Stranica 174 od 240

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 18:27
od Kuzmanovic
Da podsetim na fenomen formiranja blata iza leve stopaljke. Mislim da do sada nije skidana, sudeci po sijalicama koje imaju utisnut datum proizvodnje Jun 2007. godine.

Slika

Desna strana nema taj problem.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 18:56
od Mladen7
Dobro su izdržale te sijalice.
Ako su od tig datuma dobro je to.

Ima li nekog leka za nanošenje te prljavštine?
Neko zalivanje silikonom oko otvora ,spojeva za bolju zaptivenost možda.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 19:07
od Bax
Njemu tu verovatno ide odvod vode....

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 19:53
od Kuzmanovic
Nisu jos crkle sijalice na levoj strani ali ja sam resio da zamenim poziciju i za kocnicu na obe strane posto mi se povremeno javlja lampica na tabli kada stisnem kocnicu, pa da sve to izmenjam i ne razmisljam. Medjutim, uzeo sam pogresne sijalice za kocnicu, pa me opet ceka isti posao. :uf:

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 19:56
od dragvorl
Ocisti tu kontakte.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 20:01
od Kuzmanovic
Gledao sam i kontakte, sve deluje cisto. Mislim da je sijalica pred crkavanjem pa da pada napon.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 21:50
od Saša
Nije to do čistoće kontakata niti do sijalice već oslabe/razmaknu se oni limići u konektoru štopaljke na tom kontaktu štop svetla. Kada opet budeš skidao pogledaj pažljivije konektor i oštrim šrafcigerom ponovo približi da bolje obuhvate kontakt koji hvataju (pogledaj moju temu, sređivao sam to nedavno).]

Slika

TT






Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 22:03
od dragvorl
Taj mi deluje bas tamno u odnosu na ostale, bas kao da je oksidisao.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 22:13
od Saša
Razmakli su se taj gornji i donji limić i ne hvataju čvrsto muški deo konektora tamo u štopaljci. A čim je slab međusobni kontakt on se greje i varniči pa topi plastiku tamo oko kontakta, sve se to razmrda i zato se ujedno i pali signalizacija neispravne sijalice kada se pritisne kočnica jer se pali verovatno sijalica žmigavca umesto štop svetla kada se prikoči. Česta pojava kod Punta.

TT



Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Apr 2020, 22:16
od Kuzmanovic
Sad sam se tek setio da si pisao o tome. Sutra cu ponovo da skinem stopaljku da pogledam. :doubleup:

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 26 Apr 2020, 07:57
od Bax
Negde sam procitao da zaleme tu masu, i da onda to trajno rese.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 26 Apr 2020, 17:52
od Kuzmanovic
Ponovo sam skidao stopaljke da proverim jos jednom konektore i rekao bih da nije do njih. Takodje nema nikakve oksidacije niti tragoci varnicenja na stopaljkama. SlikaSlika

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 05 Maj 2020, 11:16
od Eskimko
Cene prednjih originalnih amortizera su najpovoljnije u Stojanov ovlascenom servisu i cena je 4200 po komadu.
U ostalim ovlascenim cena je 6 200 pa i do 11 000 po komadu cisto da znate ako nekome treba

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 06 Maj 2020, 08:24
od Bax
I ostali delovi vesanja su mnogo jeftiniji, npr viljuske.

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 25 Maj 2020, 09:27
od ivke74
Pa evo da podelim ovo sa vama u slucaju da imate isti problem. Fiat punto clasic 2009 poceo sa vremena na vreme da trokira posle paljenja radi na dva cilindra dodam gas i to prestane ponekad se ukljuci check engine lampica. Iz dana u dan to rtokiranje postajalo sve duze. Otisao u servis dijagnostika pokazuje da ne radi bobina br2 i losa smess. Majstor rotirao bobinu 1 i 2, ponovo greska ne radi bobina br2. Proverio svecice kablove sve je uredu. Onda je merio signal iz kompjutera gde je utvrdio da kopjuter daje svremena na vreme samo + a ne i -. Komp je skinut i poslat u servis na reparaciju tj popravku. Cenu popravke i kako se auto ponasa posle popravke javljam kad se komp vrati iz servisa. Pozz