Sta mu smeta, ako zeza senzor pozicije, ti njega ne mozes ni da popravis i ni da pokvaris bez zamene....club79 je napisao: ↑23 Jan 2021, 14:39To sam i pretpostavio da ima veze sa zimom. Moja zastava 10 je prešla još malo pa 124.000 km vozim je sadće u maju 2 godine kako je kod mene. Razumem ja da je to već staro vozilo sada mu je 14 godina a akomulator ponavljam nebi trebao da zeza uzeo sam od 45ampera Vartin nov i to onaj želatinast kako se već zove neproveravaju se saće kažem takve imamo na službenim autima u puntu. Znači nesmeta ništa volanu u toku vožnje ako sija lampica?Bax je napisao: ↑23 Jan 2021, 13:32Ako ti je utesno, meni je tako vec 10 godina. Ima veze sa zimom iskljucivo.
Nekad se desi i teram dalje, a moze da svasta da bude, ili struja, ili senzor pozicije volana, ili nesto trece...
Kod tog auta, to je stanje poslednjih 100.000 km. I posto sam napunio aku, vise se ne gasi servo, sto nije garancija da je i kod tebe isto....
Sta moze da se desi, da to se u voznji stvrdne volan pa da imas neki problem zbog toga, sto se samog auta tice, nece mu nista biti.
Moj sad ima 125.000km, a zajebava povremeno od svojih 40.000 km. Nikad nista nije pipano.
PS. To je zelatinast aku ne znaci da ne treba da ga dopunis povremeno.
Uostalom izmeris pre paljenja napon ujutro, a zatim posle paljenja i bice jasnije stanje.
Mora da puni oko 14v. Ujutro aku treba da ima preko 12.5 ako je puniji.