Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Taj lepak za soferke je verovatno najbolja ideja.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma da, oni su vešti svaki dan rade sa time, imaju nastavke za kartuše, imaju i sa čime da obrišu višak i generalno mislim da bi bilo isplativije nego kupovati ceo lepak (a treba kupiti i alata za primenu lepka) za tako malo posla..
Uostalom pitati ih ništa ne košta a možda pomogne da se dobije i neki dobar predlog ili savet kako.
Uostalom pitati ih ništa ne košta a možda pomogne da se dobije i neki dobar predlog ili savet kako.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dobar predlog, pitaću neki autoglas u Zemunu ili Novom Beogradu, i ako oni mogu to da drade, videću da pozajmim samo šape od originalnih krovnih nosača, da pritisnu to mesto kada servis stavi silikon (činim mi se da se silikon za šoferke suši 1 dan (24h)).
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Silikon nikako na lak i uopšte u autu mu nije mesto !
Za auto se koriste epoksidni, poliuretanski i slično lepkovi. Silikon sam po sebi jako slabo lepi, vrlo loš je za primenu lepka.
ps. šoferke se lepe poliuretanom obavezno jer su deo bezbednosnog kaveza tj strukture karoserije, mislim i da je zbog toga strogo zabranjeno lepiti silikonom.
Za auto se koriste epoksidni, poliuretanski i slično lepkovi. Silikon sam po sebi jako slabo lepi, vrlo loš je za primenu lepka.
ps. šoferke se lepe poliuretanom obavezno jer su deo bezbednosnog kaveza tj strukture karoserije, mislim i da je zbog toga strogo zabranjeno lepiti silikonom.
- Saša
- Postovi: 13043
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Proveri na otpadima koliko koštaju polovne i ispravne lajsne, ne može to koštati puno. To se sigurno retko traži i garant imaju čitave gomile koje neće nikad prodati. Vidi kod Peđe iz Inđije (Predrag Bakić na Fejsu).
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma kazu da to ne lici ninasta kad se skine....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ah, da, naravno, nisam mislio isključivo na Silikon kada budem išao u neki glas servis.
Oni će svakako znati šta je najbolje za lepljenje spoja guma-lak ...
Da napomenem, keder naleže na krov čitavom širinom lajsne osim na ova 4 mesta gde su otvori za krovne nosače.
Ispod tog dela kedera je rupa, a keder tu dodiruje krov možda 1-2 mm i upravo samo na toj širini keder može da se zalepi. Na ostalim mestima keder je neoštećen i nije potrebno lepljenje (a mogao bi da se lepi čitavom širinom, verovatno je keder širok 1,5 cm, nisam ga merio, nije ni bitno...).
.
Oni će svakako znati šta je najbolje za lepljenje spoja guma-lak ...
Da napomenem, keder naleže na krov čitavom širinom lajsne osim na ova 4 mesta gde su otvori za krovne nosače.
Ispod tog dela kedera je rupa, a keder tu dodiruje krov možda 1-2 mm i upravo samo na toj širini keder može da se zalepi. Na ostalim mestima keder je neoštećen i nije potrebno lepljenje (a mogao bi da se lepi čitavom širinom, verovatno je keder širok 1,5 cm, nisam ga merio, nije ni bitno...).
.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kada su u pitanju delovi za fiat punto classic 2009, šta tačno na oglasima tražim?
Zbunjuje me ova razlika u generacijama, jel classic spada pod "fiat punto 3" ili je classic isto što i zastava 10, ili su oba ustvari "fiat punto 3".
Uz to kad gledam oglase neki delovi za fiat punto 2 izgledaju isto kao i 3...
Gledajući slike oglasa deluje mi da čak i neki delovi od grande punta (suncobran) izgledaju isto kao za punto 2/3? Wikipedija nije bila od pomoći.
Zbunjuje me ova razlika u generacijama, jel classic spada pod "fiat punto 3" ili je classic isto što i zastava 10, ili su oba ustvari "fiat punto 3".
Uz to kad gledam oglase neki delovi za fiat punto 2 izgledaju isto kao i 3...
Gledajući slike oglasa deluje mi da čak i neki delovi od grande punta (suncobran) izgledaju isto kao za punto 2/3? Wikipedija nije bila od pomoći.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mk2 (uski farovi), Mk2b (veliki farovi - Z10, Punto Classic).
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ali nasi su prekrstili mk2b u Punto 3 (zastavu 10, a i klasika).
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Uslužno pitanje za komšiju.
Ima klasika crvene boje 2010., ljušti se ko lud.
Ima kasko, i nedavno, za vreme velikih kiša, mu je grana pala na kov, uveče na parkingu i blago ga oštetila (3 blaga ulubljenja površine nokta, zguljen i providni lak ali i boja, do prajmera).
Komšija hoće da proba da ofarba krov preko kaska, u ovlašćenom servisu je 120 evra, ali mora da učestvuje u kasku 4.800 din, voljan je da da te pare, da mu makar krov nije oljušten.
