Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kroz kuglicu mora, jer je tu pritisak u kontra stranu kad je montirano. Kuglica se zatvara tek kad je sve montirano. Ali kljicno je sta se na testu desava kad je nivo ispod kuglice... To je ono sto mene buni.
Nema smisla da pored sesirica prolazi, sta onda garantuje da nece pustati pod pritiskom?
Obavezno ih probaj oba uporedo na testu, ako treba nek budu zajedno u dzezvi, da probamo da najdemo neki zakljicak koji drzi vodu, ali bukvalno
Nema smisla da pored sesirica prolazi, sta onda garantuje da nece pustati pod pritiskom?
Obavezno ih probaj oba uporedo na testu, ako treba nek budu zajedno u dzezvi, da probamo da najdemo neki zakljicak koji drzi vodu, ali bukvalno
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Znam da mora kroz kuglicu,ali i kad novo vode dodje ispod te rupice sa kuglicom voda curi kroz sesilr kapuce kap po kap i to mi se ne svidja u oospte, jos sto ti kazes kad bude pod pritiskom ... Videcy sutra da probam oba jedan pored drugog.
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Hvala za fotke. Verovatno su neke tiple ako je iz komada. Nisam znao da neki Punto i to ima. Potražiću na otpadima.
TT
TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako mozes iakoristi priliku kad su oba uporedo, tako bi najbolje mogli da objasnimo efekat posle montaze, ili da i ne montiras ako je sve skoro isto ...
Mene brine sto je previse slucajeva da ljudi zamene i ne urade nista spec, zatovje dobro snimiti uporednu situaciju sa oba pre montaze ako si ti vec pred tobom.
Mene brine sto je previse slucajeva da ljudi zamene i ne urade nista spec, zatovje dobro snimiti uporednu situaciju sa oba pre montaze ako si ti vec pred tobom.
Poslednja izmena od Bax u 09 Jan 2020, 19:38, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nema na cemu evo jos jedne slike sad sam skinuo sa oglasa, izgleda da ga drze neki tiplovi
@Bax Snimicu najverovatnije oba uporedo osim ako ne budem zurio da me ne uhvati mrak. A montiracu ovaj behr svakako kad vec skinem vernet.
Cuvam racun od ovog ako bude los reklamiracu ga
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jel si tu na NBG mozda?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nema nikakvog pritiska, tj on je nula /0/. Prosto, sistem spojenih sudova pa je pritisak sa jedne i sa druge strane termostata identičan u bilo kom trenutku.
Možda to deluje zbunjujuće, ceo sistem je kao takva celina zatvoren i on je kao celina pod pritiskom u odnosu na spoljnu okolinu tj vazduh.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ali postoji vodena pumpa? Sad to je malo nejasno ako tu pored sesitica pusta vodu na testu, ako se namontira unutra, zar tu onda ne nailazi protok vode, koji je generisan od strane pumpe. Mislim princip je kao kad stisnes spric, ako ima rupicu, sto je jaci protisak na klip pre ce voda i da izleti napolje...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Postoji vodena pumpa i ona pravi neku malecnu razliku pritisaka ali ona vrti vodu kroz blok nevezano da li je termostat otvoren ili zatvoren tj, termostat ne utiče na rad pumpe.
Mala rupica postoji na termostatu da se samoodzrači kućište termostata, to je normalno i jako je mali protok u odnosu na ukupni da se može zanemariti u priči o fazi zagrevanja motora od hladnog ka toplom.
Nešto je čudno u tome što opisujete da van motora termostat otvara kada treba i zatvara se a kada se namontira u svoje kućište u motoru onda otvara ranije i ne zatvara normalno? I to različitih proizvodjača, i novi i stari sa istim ponašanjem/ problemom? Nije mi jasno šta se tu dešava...
Mala rupica postoji na termostatu da se samoodzrači kućište termostata, to je normalno i jako je mali protok u odnosu na ukupni da se može zanemariti u priči o fazi zagrevanja motora od hladnog ka toplom.
Nešto je čudno u tome što opisujete da van motora termostat otvara kada treba i zatvara se a kada se namontira u svoje kućište u motoru onda otvara ranije i ne zatvara normalno? I to različitih proizvodjača, i novi i stari sa istim ponašanjem/ problemom? Nije mi jasno šta se tu dešava...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Fora je da piske pored sesirica, nevezano za protisak...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Vernet ima gumicu na sesiru i mnogo bolje dihtuje
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
OEM je Behr, na kojem pise zig Fiat.
Oem nema gumicu, oem je oko 4000
Sta si do kraja zakljucio i uradio Eskimko?
Oem nema gumicu, oem je oko 4000
Sta si do kraja zakljucio i uradio Eskimko?
Poslednja izmena od Bax u 10 Jan 2020, 14:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Vernet ovaj stari se malo bolje p9kazao na leak testu. Ali da je nov mislim da ne bi pustao uopste.
Stavio sam oba u lonac pa sam ih snimio.
Mislim da je na vernetu samo problem sto pusta vodu kroz gumicu vide se mehurici veliki pre nego sto otvori termostat, a cini mi se da otvaraju u isto vreme
Sad montiram behr pa cemo da vidimo
Stavio sam oba u lonac pa sam ih snimio.
Mislim da je na vernetu samo problem sto pusta vodu kroz gumicu vide se mehurici veliki pre nego sto otvori termostat, a cini mi se da otvaraju u isto vreme
Sad montiram behr pa cemo da vidimo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zanimljivo. Prošle godine sam menjao termostat. Ne znam koji proizvođač. A čini mi se da opet ne radi kako treba. Mada je ranije pre zamene jako teško zagrevao dakle bio načisto otvoren.
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока