Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3152
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Dare4x4 » 04 Jan 2019, 10:54

Čemu sito u svakoj dizni? Zar nisu mogli da naprave jedan ili dva filtera koji bi sve ovo pohvatali još pre nego što uđe u sistem? :zbunjen:

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 04 Jan 2019, 11:21

Ne znam, ali te dizne bukvalno nadžive auto. Verovatno fabrika zna šta radi. :)

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 04 Jan 2019, 12:50

Nema više edit.

Sad sam tek video na slikama šta si tačno pitao. :D

Punto Classic ima filter goriva unutar benzinske pumpe u rezervoaru (ne menja se, odnosno može se zameniti samo ako promeniš i kompletnu pumpu) ali on očigledno nije uspeo to da zaustavi, tako da su te mrežice izgleda ipak opravdane. :)

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 04 Jan 2019, 13:22

Filter goriva ne spada u zamenu na malom servisu? Samo se menja filter vazduha, ulja i kabine?

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 04 Jan 2019, 13:26

Tako je, ne menja se nikad. Zapertlovan je unutar kućišta i nije ga ni moguće zameniti (jedino da celu pumpu zameniš).

Slika

Starije verzije mislim da nisu ni imale ovakav filter već samo neku vrstu sita u dnu te pumpe.

Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3152
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Dare4x4 » 04 Jan 2019, 13:41

Meni je samo čudno što su sita na kraju sistema umesto na početku, gde bi bilo logično da stoje.
Jedino što ovako ako se jedno zapuši, auto će nastaviti da ide. Da je na početku, gorivo ne bi ni stizalo do motora. Drugu prednost ne vidim.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 04 Jan 2019, 13:52

Fiat je to, ne staje nikad. :D

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 10 Jan 2019, 17:09

Ja kad sam cistio dizne prosle zime nisam imao nikakav mulj i prljavstinu a ni tog sita kod dizni nije bilo uopste :think:
Punto je tada imao oko 200k km na satu.
Moguce je da je prethodni vlasnik cistio dizne a sito su bacili ako su ga ugradjivali 2004te godine

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 10 Jan 2019, 18:48

To su dizne sa Classica sa fabričkim gasnim uređajem (identičan kao moj, sudeći po izgledu motornog prostora). Možda je i to još jedna od sitnih fabričkih izmena (prilagodbi) za 1.2 8V Fire motore pogonjene na benzin i LPG. :)

Slika

Osim toga, Punto 1.2 je 2008. doživeo još jedan blagi restyle (tada su mu i dodali oznaku "Classic", a ja bih mu slobodno dao oznaku "Mk2c" jer u puno detalja nije isti kao Mk2b od 2004.te), pa je moguće i da je to tada dobio. Ne možemo znati sa sigurnošću, ali isplivaće polako sve vremenom... :)

Korisnikov avatar
A170T
Postovi: 2132
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od A170T » 22 Jan 2019, 23:11

Kako se manifestuju kvarovi u vezi sa servom? Brat kaze da je cuo neko zujanje tokom motanja, volan se zasad ponasa normalno.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka



Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 22 Jan 2019, 23:16

A170T je napisao:
22 Jan 2019, 23:11
Kako se manifestuju kvarovi u vezi sa servom? Brat kaze da je cuo neko zujanje tokom motanja, volan se zasad ponasa normalno.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Meni se desavalo da samo kad je napolju hladnije vreme u toku voznje upali lampicu za servo i volan se okrece teze.
To je bilo prosle zime, a od kako sam dopunio akumulator ove zime nemam problema . A zujanje moze da se cuje ako bas brzo okreces volan na nekom tihom mestu

Korisnikov avatar
A170T
Postovi: 2132
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od A170T » 22 Jan 2019, 23:19

Moguce da je bio slabiji akumulator jer je stojao na hladnoci nekoliko dana pa se zbog toga javilo zujanje. Moja je sumnja bila da mu nedostaje tecnosti ali Punto bi trebalo da ima elektronski servo?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka




Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 22 Jan 2019, 23:25

A170T je napisao:
22 Jan 2019, 23:19
Moguce da je bio slabiji akumulator jer je stojao na hladnoci nekoliko dana pa se zbog toga javilo zujanje. Moja je sumnja bila da mu nedostaje tecnosti ali Punto bi trebalo da ima elektronski servo?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Ima elekticni servo, sad za to zujanje ne znam koliko je normalno.
Ja sam par puta cuo da zuji (bas se slabo culo)kad sam motao volan brzo inace se ne cuje uopste

Korisnikov avatar
A170T
Postovi: 2132
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od A170T » 22 Jan 2019, 23:45

Eskimko je napisao:
A170T je napisao:
22 Jan 2019, 23:19
Moguce da je bio slabiji akumulator jer je stojao na hladnoci nekoliko dana pa se zbog toga javilo zujanje. Moja je sumnja bila da mu nedostaje tecnosti ali Punto bi trebalo da ima elektronski servo?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Ima elekticni servo, sad za to zujanje ne znam koliko je normalno.
Ja sam par puta cuo da zuji (bas se slabo culo)kad sam motao volan brzo inace se ne cuje uopste
Videcemo kako ce se dalje ponasati.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka


Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 27 Jan 2019, 12:59

Odvojila se poluga desnog brisaca (ispred suvozaca) od levog na Z10. U odvodu sam nasao samo gumicu koja se nalazi izmedju poluga ali nemam ideju kako mogu trajno da ih spojim. Ovako ce se ponovo odvojiti kada predjem preko prvog lezeceg. Koje je fabricko resenje i da li postoji neko alternativno resenje? SlikaSlika

Sent from my P10 Lite using Tapatalk



Odgovori