Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 12 Apr 2019, 16:44

Ko kaže da se mora uzeti reparirano? Odnosno su sva OEM takva?

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11044
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 12 Apr 2019, 16:45

Bila je pre cena 15.000 reparirani, 25,000 ne reparirani, secam se ponude, mozda za dizelku doduse u Bogunovicu....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
bozza1979
Postovi: 538
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od bozza1979 » 12 Apr 2019, 17:16

Ja sam na dizelasa stavio neki Valeo, skuplju varijantu, cini mi se oko 13000 da je bio set. Tek sam 6-7000 presao, deluje skroz OK...
Ima i Valeo sa znatno nizom cenom, ali kazu da je fejk, Kinez...
Mnogima je original kod dizelasa jako kratko trajao.
Npr. na mom je lamela na oko 70000km i dalje bila dobra, ali je korpa bila katastrofa.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15130
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 12 Apr 2019, 18:08

Da, i kod mene je zveknula korpa. Ruku na srce tesko da moze proklizati lamela na autu od 60ks i 100 Nm. :D

Verovatno ce biti Luk ili Sachs, mada je Sachs skuplji par hiljada.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk



Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 515
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 13 Apr 2019, 11:13

Kuzmanovic je napisao:
12 Apr 2019, 16:13
Koji set kvacila uzeti za Zunta, Sachs, Luk ili Valeo? Sa Lukom imam pozitivna iskustva na Delti, kvacilo je posle dve godine mekano kao prvog dana.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
uzeo sam Valeo za 7300 original i dalje radi super doduse tek je proslo 15 000 km od ugradnje. U pitanju je 1.2 8v motor
Cini mi se da je valeo ugradjivan u punta fabricki :think:

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15130
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 13 Apr 2019, 11:37

Gde si kupio taj Valeo tj. ko provereno prodaje original set?

Izgleda da ipak moze proklizati lamela na Z10. Juce prebacim na nekih 4k obrtaja iz druge u trecu, dam pun gas, obrtaji ostanu blizu 4k na par sekundi nakon pustanja kvacila, onda se obrtaji spuste kada "spoji" lamela i dalje sve ide normalno. Ovo sam probao samo da vidim moze li dotrajala lamela proklizati na tom motoru, inace u normalnoj voznji daleko je od proklizavanja lamele.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 515
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 13 Apr 2019, 12:23

Kuzmanovic je napisao:
13 Apr 2019, 11:37
Gde si kupio taj Valeo tj. ko provereno prodaje original set?

Izgleda da ipak moze proklizati lamela na Z10. Juce prebacim na nekih 4k obrtaja iz druge u trecu, dam pun gas, obrtaji ostanu blizu 4k na par sekundi nakon pustanja kvacila, onda se obrtaji spuste kada "spoji" lamela i dalje sve ide normalno. Ovo sam probao samo da vidim moze li dotrajala lamela proklizati na tom motoru, inace u normalnoj voznji daleko je od proklizavanja lamele.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
U Smederevu imamo jednu prodavnicu da ne pisem sad koja je jer ne znam da li je dozvoljeno to, uglavnom prodavnica drzi delove za italijanska vozila. Kad sam uzeo set kvacila na svakom delu je bilo urezano valeo (lamela korpa i druk lager)
Takodje sam uzimao u toj prodavnici jos neke delove npr nosac motora magneti marelli.
Ista je cena seta kvacila i u vecim prodavnicama ap sport i silux tako da ne znam sto bi neko sumnjao u originalnost ovog
Valeo seta koji kosta oko 7 000.
Prikačeni fajlovi
20180519_143939.jpg
20180519_143939.jpg (112.87 KiB) Pogledano 2335 puta
20180519_143923.jpg
20180519_143923.jpg (93.41 KiB) Pogledano 2335 puta

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 13 Apr 2019, 12:41

Naterati Punta na 4.000 obrtaja - to je već umetnost. Ne znam da li sam ikada stigao do te brojke ili pogotovo prešao preko. :D

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 515
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 13 Apr 2019, 12:47

Saša je napisao:
13 Apr 2019, 12:41
Naterati Punta na 4.000 obrtaja - to je već umetnost. Ne znam da li sam ikada stigao do te brojke ili pogotovo prešao preko. :D
Samo autoput :sreckovic:
Prikačeni fajlovi
20190413_124607.jpg

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15130
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 13 Apr 2019, 13:12

Saša je napisao:Naterati Punta na 4.000 obrtaja - to je već umetnost. Ne znam da li sam ikada stigao do te brojke ili pogotovo prešao preko. :D
Ti ga bas milujes. :D

Prilikom ukljucenja na autoput nekad ga stisnem u drugoj ili trecoj do 4.5k - 5k obrtaja, a isto tako, kao i kolega, na autoputu cesto doguram i do 140 kmh. Ipak najvise vozim u gradskim uslovima, pa dobro dodje da se povremeno izduva na kratko. Ulje u motoru je sveze, na dve nedelje sipam pun rezervoar, nema razloga da mu nesto bude.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 13 Apr 2019, 13:29

Hoću da pređem milionče. :D

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12278
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od shandu90 » 13 Apr 2019, 17:49

Pazi da ne prodjes kao Al Bandi sa milioncetom :kezo:

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Darko Kg
Postovi: 170
Pridružio se: 03 Avg 2017, 11:07
Garaža: Z10
Lokacija: Kragujevac

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Darko Kg » 13 Apr 2019, 19:33

@Eskimko
Kad ce pumpa, kad ce pumpa... :)

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 515
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 13 Apr 2019, 21:32

Darko Kg je napisao:
13 Apr 2019, 19:33
@Eskimko
Kad ce pumpa, kad ce pumpa... :)
Vozim na plin tako da je moglo da saceka :D

Darko Kg
Postovi: 170
Pridružio se: 03 Avg 2017, 11:07
Garaža: Z10
Lokacija: Kragujevac

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Darko Kg » 14 Apr 2019, 08:01

:doubleup:

Odgovori