Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
neka rozetna od plastike, delije kao razumno resenje, ako je tehnicki moguce.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije neko posebno čudo Sporting model od 80 konja koji je u Torinu firma GS Touring radila za trke. Pre nego što je uvežen kod nas auto je donekle "očerupan" i vraćen u stanje za vožnju u saobraćaju, ali ima i nekih stvari koje su ostale i koje njemu sada prave problem nakon što su se zakoni kod nas promenili. Jedno od tih stvari su i retrovizori, on sada koristi ovakve male kao sa slike, i za to 90% tehnickih pregleda vraca auto kao neispavan iako su retrovizori u potpunosti upotrebljivi.
roll the dice app free
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
roll the dice app free
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Iskreno, ja bih obišao 5-6-10 tehničkih pregleda i našao neki od tih 10% koji neće praviti problem oko toga, pre nego što bih sada to vraćao u prethodno stanje. A naći će se neki verovatno. Ako recimo mene budu zezali zbog izvađenih brava - naći ću neki tehnički koji ne zeza. Naravno, pre samog odlaska na tehnički ću obići nekoliko njih dok ne budem dobio "garanciju" da to nije problem. Pa ko bude "najposlovniji" - tome ću ostaviti pare...
p.s. Realno to su sve gluposti i olabaviće oni kroz par meseci. Koga briga kakav je oblik retrovizora ako on obavlja svoju funkciju? Isto i sa bravama - ja imam brave koje funkcionišu savršeno i zaključavaju/otključavaju vrata. Gde piše da se moraju otvarati (i) ključem?
p.s. Realno to su sve gluposti i olabaviće oni kroz par meseci. Koga briga kakav je oblik retrovizora ako on obavlja svoju funkciju? Isto i sa bravama - ja imam brave koje funkcionišu savršeno i zaključavaju/otključavaju vrata. Gde piše da se moraju otvarati (i) ključem?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
On je već našao tehnički koji je hoce da progleda kroz prste po tom pitanju i tako rešava vec nekoliko godina, ali sada se nakon 5 Jula situacija dodatno zamrsila.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma olabaviće se to brzo, kod nas svakog čuda za 3 meseca dosta. Nagrabusiće oni koji sada moraju da registruju a ostalima će biti mnogo opuštenije. Živi bili pa videli.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Evo, danas su mi stigli retrovizori iz Vojvodine po 25e i ugradio sam ih za 15 min oba. Pre neki dan komšija sa parkinga slomio veliki desni retrovizor i prihvatio ponudu da se menjamo on meni ispravan levi veliki, ja njemu moja oba uža, kada ih demontiram. Iz Leskovca sam danas poručio ispravan desni, za 2.500 dinara, nalazimo se u subotu na dogovorenom mestu u Beogradu (nema provizije brze pošte ), tako da ću imati rezervnu varijantu ako neki od ovih velikih polomim.Saša je napisao: ↑18 Jul 2021, 21:57Šta da radimo, tako je kako je. Problem je što su te retrovizore stavljali samo poslednje dve godine proizvodnje i aftermarket proizvođači nisu stigli da reaguju a verovatno nisu ni videli interesa (s obzirom na mali broj proizvedenih primeraka tog automobila) da naprave jeftinije zamenske retrovizore. Tu i tamo se pojavi poneki u oglasima za oko 40€, tako da je ova cena od 60€ za par odlična pa se čak razmišljam da ih ja kupim i ostavim negde u "štek" (zlu ne trebalo). Vremenom će ih biti sve teže naći a sigurno neće biti ni jeftiniji.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
U pravu si za rezervu i poslušao sam te, ako se ne daj Bože, neki polomi, a treba ti hitno, cena za "hitno" ide 6.000din-60e/komad, makar u Beogradu, što je neopravdano.
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Super. Mene svako pa i najmanje poboljšanje isto tako raduje, a pogotovo kada još to sam napraviš.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je najbolji upgrade sediste od 508.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja razmišljam, kad bih našao ispravan fabrički Woofer sa repariranim vešanjem za 2-2.500 din da ga ugradim po Sašinom uputstvu, odnosno da struju preko osigurača dovučem sa akumultaora, masu sa nekog od šrafova u gepeku, a signal za levi/desni kanal da "ukradem" sa zadnjih zvučnika.
Samo je pitanje u kakvom je stanju originalni Woofer star 16-22 godine (puntići su počelu da se proizvode u najboljoj opremi 1999. a prestali 2005, ovo kasnije nije imalo fabrički woofer), a ako je repariran, ko ga je i kako reparirao.
