalo dobro

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


Darko Kg
Postovi: 170
Pridružio se: 03 Avg 2017, 11:07
Garaža: Z10
Lokacija: Kragujevac

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Darko Kg » 07 Dec 2019, 18:24

Meni Varta usla u osmu godinu. Prva Varta u obliku kockice je bila 42Ah i ja tu imam. Posle su poceli da prave od 44Ah. Fabricki Magneti me izdao posle pet godina i to na takav nacin da se auto odjednom ugasio na semaforu, ni cetri zmigavca nisu mogla da se upale. Kratak spoj bez ikakvih predhodnih naznaka i zbog nacina kako me je ostavio na putu, ne bi ga vise vracao u auto.

Odgovori