Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jel neko do kraja provalio kako se resava onaj zvuk sa zveckanjem novcica, iza air bag, dok sam ja bio dezerter od Punta? Ono kao labav spoj kardancica i servo motora?
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nikako, ignorišeš to, pojačaš muziku. Kod mene se čuje kada vozim preko kaldrme odnosno onih kocki. To je samo zvuk, ne utiče ništa na bezbednost.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To se i meni culo. Skidao jastuk, vozio bez njega i isto. Negde dublje zvecka.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mislim da se to čuje negde oko servo motora, tu je pravougaono metalno kućište, ja tipujem da je ono izvor zveckanja.
Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nasao sam negde da ovo mora za micku da se stegne
Sent from my LG-E988 using TapatalkLepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tzv, španer, Skoro sam čuo da servisi za upravljače zovu štel matice letve tako.
Ne treba na ispravnom autu ništa da se čuje iz upravljačkog mehanizma. Čim se čuje jasan je znak pohabanosti/ kvara nečega u prenosu do točka.
Doduše mnogi i ne smatraju kvarovima rasklimatane sklopove na autu sve dok se kortlja
Ne treba na ispravnom autu ništa da se čuje iz upravljačkog mehanizma. Čim se čuje jasan je znak pohabanosti/ kvara nečega u prenosu do točka.
Doduše mnogi i ne smatraju kvarovima rasklimatane sklopove na autu sve dok se kortlja
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
U osnovi jesi u pravu, ali u ovom slucaju pises napamet. Meni se culo na kolima koja sam kupio sa 40.000 km, a kasnije kada sam se zainteresovao, saznao sam da se cuje i na novim. Propust u konstrukciji koji se ne odrazava na ispravnost mehanizma pa ni na bezbednost. Ali, smeta.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kod mene se to čuje od prvog kilometra, tako da nema govora o pohabanosti. Takav je jednostavno konstrukcijski.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa ne cuje se bas od prvog kilometra, ali je Punto specijalitet, ogromna je sansa da ce se brzo cuti... Mada kvar kliktanje na Aurisu je za klasu gore u voznji od ovoga..
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma čuje se odmah, ja sam imao jednu prilaznu ulicu u kraju gde živim koja je bila sva pod kockom i čuo sam to odmah. Hvala Bogu pa su navukli asfalt (i to baš dobar) pa više ne čujem ništa. Ali, pošto često zbog pecanja silazim sa asfalta, momentalno to začujem na prvim ozbiljnijim/konstantnim/sitnijim neravninama.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Secas se da sam ja menjao stub upravljaca, pa se nije culo dok je auto bio jos malo kod mene...
Kazu ljudi stegnu taj sraf, i ako preteras, teze se okrece volan...
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Kazu ljudi stegnu taj sraf, i ako preteras, teze se okrece volan...
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam citao svojevremeno da su ljudi reklamirali taj zvuk na tek kupljenim kolima. I to bese jos pre Z10 i Classic-a.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Aman ljudi, Punto je daleko od savršenstva, poneku sitnicu odnosno nesavršenost mu jednostavno moraš oprostiti. Meni je dovoljno što znam da me neće izneveriti gde god da krenem (a mogu da krenem sad ovaj momenat gde god da poželim i to bez dizanja haube) što je ultra-mali potrošač, što je više i nego dovoljno udoban (plus ima čak i klimu kao i svi "normalni", savremeni auti ), što je vrlo jeftin za održavanje, što ima malu registraciju... itd, itd... I to je to. Kome nije dovoljno - pa jbg, ima i drugih automobila, za puno veće pare.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ne pišem napamet, naprotiv potrvdjeno svežim iskustvom.
Podešen zazor na letvi na fabričkih nula, nema više nikakvog lupkanja. 230,000km, prvo štelovanje zazora letve.
To što si kupio sa 40,000km ili sa 1km ne menja činjenicu da ne treba tako i da ne valja.
I novi auti se mogu proizvesti sa greškom u nečemu, zato i postoji garancija da se uočeno reklamira i koriguje na ispravno stanje.
Ako je konstrukcijska greška i fabrika ne nadje načina da ispravi grešku u garanciji ili uradi opoziv a svesno ideš na to da prihvatiš da tako mora to je druga stvar. Ja na novom autu ne bih ni razmišljao da prihvatim neispravan.
Pa ni na polovnom ne želim tolerišem luftove upravljača, trapova, kočnica, spona...bitnih stvari pa to rešavam.
Može da bude ogrerban, ulubljen, izbledele ili oljuštene boje, prljav, svakakav ali lufta ne sme da ima tamo gde inače ne treba na ispravnom mehanički autu.
Podešen zazor na letvi na fabričkih nula, nema više nikakvog lupkanja. 230,000km, prvo štelovanje zazora letve.
To što si kupio sa 40,000km ili sa 1km ne menja činjenicu da ne treba tako i da ne valja.
I novi auti se mogu proizvesti sa greškom u nečemu, zato i postoji garancija da se uočeno reklamira i koriguje na ispravno stanje.
Ako je konstrukcijska greška i fabrika ne nadje načina da ispravi grešku u garanciji ili uradi opoziv a svesno ideš na to da prihvatiš da tako mora to je druga stvar. Ja na novom autu ne bih ni razmišljao da prihvatim neispravan.
Pa ni na polovnom ne želim tolerišem luftove upravljača, trapova, kočnica, spona...bitnih stvari pa to rešavam.
Može da bude ogrerban, ulubljen, izbledele ili oljuštene boje, prljav, svakakav ali lufta ne sme da ima tamo gde inače ne treba na ispravnom mehanički autu.