Subaru XV 2.0i CVT

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3689
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Subaru XV 2.0i CVT

Post od Misha » 19 Feb 2013, 23:57

Novi – Subaru XV 2.0i CVT Trend


Na testu smo imali novi Subaru XV opremljen 2.0-litrenim benzinskim motorom i mnoštvom opreme.

Subaru XV 2.0i CVT TrendSubaru je prošle godine lansirao novi crossover model pod nazivom „XV“. Ovdje se radi o mješavini hatchback kompakta i SUV-a, odnosno o pravom konkurentu dobro nam poznatih modela poput Nissan Qashqaia, Kije Sportage, Hyundaija ix-35, Mazde CX-5 i dr.

Subaru XV nastao je na temeljima Impreze XV s kojom dijeli skoro sve komponente. Kako je crossover segment jedan od najbrže rastućih, Subaru je kreuo u korak s trendovima i odlučio predstaviti „mali SUV“ koji će se isticati agresivnijim i specifičnim dizajnom te odličnim 4x4 pogonom po kojem je Subaru najbolje poznat. U gami Subarua, ovaj se model smješta negdje između Impreze i Outbacka, odnosno Forestera. Na našem tržištu ovaj je model dostupan u 8 varijanti sa 4 paketa opreme.


Ponuda kreće sa 1.6-litrenim boxer benzincem i 5-stupanjskim ručnim mjenjačem (paket opreme Comfort) za kojeg je potrebno izdvojiti 189.940 kn. Top ponudu čini 2.0-litreni boxer dizelaš sa Exclusive paketom opreme za kojeg je potrebno izdvojiti 288.510 kn. Naš testni primjerak bio je vrh benzinske ponude sa 2.0-litrenim boxer benzincem, CVT automatskim mjenjačem (Trend paket opreme) i cijenom od 275.120 kn.

Dizajnerski gledano, novi Subaru XV nije najljepši primjerak automobilskog dizajna, no sigurno nije ni najružniji. Štoviše, meni se sviđa dizajn u kojem prevladavaju ravne plohe s oštrijim rubovima. Pogotovo u ovoj kombinaciji boja! Nešto novo, nešto drugačije i nesvakidašnje uvijek je osvježenje na prometnicama gdje prevladavaju klasična srebrna vozila njemačke proizvodnje.

U kabini nastavlja se slična filozofija. Već na prvi pogled armature može vidjeti čvrstoća izrade i kvaliteta. Vidi se i napredak u korištenim materijalima naprama starijim Subaru modelima, no materijali još uvijek nisu na nivou konkurenata iz Europe. S druge strane, završna je obrada prilično dobra. Pomalo zastarjeli dizajn interijera djeluje nemaštovito i hladno, no u praksi se ovakav pristup pokazao dobrim zbog jednostavnosti korištenja. Ipak, auto nećemo samo gledati već ćemo ga i koristiti, zar ne!? Ergonomija je odlična, sve funkcije su intuitivne i nalaze se nadohvat ruke. Sustav vozila, audio sustav i klimatizacijski uređaj smješteni su na gornjem dijelu središnje konzole, dok je donji dio rezerviran za veliki i praktični pretinac za odlaganje. Na središnjem tunelu nalazi se ručica mjenjača, držači čaša/boca, prekidači za grijanje sjedala te naslon za ruke i ručna kočnica.

Sjedala su udobna i nude dovoljno bočnog oslonca za ovu vrstu vozila, a pozicija na kojoj se sjedi i upravlja vozilom je odlična. Prostora ima dovoljno i sprijeda i straga, jedino je prtljažni prostor mrvicu manji od konkurentskih – sa 380 litara nudi 30-tak litara zapremine manje od konkurencije.

Testirani je XV ispod poklopca motora skrivao 2.0-litreni boxer benzinski agregat koji razvija 150 KS i 196 Nm okretnog momenta. Motor nam je poznat iz Impreze, a može se pohvaliti odličnim zvukom i solidnim performansama. Ono najbolje kod ovog crossovera je to što se ne vozi poput crossovera. Za upravljačem imate osjećaj kao da vozite kompaktni automobil jer je ovjes dovoljno tvrd i za agresivniju vožnju u kojoj neće biti naginjanja karoserije. S druge strane, XV nudi 22 cm odstojanja od tla te time omogućava vlasnicima odlazak na neasfaltirane površine, odnosno u prirodu. Dobrom „feelingu“ za upravljačem doprinosi i odličan upravljački sklop koji ne posustaje niti prilikom mučenja. Precizan je i prenosi sve informacije sa podloge pravovremeno. Moram priznati kako već dugo nisam držao tako dobar upravljač na jednom crossoveru.

