Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 26 Nov 2018, 21:02

Staviti prohromski i/ili namazati.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 27 Nov 2018, 13:53

Ja sam vratio taj polomljeni cep, a preko selnica... Kod drugara...

Sent from my LG-E988 using Tapatalk

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 28 Nov 2018, 18:57

Ako je antifriz unutra ne bi trebalo da korodira. No ako je obična voda onda hoće.

TT


Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12316
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od shandu90 » 29 Nov 2018, 22:04

Kupi onaj merac i udeni ga u posudu. Idi kod nekog majstora da ti ispusti stari i sipa novi, zakucace na -30.

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 30 Nov 2018, 20:32

Ima li step motor neku funkciju kad auto radi na plin.
Konkretno motor 1.2 8v varira mi ler gas a narocito na plinu, na dijagnostici mi pokazuje da step motor ne radi bas ravnomerno
Prikačeni fajlovi
20181130_190633.jpg

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 30 Nov 2018, 20:45

Ima, istu kao i na benzinu. Samo drugo gorivo.

TT


Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 30 Nov 2018, 22:27

Znaci mora nov step motor

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 30 Nov 2018, 22:45

Prvo ocisti leptir ako moze.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 30 Nov 2018, 22:48

dragvorl je napisao:
30 Nov 2018, 22:45
Prvo ocisti leptir ako moze.
Skidana je i ciscena cela klapna gasa,stavljao sam slike ovde, morace da se zameni steo motor. Nije problem zamena samo da ne bude da nije do step motora :o

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 30 Nov 2018, 22:50

Pa to ufati majstora, pa ako je pogresna dijagnoza zna se ko je kriv.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 05 Dec 2018, 21:07

Zamenjena klapna gasa i nema vise variranja obrtaja i auto se ne gasi

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 05 Dec 2018, 21:09

Polovna? Nova?

TT


Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15137
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 05 Dec 2018, 21:09

I kol'ko para?

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 05 Dec 2018, 21:42

Saša je napisao:
05 Dec 2018, 21:09
Polovna? Nova?

TT
Polovna, 20 evropskih novcanica
Posle zamene obavezno raditi reset klapne kad motor dostigne radnu temp. 3 puta gas do 5 000 obrtaja

Korisnikov avatar
Spa-Francorchamps
Pobednik Garaža - Classic lige
Postovi: 577
Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Spa-Francorchamps » 13 Dec 2018, 21:47

Primetio sam da se od skoro, kad palim Punta, čuje neki čudan zvuk.
Pali sasvim normalno, ali kad se okrene ključ i u trenutku kad motor počne da radi, čuje se neko zavijanje koje traje sekund, dva... Nakon toga sve radi normalno. Ima neko ideju šta može da bude?

Odgovori