Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kakva iskustva imate sa zadnjim loncima? Nikako da svratim u neki auspuh servis da pitam, a vidim da ima da se kupi Magnum u Beocar za nekih 3000 din. Ima li smisla kupovati lonac u radnji i nositi ga u neki servis da ga ugrade, pretpostavljam da se tu nista ne vari?
https://www.beo-car.rs/zadnji-lonac-auspuha-1
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
https://www.beo-car.rs/zadnji-lonac-auspuha-1
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To se montira na selny, ali oni obicno malo i zavare...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Magnum bi trebao da je ok, pertlovan.
Ne treba ti servis, sam zameniš. Tek nekoliko šrafova odvrneš i najbolje zameniš novima.
Ništa nema potrebe da se vari ako kupiš namenski lonac za tvoj model auta, a ako uzimaš neki univerzalni model (za sve aute što bi rekli) onda obično treba nešto da se upasuje / seče, brusi, vari, nanosi zaštita/.
Što se iskustava tiče, lonac i ceo sistem iz prve ugradnje su nedostižni kod aftermarket ponude.
Prva ugradnja obično traje 15-20 godina, ovi aftermarket retko predju 5 eventualno 7 godina a ne tako retko i tek koliko i garancija samo 2 ili 3 godine izdrže.
Kod dizela je najduži radni vek, zatim kraći kod benzinca a najkraći kod plinaša po mom iskustvu.
Ne treba ti servis, sam zameniš. Tek nekoliko šrafova odvrneš i najbolje zameniš novima.
Ništa nema potrebe da se vari ako kupiš namenski lonac za tvoj model auta, a ako uzimaš neki univerzalni model (za sve aute što bi rekli) onda obično treba nešto da se upasuje / seče, brusi, vari, nanosi zaštita/.
Što se iskustava tiče, lonac i ceo sistem iz prve ugradnje su nedostižni kod aftermarket ponude.
Prva ugradnja obično traje 15-20 godina, ovi aftermarket retko predju 5 eventualno 7 godina a ne tako retko i tek koliko i garancija samo 2 ili 3 godine izdrže.
Kod dizela je najduži radni vek, zatim kraći kod benzinca a najkraći kod plinaša po mom iskustvu.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Na autu je vec menjan zadnji lonac, to znam jer sam video Kiler logo na loncu kad je auto bio na dizalici i sad je opet za zamenu. Auto je 2008. godiste.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ugasila se lampica za ECU posle trećeg paljenja. Prvo je bilo juče kada se upalila, a drugo posle stajanja par sati sa skinutom klemom. Danas kad sam upalio auto, sve normalno.
Ђенерал Јанковић
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je na Pugu još prva ugradnja, godište 2003.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tvoj auto je dizel i nije poluproizvod.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Fabricki mi je gurao 5 godina, tako da stavi sta god, i cepaj dalje.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa dobro jeste dizel. ranije na benzincima (volvoima) original je slično gurao bar 15 godina a onda zamenski samo 5-6 godina.
Sam kraj izduva posle lonca, cev, original je izdržao 23 godine do kraja karijere. Prednji deo izduva do kata je i dalje original prva ugradnja (26.tu godinu ulazi).
Ne znam, mislio sam da je Fiat i auspuh doveo do kvaliteta kao antikorozivnu zaštitu limarije, vidim u praksi da se Fiati dobro drže limarijski i sa 20tak godina iza sebe.
Sam kraj izduva posle lonca, cev, original je izdržao 23 godine do kraja karijere. Prednji deo izduva do kata je i dalje original prva ugradnja (26.tu godinu ulazi).
Ne znam, mislio sam da je Fiat i auspuh doveo do kvaliteta kao antikorozivnu zaštitu limarije, vidim u praksi da se Fiati dobro drže limarijski i sa 20tak godina iza sebe.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je i dalje fabrički (mart 2007). Pre oko dve godine je bila dosta korodirala cev koja vodi do njega (skoro na samom spoju). Odsečen je segment i zavaren drugi istog prečnika. To je ono mesto koje ako se ne primeti na vreme, može doći do otpadanja lonca.
Ђенерал Јанковић
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tako bih očekivao za trajnost prve ugradnje kod svakog auta.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisam mogao bolje da slikam, ali jasno se vidi da pusta izduvne gasove na suprotnoj strani od one gde se nalazi izduvna cev odnosno blize prednjoj strani automobila.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mialim da i moj izgleda isto ovako,pocrneo je sa te strane sto znaci da negde pusta gasove tu.
Kad stavim ruku dole na izlaz iz auspuha jedva mogu da je zadrzim,znaci da rupa koja je nastala na loncu nije velika.
Vozi to tako dok ne krene da puca, moze to jos dosta da izdrzi
Sto se tice marki mozes da uzmes italijanski asso on je oko 3 000 ili magnum,njega mozes da nadjes za 2 700 na kp
Kad stavim ruku dole na izlaz iz auspuha jedva mogu da je zadrzim,znaci da rupa koja je nastala na loncu nije velika.
Vozi to tako dok ne krene da puca, moze to jos dosta da izdrzi
Sto se tice marki mozes da uzmes italijanski asso on je oko 3 000 ili magnum,njega mozes da nadjes za 2 700 na kp
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Magnum lonci su odlični, imam njihov na autu i odlično se drži već 5 godina. Duže nego originalni.
TT
TT