Motor je bio uparen sa kontinuirano varijabilnim mjenjačem (CVT), odnosno bezstupanjskim mjenjačem Lineartronic. Ovakav mjenjač je u suprotnosti sa drugim mjenjačima koji nude fiksni broj stupnjeva.

Subaru XV 2.0i CVT TrendFleksibilnost CVT-a omogućuje bolju ekonomičnost motora i držanje agregata na najučinkovitijim okretajima. Mi smo prilikom umjerene vožnje izmjerili potrošnju od 7,8 litara što je odličan rezultat za automobil opremljen 4x4 pogonom i benzincem od 150 KS. Naravno, prilikom „divljanja“ potrošnja će naglo skočiti preko 10 litara, ali to vjerojatno nikoga neće iznenaditi.

Subaru je sa novim XV-om napravio odličan i upotrebljiv automobil. Tu je i cijeli niz opreme koja će i lošijim vozačima pomoći prilikom upravljanja kao što je stražnja kamera, razni elektronski sustavi (ESP, TCS, VDC,…). Cijena od 275.120 kn možda djeluje napuhano, no pogledate li modele konkurencije kada se opreme 4x4 pogonom, automatskim mjenjačem i cijelim nizom opreme kojom je raspolagao testni, onda se vidi kako je navedena cijena realna ovakav crossover.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika



Izvor:Auto-info.hr
http://www.auto-info.hr/testovi/novih-v ... -2980.html

SPECIFIKACIJE

1.6i / 1.6i Premium / 2.0i / 2.0i Premium

Sekcija Simetrični integralni pogon (AWD)
1.6i / 1.6i Premium 2.0i / 2.0i Premium
5MT dvostruki režim rada Lineartronic 6MT Lineartronic

MOTOR

Tip Četvorocilindrični četvorotaktni benzinski bokser
motor
DOHC 16 ventila
Provrt/hod (mm) 78.8/82 84/90
Zapremina (cm3) 1600 1995
Stepen kompresije 10.5
Sistem napajanja gorivom Sekvencionalno ubrizgavanje u više tačaka
Zapremina rezervoara (L) 60

PERFORMANSE
Maksimalna snaga (DIN)(kW(KS)/rpm) 84 (114)/5,600 110 (150)/6,200
Maksimalni obrtni momenat (DIN)(Nm/rpm) 150 (15.3)/4,000 196 (20.0)/4,200
Maksimalna brzina (km/h) 179 (u 5. brzini) 175 (u D režimu) 187 (u 5. brzini) 187 (u D režimu)
Ubrzanje (0-100 km/h)(sek.) 13.1 13.8 10.5 10.7
Potrošnja goriva*1 U gradu (L/100 km) 8.0 7.9 8.8 8.6
Na otvorenom (L/100 km) 5.8 5.5 5.9 5.5
Kombinovano (L/100 km) 6.5 6.3 6.9 6.6
Emisija CO2*1 U gradu (g/km) 185 183 204 200
Na otvorenom (g/km) 134 126 136 126
Kombinovano (g/km) 151 146 160 153

POGONSKA GRUPA
Tip AWD Centralno smešteni viskozni blokirajući diferencijal (LSD) AWD sistem aktivne raspodele obrtnog momenta Centralno smešteni viskozni blokirajući diferencijal (LSD) AWD sistem aktivne raspodele obrtnog momenta

DIMENZIJE I TEŽINA
Ukupna dužina (mm) 4450
Ukupna širina (mm) 1780
Ukupna visina sa krovnim nosačima (mm) 1570*3
Međuosovinsko rastojanje (mm) 2635
Razmak točkova Napred (mm) 1525
Nazad (mm) 1525
Minimalno rastojanje od tla (praznog vozila) (mm) 220
Zapremina prtljažnika*2 (L) 1270
Broj sedišta (putnika) 5
Težina praznog vozila (kg) 1370 (1.6i) /
1375 (1.6i Premium) 1405 (1.6i) /
1410 (1.6i Premium) 1370 (2.0i) /
1375 (2.0i Premium) 1400 (2.0i) /
1405(2.0i Premium)
Težina priključnog vozila (kg) 1500 1200 1600 1200

