Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 09 Jan 2020, 19:22

Kroz kuglicu mora, jer je tu pritisak u kontra stranu kad je montirano. Kuglica se zatvara tek kad je sve montirano. Ali kljicno je sta se na testu desava kad je nivo ispod kuglice... To je ono sto mene buni.
Nema smisla da pored sesirica prolazi, sta onda garantuje da nece pustati pod pritiskom?
Obavezno ih probaj oba uporedo na testu, ako treba nek budu zajedno u dzezvi, da probamo da najdemo neki zakljicak koji drzi vodu, ali bukvalno :)

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 09 Jan 2020, 19:28

Znam da mora kroz kuglicu,ali i kad novo vode dodje ispod te rupice sa kuglicom voda curi kroz sesilr kapuce kap po kap i to mi se ne svidja u oospte, jos sto ti kazes kad bude pod pritiskom ... Videcy sutra da probam oba jedan pored drugog.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 09 Jan 2020, 19:32

Hvala za fotke. Verovatno su neke tiple ako je iz komada. Nisam znao da neki Punto i to ima. Potražiću na otpadima. :)

TT


Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 09 Jan 2020, 19:33

Ako mozes iakoristi priliku kad su oba uporedo, tako bi najbolje mogli da objasnimo efekat posle montaze, ili da i ne montiras ako je sve skoro isto ...

Mene brine sto je previse slucajeva da ljudi zamene i ne urade nista spec, zatovje dobro snimiti uporednu situaciju sa oba pre montaze ako si ti vec pred tobom.
Poslednja izmena od Bax u 09 Jan 2020, 19:38, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 09 Jan 2020, 19:38

Saša je napisao:
09 Jan 2020, 19:32
Hvala za fotke. Verovatno su neke tiple ako je iz komada. Nisam znao da neki Punto i to ima. Potražiću na otpadima. :)

TT
Nema na cemu :D evo jos jedne slike sad sam skinuo sa oglasa, izgleda da ga drze neki tiplovi
@Bax Snimicu najverovatnije oba uporedo osim ako ne budem zurio da me ne uhvati mrak. A montiracu ovaj behr svakako kad vec skinem vernet.
Cuvam racun od ovog ako bude los reklamiracu ga
Prikačeni fajlovi
6b1fe49cff99-1920x1080.jpg

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 09 Jan 2020, 19:41

Jel si tu na NBG mozda?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

ljubitelj
Postovi: 10571
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ljubitelj » 09 Jan 2020, 19:51

Eskimko je napisao:
09 Jan 2020, 19:28
jos sto ti kazes kad bude pod pritiskom ... Videcy sutra da probam oba jedan pored drugog.
Nema nikakvog pritiska, tj on je nula /0/. Prosto, sistem spojenih sudova pa je pritisak sa jedne i sa druge strane termostata identičan u bilo kom trenutku.

Možda to deluje zbunjujuće, ceo sistem je kao takva celina zatvoren i on je kao celina pod pritiskom u odnosu na spoljnu okolinu tj vazduh.

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 09 Jan 2020, 20:02

Ali postoji vodena pumpa? Sad to je malo nejasno ako tu pored sesitica pusta vodu na testu, ako se namontira unutra, zar tu onda ne nailazi protok vode, koji je generisan od strane pumpe. Mislim princip je kao kad stisnes spric, ako ima rupicu, sto je jaci protisak na klip pre ce voda i da izleti napolje...

ljubitelj
Postovi: 10571
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ljubitelj » 09 Jan 2020, 21:18

Postoji vodena pumpa i ona pravi neku malecnu razliku pritisaka ali ona vrti vodu kroz blok nevezano da li je termostat otvoren ili zatvoren tj, termostat ne utiče na rad pumpe.

Mala rupica postoji na termostatu da se samoodzrači kućište termostata, to je normalno i jako je mali protok u odnosu na ukupni da se može zanemariti u priči o fazi zagrevanja motora od hladnog ka toplom.

Nešto je čudno u tome što opisujete da van motora termostat otvara kada treba i zatvara se a kada se namontira u svoje kućište u motoru onda otvara ranije i ne zatvara normalno? I to različitih proizvodjača, i novi i stari sa istim ponašanjem/ problemom? Nije mi jasno šta se tu dešava...

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 09 Jan 2020, 21:23

Fora je da piske pored sesirica, nevezano za protisak...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 10 Jan 2020, 14:08

Vernet ima gumicu na sesiru i mnogo bolje dihtuje :glavomuzid:
Prikačeni fajlovi
20200110_135127.jpg

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19251
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Heinz » 10 Jan 2020, 14:25

Eskimko je napisao:
09 Jan 2020, 17:51
Uzeo sam danas Behr isto kao Bax, da probam i njega posto ga svi hvale a vernet crkao posle 25 26 meseci.
Nisam ispratio sve, koliko košta OEM termostat?

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 10 Jan 2020, 14:29

OEM je Behr, na kojem pise zig Fiat.
Oem nema gumicu, oem je oko 4000

Sta si do kraja zakljucio i uradio Eskimko?
Poslednja izmena od Bax u 10 Jan 2020, 14:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 10 Jan 2020, 14:42

Vernet ovaj stari se malo bolje p9kazao na leak testu. Ali da je nov mislim da ne bi pustao uopste.
Stavio sam oba u lonac pa sam ih snimio.
Mislim da je na vernetu samo problem sto pusta vodu kroz gumicu vide se mehurici veliki pre nego sto otvori termostat, a cini mi se da otvaraju u isto vreme
Sad montiram behr pa cemo da vidimo

drvopro
Postovi: 40
Pridružio se: 02 Avg 2019, 18:32

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od drvopro » 10 Jan 2020, 14:46

Zanimljivo. Prošle godine sam menjao termostat. Ne znam koji proizvođač. A čini mi se da opet ne radi kako treba. Mada je ranije pre zamene jako teško zagrevao dakle bio načisto otvoren.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока


Odgovori