Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koji termostat uzeti? Poceo je da obara temperaturu kada se vozi niz brdo bez gasa par km. Na ravnom i uspon sve ok ali cim se pusti bez opterecenja temperatira polako krene na dole. Jednom je toliko oborio temperaturu da je upalio check engine i pustio ventator na max.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zar nije sasvim normalno da nizbrdo, dok je na cutoff-u (nema ubrizgavanja goriva), motor počne da se hladi?
Ђенерал Јанковић
- srdjanyo
- Postovi: 3258
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koliko znam, kazaljka ne sme dole.
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nizbrdo na cut off, motor pocinje da se hladi.
Ali to moze da bude 1 podeok.
Ovo kod njega ne valja.
Uzmi onaj francuski, ja sam uzeo Behr koji je kao iz originala pa opet ne valja....
Taj francuski he bar jeftin oko 800rsd.
Ali to moze da bude 1 podeok.
Ovo kod njega ne valja.
Uzmi onaj francuski, ja sam uzeo Behr koji je kao iz originala pa opet ne valja....
Taj francuski he bar jeftin oko 800rsd.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I ja sam uzeo behr koji je 1 500 din i nisam bas zadovoljan,od prvog dana ne radi bas kako treba.
Onaj vernet francuski je radio lepo bar u pocetku, menjas ga na 2 godine i to je to.
Brze postize temp sa vernetom ima gumicu na onom sesiru termostata i bolje dihtuje.
Mozda ce ovaj behr samo duze da.traje od 2 godine videcemo
Onaj vernet francuski je radio lepo bar u pocetku, menjas ga na 2 godine i to je to.
Brze postize temp sa vernetom ima gumicu na onom sesiru termostata i bolje dihtuje.
Mozda ce ovaj behr samo duze da.traje od 2 godine videcemo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da li kod punta 2 1.2 8v ima više varijanti prednjih amortizera koji ne pašu međusobno?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Brat koristi ovakav zadnji lonac:Kuzmanovic je napisao:Kakva iskustva imate sa zadnjim loncima? Nikako da svratim u neki auspuh servis da pitam, a vidim da ima da se kupi Magnum u Beocar za nekih 3000 din. Ima li smisla kupovati lonac u radnji i nositi ga u neki servis da ga ugrade, pretpostavljam da se tu nista ne vari?
https://www.beo-car.rs/zadnji-lonac-auspuha-1
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
https://www.protoxide.eu/en/complete-st ... -inox.html
Kod nasih debila ne moze da koristi takav auspuh zbog tehnickog pregleda, ali smo kupili fabricki zadnji lonac za nekih 10-15 eur pa ga montira po potrebi.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Na kom autu koristi, ovakav auspuh je obično za nekih 220-230KS dovoljan a na linku piše da je za Punto Turbo namenjen.
Nema katalizator pa je logično da ne može da prodje tehnički pregled a veorvatno i nije namenjen za auto koji se vozi putevima.
Samo primećujem, ne vidim u čemu bi bila greška tehničkog pregleda.
Nema katalizator pa je logično da ne može da prodje tehnički pregled a veorvatno i nije namenjen za auto koji se vozi putevima.
Samo primećujem, ne vidim u čemu bi bila greška tehničkog pregleda.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koristi ga na Puntu 1.2 Sporting od 80ks. Lonac sam po sebi nije problem na nekim pregledima, ali je secen zadnji branik zbog njega i to vec pravi problem. Dan dva pre teh. pregleda namontiramo fabricki lonac i drugi branik i onda nema problema. Po njegovim recima auto dosta bolje vuce sa Protoxide auspuhom, sto se pogotovu oseti na vecim uzbrdicama. O zvuku da ne pricamo...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Znaci ljudi su debili zato sto ne pustaju tvog brata da vozi sa isecenim branikom i auspuhom koji se dernja i koji nije odgovarajuci za konkretan motor? To sto nesto kosta 900 evra nista ne znaci. Da li si razmisljao o tome kako taj auspuh od 900e utice na zivotnu sredinu i okolinu oko sebe?A170T je napisao:Brat koristi ovakav zadnji lonac:Kuzmanovic je napisao:Kakva iskustva imate sa zadnjim loncima? Nikako da svratim u neki auspuh servis da pitam, a vidim da ima da se kupi Magnum u Beocar za nekih 3000 din. Ima li smisla kupovati lonac u radnji i nositi ga u neki servis da ga ugrade, pretpostavljam da se tu nista ne vari?
https://www.beo-car.rs/zadnji-lonac-auspuha-1
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
https://www.protoxide.eu/en/complete-st ... -inox.html
Kod nasih debila ne moze da koristi takav auspuh zbog tehnickog pregleda, ali smo kupili fabricki zadnji lonac za nekih 10-15 eur pa ga montira po potrebi.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Ne slazem se sa mnogim stvarima po tome sta rade na tehnickim pregledima i kakve kriterijume su im nametnuti da proveravaju, ali ovo je apsolutno jasna stvar. U drugim zemljama, ljudi atestiraju raznorazne izduve i druge delove uz odgovarajucu papirologiju i sertifikate koji potvrdjuju da su navedeni delovi odgovarajuci za konkretan model automobila. Sumnjam da bi ovaj tvoj auspuh bilo moguce atestirati u bilo kojoj drzavi na vasem Puntu, s obzirom da ovaj auspuh ide na Punta prethodne generacije sa 1.4 turbo motorom.