TRANSMISIONA OSOVINA
Odnos stepena prenosa D režim (Lineartronic) - 3.581 - 0.570 - 3.581 - 0.570
1. 3.545 - 3.545 -
2. 1.947 - 1.888 -
3. 1.296 - 1.296 -
4. 1.029 - 0.972 -
5. 0.825 - 0.780 -
6. – - 0.695 -
Hod unazad 3.333 3.667 3.636 3.667
Odnos brzina u menjaču 4.444 3.900 4.444 3.700
Odnos u nižem režimu rada 1.447 - - -

ŠASIJA
Upravljanje Zubna letva sa električnim pogonom
Ogibljenje (nezavisno na
svim točkovima) Prednje MacPhersonove opružne noge
Zadnje Duplo viljuškasto
Najmanji radijus okretanja (m) 5.3
Kočnice Prednje Samoventilirajući diskovi
Zadnje Diskovi
Gume/naplaci 225/55R17, 17 x 7"J

2.0D / 2.0D Premium / 2.0DL / 2.0DL Premium

Sekcija Simetrični integralni pogon (AWD)
2.0D / 2.0D Premium 2.0DL / 2.0DL Premium
6MT 6MT

MOTOR
Tip Četvorocilindrični četvorotaktni dizel bokser
motor sa turbokompresorom
DOHC 16 ventila
Provrt/hod (mm) 86/86
Zapremina (cm3) 1998
Stepen kompresije 16
Sistem napajanja gorivom Common rail
Zapremina rezervoara (L) 60

PERFORMANSE
Maksimalna snaga (DIN)(kW(KS)/rpm) 108 (147)/3,600 80 (109)/3,600
Maksimalni obrtni momenat (DIN)(Nm/rpm) 350 (35.7)/1,600 – 2,400 310 (31.6)/1,600 – 2,200
Maksimalna brzina (km/h) 198 (in 6th gear) 175 (in 5th gear)
Ubrzanje (0-100 km/h)(sek.) 9.3 9.3
Potrošnja goriva*1 U gradu (L/100 km) 6.8 6.8
Na otvorenom (L/100 km) 5.0 5.0
Kombinovano (L/100 km) 5.6 5.6
Emisija CO2*1 U gradu (g/km) 179 179
Na otvorenom (g/km) 131 131
Kombinovano (g/km) 146 146

POGONSKA GRUPA
Tip AWD Centralno smešteni viskozni blokirajući diferencijal (LSD)

DIDIMENZIJE I TEŽINA
Ukupna dužina (mm) 4450
Ukupna širina (mm) 1780
Ukupna visina sa krovnim nosačima (mm) 1570*3
Međuosovinsko rastojanje (mm) 2635
Razmak točkova Napred (mm) 1525
Nazad (mm) 1525
Minimalno rastojanje od tla (praznog vozila) (mm) 220
Zapremina prtljažnika*2 (L) 1270
Broj sedišta (putnika) 5
Težina praznog vozila (kg) 1435(2.0D) /
1440(2.0D Premium) 1435(2.0DL) /
1440(2.0DL Premium)
Težina priključnog vozila (kg) 1600 1600

TRANSMISIONA OSOVINA
Odnos stepena prenosa D režim (Lineartronic) - -
1. 3.454 3.454
2. 1.750 1.750
3. 1.062 1.062
4. 0.785 0.785
5. 0.634 0.634
6. 0.557 0.557
Hod unazad 3.636 3.636
Odnos brzina u menjaču 4.111 4.111
Odnos u nižem režimu rada - -

ŠASIJA
Upravljanje Zubna letva sa električnim pogonom
Ogibljenje (nezavisno na
svim točkovima) Prednje MacPhersonove opružne noge
Zadnje Duplo viljuškasto
Najmanji radijus okretanja (m) 5.3
Kočnice Prednje Samoventilirajući diskovi
Zadnje Diskovi
Gume/naplaci 225/55R17, 17 x 7"J

*1 Potrošnja goriva i emisija CO2 : prema standardima emisije gasova EC/715/2007-566/2011F.
*2 Izmerilo Nemačko udruženje proizvođača automobila (VDA) – V211. Bez krovnog prozora.

