Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je samo estetika, ništa više. Smeta to i meni naravno ali najvažnije je da je to pouzdan auto koji se retko kvari a i kada se pokvari popravke i uopšte održavanje su vrlo jeftini.
Danas došao tast sa svojim, 2005. godište, uvoz iz Nemačke, iskreno, izgleda očuvaniji nego moj, i spolja i unutra. Prešao 126.500 km (po opštem stanju rekao bih da je kilometraža tačna, odnosno ako je i skinuta nije mnogo). Farovi bistri, sedišta bolja nego na mom, volan takođe. Klima mu ne radi, moraće kod majstora a i nešto lupka pozadi, nisam na prvu otkrio šta je. Ono što mi se nije dopalo je što ispod na delovima trapa pozadi i šasije ima dosta korozije, vidi se da je došao iz zemlje gde su zime jake i gde sole kao blesavi. No auto je generalno baš očuvan, utegnut i ide odlično. Ima i ABS i air bagove u A stubovima (4 kom ukupno).Motor je malo starije generacije od mog, ima onaj čuveni "poklopac" motora sa 6 šrafova što slinavi ulje.
TT
Danas došao tast sa svojim, 2005. godište, uvoz iz Nemačke, iskreno, izgleda očuvaniji nego moj, i spolja i unutra. Prešao 126.500 km (po opštem stanju rekao bih da je kilometraža tačna, odnosno ako je i skinuta nije mnogo). Farovi bistri, sedišta bolja nego na mom, volan takođe. Klima mu ne radi, moraće kod majstora a i nešto lupka pozadi, nisam na prvu otkrio šta je. Ono što mi se nije dopalo je što ispod na delovima trapa pozadi i šasije ima dosta korozije, vidi se da je došao iz zemlje gde su zime jake i gde sole kao blesavi. No auto je generalno baš očuvan, utegnut i ide odlično. Ima i ABS i air bagove u A stubovima (4 kom ukupno).Motor je malo starije generacije od mog, ima onaj čuveni "poklopac" motora sa 6 šrafova što slinavi ulje.
TT
Poslednja izmena od Saša u 23 Jul 2020, 12:03, izmenjeno 3 puta ukupno.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ugradi tastu maglenke, nemoj da se bruga. Ima jastuke u stubovima a nema maglenke.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To neka ugrađuje sam. Ne volim da čačkam tuđe aute. Ni za svoj nemam vremena koliko bi trebalo.
TT
TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dobar Punto, je uvek dobar izbor, malo mu je kao legao pozadi.
Ps. Vodis koliko je bolji sic na italijanu, bolja ne spuzva....
Ps. Vodis koliko je bolji sic na italijanu, bolja ne spuzva....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da, tvrđi je sunđer i skroz drugačije i deblje platno. Sedišta mu maltene kao nova (malo tvrđa nego kod mog), a 15 god star auto. Konzola i volan onako izraženije reljefni kao u Z10, volan takođe skoro kao nov. Moj je krenuo da se kruni.
Ono što je lošije su prednja vrata koja pri otvaranju baš "pucaju" na onim graničnicima. Vrata fioke kod suvozača će isto morati da menja, brava zaglavljuje, ne mogu se otvoriti. Ima i sve rukohvate u kabini, uključujući čak i onaj kod vozača (nisam znao da i tu ima rupa, moraću dodati svom Puntu i na to mesto).
TT
Ono što je lošije su prednja vrata koja pri otvaranju baš "pucaju" na onim graničnicima. Vrata fioke kod suvozača će isto morati da menja, brava zaglavljuje, ne mogu se otvoriti. Ima i sve rukohvate u kabini, uključujući čak i onaj kod vozača (nisam znao da i tu ima rupa, moraću dodati svom Puntu i na to mesto).
TT
- Spa-Francorchamps
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 577
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
- Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mnogo ružnije izgleda bez produžene centralne konzole (kao što classic emotion ima)
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma i to je skoro pa nebitno, estetika bez korisne funkcije. Ali je mnogo lakše ovako kada trebaš da nešto skineš, zameniš sijalice konzole ili slično, kada je iz dva dela.
Još par reči o ovom Puntu: nijedna lampica mu ne svetli na tabli što je odlično, ručna hvata bukvalno na drugom ili trećem zubu i generalno je unutra izuzetno očuvan. Vozili su ga očigledno nepušači, obe pepeljere nove i čiste, nikada unutra nije otrešen pepeo a kamoli ugašena cigareta. Pozadi ima dva naslona za glave a tri pojasa, malo čudno jer treći pojas ima takođe svoje burence, prolazi kroz onu alku na sedištu i kopča se u dve tačke (isti kao onaj što sam ja dodao kod mog Punta).
TT
Još par reči o ovom Puntu: nijedna lampica mu ne svetli na tabli što je odlično, ručna hvata bukvalno na drugom ili trećem zubu i generalno je unutra izuzetno očuvan. Vozili su ga očigledno nepušači, obe pepeljere nove i čiste, nikada unutra nije otrešen pepeo a kamoli ugašena cigareta. Pozadi ima dva naslona za glave a tri pojasa, malo čudno jer treći pojas ima takođe svoje burence, prolazi kroz onu alku na sedištu i kopča se u dve tačke (isti kao onaj što sam ja dodao kod mog Punta).
TT
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Identicna sedista sam imao na mk2a 2000. godiste i cudno mi je da ih ima na restilizovanom modelu. Sad pominjes neslaganje sa pojasevima...
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dezen sedišta se slaže sa oblogama na vratima tako da ne verujem da je neko nešto budžio i sklapao. Niti se vidi na poklopcima šrafova na oblogama vrata da je nešto skidano. Začudilo me što ima i motor sa starijim/okruglim tipom kućišta filtera vazduha i poklopcem sa 6 šrafova. No Fiat je to, njima nisu strane razne kombinacije i korišćenje delova sa starijih zaliha čak i na restilizovanim verzijama.
TT
TT
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nema tu budzenja, enterijer se prepakuje za sat vremena, ukljucujuci i oblige vrata. Ne secam se da sam video noviji Punto sa takvim materijalom, a nekad sam ih puno zagledao.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije cudna pojava na Mk2b modelima stari tip kucista filtera. U potrazi sam za drugim novim tipom kucista (moj na Z10 je izlomljen) i gotovo je nemoguca misija pronaci ga i gotovo svaki Mk2b koji nije Classic tj. uvezen je iz inostranstva ima stari tip kucista. Navodno pasuje sa Pande, ima ga u Indjiji za 40e ali nikako da odem.
EDIT: Novo kuciste u Stojanovu je u oktobru prosle godine kostalo 18500 din, a u AK Kole 25000 din.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
EDIT: Novo kuciste u Stojanovu je u oktobru prosle godine kostalo 18500 din, a u AK Kole 25000 din.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja bih uzeo to okruglo, ne bi puno razmisljao...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ovaj auto je došao direktno iz Nemačke i nije budžen, tast poznaje prodavca tj. njegovog oca, radili su nekad zajedno. I vidi se po njemu da je sve oriđinale i jako dobro očuvano, vozio ga je jednostavno neko ko je vodio računa o autu. Urnisan i budžen auto nema šanse da zamaskiraš (ili ga bar meni ne možeš zamaskirati ), niti se to isplati raditi kod ovog auta.
TT
TT
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Lako se to sve proveri preko vin broja u eper-u, tacno koji dan je sklapan i koji delovi su isli u njega.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money