Subaru XV 2.0i CVT
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Da li si proverio cene po servisima za stakla?
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Ja iskreno ne verujem da nemaju aftermarket. 1000 evra je često cifra za šoferka u ovlašćenom.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Za Jazza sam proverio, oko 40k je šoferka + 20k ode za neke lajsne + 11k ugradnja + prajmer i lepak 4k. Oko 75k bilo sve zajedno.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Vetrobran za XV je 31600 sa senzorom za kišu. Euroglass...i oni nisu najjeftiniji.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Subaru XV 2.0i CVT
da proverio sam i na drugom mestu, 39000 sa grejacima i senzorima za kisu. zapravo ne znam sto dramim oko ovoga kada mogu da osiguram stakla.
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Nije svejedno da li osiguravaš stakla od 40k din ili od 240k din.
- carov2
- Postovi: 4166
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Taman se čovek smirio...a ti ga opet plašiš...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Primer za full kasko sa 0% učešća:
DDOR priznaje OEM deo samo do 7 godina starosti vozila, inače ide učešće za kupovinu OEM dela. Dakle, za 2011. godište npr. bi tokom 2019. to učešće bilo 40% (8 godina x 5% godišnje).
Za zamenski deo ide 0% učešće (ako je tako ugovoreno) bez obzira na starost vozila.
Teorijski, zamenska može da košta koliko i OEM, i da ti ne priznaju 0% učešća za OEM a za zamensku da priznaju.
Kod osiguranja stakala te pitaju na koju sumu želiš osiguranje. I npr. za 40k din vrednosti premija ti bude 5k din. Za 240k din premija bi ti bila 30k din (6x skuplje).
DDOR priznaje OEM deo samo do 7 godina starosti vozila, inače ide učešće za kupovinu OEM dela. Dakle, za 2011. godište npr. bi tokom 2019. to učešće bilo 40% (8 godina x 5% godišnje).
Za zamenski deo ide 0% učešće (ako je tako ugovoreno) bez obzira na starost vozila.
Teorijski, zamenska može da košta koliko i OEM, i da ti ne priznaju 0% učešća za OEM a za zamensku da priznaju.
Kod osiguranja stakala te pitaju na koju sumu želiš osiguranje. I npr. za 40k din vrednosti premija ti bude 5k din. Za 240k din premija bi ti bila 30k din (6x skuplje).
- pedja
- član 001
- Postovi: 14181
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Ukoliko se ne varam, stakla dodatno osiguravam na 30k, a osiguranje plaćam oko 2,5k. Ne znam tačno, jer ide uz kasko, a tu ima i nekih bonusa... Uglavnom, ne piše odvojeno, ali se te cifre sećam iz glave.
U tih trideset hiljada ulazi jedna zamena šoferke i jedna reparacija.
Nema senzora, grejača itd...
TapaT
U tih trideset hiljada ulazi jedna zamena šoferke i jedna reparacija.
Nema senzora, grejača itd...
TapaT
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Nemoj da ti stakla (koja najverovatnije neces nikada da zamenis) budu prepreka.
Meni je ovaj auto stvarno fantazija. Verujem da ces sigurno uzivati ako ga pazaris.
Meni je ovaj auto stvarno fantazija. Verujem da ces sigurno uzivati ako ga pazaris.
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Veća će prepreka biti, ne daj Bože, deo limarije ili sl....
Ipak je to egzotika.
Ipak je to egzotika.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Subaru XV 2.0i CVT
Nisam dobio preporuku za kupovinu od majstora koji održava Subarue nekolicini prijatelja, koji u Bgd jedini ima dobru reputaciju u smislu kvalitet/cena/poštenje. Nije Ćurčić i nije EHOM (koji je navodno besprekoran servis ali se drži fabričkog protokola).
Ukratko rekao je da je auto fantastičan ali da treba zaboraviti na gradsku vožnju jer mu
1. je DPF vrlo sklon začepljivanju gde se ponekad regeneracija mora pokretati uz pomoc dijagnostike koju imaju samo 2 servisa u gradu.
2. kvacilo nije namenjeno stani kreni voznji koja mu smanjuje zivotni vek na nekih 60k km prosecno sa dosadasnjim musterijama bez obzira na to da li je dizel ili benzin - ali da dizel vuce i plivajuci i zamena kompleta kosta 800e plus ruke za razliku od benzinca koji je 300e plus ruke
3. iako je nova verzija dizela odstranila opasnost od pucanja bregaste on misli da je zivotni vek motora oko 250k km.
Sa druge strane je rekao da je auto apsolutno fenomenalan za voznju i da je njegova preporuka ipak benzinac, ko moze da priusti.
Stakla, limarija, svetla i ostalo je manji problem po njemu jer su majstori umrezeni sa raznim izvorima, sto OEM, sto originalnih, sto zamenskih, sto polovnih delova. Kaze da svetla i slicno stize iz Madjarske, dao mi je primer zadnjih svetala za Forester koja su mogla da se biraju izmedju 11k kineska, 13k polovna original i 15k original. Sto nije dramaticno, ipak nije Golf cvaj.
Ukratko rekao je da je auto fantastičan ali da treba zaboraviti na gradsku vožnju jer mu
1. je DPF vrlo sklon začepljivanju gde se ponekad regeneracija mora pokretati uz pomoc dijagnostike koju imaju samo 2 servisa u gradu.
2. kvacilo nije namenjeno stani kreni voznji koja mu smanjuje zivotni vek na nekih 60k km prosecno sa dosadasnjim musterijama bez obzira na to da li je dizel ili benzin - ali da dizel vuce i plivajuci i zamena kompleta kosta 800e plus ruke za razliku od benzinca koji je 300e plus ruke
3. iako je nova verzija dizela odstranila opasnost od pucanja bregaste on misli da je zivotni vek motora oko 250k km.
Sa druge strane je rekao da je auto apsolutno fenomenalan za voznju i da je njegova preporuka ipak benzinac, ko moze da priusti.
Stakla, limarija, svetla i ostalo je manji problem po njemu jer su majstori umrezeni sa raznim izvorima, sto OEM, sto originalnih, sto zamenskih, sto polovnih delova. Kaze da svetla i slicno stize iz Madjarske, dao mi je primer zadnjih svetala za Forester koja su mogla da se biraju izmedju 11k kineska, 13k polovna original i 15k original. Sto nije dramaticno, ipak nije Golf cvaj.