Ford Focus mk1
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Ford Focus mk1
Koliko vidim ovde teme o Foksiju nema, a pošto je to deo obaveznog inventara svakog iole ozbiljnog auto-foruma, red je da zasučem rukave
Dakle: Ford Focus mk1, jedna izdržljiva i pouzdana raga. Svojevremeno proglašavan za auto godine u Evropi i Americi, danas u svom cenovnom rangu spada među najcenjenije polovnjake.
Pravio se u više verzija, kako šasije tako i motora. Kod nas su od benzinaca najbrojniji oni sa motorima 1.6(100ks) i 1.8(115ks), a od dizelaša 2 verzije 1.8 motora: TDdi(90ks) i TDci(115ks).
U mom vlasništvu je jedan 1.8 TDdi karavan, sivo metalik boje. Kupio sam ga kao prelazno rešenje jer sam bez prevoznog sredstva ostao iznenada, pa sam za vrlo kratko vreme morao da pazarim auto - a za ono što sam planirao nisam imao dovoljno... vremena
Međutim, auto mi se svojim osobinama, kvalitetom i pouzdanošću nekako uvukao pod kožu, i mada sam u međuvremenu 2-3 puta pravio neke kombinacije da ga menjam i uzmem nešto bolje(čitaj: skuplje), svaki put bih odustao.
Pazario sam ga u Rumi, onom osinjem gnezdu raznoraznih prodavaca i preprodavaca...
Ali meni, kao nekome ko je tu rođen - nije problem da se snađem u ponudi . Auto mi je preporučio moj drugar, inače vrsni majstor. Uzeo sam ga krajem juna, za ovih 7 meseci sam prešao skoro 20000km. Jedan veliki i jedan mali servis, od kvarova: promenio sam prednji ležaj pre 2 meseca. I imao sam jednu glupost, neka plastika u biraču brzina se pojela - kvar koji sa rukama košta 10 eura ali auto ne možeš da ubaciš u brzinu
Tako da sam morao da ga guram, i to po onom najgorem snegu pred Novu Godinu... A zarekao sam se sebi, kada sam izašao iz Stojadina, da auto više nikada gurati neću
TDdi motor važi za jedan od najotpornijih na naše nadaleko poznato kvalitetno gorivo. Znam nekoliko ljudi koji su godinama sipali ložak u ovaj motor, a pošto su svi auto održavali kod onog mog drugara: znam i da im se isplatilo.
Auto nema ni plivajući zamajac, ni ove novije "mnogo-smo-skupe" dizne, tako da je u pravom smislu vrlo jeftin za održavanje i eksploataciju.
Što se tiče potrošnje, ona je u gradu 7l a van grada 6l. Ovo naravno važi ukoliko se vozi po ps-u i ne forsira bez potrebe, inače se brojke dižu za po 1-1,5l na gore. Ja sam malo teži na gasu, tako da je meni potrošnja u gradu 8l a van grada 7.
Fokusa ne krasi neka specijalna oprema, čak i u to vreme kada je bio aktuelan nije spadao u top ponude po tom pitanju. Ređi su primerci koji imaju BC, a i sam BC je neugledan i sa vrlo malim brojem opcija.
Voleo bih da se na forumu nađe još koji vlasnik FF mk1, da možemo da podelimo po neko iskustvo ili savet.
Na kraju da dodam i nekoliko slika mog Foksija. Slikane su letos, čim sam ga pazario.
Dakle: Ford Focus mk1, jedna izdržljiva i pouzdana raga. Svojevremeno proglašavan za auto godine u Evropi i Americi, danas u svom cenovnom rangu spada među najcenjenije polovnjake.
Pravio se u više verzija, kako šasije tako i motora. Kod nas su od benzinaca najbrojniji oni sa motorima 1.6(100ks) i 1.8(115ks), a od dizelaša 2 verzije 1.8 motora: TDdi(90ks) i TDci(115ks).
U mom vlasništvu je jedan 1.8 TDdi karavan, sivo metalik boje. Kupio sam ga kao prelazno rešenje jer sam bez prevoznog sredstva ostao iznenada, pa sam za vrlo kratko vreme morao da pazarim auto - a za ono što sam planirao nisam imao dovoljno... vremena
Međutim, auto mi se svojim osobinama, kvalitetom i pouzdanošću nekako uvukao pod kožu, i mada sam u međuvremenu 2-3 puta pravio neke kombinacije da ga menjam i uzmem nešto bolje(čitaj: skuplje), svaki put bih odustao.
Pazario sam ga u Rumi, onom osinjem gnezdu raznoraznih prodavaca i preprodavaca...
Ali meni, kao nekome ko je tu rođen - nije problem da se snađem u ponudi . Auto mi je preporučio moj drugar, inače vrsni majstor. Uzeo sam ga krajem juna, za ovih 7 meseci sam prešao skoro 20000km. Jedan veliki i jedan mali servis, od kvarova: promenio sam prednji ležaj pre 2 meseca. I imao sam jednu glupost, neka plastika u biraču brzina se pojela - kvar koji sa rukama košta 10 eura ali auto ne možeš da ubaciš u brzinu
Tako da sam morao da ga guram, i to po onom najgorem snegu pred Novu Godinu... A zarekao sam se sebi, kada sam izašao iz Stojadina, da auto više nikada gurati neću
TDdi motor važi za jedan od najotpornijih na naše nadaleko poznato kvalitetno gorivo. Znam nekoliko ljudi koji su godinama sipali ložak u ovaj motor, a pošto su svi auto održavali kod onog mog drugara: znam i da im se isplatilo.