Ja sam ranije za svog punta postavio pitanje da li mogu da zamenim kedere krova polovnim (oštetili su ih lopovi na mestima gde se kače krovni nosači) i dobio nekoliko saveta da, pošto mi ne ulazi voda u kabinu, ne menjam kedere krova polovnim, jer se polovni deformišu prilikom skidanja i kada se stave na druga kola ne naležu lepo, nego je spoj ivice kedera i krova talasast, na nekim mestima je "zalepljen", a na nakima postoji otvor par mm i prodire voda, blato, borove iglice ....
Ovde je slična situacija, ako komšiji ovlašćeni servis ofarba krov:
- da li će privremeno da skinu deo kedera krova, od zadnjeg dela pa sve do šoferke, jer kederi ipak pokrivaju deo krova (same ivice) kojin treba da se ofarba? Da li će zatim kederi lepo da legnu posle farbanja ?
- da li se, u praksi, krov farba samo do kedera, baš zbog toga da keder ostane "zalepljen" za krov celom dužinom ?
- ako komšija želi da ofarba ceo krov (i ispod kedera), da li ima pravo od osiguranja da traži i nabavku novih kedera (koji su u ovlašćenom servisu jako skupi) ?
Ima klasika crvene boje 2010., ljušti se ko lud.
Ima kasko, i nedavno, za vreme velikih kiša, mu je grana pala na kov, uveče na parkingu i blago ga oštetila (3 blaga ulubljenja površine nokta, zguljen i providni lak ali i boja, do prajmera).
Komšija hoće da proba da ofarba krov preko kaska, u ovlašćenom servisu je 120 evra, ali mora da učestvuje u kasku 4.800 din, voljan je da da te pare, da mu makar krov nije oljušten.
Ja sam ranije za svog punta postavio pitanje da li mogu da zamenim kedere krova polovnim (oštetili su ih lopovi na mestima gde se kače krovni nosači) i dobio nekoliko saveta da, pošto mi ne ulazi voda u kabinu, ne menjam kedere krova polovnim, jer se polovni deformišu prilikom skidanja i kada se stave na druga kola ne naležu lepo, nego je spoj ivice kedera i krova talasast, na nekim mestima je "zalepljen", a na nakima postoji otvor par mm i prodire voda, blato, borove iglice ....
Ovde je slična situacija, ako komšiji ovlašćeni servis ofarba krov:
- da li će privremeno da skinu deo kedera krova, od zadnjeg dela pa sve do šoferke, jer kederi ipak pokrivaju deo krova (same ivice) kojin treba da se ofarba? Da li će zatim kederi lepo da legnu posle farbanja ?
- da li se, u praksi, krov farba samo do kedera, baš zbog toga da keder ostane "zalepljen" za krov celom dužinom ?
- ako komšija želi da ofarba ceo krov (i ispod kedera), da li ima pravo od osiguranja da traži i nabavku novih kedera (koji su u ovlašćenom servisu jako skupi) ?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Praksa je rastglijv pojam, ja kad sam dva puta radio farbanje Punta u ovlascenim servisima, u Delti su to uradili lose, pa sam reklamirao, pa je bio prihvaljivo.
Sledeci put sam radio u Bogunovicu, to je bilo katastrofalno, pa posle reklamacije jos gore.
Oni ni na vratima nisu skidali lajsne sve je bilo umazano u laku, tako da ne znam kod koga ce da radi, ali ovlasceni servisu nisu neka garancija za kvalitet farbarskih poslova.
Sledeci put sam radio u Bogunovicu, to je bilo katastrofalno, pa posle reklamacije jos gore.
Oni ni na vratima nisu skidali lajsne sve je bilo umazano u laku, tako da ne znam kod koga ce da radi, ali ovlasceni servisu nisu neka garancija za kvalitet farbarskih poslova.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Čini mi se da mi je rekao baš Bogunović (naravno, ako mu osiguravajuća kuća to odobri)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Imam Punto classic iz 2010. godine. Nekoliko meseci unazad kada krenem laganim gasom u jenom kratkom trenutku mi se zatrese auto i kada taj trenutak prođe i u većem prenosu auto ide bez ikakvih problema, to se ne oseti. To se posebno oseti kad ga prvi put pokrenem u toku dana. Kada startujem sa nešto većim gasom tj. kada ga oštrije pokrenem, to se ne primeti, ali kad ga pokrećem hladnog, nezagrejanog, izbegavam da mu dajem veći gas dok se ne zagreje. Komplet korpu i lamelu sam menjao prošle godine. Sin je stajao pored auta i gledao motor sa otvorenom haubom kada se to desi i nije primećivao da se motor zatrese. On misli da je nešto sa primanjem gasa, a meni se čini kao da lemela u trenutka spajanja ima nekih neravnina pa u trenutku opuštanja kvačila auto se zatrese pa sve do potpunog puštanja kvačila kada ta vibracija nestane. U toku vožnje pri šaltovanju to se ne oseća, kvačilo radi bez ikakvih trzanja. Može li se naslutiti u čemu je problem?