Cenovnik: http://www.subaruserbia.com/uploads/2012/XV-PETROL.pdf
http://www.subaruserbia.com/uploads/2012/XV-DIESEL.pdf

Specifikacije: http://www.subaruserbia.com/uploads/2012/XV-SPEC.pdf
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45800
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od Geza » 20 Feb 2013, 09:22

Viđen jedan u NS, zrenjaninskih tablica.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od Texonja » 20 Feb 2013, 09:36

Vidjam ga u Zrenjaninu vec vise od 2 meseca bukvalno svakog dana. Vlasnik je isti onaj koji vozi Nissan GTR, vlasnik najpoznatije pekare u Zr. Imao je Forestera ranije, Imprezu takodje, vec par meseci ima i Nissan Juke. Ljubitelj Japanaca ocigledno.

sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od starac vujadin » 20 Feb 2013, 12:53

Texonja je napisao:Vidjam ga u Zrenjaninu vec vise od 2 meseca bukvalno svakog dana. Vlasnik je isti onaj koji vozi Nissan GTR, vlasnik najpoznatije pekare u Zr. Imao je Forestera ranije, Imprezu takodje, vec par meseci ima i Nissan Juke. Ljubitelj Japanaca ocigledno.

sent from my HTC Sensation
On je jedan od retkih ljudi koji ima tako skup auto i voli da se prikazuje na forumima, ali nažalost redovno mu se dešava da mu ljudi ne veruju da ima GTR, pa čovek napusti priču kad krenu da ga peglaju budale. Beše ima neko albansko ili goransko ime...

Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od Texonja » 20 Feb 2013, 13:01

Ne poznajemo se licno, a ne znam ni da je clan nekog foruma. :zbunjen:
Mislim da je Albanac ili Goranac. U svakom slucaju kadgod izbije neko i najsitnije sranje na Kosovu, njemu porazbijaju pekare kao da je on licno kriv. :ccc:

GTRa ne vidjam da se voza od kada je zima, ali na prolece ne sumnjam da ce ponovo da grmi. Ovaj Subaru XV me je razocarao. Na papiru mi je delovao super, na fotkama takodje, cela ta prica oko kompaktnog SUV od strane Subarua mi je bila privlacna, ali uzivo auto meni licno izgleda bezveze, koliko sam zavirio u prolazu u enterijer ni on nije nista bolji, kvalitet materijala takodje, jbm li ga. Ocekivao sam previse valjda.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od Xepoj87 » 20 Feb 2013, 17:11

Dobar je Subaru uzivo,meni je bas lep,ali kada se sedne unutra,tvrd je,materijali su katastrofa,osecas se kao u 50% jeftinijem SUV-u,a ako se dobro secam,cene uopste nisu bile naivne...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30004
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od trojanac » 20 Feb 2013, 17:48

Јеdan moj prijatelj nešto merka Tribecu, ali sve je bliži tome da odustane jer je servisna podrška nikakva. Pitanje je i mali servis kako i gde bi mu radili, a kamoli nešto ozbiljnije da zatreba. Nažalost, Subaru je kod nas teška egzotika, po meni, potpuno nezasluženo.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od TheWickerMan » 20 Feb 2013, 17:50

Po pitanju Tribece, održavanje može u EHOMu i Ćurčiću :) Imamo je u firmi ,pa je tamo održavamo pošto je u garanciji...

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30004
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od trojanac » 20 Feb 2013, 17:52

Nova Tribeca?
Kako se pokazala?
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od TheWickerMan » 20 Feb 2013, 18:24

Nova, 2010 godište , kupljena nova 2011. godine, za sad 100k na satu ... osim spona koje brzo počnu da se čuju nema nekih mana... šoferka sa zamenom 220k dinara, hvalabogu na kasku :) ova je u fulu,sa bixenonima, parrot bluetoothom,kožom,automatskim menjačem, kamerom za vožnju pozadi, DVD plejerom u krovu pozadi sa wireless slušalicama itd... auto koji jako lepo ide i ubrzava,prosek potrošnje po bordu 13.8 l/100 km što nije uopšte mnogo za stil vožnje vlasnika :D šta god da ga zanima, nek pita :)

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30004
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od trojanac » 20 Feb 2013, 18:35

Ček bre, taj pegla 50k godišnje???
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od TheWickerMan » 20 Feb 2013, 18:45

Aha.. direktorov auto, Tribeca je već proputovala Evropu uzduž i popreko više puta... vozio sam je i ja više puta, stvarno dobar auto...

