Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Bila je pre cena 15.000 reparirani, 25,000 ne reparirani, secam se ponude, mozda za dizelku doduse u Bogunovicu....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- bozza1979
- Postovi: 538
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam na dizelasa stavio neki Valeo, skuplju varijantu, cini mi se oko 13000 da je bio set. Tek sam 6-7000 presao, deluje skroz OK...
Ima i Valeo sa znatno nizom cenom, ali kazu da je fejk, Kinez...
Mnogima je original kod dizelasa jako kratko trajao.
Npr. na mom je lamela na oko 70000km i dalje bila dobra, ali je korpa bila katastrofa.
Ima i Valeo sa znatno nizom cenom, ali kazu da je fejk, Kinez...
Mnogima je original kod dizelasa jako kratko trajao.
Npr. na mom je lamela na oko 70000km i dalje bila dobra, ali je korpa bila katastrofa.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da, i kod mene je zveknula korpa. Ruku na srce tesko da moze proklizati lamela na autu od 60ks i 100 Nm.
Verovatno ce biti Luk ili Sachs, mada je Sachs skuplji par hiljada.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Verovatno ce biti Luk ili Sachs, mada je Sachs skuplji par hiljada.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
uzeo sam Valeo za 7300 original i dalje radi super doduse tek je proslo 15 000 km od ugradnje. U pitanju je 1.2 8v motorKuzmanovic je napisao: ↑12 Apr 2019, 16:13Koji set kvacila uzeti za Zunta, Sachs, Luk ili Valeo? Sa Lukom imam pozitivna iskustva na Delti, kvacilo je posle dve godine mekano kao prvog dana.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Cini mi se da je valeo ugradjivan u punta fabricki
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Gde si kupio taj Valeo tj. ko provereno prodaje original set?
Izgleda da ipak moze proklizati lamela na Z10. Juce prebacim na nekih 4k obrtaja iz druge u trecu, dam pun gas, obrtaji ostanu blizu 4k na par sekundi nakon pustanja kvacila, onda se obrtaji spuste kada "spoji" lamela i dalje sve ide normalno. Ovo sam probao samo da vidim moze li dotrajala lamela proklizati na tom motoru, inace u normalnoj voznji daleko je od proklizavanja lamele.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Izgleda da ipak moze proklizati lamela na Z10. Juce prebacim na nekih 4k obrtaja iz druge u trecu, dam pun gas, obrtaji ostanu blizu 4k na par sekundi nakon pustanja kvacila, onda se obrtaji spuste kada "spoji" lamela i dalje sve ide normalno. Ovo sam probao samo da vidim moze li dotrajala lamela proklizati na tom motoru, inace u normalnoj voznji daleko je od proklizavanja lamele.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
U Smederevu imamo jednu prodavnicu da ne pisem sad koja je jer ne znam da li je dozvoljeno to, uglavnom prodavnica drzi delove za italijanska vozila. Kad sam uzeo set kvacila na svakom delu je bilo urezano valeo (lamela korpa i druk lager)Kuzmanovic je napisao: ↑13 Apr 2019, 11:37Gde si kupio taj Valeo tj. ko provereno prodaje original set?
Izgleda da ipak moze proklizati lamela na Z10. Juce prebacim na nekih 4k obrtaja iz druge u trecu, dam pun gas, obrtaji ostanu blizu 4k na par sekundi nakon pustanja kvacila, onda se obrtaji spuste kada "spoji" lamela i dalje sve ide normalno. Ovo sam probao samo da vidim moze li dotrajala lamela proklizati na tom motoru, inace u normalnoj voznji daleko je od proklizavanja lamele.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Takodje sam uzimao u toj prodavnici jos neke delove npr nosac motora magneti marelli.
Ista je cena seta kvacila i u vecim prodavnicama ap sport i silux tako da ne znam sto bi neko sumnjao u originalnost ovog
Valeo seta koji kosta oko 7 000.
- Prikačeni fajlovi
-
- 20180519_143939.jpg (112.87 KiB) Pogledano 2360 puta
-
- 20180519_143923.jpg (93.41 KiB) Pogledano 2360 puta
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Naterati Punta na 4.000 obrtaja - to je već umetnost. Ne znam da li sam ikada stigao do te brojke ili pogotovo prešao preko.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Samo autoput
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ti ga bas milujes.Saša je napisao:Naterati Punta na 4.000 obrtaja - to je već umetnost. Ne znam da li sam ikada stigao do te brojke ili pogotovo prešao preko.
Prilikom ukljucenja na autoput nekad ga stisnem u drugoj ili trecoj do 4.5k - 5k obrtaja, a isto tako, kao i kolega, na autoputu cesto doguram i do 140 kmh. Ipak najvise vozim u gradskim uslovima, pa dobro dodje da se povremeno izduva na kratko. Ulje u motoru je sveze, na dve nedelje sipam pun rezervoar, nema razloga da mu nesto bude.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pazi da ne prodjes kao Al Bandi sa milioncetom
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@Eskimko
Kad ce pumpa, kad ce pumpa...
Kad ce pumpa, kad ce pumpa...