Fabriku ne mogu da kopiram, jer klasik nema originalnu izvučenu instalaciju za woofer, a pitanje da li moj Pionenr DEH 2100UB ima namenski izlaz za Woofer, izlaz 12V verovatno ima.
Samo je pitanje u kakvom je stanju originalni Woofer star 16-22 godine (puntići su počelu da se proizvode u najboljoj opremi 1999. a prestali 2005, ovo kasnije nije imalo fabrički woofer), a ako je repariran, ko ga je i kako reparirao.
Fabriku ne mogu da kopiram, jer klasik nema originalnu izvučenu instalaciju za woofer, a pitanje da li moj Pionenr DEH 2100UB ima namenski izlaz za Woofer, izlaz 12V verovatno ima.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je dobar upgrade isto, ja sam isto pravio.
Jedino sto treba da nabavis je vofer kiji ima originalan zvucnik sa 2 kalema, i najbolje bi bilo da nije puno cackan, sam ces zameniti nosac, posto ce se raspasti cim zvicnik pocne da radi....
Namenski izlaz za vofer ne sluzi nizasta, izlaz za elektro antenu ti treba, kao pobuda, obicno svaki uredjaj ima
Jedino sto treba da nabavis je vofer kiji ima originalan zvucnik sa 2 kalema, i najbolje bi bilo da nije puno cackan, sam ces zameniti nosac, posto ce se raspasti cim zvicnik pocne da radi....
Namenski izlaz za vofer ne sluzi nizasta, izlaz za elektro antenu ti treba, kao pobuda, obicno svaki uredjaj ima
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da, izlaz za elektroantenu ima taj radio. Verovatno ima i Eurodžek instalacije, Ali ako ga ima instalacija klasika (Emotion oprema), gde se taj kabl završava? Ili je smotan iza radija ili kod antene na krovu a tu mi ne igra ulogu, jer mi treba u gepeku. Ako se odlučim na taj korak, trebaće mi objašenje kako da provučem kabl od eurodžeka iza radija do vozačevog praga (da li moram da skidam plastiku konzole). Ili je možda dovučena do osigurača ispred kolena vozača a onda je lako. Ali, o tom po tom ....
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Posto je aftermarket plejer, izmedju plejera i euro dzeka imas adapter sa snopom zica. U tom adapteru se nalazi pobuda za elektro antenu i ti samo treba da na odgovarajucem mestu na euro dzeku ubacis zicu koju ces provuci do woofera. Ta zica za elektro antenu najcesce je plave boje.
Provlacenje zica do kutije osiguraca ne bi trebalo da bude problem, samo ih proguras pored snopa zica koji ide tim putem i izbice dole ispod volana. Kazem trebalo bi jer meni nije uspelo, pa sam izvukao kilometar sat tih par cm i usmerio zicu kuda treba da prodje.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Provlacenje zica do kutije osiguraca ne bi trebalo da bude problem, samo ih proguras pored snopa zica koji ide tim putem i izbice dole ispod volana. Kazem trebalo bi jer meni nije uspelo, pa sam izvukao kilometar sat tih par cm i usmerio zicu kuda treba da prodje.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zice mogu da se provuku bez ikakvih rasklapanja bilo cega. Ja sam jedino morao da skinem one plastokice pored vrata, ali one su na par srafov, ostalo nisam dirao.
Ja sam radio neku ekonom verxiju instalacije, sa minimapnim ulaganjima. Ozocenje sam iskorostio od kablova za PC, pa sam ih duplirao.
U praksi mozes da povices i zice napona sa samog radija, jer nema taj vofer neku snagu.
Ja sam radio neku ekonom verxiju instalacije, sa minimapnim ulaganjima. Ozocenje sam iskorostio od kablova za PC, pa sam ih duplirao.
U praksi mozes da povices i zice napona sa samog radija, jer nema taj vofer neku snagu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako si provukao UTP kabl (licnasti ili tvrdi/zidni) on ima nekoliko izolacija tako da je verovatno OK, a presek zavisi od broja prespojenih žica
Kao što je rakao Kuzmanovic, najveći problem će mi biti putanja kabla od Eurodžeka do praga vozača, a da se taj kabl ne vidi ....
Ukoliko neko sa foruma ima sliku kako je to uradio, a bez skidanja plastike ili instrument table), molim je da postavi ako je u mogućnosti ....
Kao što je rakao Kuzmanovic, najveći problem će mi biti putanja kabla od Eurodžeka do praga vozača, a da se taj kabl ne vidi ....
Ukoliko neko sa foruma ima sliku kako je to uradio, a bez skidanja plastike ili instrument table), molim je da postavi ako je u mogućnosti ....