Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Prvo probaj na rucici u kabini da lociras sajlu i da je povuces klestima npr.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- bozza1979
- Postovi: 538
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Danas dok sam menjao gume na Puntu dizel, šokirao sam se kad sam video na šta liči auspuh. U vožnji se ništa neobično ne čuje. Verovatno je ceo unutra, samo spoljna oplata je stradala.
Šta mislite, koliko je hitno da ovo menjam? I gde da idem?
Nije mi baš trenutak što se finansija tiče
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Šta mislite, koliko je hitno da ovo menjam? I gde da idem?
Nije mi baš trenutak što se finansija tiče
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja to ne bih dirao dok ne pocne da se cuje
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poskidaj te parčiće što vise i vozi tako dok ne počne da se čuje. Ionako je zavučen pod branik i ne vidi se, čak i kada neko vozi iza tebe.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ali interesantna stvar ta strana do branika izgleda kao nova, verovatno je drugi materijal
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Danas sam bas snimio jos jedan punto sa tako razlistanim auspuhom, ustvari i gori je...
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dizel, uobicajeno.
Spolja korodira a iznutra je jos zdrav, zato nista i ne cujes.
Ovakav izdrzi mozda jos 2 godine, ovo je spoljna zastita sto se raspada.
Kod benzinca je obrnuto, korodira iznutra a spolja kada se primeti je vec komplet trulo i cuje se. SPolja tek poneka rupica. Menjas odmah do ekspresno da se ne raaspadne na pola na sred puta...
Na plin je jos ubrzaniji proces korordiranja iznutra.
Spolja korodira a iznutra je jos zdrav, zato nista i ne cujes.
Ovakav izdrzi mozda jos 2 godine, ovo je spoljna zastita sto se raspada.
Kod benzinca je obrnuto, korodira iznutra a spolja kada se primeti je vec komplet trulo i cuje se. SPolja tek poneka rupica. Menjas odmah do ekspresno da se ne raaspadne na pola na sred puta...
Na plin je jos ubrzaniji proces korordiranja iznutra.
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Pa imao i Pežoa 206 1.1, sa 200-250 hiljada km, po mojoj proceni. Auspuh fabrički, ok stanje.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Kako znaš da je to bio zaista fabrički auspuh? Bio si prvi i jedini vlasnik? Možda je zamenjen više puta sa originalnim delovima pa bi takav i posle 500.000 delovao da je fabrički.
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Pa ima zvornički žig.
Valjda svi znamo razliku između prve ugradnje i oem-a.
Valjda svi znamo razliku između prve ugradnje i oem-a.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
I OEM Fiatov deo (ako pod tim "OEM" smatraš originalni deo) kupljen u ovlašćenom servisu ima svuda te fabričke žigove i znakove. Evo Bax može posvedočiti iz prve ruke odnosno iz vrlo svežeg iskustva. Šanse nema da posle toga znaš da li je taj deo tu od prvog kilometra ili je možda dvaput menjan u međuvremenu. Odnosno možeš (sa)znati samo ako si prvi vlasnik ili imaš uvida u tačnu servisnu istoriju.
Poslednja izmena od Saša u 12 Avg 2019, 19:52, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
mogu da posvedocim isti su delovi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Meni je cev na puntu opasno prosvirala nakon 16k km i 9 godina.
Otac ga je stalno palio u mestu zimi, da radi po 10ak minuta, sa kratkim relacijama.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Otac ga je stalno palio u mestu zimi, da radi po 10ak minuta, sa kratkim relacijama.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Zimi u mestu motor radi
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Pa sta da radis, gasis na semaforu?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money