Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Baxov Punto TDI
ljubitelji dačija,to postoji!?
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Baxov Punto TDI
:trljamoci: Ne secam se kada si to govorio ? Cak si bio u fazonu i da kupis i30.Bax je napisao:Ja sam na primer uvek govorio da Hyui extra izreklamirana sarena laza. Te da ce kao takva da oduva ostale proizvodjace, jer to danas prolazi...
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Baxov Punto TDI
Utopija, Bax. Da je zaista tako - onda za garantnim rokom uopšte ne bi ni bilo potrebe...Bax je napisao:Meni je podrazumevano, da nemas problema prvih 6-7 godina, ili 70-80.000km.
Tapatalk
Re: Baxov Punto TDI
Pa kako, sa onog Cars foruma su me izbacili, jer sam se svadjao sa onim novinarom sto je osnovao forum, oko i30.
Doduse on je pisao, kako je i30 bolji od svega u klasi, kad se pojavio...
A kod Hyundze mi se svidajo najvise tvoj motor, ostalo je prosecno, i kao takvo meni prihvatljivo, ali daleko od superlativa.
Da ne bude sve tako crno oko Punta, evo i posle svega, i dalje mislim da je Mjet zver od motora, za onakvu kubikazu motor ubija kako vuce, i koliko trosi.
Doduse on je pisao, kako je i30 bolji od svega u klasi, kad se pojavio...
A kod Hyundze mi se svidajo najvise tvoj motor, ostalo je prosecno, i kao takvo meni prihvatljivo, ali daleko od superlativa.
Da ne bude sve tako crno oko Punta, evo i posle svega, i dalje mislim da je Mjet zver od motora, za onakvu kubikazu motor ubija kako vuce, i koliko trosi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Baxov Punto TDI
Aman, svaki auto/primerak je svoja priča, i to ne samo Classic nego i bilo koji drugi jeftiniji automobil (pa i mnogi daleko skuplji). Pa ja da dam svoj auto Baxu u ruke mogu da se opkladim da će mu štošta naći a što ja (kao i većina drugih kupaca) možda i ne primećujemo, ili jednostavno tome ne pridajemo pažnju/ne smeta nam.mirko alvirko je napisao:Ispalo je da je classic rulet ..nama je upao sa slabijim delovima ..ne vidim zasto i ja nebi saltao kao u sir i vozio bez prizvuka pri odvajanju kvacila kao ti ..ili zasto moj rodjak menja set na 20 a taxista sa istim kolima na 120 ovo je iz mog najblizeg okruzenja nije rekla kazala..tu je problem
Decko na komsijskom forumu ustanovio tanju farbu od propisane .
Nije problem podmazati brave ,sajle ,ventilatore nego covek poludi kad ga mehanika zeza a to ne sme da se desava
I ja sam recimo pre prvog servisa morao da dosipam ulje, sipao sam i malo antifriza (kasnije se pokazalo da nisam trebao, no dobro), ventilator škripuće čim malo zahladi, leva vrata su mi bila pala par mm pa su to sredili, jednom mi je na kratko otežao volan, evo sada vlaži ulje na semeringu radilice... Svako malo i par ogrebotina po laku, ne znam od čega je kada je ovako osetljiv... Pa ja da sam toliko nadrndan i negativan - mogao bih da ospem pljuvačinu do nebesa, i to takvu da joj vaše ne bi bile ni do kolena, ali me ovaj autić jednostavno "razoruža" svaki put kada izađem iz njega time kako lepo ide, kako se ponaša, kako malo troši... Danas sam sa zadovoljstvom napravio novih 90 km, i to za sitne pare. Do sada sam samo dvaput bio u servisu, da promenim ulje i filtere pa usput sredili i ta vrata, možda je i to jedan od razloga. Da su vama odmah u udovoljili i rešili reklamacije, možda bi drugačiju pesmu sada pevali, ne znam. Ne ide ni moj menjač baš kao u sir, pogotovo kada je hladno, no ja i ne očekujem da mora biti tako.
Evo, Avensis od 24.000 evra je posrkao skoro svo ulje pre prvog servisa... Dosuli i teraj dalje... Šta da mu radiš... Kvačilo? Daj mi svog Punta i spržiću mu i lamelu i korpu za pet minuta, veruj mi. Sve je to vrlo, vrlo relativno...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Baxov Punto TDI
A sta je tu dobro oko motora? Vuce se ko slinaBax je napisao:Pa kako, sa onog Cars foruma su me izbacili, jer sam se svadjao sa onim novinarom sto je osnovao forum, oko i30.
Doduse on je pisao, kako je i30 bolji od svega u klasi, kad se pojavio...
A kod Hyundze mi se svidajo najvise tvoj motor, ostalo je prosecno, i kao takvo meni prihvatljivo, ali daleko od superlativa.
