Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od daka » 20 Jan 2013, 22:03

Pitanje je da li je to uopste danas"klasa",mislim da je taj "klasik"bio cisto uhodavanje nase radne snage za ovo sto sad prave i rasciscavanje njihovih magacina.Jednostavno je bilo pikirano i namenjeno za nase trziste,a posto smo mi uglavnom oguglali i "pomirili" se sa skartom te fabrike ovo je bilo cisto otkravljenje jer je nasa politicka elita u tim momentima dobro procenila da ce ovo biti BINGO za ovu sirotinju koju su oni predstavljali.
Licno da sam ga pazario ne bih ocekivao cuda,ocekivvanja bi bila skromna jer je definitivno najjeftiniji NOV automobil u okruzenju...jbg-a,koliko para -toliko svirke!!!
Teraj dok ti ne dosadi,manje ga "slusaj" a posle ,zna se... ;)

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Baxov Punto TDI

Post od somi-car » 20 Jan 2013, 22:18

Nikome nije lako kada se kreditno zaduzi za nov automobil. Jos kad krene talas nezadovoljstva uz gremline koje se stalno javljaju.

Los osecaj, sigurno.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Baxov Punto TDI

Post od Saša » 20 Jan 2013, 22:18

Ne bih se složio da je Classic "raščišćavanje" Fiatovih skladišta... Da je tako zar bi onda ubacivali drugačiju konzolu od one u Z10, stavili nove/bolje retrovizore, drugačija sedišta, drugačije ratkapne i još dosta drugih detalja? Zar to onda ne bi bilo potpuno isto, ako već kažete da su samo čistili lagere? Neće da bude... Classic je ipak samo nastavak proizvodnje sa sitnim poboljšanjima, a takav je kakav je već ispao. Ne verujem ni da je "italijan" bio nešto bolji, sem što je imao više opreme. Savršenstvo nisam ni očekivao, a onim šta sam dobio sam za sada i više nego zadovoljan... :)

Tapatalk
Poslednja izmena od Saša u 20 Jan 2013, 22:19, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11042
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Baxov Punto TDI

Post od Bax » 20 Jan 2013, 22:19

Delija je napisao:Da se razumemo, ni Honda nije ono sto je nekad bila - jbt, na 10k km sam morao da cistim dizne :glavomuzid:
Moj stari Zoro, ima fabricki setap mehanike, i motora, sve radi ko Doxa...
Cak je i ulje prestao da trosi kad je prebacio 60.000km, tvrde karike... :mrgreen:

Da ne lazem, kvacilo je tvrdo jos od 15.000km, i stalno sam dosipao po 1l ulja na 4000km.
Takodje je riknulo i tu po nesto, ali sam BRE sve reklamacije zavrsio, sto sad imam problema...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Одг: Baxov Punto TDI

Post od daka » 20 Jan 2013, 22:25

Saša je napisao:Ne bih se složio da je Classic "raščišćavanje" Fiatovih skladišta... Da je tako zar bi onda ubacivali drugačiju konzolu od one u Z10, stavili nove/bolje retrovizore, drugačija sedišta, drugačije ratkapne i još dosta drugih detalja? Zar to onda ne bi bilo potpuno isto, ako već kažete da su samo čistili lagere? Neće da bude... Classic je ipak samo nastavak proizvodnje sa sitnim poboljšanjima, a takav je kakav je već ispao. Ne verujem ni da je "italijan" bio nešto bolji, sem što je imao više opreme. Savršenstvo nisam ni očekivao, a onim šta sam dobio sam za sada i više nego zadovoljan... :)

Tapatalk
:kuku: :opustanje: :kezo:

Pa to je isto radjeno na yugu i stojadinu od pocetka proizvodnje,menjali su retrovizore i plastiku i menjali imena(i sklapali to na kraju sve preko qrca)....zar te to ne podseca na to vreme,hebote nisi ni ti tako mlad vise!?
Poslednja izmena od daka u 20 Jan 2013, 22:35, izmenjeno 2 puta ukupno.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Baxov Punto TDI

Post od Saša » 20 Jan 2013, 22:36

@Daka

Ne znam zašto uopšte i dolaziš u ove teme, valjda samo da bi pljuvao i naslađivao se? Možeš li ti čoveče da shvatiš da ima i ljudi koji su zaista zadovoljni Puntom?

Tapatalk

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Baxov Punto TDI

Post od mirko alvirko » 20 Jan 2013, 22:38

Kao da su u svaki 5-ti stavljali drugorazredne delove.Posle sto km guma ka motoru pojedena antifriz se gubio -pricamo o novim kolima (stajala u salonu 5 meseci) kao da su je misevi pojeli zamenio ,sajle menjaca me zezaju od 17-18 ,zvuk pri otpustanju kvacila tkz. vage od 20 (gubi se pa se javi na zagrejan auto) ..
Ocigledno postoje neki sistemski problemi vezani za kvacila ,sajle menjaca,viljuske javljaju se kod min 5 ljudi koje znam za svaki od probelma.da ne govorim o tome da nista nije podmazano kako treba sajla rucne (podmazivao) ,ventilator u kabini ,sajle menjaca ( ozbiljno sumnjam da mi nisu krstene ugradjene -nema manzetni na krajevima ka menjacu ) .lepo je kad su neki ljudi zadovljni ali nije fora da je ovaj classic ruski rulet pa kome zapade..Farbu necu pominjati (mada je kod mene ok)

Zasto da mom rodjaku sa mjet-om odlazi viljuska na 20 i menja set kvacila na ispod 30 (druk lager) a prekjuce svratih do majstora gde mu stoji siti taj mjet od nekog taxiste isto godiste kaze menjam mu set presao 120 ..to je cela prica
Poslednja izmena od mirko alvirko u 20 Jan 2013, 22:43, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Baxov Punto TDI

Post od Saša » 20 Jan 2013, 22:41

A hebi ga... Ti izvadi onda 30-40.000 evra ili više pa traži perfekciju i osluškuj šumove. Ja stvarno ne znam šta ste vi očekivali za ove pare?

Tapatalk

Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Baxov Punto TDI

Post od daka » 20 Jan 2013, 22:42

Sale,ja cesto vozim" taj "automobil,moj rodjeni otac ga poseduje ali u italijanskoj izvedbi,pre toga sam JA vozio punto keca 7 godina....i dalje tvrdim da automobil radi svoj posao,ali ga dizati u nebesa to nikako(što ti radis)!!! ;)

P.S
I da li sam nesto slagao u postovima?
Poslednja izmena od daka u 20 Jan 2013, 22:50, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Baxov Punto TDI

Post od Saša » 20 Jan 2013, 22:44

Gde sam ga ja to dizao u nebesa? Vrlo sam realan, za razliku od nekih ovde koji su očigledno za 8-9 hiljada evra izgleda očekivali Mercedesa u najmanju ruku. :)

Tapatalk

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11042
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Baxov Punto TDI

Post od Bax » 20 Jan 2013, 22:46

Meni je podrazumevano, da nemas problema prvih 6-7 godina, ili 70-80.000km.
Sve ostalo je losa kontrola, i javasluk fabrike....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Baxov Punto TDI

Post od mirko alvirko » 20 Jan 2013, 22:51

Ispalo je da je classic rulet ..nama je upao sa slabijim delovima ..ne vidim zasto i ja nebi saltao kao u sir i vozio bez prizvuka pri odvajanju kvacila kao ti ..ili zasto moj rodjak menja set na 20 a taxista sa istim kolima na 120 ovo je iz mog najblizeg okruzenja nije rekla kazala..tu je problem
Decko na komsijskom forumu ustanovio tanju farbu od propisane .
Nije problem podmazati brave ,sajle ,ventilatore nego covek poludi kad ga mehanika zeza a to ne sme da se desava .

@ sasa nije ti zdrava logika ti izvadi 30 hiljada ..ja samo hocu auto sa istim nivoom kvaliteta kao kod tebe ili nekog drugog ..Verujem da bi drugu pesmu pevao da si morao u prvih 100 km da dosipas pola L antifriza na po nekoliko dana i gledas merec temperature non stop,ili da se ganajas za viljuske sa direktorom AK Vozdovac ..a vozio si kao po jajima i to nigde van grada ...fali mu standard -jednak kvalitet moras priznati nisu svih 30 hiljada ili kolko vec ista kola mehanicki

Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Одг: Baxov Punto TDI

Post od daka » 20 Jan 2013, 23:01

Saša je napisao:Gde sam ga ja to dizao u nebesa? Vrlo sam realan, za razliku od nekih ovde koji su očigledno za 8-9 hiljada evra izgleda očekivali Mercedesa u najmanju ruku. :)

Tapatalk
Slazem se....i ajd kad je vec postovao,poslusajte GEZU i nece biti potrebe vise za otvaranjem tematike ovog tipa!!
I glasajte za MIRNU na "prvoj",moju sugradjanku :kezo: :pijemo:

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Baxov Punto TDI

Post od Saša » 20 Jan 2013, 23:03

Ajde lepo otiđite na druge forume pa ćete videti da i drugi brendovi imaju iste, slične ili neke druge probleme. Eno recimo ljubitelja Dačije kako su se samo usrećili sa truleži karoserije i slično. Pogledajte Ogija kakvu je samo jebadu imao sa Hyundai-em... No, nikom nije posle toga palo na pamet da opljuje Hyundai i kaže da je smeće od auta. Najveći problem je čini mi se što je ovo "domaće" i da sve od toga kreće...

Tapatalk

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11042
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Baxov Punto TDI

Post od Bax » 20 Jan 2013, 23:08

Ja sam na primer uvek govorio da Hyui extra izreklamirana sarena laza. Te da ce kao takva da oduva ostale proizvodjace, jer to danas prolazi...

HEHE sad sam se setio da je ProCeed takodje imao jake vibracije na kvacilu kad sam ga nekad vozio, cak i najace sto sam ikada doziveo...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Odgovori