Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
I ja neke delove narucijem iz Stojanova, ali volim ono sto se moze, sam da zamenim. Sad imas dvoriste i garazu, a servista tesko da ce da mu podigne cenu znatno. Uostalom imas ovu temu koja je bolja od servisne. Ostalo bi ti za mamce
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Ako kaze da uglavnom prelaze oko 200-250kkm ne vidim sta je cudno, ne znaci da nece preci 400k, ali ni da nece crci mozda na 100k,
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Ja sam sad na oko 220 000,javljam kad baci kasiku
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Pa cudno je sto je malo, ne znam sta je cudno sto je cudno?
Imao sam peugeot 206 1.1, preko izmedju 200 i 250 hiljada, kompresija ok, motor ok, pregledao sve bilo u totalnom fulu.
Ocekivao sam da taj 1.1 moze jos 100 hiljada kod mene da odradi bez problema, ali sam ga u medjuvremenu prodao.
Isto tako sam ocekivao i fiatov 1.2 da moze da dobaci bez problema te kilometraze, ne pricamo o specijalnim slucajevima, nego o proseku.
Imao sam peugeot 206 1.1, preko izmedju 200 i 250 hiljada, kompresija ok, motor ok, pregledao sve bilo u totalnom fulu.
Ocekivao sam da taj 1.1 moze jos 100 hiljada kod mene da odradi bez problema, ali sam ga u medjuvremenu prodao.
Isto tako sam ocekivao i fiatov 1.2 da moze da dobaci bez problema te kilometraze, ne pricamo o specijalnim slucajevima, nego o proseku.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Uz redovno odrzavanje, kvalitetno ulje, rashladnu tecnost i svecice ne vidim zasto ne bi mogao da dodje i do 400 hiljada. Ekstrema ima uvek, od toga da izlome motor za 60 hiljada, do onih koji dozive i pola miliona bez problema.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Z10 na 400.000 km obrće sat,kreće ponovo od 0, verovatno i Punto.
To nešto govori
t
To nešto govori
t
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Molim moderatore da prebace desetak poslednjih postova - od Baxovog pitanja koliko može da pređe (sem posta Darka Kg) u opštu Punto temu. Hvala.
TT
TT
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Tako je odlučio Marelli-jev programer koji je pisao firmware za bord kompjuter?
Šalim se, ali ne mogu da zamislim zašto bi neko vozio Punto ili drugi mali gradski auto 400000, ili čak 300000 km. Mislim da su kod Fiata motori odlični, a karoserija pocinkovana i dobro zaštićena. Oni su najmanji problem. Ali šta će biti sa sedištima, volanom, papučicama, ostatkom enterijera? Od mehanike, verovatno bi razni delovi ogibljenja tokom tog perioda morali da budu promenjeni po više puta. Šta je sa servo volanom (pisao sam da je moj sada na 70000 znatno "teži" nego što je bio na novom autu).? Koliko puta moraju da se promene cilindri kvačila? Na max. 150000 treba promeniti i set kvačila, kako god da je vožen. Alternator i anlaser teško da mogu izdržati više od 200000. Mada ove poslednje konstatacije često važe i za mnogo skuplje automobile iz viših klasa.
Zaključak: ako pređe više od 200000, dobro jeste. Ako ne - očekivano je, nije za to ni bio projektovan.
Ђенерал Јанковић
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A sto da ne. Drugar ima teretnog mk2, uzeo ga polovnog pre 13g i ko zna koliko je presao od tad.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Skoro da nema Punta kome rade sve sijalice u štop svetlima, na dosta njih se viđa i light show.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Lako rešivo ali verovatno vlasnike boli uvo. Ja kada vidim tako nešto odmah mi je jasno u kakvom je stanju i ostatak auta.
Što se tiče maksimalne kilometraže, verujem da može pola miliona uz dobro održavanje bez većih problema. Pa nije to VW 1.2 HTP koji ne može ni 200.000.
TT
Što se tiče maksimalne kilometraže, verujem da može pola miliona uz dobro održavanje bez većih problema. Pa nije to VW 1.2 HTP koji ne može ni 200.000.
TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Eh, Heinz, ovo baš nije tačno. Pre par poruka sam se šalio na račun sopstvenog auta, pa sam nabrojao manje-više sve njegove mane. Ali, za razliku od određenih modela nekih drugih proizvođača, ni prednja ni zadnja svetla nisu među njima.
Video sam možda tri puta na Puntu to o čemu govoriš, ali kad sam pažljivije pogledao plastiku svetla, delovala je bledo i matirano. Ko zna o kakvim je krševima reč, odakle su uvezeni i iz koliko vozila su sklapani. Svi su bili stariji italijanski, a nijedan Zastava 10 / Punto Classic.
Meni se pre dve godine desilo da je jak grad razbio zadnje svetlo. Nisam hteo da stavim novo zamensko (odmah se vidi da ni boje nisu potpuno iste kao na originalu, mogu misliti ostalo), pa je prošlo par meseci dok nisam našao original na otpadu. Za to vreme je bilo zalepljeno selotejpom i na kraju je počela da ulazi voda i pojavila se indikacija na tabli. Stop svetlo je počelo da sija sa pola intenziteta. Bez "light show"-a. Ubrzo je zamenjeno. Inače, kao zanimljivost navodim da meni do sada, posle 12 godina i 70000 km, nije pregorela još ni jedna jedina sijalica. Čak ni za oborena svetla, iako su ona, zbog našeg idiotskog zakona, stalno uključena.
U svakom slučaju, zadnje svetlo se skida rukom, plastičnom navrtkom iz gepeka. Postoji indikacija ako neko ne radi. Kao što napisa Saša, neispravna svetla u saobraćaju više govore o vozaču, nego o autu.
Ђенерал Јанковић
- zdushan
- Postovi: 1645
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Bogami, od 5 puntica koje vidim, bar na jednom ima light show... uglavnom na stop svetlo, kada stisnu gori rikverc svetlo, migavac, maglenka... baš primetno...
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa kad su vlasnici tih vozila lenstine i mrzi ih da poprave to. Treba nekih 20 minuta max za ciscenje, pisao je Sasa kako se to resava a i sam sam to radio na mom puntu za levo i za desno svetlo