Da ne bude sve tako crno oko Punta, evo i posle svega, i dalje mislim da je Mjet zver od motora, za onakvu kubikazu motor ubija kako vuce, i koliko trosi.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Baxov Punto TDI
Evo ovako.
Pisao sam već o tome da imam prijatelja koji je kupio novog Forda Fokusa i da je imao problem sa curenjem vode u gepeku.
Keder bio u pitanju, negde nije dihtovao.
Kolega kupio novog Reno Klio 3 isti problem.
Ono što mi se mnogo svidelo u njihovim slučajevima je to što je problem rešen u garanciji i u najkraćem vremenskom roku.
Ali eto dešava se i skupljim i ozbiljnijim modelima od Punta takav propust.
E sad ja imam mali problem.
Od skoro sam primetio nije to bilo ranije, pojavi mi se samo kada su jake kiše ili auto perem onom puškom na OMV pumpi, onako kao kaplica koja curi po zadnjem staklu iz dela trećeg stop svetla.
Nije mnogo ali sam užasno nespokojan.
I to mi se pojavilo od letošnjeg zatamljivanja stakala.
Dakle gde bi moglo da curi ima li neko ideju?
Pisao sam već o tome da imam prijatelja koji je kupio novog Forda Fokusa i da je imao problem sa curenjem vode u gepeku.
Keder bio u pitanju, negde nije dihtovao.
Kolega kupio novog Reno Klio 3 isti problem.
Ono što mi se mnogo svidelo u njihovim slučajevima je to što je problem rešen u garanciji i u najkraćem vremenskom roku.
Ali eto dešava se i skupljim i ozbiljnijim modelima od Punta takav propust.
E sad ja imam mali problem.
Od skoro sam primetio nije to bilo ranije, pojavi mi se samo kada su jake kiše ili auto perem onom puškom na OMV pumpi, onako kao kaplica koja curi po zadnjem staklu iz dela trećeg stop svetla.
Nije mnogo ali sam užasno nespokojan.
I to mi se pojavilo od letošnjeg zatamljivanja stakala.
Dakle gde bi moglo da curi ima li neko ideju?
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Baxov Punto TDI
Negde je verovatno popustila/odlepila se guma koja drži staklo, odnosno na koju je staklo nalepljeno. Možda su majstori negde malo više zaboli špahtlu kada su gurali foliju. Pištolj pod velikim pristiskom nagura vodu kroz tu rupicu pa curi po staklu iznutra... Ne curi kada pada kiša? Nema šta drugo da bude...
Neka neko sedi unutra kada puškiraš i gleda odakle tačno curi, pa uzmeš malo kakvog lepka i zatvoriš to...
Neka neko sedi unutra kada puškiraš i gleda odakle tačno curi, pa uzmeš malo kakvog lepka i zatvoriš to...
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Baxov Punto TDI
Izgleda da je tako...
Takav odgovor sam dobio na više strana.
Ali kada se pogleda folija ona ne ide ni blizu obda gde bi mogla da se povredi guma...
Takav odgovor sam dobio na više strana.
Ali kada se pogleda folija ona ne ide ni blizu obda gde bi mogla da se povredi guma...
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Baxov Punto TDI
Ne mora da znači ni da su majstori za foliju to zeznuli. Možda se odlepilo samo od sebe, vremenom, zbog uticaja spoljnih faktora. Samo ti sedi nekog unutra na zadnje sedište dok puškiraš, neka gleda gde curi, pa to rešiš za par minuta...
-
- Postovi: 10
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:23
- Garaža: Fiat Punto mk2b
- Lokacija: Beograd-karaburma
Re: Baxov Punto TDI
Zvuci mozda glupavo ali pogledaj kako dihtuje prskalica zadnjeg stakla mozda kroz nju ulazi voda.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Одг: Baxov Punto TDI
hehe mozda tvoj lpgSaša je napisao:kako malo troši... .mirko alvirko je napisao:Ispalo je da je classic rulet ..nama je upao sa slabijim delovima ..ne vidim zasto i ja nebi saltao kao u sir i vozio bez prizvuka pri odvajanju kvacila kao ti ..ili zasto moj rodjak menja set na 20 a taxista sa istim kolima na 120 ovo je iz mog najblizeg okruzenja nije rekla kazala..tu je problem
Decko na komsijskom forumu ustanovio tanju farbu od propisane .
Nije problem podmazati brave ,sajle ,ventilatore nego covek poludi kad ga mehanika zeza a to ne sme da se desava
benz. bez 7.5 u bg ne razgovara..mada je magistrala prihvatljiva sinoc bg-ar-bg 4.6 l
Bax-ov jet je upaljac
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Baxov Punto TDI
Troši oko 7-7.5 litara gasa pri normalnoj vožnji. 6.8 je najniže što sam do sada postigao. U gradu ode i na 9, pa i preko toga. Ja prezadovoljan...
- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Baxov Punto TDI
Znamo