Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 25 Apr 2020, 18:27

Da podsetim na fenomen formiranja blata iza leve stopaljke. Mislim da do sada nije skidana, sudeci po sijalicama koje imaju utisnut datum proizvodnje Jun 2007. godine.

Slika

Desna strana nema taj problem.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Mladen7
Postovi: 2129
Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
Lokacija: Beograd ,NBg

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Mladen7 » 25 Apr 2020, 18:56

Dobro su izdržale te sijalice.
Ako su od tig datuma dobro je to.

Ima li nekog leka za nanošenje te prljavštine?
Neko zalivanje silikonom oko otvora ,spojeva za bolju zaptivenost možda.

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11073
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 25 Apr 2020, 19:07

Njemu tu verovatno ide odvod vode....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 25 Apr 2020, 19:53

Nisu jos crkle sijalice na levoj strani ali ja sam resio da zamenim poziciju i za kocnicu na obe strane posto mi se povremeno javlja lampica na tabli kada stisnem kocnicu, pa da sve to izmenjam i ne razmisljam. Medjutim, uzeo sam pogresne sijalice za kocnicu, pa me opet ceka isti posao. :uf:

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23795
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 25 Apr 2020, 19:56

Ocisti tu kontakte.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 25 Apr 2020, 20:01

Gledao sam i kontakte, sve deluje cisto. Mislim da je sijalica pred crkavanjem pa da pada napon.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13015
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 25 Apr 2020, 21:50

Nije to do čistoće kontakata niti do sijalice već oslabe/razmaknu se oni limići u konektoru štopaljke na tom kontaktu štop svetla. Kada opet budeš skidao pogledaj pažljivije konektor i oštrim šrafcigerom ponovo približi da bolje obuhvate kontakt koji hvataju (pogledaj moju temu, sređivao sam to nedavno).]

Slika

TT






Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23795
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dragvorl » 25 Apr 2020, 22:03

Taj mi deluje bas tamno u odnosu na ostale, bas kao da je oksidisao.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13015
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 25 Apr 2020, 22:13

Razmakli su se taj gornji i donji limić i ne hvataju čvrsto muški deo konektora tamo u štopaljci. A čim je slab međusobni kontakt on se greje i varniči pa topi plastiku tamo oko kontakta, sve se to razmrda i zato se ujedno i pali signalizacija neispravne sijalice kada se pritisne kočnica jer se pali verovatno sijalica žmigavca umesto štop svetla kada se prikoči. Česta pojava kod Punta.

TT



Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 25 Apr 2020, 22:16

Sad sam se tek setio da si pisao o tome. Sutra cu ponovo da skinem stopaljku da pogledam. :doubleup:

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11073
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 26 Apr 2020, 07:57

Negde sam procitao da zaleme tu masu, i da onda to trajno rese.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 26 Apr 2020, 17:52

Ponovo sam skidao stopaljke da proverim jos jednom konektore i rekao bih da nije do njih. Takodje nema nikakve oksidacije niti tragoci varnicenja na stopaljkama. SlikaSlika

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Eskimko
Postovi: 517
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko » 05 Maj 2020, 11:16

Cene prednjih originalnih amortizera su najpovoljnije u Stojanov ovlascenom servisu i cena je 4200 po komadu.
U ostalim ovlascenim cena je 6 200 pa i do 11 000 po komadu cisto da znate ako nekome treba

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11073
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 06 Maj 2020, 08:24

I ostali delovi vesanja su mnogo jeftiniji, npr viljuske.

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
ivke74
Postovi: 318
Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
Lokacija: Kosjeric

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ivke74 » 25 Maj 2020, 09:27

Pa evo da podelim ovo sa vama u slucaju da imate isti problem. Fiat punto clasic 2009 poceo sa vremena na vreme da trokira posle paljenja radi na dva cilindra dodam gas i to prestane ponekad se ukljuci check engine lampica. Iz dana u dan to rtokiranje postajalo sve duze. Otisao u servis dijagnostika pokazuje da ne radi bobina br2 i losa smess. Majstor rotirao bobinu 1 i 2, ponovo greska ne radi bobina br2. Proverio svecice kablove sve je uredu. Onda je merio signal iz kompjutera gde je utvrdio da kopjuter daje svremena na vreme samo + a ne i -. Komp je skinut i poslat u servis na reparaciju tj popravku. Cenu popravke i kako se auto ponasa posle popravke javljam kad se komp vrati iz servisa. Pozz

Odgovori