Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sale, znaci i tvoj servo je otegao papke
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma jok, prvi put sam to stvrdnjavanje volana i paljenje lampice imao ja mislim posle nekih 6 meseci od isterivanja iz salona i od tada se to sporadično dešava. To mu je izgleda neki "bug" povezan sa oscilacijama napona (ili bilo kog razloga) pa ECU najčešće upali samo lampicu a u drastičnijim slučajevima i izgasi servo. No big deal, isto kao i ono sa zveckanjem u volanu koje je tebe izluđivalo. Moj zvecka tako od prvog dana ali - samo kada prelazim preko kocke/kaldrme, inače ne. Prihvatiš da mu je to kao neki "feature" i posle nekog vremena više i ne obraćaš pažnju, tim pre što se uveriš da ne utiče na bezbednost.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mene izludjuje to zveckanje u volanu, voleo bih nekako da ga resim. Kod mene je bas izrazen zvuk.
Takodje, kako mi je Bax reparirao prednje fabricke zvucnike, negde u vozacevim vratima krcka plastika od vibracija.
Ono sto sam uspeo lako da resim je zujanje (od vibracija) desne poluge iza volana u predelu gde se ukljucuje zadnji brisac. Zimi se javljao zvuk i nije prestajao dok se ne uhvati prstima. Naprskao sam silikonski sprej unutra i, nadam se, trajno resio problem.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Takodje, kako mi je Bax reparirao prednje fabricke zvucnike, negde u vozacevim vratima krcka plastika od vibracija.
Ono sto sam uspeo lako da resim je zujanje (od vibracija) desne poluge iza volana u predelu gde se ukljucuje zadnji brisac. Zimi se javljao zvuk i nije prestajao dok se ne uhvati prstima. Naprskao sam silikonski sprej unutra i, nadam se, trajno resio problem.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kod mene se to zveckanje čuje samo kada vozim ulicama gde je kocka, inače ne.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je neka sajbnica koja se rasklima, moze se sredi kad se rasklopi mehanizam upravljaca...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Saša je napisao: ↑10 Dec 2020, 12:44Dobra ideja. Evo, do sada su ovde u temi probani OEM, Behr i Vernet a evo ja ću sada da probam Magnetti Marelli, pa ćemo znati kakav je. Što da ne, i on je 750 din što je džabe, rizikovaću pa ako ne bude valjao menjaću opet.Eskimko je napisao:Probaj ti mareli da vidimo kakav je on
Gledao sam neke slike po netu,mislim da i on ima gumicu na sesiru kao Vernet
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Saša, da li si probao Marelli termostat? Ako jesi, kako se pokazao? Pre oko dva meseca (pre ovih poslednjih minusa) je i meni pokazivač temperature počeo drugačije da se ponaša (auto prešao 75000). Prvo sam mislio da umišljam zbog toga što sam čitao poruke u ovoj temi, ali definitivno se zagreva malo sporije nego ranije. Pre je kazaljka dolazila tačno na sredinu skale, eventualno malo padala ako tada pustim grejanje, ali kada ponovo dođe do sredine, ostajala je "kao zakucana". Sada dođe do pola podeoka ispod sredine, a ume i posle pola sata vožnje da padne za jedan podeok ako se pusti grejanje. Tek posle malo duže vožnje ostane trajno na sredini. Nije kritično, nije bilo mnogo jače izraženo za vreme minusa, ali definitivno nije isto kao ranije.
Takođe, sa dolaskom toplijeg vremena, opet mi se javlja trešenje i čudan zvuk prilikom kretanja iz mesta tokom duže gradske stani-kreni vožnje. Zapravo, trešenje je blago primetno i na hladnom autu, od kada je majstor prilikom zamene kvačila ravnao zamajac (pisao sam o tome ranije). Kupio sam fabrički zamajac skinut sa havarisane Z10 koja je malo prešla (izgleda kao nov, verujem da je bolji od zamenskih). Hteo bih da ga zamenim zajedno sa kvačilom. Ima li neko preporuku za pedantnog majstora u Beogradu koji radi samo Fiate i kome je ovo rutinska operacija koju neće "zeznuti"?
Ђенерал Јанковић
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jesam, eno ga u autu, imaš sve u mojoj temi. Ukratko - ne valja ni on. Dok je napolju u plusu odnosno dok ne uključim grejanje sve je u redu, drži kazaljku na pola, čak brzo dolazi i do radne temperature, ali čim je baš hladno i grejanje radi - kazaljka osciluje i zna da pada za ceo podeok. Ništa bez OEM termostata.
