Prosle god su bile jos iste cene.
Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tako sam ja uradio na starom Puntu 1. Izvadio plastiku i stavio Black Horse od 55 Ah. Samo je ipak bio previše velik, pa ni pločicu za fiksiranje nisam mogao da vratim. Srećom da oko njega nije bilo praznog prostora + kablovi su kratki i tako postavljeni da su ga držali dobro fiksiranog.
Ђенерал Јанковић
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Interesantan podatak, Fire 8v se nalazi u Ford Ka modelu.
The Ford Ka was available with two engines: a 1.3 TDCi diesel and a 1.2 Duratec petrol, although both were just rebadged Fiat units. The 1.2 petrol is the one to go for, although the 68bhp unit can sound strained at motorway speeds. But it’s coupled with a five-speed manual gearbox that’s slick and easy to live with.
The Ford Ka was available with two engines: a 1.3 TDCi diesel and a 1.2 Duratec petrol, although both were just rebadged Fiat units. The 1.2 petrol is the one to go for, although the 68bhp unit can sound strained at motorway speeds. But it’s coupled with a five-speed manual gearbox that’s slick and easy to live with.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Gde su li nasli 8 ks na tom motoru.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 515
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Taj motor i u grande puntu i fiatu 500 ima 69 konja
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je najjaca verzija 1.2 8v, ima varijabilni razvod ventila.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- TheWickerMan
- Postovi: 10464
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kuzma razmišlja: gde da nađem varijabilni razvod ventila pa da ubacimKuzmanovic je napisao:Gde su li nasli 8 ks na tom motoru.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
OnePlus 6T via TT
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
8ks je 8ks.
- bozza1979
- Postovi: 538
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Vozio sam taj Ford Ka iz rent a cara na Majorci, 2013....
Meni se cini da je bolje isla Z10 sa 60ks Mozda je menjac drugaciji...
Meni se cini da je bolje isla Z10 sa 60ks Mozda je menjac drugaciji...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Obicno to nabijanje snage, ide ka ppmeranju obrtnog momenta ka visim obrtajima, i onda auti bude mane zivahan, ali bolje max brzine ima...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 515
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Malo pre na tehnickom vidim da mi zadnji levi tocak koci neki 1.1 KN a desni oko 1.4 ili 1.5.
Prednja oba su imala 2KN.
Naravno niko od ovih sto radi tehnicki nista nece da kaze da je lose i prosao sam...
Sad me kompka ta razlika u kocenju da mi se ne desi da mi zanosi auto po snegu.
Bas na tom tocku koji slabije koci letos je pukla ona sisica za ozracivanje tako da taj tocak nije ozracen prilikom zamene kocionog ulja.
Zadnje pakne stare nekih 5 000km stavljene ATE.
Pitanje je dal moze da slabije koci zato sto nije ozracena ta strana leva ili mi majstor lose nastelovao nesto kad menjao pakne?
Svakako planiram ovih dana da zamenim taj kocioni cilindar i ozracim tu stranu al tehnicki sledeci tek za godinu dana, ko ce da zna dal ce to da resi problem.
Prednja oba su imala 2KN.
Naravno niko od ovih sto radi tehnicki nista nece da kaze da je lose i prosao sam...
Sad me kompka ta razlika u kocenju da mi se ne desi da mi zanosi auto po snegu.
Bas na tom tocku koji slabije koci letos je pukla ona sisica za ozracivanje tako da taj tocak nije ozracen prilikom zamene kocionog ulja.
Zadnje pakne stare nekih 5 000km stavljene ATE.
Pitanje je dal moze da slabije koci zato sto nije ozracena ta strana leva ili mi majstor lose nastelovao nesto kad menjao pakne?
Svakako planiram ovih dana da zamenim taj kocioni cilindar i ozracim tu stranu al tehnicki sledeci tek za godinu dana, ko ce da zna dal ce to da resi problem.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Z10 sve tako sugavo koce, zbog nekog korektora kocenja, jedino sa ABS je to kao OK.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 515
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Prosle godine su mi bile jednake sile kocenja pozadi...
Nisam napisao, imam ABS
Nisam napisao, imam ABS
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja bih zamenio oba kočiona cilindra jer pitanje je da li ćeš pogoditi 100% identičan, da li taj što ostaje možda malo zaglavljuje tj ima neki otpor pri pomeranju itd i onda ćeš opet imati razliku u sili.