U svakom slucaju, ja sam promenio kompet auspuh, od izduvne grane do kraja, jer su svi elementi izduvnog sistema delimicno dotrajali, pa da se ne vracam kroz 6 meseci da menjam cev, pletenicu ili nesto trece zamenjeno je sve. Lonac je Asso, navodno italijanski, sa 2 godine garancije.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ljudi nisu debili, debilski je zakon koji je donesen kao i vecina nasih koji su vezani za automobile. I sami radnici na tehnickom pregledima kazu da taj isecen branik i auspuh ne predstavljaju nikakav problem, ali da moraju da rade onako kako im se kaze. Nije on kupio auspuh od 900eur ono sam stavio cisto radi primera, auto je tuniran u Torinu za trke i tako je uvezen kod nas...Kuzmanovic je napisao:Znaci ljudi su debili zato sto ne pustaju tvog brata da vozi sa isecenim branikom i auspuhom koji se dernja i koji nije odgovarajuci za konkretan motor? To sto nesto kosta 900 evra nista ne znaci. Da li si razmisljao o tome kako taj auspuh od 900e utice na zivotnu sredinu i okolinu oko sebe?A170T je napisao:Brat koristi ovakav zadnji lonac:Kuzmanovic je napisao:Kakva iskustva imate sa zadnjim loncima? Nikako da svratim u neki auspuh servis da pitam, a vidim da ima da se kupi Magnum u Beocar za nekih 3000 din. Ima li smisla kupovati lonac u radnji i nositi ga u neki servis da ga ugrade, pretpostavljam da se tu nista ne vari?
https://www.beo-car.rs/zadnji-lonac-auspuha-1
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
https://www.protoxide.eu/en/complete-st ... -inox.html
Kod nasih debila ne moze da koristi takav auspuh zbog tehnickog pregleda, ali smo kupili fabricki zadnji lonac za nekih 10-15 eur pa ga montira po potrebi.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Ne slazem se sa mnogim stvarima po tome sta rade na tehnickim pregledima i kakve kriterijume su im nametnuti da proveravaju, ali ovo je apsolutno jasna stvar. U drugim zemljama, ljudi atestiraju raznorazne izduve i druge delove uz odgovarajucu papirologiju i sertifikate koji potvrdjuju da su navedeni delovi odgovarajuci za konkretan model automobila. Sumnjam da bi ovaj tvoj auspuh bilo moguce atestirati u bilo kojoj drzavi na vasem Puntu, s obzirom da ovaj auspuh ide na Punta prethodne generacije sa 1.4 turbo motorom.
U svakom slucaju, ja sam promenio kompet auspuh, od izduvne grane do kraja, jer su svi elementi izduvnog sistema delimicno dotrajali, pa da se ne vracam kroz 6 meseci da menjam cev, pletenicu ili nesto trece zamenjeno je sve. Lonac je Asso, navodno italijanski, sa 2 godine garancije.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
I da, auspuh se ne dernja vec daje autu sasvim prijatan i nesto dublji zvuk. Kako moze zadnji lonac sam po sebi da zagadjuje?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pojacani zvuk koji proizvodi protocni lonac je takodje zagadjenje tj. stetan uticaj na zivotnu sredinu, jer zagadjenje nije samo emitovanje stetnih izduvnih gasova. Takodje, na vasem auspuhu najverovatnije je skinut katalizator sto znaci i da vas Punto emituje nedozvoljenu kolicinu stetnih gasova.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To za katalizatore si u pravu, skinut je i na njegovom Puntu i na mom autu, kao i na verovatno 80% polovnjaka koje ljudi voze u ovom delu Srbije. Ali barem su nam automobili u nekom normalnom stanju, samim tim i izduvni gasovi nisu katastrofalno losi (na mom auto koji je dizel 0.192). Ono sto ne kapiram je kako prolaze neka vozila koja ostave dimnu zavesu 100m iza sebe...Kuzmanovic je napisao:Pojacani zvuk koji proizvodi protocni lonac je takodje zagadjenje tj. stetan uticaj na zivotnu sredinu, jer zagadjenje nije samo emitovanje stetnih izduvnih gasova. Takodje, na vasem auspuhu najverovatnije je skinut katalizator sto znaci i da vas Punto emituje nedozvoljenu kolicinu stetnih gasova.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Vezanao za katalizator i zagađenje,golf bez istog a na TNG nije zadovoljio kriterijum za prolaz tehničkog. Bilo je blizu ali ipak nedovoljno.