Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Te svecice su stavljene. Onda nista ne diram.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Svecice menjaj na 30 000 ako imas plin mozes malo da smanjis. Ja kad menjam svecice svakako skidam klapnu jer mi lakse da poskidam kablove sa svecica pa tad odma i vidim da li treba da se cisti klapna.
Da li ima da se kupi zadnji brisac samo metlica? Znaci samo metlica bez nosaca celog sa oprugom.
Ovako kao sa slike
Da li ima da se kupi zadnji brisac samo metlica? Znaci samo metlica bez nosaca celog sa oprugom.
Ovako kao sa slike
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_20200422-223334_AliExpress.jpg (52.54 KiB) Pogledano 4200 puta
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako nema uzmes sam gumicu promenis.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nemam plin, bice 30 hiljada.
Sto se tice zadnjeg brisaca, mozes da skines gumicu i stavis drugu. Kada sam menjao prednje brisace, radi probe sam odsekao gumicu sa suvozacevog brisaca i ubacio je u nosac zadnjeg brisaca ali nisam zadovoljan, nije hteo da brise po sredini. Mozda bi bilo bolje da sam stavio novu.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sto se tice zadnjeg brisaca, mozes da skines gumicu i stavis drugu. Kada sam menjao prednje brisace, radi probe sam odsekao gumicu sa suvozacevog brisaca i ubacio je u nosac zadnjeg brisaca ali nisam zadovoljan, nije hteo da brise po sredini. Mozda bi bilo bolje da sam stavio novu.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Menjao sam vec samo gumicu ok brise lepo ali mi sjeban ovaj plasticni ram i grebe mi staklo moram i njega da zamenim, vidim na aliexpresu da ima posebno da se kupi pa me zanimalo da li neko kupovao kod nas tako posebno. Provericu sutra u kit komercu
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
1200 dinara ceo brisac
http://fiatshop.rs/Fiat/punto2/stakla-s ... ct_id=1312
Proveri i u ap sportu, mozda oni imaju.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
http://fiatshop.rs/Fiat/punto2/stakla-s ... ct_id=1312
Proveri i u ap sportu, mozda oni imaju.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam više puta menjao gumicu na zadnjem brisaču. Najčešće kada menjam prednje izvadim iz jednog od njh gumicu, skratim je i ubacim u zadnji. I fino to posluži do sledeće zamene prednjih. Međutim, prilikom poslednje intervencije uspeo sam da slomim plastiku brisača pri vrhu (krto, ostarilo) pa ću morati kupiti ceo nov. Vozim ga tako polomljenog već neko vreme, nemam bukvalno vremena da odem do prodavnice. Inače, mislim da je kompletan taj zadnji 700 i nešto dinara, ništa strašno. Živeo Punto, narodni auto.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Hvala na pomoći i savetima u vezi uloška brave na Puntu.
Nova brava je 3500 dinara + ruke (Delmax).
U Požarevcu nema bravara koji hoće da se bavi prepakivanjem, a ne nose mi se 2 ključa.
Problem ću rešiti ugradnjom daljinca za bravu, sa ugradnjom od 4 - 5000 dinara.
Pozdrav za sve i srećno.
Nova brava je 3500 dinara + ruke (Delmax).
U Požarevcu nema bravara koji hoće da se bavi prepakivanjem, a ne nose mi se 2 ključa.
Problem ću rešiti ugradnjom daljinca za bravu, sa ugradnjom od 4 - 5000 dinara.
Pozdrav za sve i srećno.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Exide kockica koja je dosla uz auto je pocela da pokazuje sve vise znakova umiranja pa je morao da padne novi akumulator.
Danas je pao nov aku exide premium 53ah. Evo slike kako se sve uklopilo ako neko bude imao nedoumicu kako da uklopi veci aku od onog sto ide fabricki
Morao sam brusilicom da isecem prednji deo plasticne kutije sa strane hladnjaka i nako n toga ovaj malo duzi akumulator ulazi bez problema.
Danas je pao nov aku exide premium 53ah. Evo slike kako se sve uklopilo ako neko bude imao nedoumicu kako da uklopi veci aku od onog sto ide fabricki
Morao sam brusilicom da isecem prednji deo plasticne kutije sa strane hladnjaka i nako n toga ovaj malo duzi akumulator ulazi bez problema.
- shandu90
- Postovi: 12314
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja imam taj u astri i ne znam sta da radim s njim. Zamenio ga zimus pred istek garancije, uzeo novi koji po meni ne radi kako treba iako nema ni 2 meseca. Svi ga kao nesto hvale, elektricar je rekao da uzmem neki drugi model.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A cemu veci kapacitet aku nego predvidjeni?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kad vec uzimam novo bolje da dam hiljadu dve vise i da ne razmisljam dal ce da mi ecu iskljuci servo zato sto sam drzao sva 4 zmigavca ukljucena na 2 minuta sa ugasenim autom.
Ovaj aku ce moci da startuje motor cak i kad oslabi nakon 3-4 god a kockica kad oslabi treba da se molim ujutru po minusu da moze da zavergla
Ovaj aku ce moci da startuje motor cak i kad oslabi nakon 3-4 god a kockica kad oslabi treba da se molim ujutru po minusu da moze da zavergla
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Eh
4x21W +2W, 46W.
Neka je i celih 4A pa x 1/30h daje potrosenih celih 0,15 Ah. Ako ce to da spasi da brljavi ECU e onda nek ide zivot
4x21W +2W, 46W.
Neka je i celih 4A pa x 1/30h daje potrosenih celih 0,15 Ah. Ako ce to da spasi da brljavi ECU e onda nek ide zivot
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kad god sam ostavio sva 4 upaljena ili pozicije ukljucene meni se nakon toga odmah ugasi servo.
Odem kuci stavim aku na punjac nakon toga me danima ne zeza servo
Odem kuci stavim aku na punjac nakon toga me danima ne zeza servo
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako njega namuci zmigavac davno je on bio za zamenu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money