Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Saša
- Postovi: 13023
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Neće mu naškoditi ništa, anlaser povuče struje koliko mu treba a nije to ni nešto prevelik akumulator ga alternator neće moći dopuniti. No moja ti je preporuka da uzmeš onaj koji je originalno i bio u autu, Magneti Marelli 44 Ah (imaš klimu?). Ili, uzmi taj manji i nemaš brige.
TT
TT
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23798
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kod Stojanova je bila akcija za original aku, treba proveriti po Fiat servisima. Ja sam taj uzeo za Clia.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13023
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mene je izašao manje od recimo nekog Exide ili Varta, a ništa nije lošiji od njih, čak naprotiv. I lepo ga videti opet u autu.
TT
TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisam ni znao da ima tolika ponuda akumulatora kockastog oblika spec. za punta.
Kod mene varta 5 godina i traje iako mi se prve zime ispraznio zbog alarma.
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Kod mene varta 5 godina i traje iako mi se prve zime ispraznio zbog alarma.
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
- Saša
- Postovi: 13023
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisu oni specijalno namenjeni baš za Punta već su u tom kapacitetu (40-45 Ah) jednostavno fizički takvih dimenzija i proporcija.
TT
TT
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da imam klimu pa nesto razmisljam da bas zbog toga uzmem veci ovaj exide od 53ah.
Desavalo mi se vise puta leti kad u centru bga upadnem u guzvu kreni stani upalim klimu, upali se ventilator hladnjaka druga brzina plus oborena svetla i padne napon punjenja na 12.9.
Ima u toj kockastoj punto dimenziji i varta i bosch i fam ili fiam italijanski...
Pitacu bas neki ovlasceni koliko su kod njih ti marelli od 44 ah
Al najvise mi su zapali za oko ovi exide premijum imaju 36 meseci ili 40 garanciju (zavisi gde ga kupis) plus pise da se dopunjavaju brze i da su idealni za kratke voznje.
Desavalo mi se vise puta leti kad u centru bga upadnem u guzvu kreni stani upalim klimu, upali se ventilator hladnjaka druga brzina plus oborena svetla i padne napon punjenja na 12.9.
Ima u toj kockastoj punto dimenziji i varta i bosch i fam ili fiam italijanski...
Pitacu bas neki ovlasceni koliko su kod njih ti marelli od 44 ah
Al najvise mi su zapali za oko ovi exide premijum imaju 36 meseci ili 40 garanciju (zavisi gde ga kupis) plus pise da se dopunjavaju brze i da su idealni za kratke voznje.
Poslednja izmena od Eskimko u 06 Dec 2019, 22:47, izmenjeno 1 put ukupno.
- Saša
- Postovi: 13023
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Fabrika je preporučuje 44 Ah za model sa klimom (40 Ah bez klime) pa nemaš nikakve potrebe da daješ više novca za veći.
TT
TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zar punto nema onu metalnu kocku u koju se smesti akumulator? Ona je takvih dimenzija da ne staje akumulator veci od 45ah. Moze da se ukloni taj kavez i da stane veci akumulator, ali onda ga nista ne drzi i moze da se svuce u nekoj krivini na stranu i da napravi haos.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kocka je plasticna i skida se. Kad se skine kocka ostaje onaj drzac kojim i dalje moze da se fiksira akumulator
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tako je kicka je samo tu da ga ususka...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23798
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ova akcija je bila pre 3 godine a svakako mi je daleko novi sad.
Poslao sam sinoc mejl servisu bogunovic iz bga za cenu akumulatora od 44ah pa da vidimo sta ce da odgovore
Poslao sam sinoc mejl servisu bogunovic iz bga za cenu akumulatora od 44ah pa da vidimo sta ce da odgovore
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Imas i Energiser, nusu losi, ja uzeo u Lav auto...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja bih ostao na Exide-u, zasto menjati nesto sto se pokazalo dobro
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni Varta usla u osmu godinu. Prva Varta u obliku kockice je bila 42Ah i ja tu imam. Posle su poceli da prave od 44Ah. Fabricki Magneti me izdao posle pet godina i to na takav nacin da se auto odjednom ugasio na semaforu, ni cetri zmigavca nisu mogla da se upale. Kratak spoj bez ikakvih predhodnih naznaka i zbog nacina kako me je ostavio na putu, ne bi ga vise vracao u auto.