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3689
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Subaru XV 2.0i CVT & 2.0 D

Post od Misha » 14 Apr 2013, 20:54

TEST: SUBARU XV 2.0D EXCLUSIVE

Subaru je malo poznati brend među običnom automobilskom populacijom i mnogi njime nisu impresionirani. Ali znalci će na spomen Subarua reći 'kapa dolje', ili će to napraviti, jer je uz austrijski Steyr najcjenjeniji proizvođač automobila s pogonom 4x4, a zbog prvoklasne kvalitete zovu ga i 'japanskim Mercedesom'. XV je kompaktni SUV predstavljen početkom prošle godine, koji cilja na klasu u kojoj su Volkswagen Tiguan, Toyota RAV4, Ford Kuga, Kia Sportage, Hyundai ix35... Konkurencija je jaka, ali XV ima i jake adute - proslavljeni Subaruov simetrični pogon 4x4 (50:50) te prvi i jedini dizelaš na tržištu po bokserskoj koncepciji. Ona donosi niže težište i gotovo savršen balans.

Izgledom inspiriranim cestovnom Imprezom te udaljenosti od tla većoj od Forestera, XV zaslužuje epitet odličnog miksa kombilimuzine i sportskog terenca. Uz atraktivnu vanjštinu te provjerenu i pouzdanu mehaniku trebao bi lako pronaći svoje mjesto pod suncem (usprkos razmjerno visokoj cijeni). Uz dužinu od 445, širinu od 178 i visinu od 157 cm, XV nudi prostranu kabinu. Mjesta ima dovoljno i sprijeda i straga, međutim, obujam prtljažnika od samo 380 litara poprilično je skroman za automobil te veličine. Ni jedno ni drugo nisu mu glavne vrline. Dizajn unutrašnjosti nije zadnji krik mode, ali je OK.

Japanski križanac 4x4 nudi najbolje iz svijeta kombilimuzina i sportskih terenaca, dizajn je neobičan, a izvedba kvalitetna. Najjači adut su vozna svojstva

Instrumenti su pregledni, a svi prekidači nadohvat ruke, tako da je ergonomija dobra u svakom pogledu. Već u Foresteru smo zaključili da mjenjač malo zapinje, što ipak nije problem. Naime, 'muški' kruti mjenjači poznata su posebnost Subarua, na što se treba priviknuti. Sjedi se blago povišeno, a još uvijek dovoljno nisko da se može očekivati užitak vožnje. Na okret ključa, dizelaš je proradio prigušenim brektanjem pokazujući balans koji je uvjerljiviji nego kod rednih 4-cilindraša. Dizelaš, predstavljen prije pet godina prebolio je dječje bolesti i sada je sasvim OK. Jedan je od najboljih u klasi.

Snaga od 147 KS iz obujma od 1998 ccm nije ništa naročito, ali je pristojno. To se prije može zaključiti za okretni moment od 350 Nm, koji se oslobađa već od 1600/min. Ovaj je dizelaš 2008. premijerno ugrađen u pola klase veći Forester, pa u XV-u mase 1440 kg (200 manje nego u Foresteru) pruža više nego uvjerljiv temperament. Najbolje to potvrđuje ubrzanje do stotke u 9,3 sekunde, a i najveća brzina od 198 km/h. Oduševljava solidna i čvrsta izvedba, koja stvara ugodan osjećaj krutosti automobila, a to podjednako potvrđuje visoku sigurnost i dobra vozna svojstva. Na cesti se ne bi reklo da je udaljenost podnice od podloge 22 cm, što su već odlike terenca.

Subaru nije poznat po naglašenoj premium izvedbi, ali jest po visokoj kvaliteti materijala i izrade. Svaki sklop pokazuje solidnost, sve je napravljeno tip-top, pa ne smeta malo krući mjenjač

Subaru XV je zanimljiv jer pruža uvjerljive performanse na asfaltu, stabilan je (po kriterijima SUV-a vrlo stabilan) i upravljiv, a nije pretvrd. Dakle nije neudoban. U prvoj smo vožnji poželjeli malo izravniji upravljač, a potom smo se privikli i shvatili da je upravljački mehanizam, s progresivnim servouređajem, prava mjera za ovaj auto. Uvjerljive performanse omogućavaju vožnju u visokom ritmu, što nije tipično u klasi, te nakon privikavanja postaje zabavno kako se ovim povišenim automobilom može voziti na granici sportskoga. A kad se siđe s asfalta, XV je u debeloj prednosti pred većinom sličnih modela, jer ima terenske mogućnosti gotovo kao terenac.