I ja imam ujutro to blago podrhtavanje kada krećem ali ne uvek, kod mene nije vezano za hladno vreme već za vlažno - kada je padala kiša celu noć ili je baš velika vlaga/rosa u vazduhu. I to traje vrlo kratko, posle par semafora odnosno čim se auto malo ugreje nestaje potpuno. Cenim da je samo korpa u pitanju, ne verujem da je zamajac. Ja sam sada na 184.000 i realno uskoro će biti vreme da se menja kvačilo, ovo su prvi simptomi. Evo ovih dana uopšte ne osetim to jutarnje trešenje jer je suvo napolju.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
I ja imam ujutro to blago podrhtavanje kada krećem ali ne uvek, kod mene nije vezano za hladno vreme već za vlažno - kada je padala kiša celu noć ili je baš velika vlaga/rosa u vazduhu. I to traje vrlo kratko, posle par semafora odnosno čim se auto malo ugreje nestaje potpuno. Cenim da je samo korpa u pitanju, ne verujem da je zamajac. Ja sam sada na 184.000 i realno uskoro će biti vreme da se menja kvačilo, ovo su prvi simptomi. Evo ovih dana uopšte ne osetim to jutarnje trešenje jer je suvo napolju.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Snork, sto se termostata tice ovde smo potvrdili da je Behr koji bi trebalo da je OEM prevara, kao i ovaj Marelli, takodje prevara.
Tvoj je trenutno neisptavan po opisu desavanja.
Tako da ti ostaju ili fabricki u ovl servisu, ili da uzmes francuski vernet, koji je nekoliko puta jeftinijo. Ti Verneti znaju da budu OK.
Sto se tice kvacila, jel ti se menja osecaj na papucici kad je toplije, jer sa zagrrvanjem dopazo do promene ponasanja losoh cilidara kvacila.
Inace praksa majstira je pokazala da fabricko kvacilo traje nekoliko puta duze nego zamenska.
Tvoj je trenutno neisptavan po opisu desavanja.
Tako da ti ostaju ili fabricki u ovl servisu, ili da uzmes francuski vernet, koji je nekoliko puta jeftinijo. Ti Verneti znaju da budu OK.
Sto se tice kvacila, jel ti se menja osecaj na papucici kad je toplije, jer sa zagrrvanjem dopazo do promene ponasanja losoh cilidara kvacila.
Inace praksa majstira je pokazala da fabricko kvacilo traje nekoliko puta duze nego zamenska.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Što se tiče majstora, u Facebook grupi "Fiat Punto 2 - Serbia" ima jedan majstor, mislim da se zove Dragan Ninković, po slikama rada koje kači strašno je pedantan, ali je u Pazovi ili tako nešto. Kada budem menjao kvačilo mislim da ću otići kod njega, imam kanal i sav alat ali neću da se patim oko toga.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
On je covek u BGD ako se ne varam, nisam bio kod njega, ali me stresira to sto je majstor moderator grupe, pa po obicaju tu postoji sukob interesa.
Inace bas on tvrdi da zamensko traje 25 do 60.000 km za Punta. Pa eto bar je iskren oko toga. Ne bi bilo lose da neko napise iskustvo kad ode kod njega.
Inace bas on tvrdi da zamensko traje 25 do 60.000 km za Punta. Pa eto bar je iskren oko toga. Ne bi bilo lose da neko napise iskustvo kad ode kod njega.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 515
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam presao nesto preko 40 000km sa zamenskim (valeo)setom kvacila da sam tad znao bolje bio bi to neki sachs ali jbg.
Radi super kao kad je montirano odma se primetila razlika da je pedala kvacila meksa.
Sa starim setom sam imao probleme da je treslo nenormalno pri svakom polaskku,.
Sa ovim novim kvacilom oce po nekad da zatrese ali bas retko kad je hladan motor i posle kise sto kaze Sasa.
Termostat:
Behr-govno koje ne radi od prvog dana ugradnje
Vernet-dosta bolji ali ne savrsen, oce prvih par otvaranja termostata kad je napolju minus da padne kazaljka za 1 crticu ali je bar duplo jeftiniji od BEHR.
Radi super kao kad je montirano odma se primetila razlika da je pedala kvacila meksa.
Sa starim setom sam imao probleme da je treslo nenormalno pri svakom polaskku,.
Sa ovim novim kvacilom oce po nekad da zatrese ali bas retko kad je hladan motor i posle kise sto kaze Sasa.
Termostat:
Behr-govno koje ne radi od prvog dana ugradnje
Vernet-dosta bolji ali ne savrsen, oce prvih par otvaranja termostata kad je napolju minus da padne kazaljka za 1 crticu ali je bar duplo jeftiniji od BEHR.
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Samo OEM, naučio sam školu. Set kvačila kada ga budem menjao biće takođe OEM.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sto se majstora tice, ja sam vozio kod Gorana u Zemun (dok sam vozio Stila). Maksimalno korektno, pedantno i nikad problem. Od mene preporuka za njega u svakom trenutku.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I od mene takođe preporuka. Meni je jednom pomogao i našao rešenje (oko instrument table) kada ni ovlašćeni Fiat servis ni dva druga majstora u Novom Sadu nisu mogli to da reše. I još nije hteo da uzme ni dinara.