Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 07 Dec 2019, 18:34

Eskimko je napisao:
07 Dec 2019, 15:34
Ova akcija je bila pre 3 godine a svakako mi je daleko novi sad.
Poslao sam sinoc mejl servisu bogunovic iz bga za cenu akumulatora od 44ah pa da vidimo sta ce da odgovore :think:
Prosle god su bile jos iste cene.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork » 07 Dec 2019, 21:40

Eskimko je napisao:
07 Dec 2019, 10:39
Kocka je plasticna i skida se. Kad se skine kocka ostaje onaj drzac kojim i dalje moze da se fiksira akumulator
Tako sam ja uradio na starom Puntu 1. Izvadio plastiku i stavio Black Horse od 55 Ah. :) Samo je ipak bio previše velik, pa ni pločicu za fiksiranje nisam mogao da vratim. Srećom da oko njega nije bilo praznog prostora + kablovi su kratki i tako postavljeni da su ga držali dobro fiksiranog.
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11045
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 10 Dec 2019, 23:46

Interesantan podatak, Fire 8v se nalazi u Ford Ka modelu.

The Ford Ka was available with two engines: a 1.3 TDCi diesel and a 1.2 Duratec petrol, although both were just rebadged Fiat units. The 1.2 petrol is the one to go for, although the 68bhp unit can sound strained at motorway speeds. But it’s coupled with a five-speed manual gearbox that’s slick and easy to live with.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15130
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 10 Dec 2019, 23:54

Gde su li nasli 8 ks na tom motoru. :think:

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 515
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 11 Dec 2019, 07:05

Taj motor i u grande puntu i fiatu 500 ima 69 konja

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11045
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 11 Dec 2019, 07:53

To je najjaca verzija 1.2 8v, ima varijabilni razvod ventila.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10464
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od TheWickerMan » 11 Dec 2019, 12:17

Kuzmanovic je napisao:Gde su li nasli 8 ks na tom motoru. :think:

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Kuzma razmišlja: gde da nađem varijabilni razvod ventila pa da ubacim Slika

OnePlus 6T via TT


Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15130
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 11 Dec 2019, 12:23

8ks je 8ks. :mrgreen:

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 11 Dec 2019, 14:25

Eh, šta bih je sve želeo da ubacim u svog Punta, no trpim... :D

TT


Korisnikov avatar
bozza1979
Postovi: 538
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od bozza1979 » 11 Dec 2019, 17:22

Vozio sam taj Ford Ka iz rent a cara na Majorci, 2013....
Meni se cini da je bolje isla Z10 sa 60ks :) Mozda je menjac drugaciji...

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11045
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 11 Dec 2019, 18:47

Obicno to nabijanje snage, ide ka ppmeranju obrtnog momenta ka visim obrtajima, i onda auti bude mane zivahan, ali bolje max brzine ima...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 515
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 13 Dec 2019, 20:43

Malo pre na tehnickom vidim da mi zadnji levi tocak koci neki 1.1 KN a desni oko 1.4 ili 1.5.
Prednja oba su imala 2KN.
Naravno niko od ovih sto radi tehnicki nista nece da kaze da je lose i prosao sam...
Sad me kompka ta razlika u kocenju da mi se ne desi da mi zanosi auto po snegu.

Bas na tom tocku koji slabije koci letos je pukla ona sisica za ozracivanje tako da taj tocak nije ozracen prilikom zamene kocionog ulja.
Zadnje pakne stare nekih 5 000km stavljene ATE.
Pitanje je dal moze da slabije koci zato sto nije ozracena ta strana leva ili mi majstor lose nastelovao nesto kad menjao pakne?
Svakako planiram ovih dana da zamenim taj kocioni cilindar i ozracim tu stranu al tehnicki sledeci tek za godinu dana, ko ce da zna dal ce to da resi problem. :uplakan:

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11045
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 13 Dec 2019, 20:47

Z10 sve tako sugavo koce, zbog nekog korektora kocenja, jedino sa ABS je to kao OK.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 515
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 13 Dec 2019, 20:50

Prosle godine su mi bile jednake sile kocenja pozadi...
Nisam napisao, imam ABS

Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3105
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Dare4x4 » 13 Dec 2019, 20:53

Ja bih zamenio oba kočiona cilindra jer pitanje je da li ćeš pogoditi 100% identičan, da li taj što ostaje možda malo zaglavljuje tj ima neki otpor pri pomeranju itd i onda ćeš opet imati razliku u sili.

Odgovori