Dizelaš je dobro prilagođen ovom razmjerno masivnom automobilu jer osigurava uvjerljive performanse uz povoljnu potrošnju. Dobro vuče u svakom stupnju, a za postizanje dobrih performansi motor ne treba vrtjeti više od 3600/min, kad ostvaruje najveću snagu. Ipak, bez problema se zavrti do 4500/min te bolje podnosi visoke okretaje od većine konkurenata. Uvjerljivo potegne već od 1600/min. Na testu smo izmjerili prosječnu potrošnju od 6,9 litara, što je za ovaj auto više nego dobro. Ako se vozi štedljivo, može se računati sa šest litara. Zbog toga ovaj SUV, koji dinamičnost pokazuje već izgledom, a nudi prvoklasnu tehnologiju, zaslužuje palac gore, bez obzira na razmjerno visoku cijenu.

Testni model, s najbogatijim paketom opreme, stoji 33.090 eura, a osnovni dizelaš 2.0D Comfort, koji nudi sve bitno stoji 26.700 eura. Ponuda počinje osnovnim benzincem 1.6i Active sa 114 KS - 21.600 eura

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Motor: turbodizelski, bokser, 4-cilindarski, hlađen tekućinom, ugrađen sprijeda poprijeko, blokovi od lakog lijeva, 2x2 bregasta vratila (lanac), common-rail druge generacije
Obujam: 1998 ccm
Provrt x hod: 87,0 x 85,0 mm
Snaga: 108 kW/147 KS pri 3600/min
Moment: 350 Nm pri 1800 do 2400/min
Pogon: stalni 4x4
Mjenjač: ručni sa 6 stupnjeva
Ovjes: sprijeda McPherson, straga multilink
Kočnice: sprijeda (320 mm) i straga (305 mm) diskovi, ABS + EBD+ BAS
Gume: 225/55 R17
Karoserija: SUV kompaktne klase, 5 vrata, 5 sjedala
Dimenzije: 445 x 178 x 157 cm
Osovinski razmak: 263,5 cm
Prtljažnik: 380/1270 L
Masa/nosivost: 1440/615 kg
Spremnik goriva: 60 l
Krug okretanja: 10,6 m
Najveća brzina: 198 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 9,3 s
Potrošnja: grad 6,8/otvoreno 5,0/kombinirano 5,6 l/100 km
Potrošnja na testu: 7,0 l/100 km
Cijena: 33.090 eura

Slika

Slika

Slika

Slika


Izvor:Autoportal.hr
http://www.autoportal.hr/index.php/testc/6553
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od gazza » 01 Feb 2019, 01:17

upravo je ovih 220.000 dinara zamena šoferke glavni deal breaker za subaru u srbiji. da nisu takve cene za operacije gde je nemoguce improvizovati kao kod prosecnog opela, renoa ili VW, bilo bi ih mnogo vise. rutinske stvari nisu vise problem, ima taj neki OK lik u kaludjerici koji se maksimalni trudi da sacuva svaki dinar od nepotrebnog bacanja, imo i TRIO u NS, mali servis, zamena plocica, ali sta kad cvrknes far ili neko staklo (a na svakom sam vozilu po 2x menjao soferku).

ne bi ovo pisao da nemam u rukama neodoljivu ponudu za VX 2012 dizel (novi, ne puca radilica), sa 130kkm, od privatnog vlasnika, za dobru cenu (oko 7000e export plus prevoz i dazbine). u smislu voznje nema sanse da nadjem takav auto za oko 9000 koliko bi ispalo, da ne kazem da mi radi super posao i za grad i za teren. plus se ne krade. i ima klirens 22cm. i vozi se kao hot hatch a ne kao crossover.

i sad budi pametan i donesi odluku.

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Subaru XV 2.0i CVT

Post od somi-car » 01 Feb 2019, 07:00

Da li je jeftinije da se u nekoj od okolnih zemalja zameni tako nesto za manje novca ako je potrebno?

Odgovori