Auto nema ni plivajući zamajac, ni ove novije "mnogo-smo-skupe" dizne, tako da je u pravom smislu vrlo jeftin za održavanje i eksploataciju.
Što se tiče potrošnje, ona je u gradu 7l a van grada 6l. Ovo naravno važi ukoliko se vozi po ps-u i ne forsira bez potrebe, inače se brojke dižu za po 1-1,5l na gore. Ja sam malo teži na gasu, tako da je meni potrošnja u gradu 8l a van grada 7.
Fokusa ne krasi neka specijalna oprema, čak i u to vreme kada je bio aktuelan nije spadao u top ponude po tom pitanju. Ređi su primerci koji imaju BC, a i sam BC je neugledan i sa vrlo malim brojem opcija.
Voleo bih da se na forumu nađe još koji vlasnik FF mk1, da možemo da podelimo po neko iskustvo ili savet.
Na kraju da dodam i nekoliko slika mog Foksija. Slikane su letos, čim sam ga pazario.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Ford Focus mk1
Najlepsi Focus za vozaca, mnogo dobra pozicija sedenja, multilink pozadi
Imao sam 2004. godiste, benzinca, divan auto
Imao sam 2004. godiste, benzinca, divan auto
Re: Ford Focus mk1
Slazem se sa svim napisanim, mi u firmi vozimo jednog, i zaista o njemu samo najlepse.
Prilicno otporna masina i sto se tice puteva i sto se tice goriva...
Nas ima oko 267000 na satu, verovatno je prava km u pitanju. Iznutra je kvalitetno odradjen, nema skripanja, lupkanja i sl zajebancija...
Prilicno otporna masina i sto se tice puteva i sto se tice goriva...
Nas ima oko 267000 na satu, verovatno je prava km u pitanju. Iznutra je kvalitetno odradjen, nema skripanja, lupkanja i sl zajebancija...
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Ford Focus mk1
Moram da se ubacim i prokomentarisem eneterijer koji ko da si spojio tetris i automat od outrun iz luna parka ... bulja na kvadrat hehe...
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus mk1
Enterijer je kvalitetan i postojan, a sad: koliko se kome sviđa - spada u domen ukusa koji se ipak ne komentarišu
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ford Focus mk1
Moj drugar ima u osnovnoj opremi izgleda, ceo enterijer tvrda plastika, nije Amerikanac, karavan 1.8 tddi. Inace ne skripucka.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus mk1
Pa, što uvredi svoj auto... Focus nije raga, niti mu je izdržljivost i pouzdanost prva stvar na koju treba da pomislimo kada vidimo Focusa. Focus je pre svega vrlo produhovljen i zabavan auto za vožnju i model koji je spasao propasti evropski Ford. Nije to Taunus, Granada i Sierra, kola koja su terali turski gastarbajteri do besvesti.
Re: Ford Focus mk1
Fordove teraju naši gastosi.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14181
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus mk1
Prvi post ove teme bi lagano mogao u podforum Garaža
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus mk1
Upravo, na ovom forumu imamo podforum gde svaki auto može da ima svoju priču
viewforum.php?f=2
Tako da ću malo kasnije prebaciti
viewforum.php?f=2
Tako da ću malo kasnije prebaciti
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus mk1
Video sam taj podforum pre nego što sam postavio temu, ali nisam bio siguran kako ste ovde zamislili da stvari funkcionišu.
Hteo sam da započnem opštu temu o Fokusu mk1 jer je nema, a mislim da bi bila od koristi.
U temi o mom autu bi trebali da pričamo samo o njemu, zar ne? A ako neko ima problem sa biraćem brzina na restyling verziji ili sa benzinskom pumpom na 1.6 benzincu: o tome bi morao da otvori novu temu, jer to nisu stvari koje možemo da analiziramo u temi posvećenoj isključivo mom automobilu...
Hteo sam da započnem opštu temu o Fokusu mk1 jer je nema, a mislim da bi bila od koristi.
U temi o mom autu bi trebali da pričamo samo o njemu, zar ne? A ako neko ima problem sa biraćem brzina na restyling verziji ili sa benzinskom pumpom na 1.6 benzincu: o tome bi morao da otvori novu temu, jer to nisu stvari koje možemo da analiziramo u temi posvećenoj isključivo mom automobilu...
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus mk1
Ima za to podforum servis, a ako ti imaš problem to sve možeš da evdentiraš u svojoj temi jer se radi o tvom autu.
Ovde je takva praksa, znam da si možda navikao da bude sve na gomili
Ovde je takva praksa, znam da si možda navikao da bude sve na gomili
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ford Focus mk1
Kako sam se navikao tako ću i da se odviknem, možda i brže
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.