Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Čemu sito u svakoj dizni? Zar nisu mogli da naprave jedan ili dva filtera koji bi sve ovo pohvatali još pre nego što uđe u sistem?
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nema više edit.
Sad sam tek video na slikama šta si tačno pitao.
Punto Classic ima filter goriva unutar benzinske pumpe u rezervoaru (ne menja se, odnosno može se zameniti samo ako promeniš i kompletnu pumpu) ali on očigledno nije uspeo to da zaustavi, tako da su te mrežice izgleda ipak opravdane.
Sad sam tek video na slikama šta si tačno pitao.
Punto Classic ima filter goriva unutar benzinske pumpe u rezervoaru (ne menja se, odnosno može se zameniti samo ako promeniš i kompletnu pumpu) ali on očigledno nije uspeo to da zaustavi, tako da su te mrežice izgleda ipak opravdane.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Filter goriva ne spada u zamenu na malom servisu? Samo se menja filter vazduha, ulja i kabine?
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tako je, ne menja se nikad. Zapertlovan je unutar kućišta i nije ga ni moguće zameniti (jedino da celu pumpu zameniš).
Starije verzije mislim da nisu ni imale ovakav filter već samo neku vrstu sita u dnu te pumpe.
Starije verzije mislim da nisu ni imale ovakav filter već samo neku vrstu sita u dnu te pumpe.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je samo čudno što su sita na kraju sistema umesto na početku, gde bi bilo logično da stoje.
Jedino što ovako ako se jedno zapuši, auto će nastaviti da ide. Da je na početku, gorivo ne bi ni stizalo do motora. Drugu prednost ne vidim.
Jedino što ovako ako se jedno zapuši, auto će nastaviti da ide. Da je na početku, gorivo ne bi ni stizalo do motora. Drugu prednost ne vidim.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja kad sam cistio dizne prosle zime nisam imao nikakav mulj i prljavstinu a ni tog sita kod dizni nije bilo uopste
Punto je tada imao oko 200k km na satu.
Moguce je da je prethodni vlasnik cistio dizne a sito su bacili ako su ga ugradjivali 2004te godine
Punto je tada imao oko 200k km na satu.
Moguce je da je prethodni vlasnik cistio dizne a sito su bacili ako su ga ugradjivali 2004te godine
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To su dizne sa Classica sa fabričkim gasnim uređajem (identičan kao moj, sudeći po izgledu motornog prostora). Možda je i to još jedna od sitnih fabričkih izmena (prilagodbi) za 1.2 8V Fire motore pogonjene na benzin i LPG.
Osim toga, Punto 1.2 je 2008. doživeo još jedan blagi restyle (tada su mu i dodali oznaku "Classic", a ja bih mu slobodno dao oznaku "Mk2c" jer u puno detalja nije isti kao Mk2b od 2004.te), pa je moguće i da je to tada dobio. Ne možemo znati sa sigurnošću, ali isplivaće polako sve vremenom...
Osim toga, Punto 1.2 je 2008. doživeo još jedan blagi restyle (tada su mu i dodali oznaku "Classic", a ja bih mu slobodno dao oznaku "Mk2c" jer u puno detalja nije isti kao Mk2b od 2004.te), pa je moguće i da je to tada dobio. Ne možemo znati sa sigurnošću, ali isplivaće polako sve vremenom...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kako se manifestuju kvarovi u vezi sa servom? Brat kaze da je cuo neko zujanje tokom motanja, volan se zasad ponasa normalno.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni se desavalo da samo kad je napolju hladnije vreme u toku voznje upali lampicu za servo i volan se okrece teze.
To je bilo prosle zime, a od kako sam dopunio akumulator ove zime nemam problema . A zujanje moze da se cuje ako bas brzo okreces volan na nekom tihom mestu
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Moguce da je bio slabiji akumulator jer je stojao na hladnoci nekoliko dana pa se zbog toga javilo zujanje. Moja je sumnja bila da mu nedostaje tecnosti ali Punto bi trebalo da ima elektronski servo?
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ima elekticni servo, sad za to zujanje ne znam koliko je normalno.
Ja sam par puta cuo da zuji (bas se slabo culo)kad sam motao volan brzo inace se ne cuje uopste
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Videcemo kako ce se dalje ponasati.Eskimko je napisao:Ima elekticni servo, sad za to zujanje ne znam koliko je normalno.
Ja sam par puta cuo da zuji (bas se slabo culo)kad sam motao volan brzo inace se ne cuje uopste
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Odvojila se poluga desnog brisaca (ispred suvozaca) od levog na Z10. U odvodu sam nasao samo gumicu koja se nalazi izmedju poluga ali nemam ideju kako mogu trajno da ih spojim. Ovako ce se ponovo odvojiti kada predjem preko prvog lezeceg. Koje je fabricko resenje i da li postoji neko alternativno resenje?
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk