Subaru XV 2.0i CVT

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od aviator » 02 Feb 2019, 00:05

@gazza
Bregasta ili kolenasto(radilica)?
Radilica "boksera" je na tri oslonca(ležaja).

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od gazza » 02 Feb 2019, 01:03

šta je crankshaft? mislim bregasta.

http://www.uklegacy.com/forums/index.ph ... afts-fail/

inace bizarno davno sam imao kadeta sa 1.6i benzinskim motorom kome je pukla bregasta u voznji, odslepali ga kod keleta u cvetanovu ćupriju, on otvorio motor, otišao pozadi, doneo korišćenu, stavio unutra, zatvorio motor i vozi. e to je mašina! 50 marke popravka, 20 minuta zamena.

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od aviator » 02 Feb 2019, 01:40


gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od gazza » 02 Feb 2019, 01:44

u medjuvremenu sam se opsetio da je camshaft bregasta a crankshaft radilica, znaci kod ovih je do 2009-10 pucala radilica

Korisnikov avatar
Гага
Postovi: 491
Pridružio se: 30 Dec 2012, 22:24
Lokacija: Бежанијска коса

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od Гага » 02 Feb 2019, 04:15

gazza je napisao:
01 Feb 2019, 20:47
Nisam dobio preporuku za kupovinu od majstora koji održava Subarue nekolicini prijatelja, koji u Bgd jedini ima dobru reputaciju u smislu kvalitet/cena/poštenje. Nije Ćurčić i nije EHOM (koji je navodno besprekoran servis ali se drži fabričkog protokola).
Ukratko rekao je da je auto fantastičan ali da treba zaboraviti na gradsku vožnju jer mu
1. je DPF vrlo sklon začepljivanju gde se ponekad regeneracija mora pokretati uz pomoc dijagnostike koju imaju samo 2 servisa u gradu.
2. kvacilo nije namenjeno stani kreni voznji koja mu smanjuje zivotni vek na nekih 60k km prosecno sa dosadasnjim musterijama bez obzira na to da li je dizel ili benzin - ali da dizel vuce i plivajuci i zamena kompleta kosta 800e plus ruke za razliku od benzinca koji je 300e plus ruke
3. iako je nova verzija dizela odstranila opasnost od pucanja bregaste on misli da je zivotni vek motora oko 250k km.
Sa druge strane je rekao da je auto apsolutno fenomenalan za voznju i da je njegova preporuka ipak benzinac, ko moze da priusti.
Stakla, limarija, svetla i ostalo je manji problem po njemu jer su majstori umrezeni sa raznim izvorima, sto OEM, sto originalnih, sto zamenskih, sto polovnih delova. Kaze da svetla i slicno stize iz Madjarske, dao mi je primer zadnjih svetala za Forester koja su mogla da se biraju izmedju 11k kineska, 13k polovna original i 15k original. Sto nije dramaticno, ipak nije Golf cvaj.
Цена задњег стоп светла за Форестере зависи од годишта Форестера. Пример, цена стоп светла за Форестер 2.0, 2007.годиште је 298,82 евра.

Korisnikov avatar
Гага
Postovi: 491
Pridružio se: 30 Dec 2012, 22:24
Lokacija: Бежанијска коса

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od Гага » 02 Feb 2019, 04:39

gazza je napisao:
01 Feb 2019, 01:17
upravo je ovih 220.000 dinara zamena šoferke glavni deal breaker za subaru u srbiji. da nisu takve cene za operacije gde je nemoguce improvizovati kao kod prosecnog opela, renoa ili VW, bilo bi ih mnogo vise. rutinske stvari nisu vise problem, ima taj neki OK lik u kaludjerici koji se maksimalni trudi da sacuva svaki dinar od nepotrebnog bacanja, imo i TRIO u NS, mali servis, zamena plocica, ali sta kad cvrknes far ili neko staklo (a na svakom sam vozilu po 2x menjao soferku).

ne bi ovo pisao da nemam u rukama neodoljivu ponudu za VX 2012 dizel (novi, ne puca radilica), sa 130kkm, od privatnog vlasnika, za dobru cenu (oko 7000e export plus prevoz i dazbine). u smislu voznje nema sanse da nadjem takav auto za oko 9000 koliko bi ispalo, da ne kazem da mi radi super posao i za grad i za teren. plus se ne krade. i ima klirens 22cm. i vozi se kao hot hatch a ne kao crossover.

i sad budi pametan i donesi odluku.
@Газза, штета што ниси загризао и узео овог ХV-е дизела. Имаш тренутно на "половним аутомобилима" два ХV-е дизела, оба су ту са ценом од око 10.000,- еврића. Ако те интересују цене филтера за ХV дизел, ево пар цена: филтер уља 19,35 еврића, филтер ваздуха 40,58, филтер климе 38,64, филтер дизел горива 101,98. Делови су оригинал.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od passenger » 02 Feb 2019, 05:03

:srbin:
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Odgovori