51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Day Walker » 30 Mar 2013, 16:15

Sad gledam neke slike i koliko boja zapravo poboljsava generalni utisak nekog automobila..
Mclaren u onoj zutoj boji je totalno gadan i bezlican,. ali u crnoj boji je bar 3x lepsi
Slika
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8814
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Gaginh0 » 30 Mar 2013, 16:29

Dobro jutro Stefane, vidim ti si dobro, a kako sam ja? :)
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Day Walker » 30 Mar 2013, 16:31

Ti si blentav od kad znam za tebe :P
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Vlada BCS
Postovi: 22
Pridružio se: 11 Mar 2013, 12:34
Lokacija: BG

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Vlada BCS » 30 Mar 2013, 19:15

Civic je jedan od prostranijih u tom segmentu vozila. Ja nisam imao problema sa ulaskom (a može biti i da nisam primetio problem prilikom ulasko jer svaki dan sedam u Prelude što je za straije od 60godina skoro pa nemoguća misija). Auto u kome sam se namučio tražeći položaj za volanom je i30. Tu mi kolence udaralo u volan svaki put kad bih prebacio nogu sa gasa na kočnicu, a ako odmaken sedište ne mogu da stisnem kvačilo do kraja, pa onda moram da spustim sedište ne bi li se kakv takav kompromis napravio, a volan u najvišem položaju. ma haos :glavomuzid:

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od ljubitelj » 30 Mar 2013, 23:33

Evo i mojih utisaka. Sajamska priredba efikasno organizovana, nema dum tras buke preko zvucnika, nema papirica, nema smeca, ima svuda velikih crnih kesa za otpatke, osoblje na parkingu, na prodaji karata, na ulazu, ljubazno.
Za pohvalu, kao da sam privremeno izasao sa prostora Balkana u jednu Svajrcarsku.
Jedina zamerka, uz kartu se ne dobija nista od popisa izlagaca, rasporeda po halama i slicno.
Sto se auta tice, generalno meni je jako bitna ergonomija u kabini za vozaca i putnike. Od ponudjenog, mozda 10tak modela bi mogao da pozelim, ostalo bih zaboravio da postoji.
Mercedes, nastup osoblja, hladno i nezainteresovano. CLA promasaj sto se kabine tice. Osecaj skucenosti, unutra kao da je sklepano od delova koji su se slucajno zatekli. Ne lici na nivo jednog Mercedesa.
C klasa, izlozeni model. Ocaj od dizajna boja u kabini. Sve izgleda kao jednobojna crna bezlicna masa koju je neko slucajno po kazni sastavio. Pozadi skuceno. Ne lici mi na ono sto treba da bude Mercedes.
B klasa, susta suprotnost. Odlicna kabina, dobro odabrani i uklopljeni estetski materijali, dobro sediste napred, dosta prostora i pozadi. Fino, rado bih vozio.
Motor 1.6 benzinac, pogled ispod haube. Interesantno, pedantno, nekoliko golih nezasticenih varova na izduvnoj grani. Sluzbenik Mercedesa tek na molbu otvorio haubu, nema pojma da li je motor turbo ili atmo, ne ume da prepozna onoliku turbinu ni kada mu se pokaze prstom.
Mercedes ove godine nema papirnate dokumentacije, nema prospekata.
E klasa solidna, ali kao i C klasa neko u Mercedesu treba da pozajmi nekog rodjenog Italijana da im malo odrzi obuku kako se uklapaju boje interijera sa bojom karoserije.
Ocekivao sam mnogo vise od Mercedesa, da odskace od ostalih po sredjenosti kabine toliko da se vidi iz aviona razlika. Moj utisak, sve je to dobro ali nije to ono pravo. Ostalo je bilo zablindirano. Na upit da se digne hauba koja krije 220 dizel motor, odgovor je da je to poslovna tajna i da ispod haube ima nesto sto ne sme da se vidi pa je izricito zabranjeno podizanje iste. Minus za Mercedes.

BMW, ista prica, ima nesto tajno ispod haube pa se ne sme podizati.
Crni 318d. Ako je ono premijum ja sam Miki Maus. Kabinu ko je slagao i dizajnirano one boje, taj je zalutao u firmu koja treba da bude ekstra nivo.
328i model, susta suprotnost. Kabina sve kako treba, odlicno izgleda, za pozeleti.
Da li je moguce da je to ista firma napravila :)
Ali, oba modela, a i BMW 5 imaju jasno vidljivi sraf koji viri iz donjeg dela vrata. Onako samo zafarban, nema ni plasticnu kapicu. Premijum konstrukcija, hm upitno da se to tako vidi na jednom premijumu. Ima tu jos dosta da se radi na takvim detaljima.
Pezo, karavani. Ono je smislio neko ko mrzi karavane. Gepek se otvara iz dva dela, pri tome donji deo strci direktno napolje, ometa utovar i tacno udara na kolena.
Pri tome jako visok utovarni prag. Totalni promasaj karavanske ideje.
Honda Civic 1.6 dizel. Motor i menjac garancija 1.000.000km ili 10 godina ali, garancija zapravo i ne vazi za glavni deo motora- sistem ubrizgavanja koji je ujedno i najskuplji deo motora. I ostatak garancije je sa dugackom listom izuzetaka, pa lepo rece sam prodavac- marketinski trik.
Prednja sedista odlicna, pozadi katastrofa. Ne moze biti gori polozaj sedenja i udaranja glavom u C stub direktno. Ono pod hitno treba vratiti u fabriku da nanovo dizajniraju taj deo kabine.
Tojota Prius. Neko se kao kod Honde posvadjao sa ergonomijom, potpuno neprikladno postavljena nozna pedala rucne kocnice. Auris, losa sedista, boje sklopio neko ko je to video u Mercedesu C, mnogo tu treba da se poradi na kabini da bude oku ugodnije.
Land Cruiser, standardno jako dobra kabina. sve na mestu kako treba.
Seat Toledo, Skoda Oktavia promasaj zadnjeg dela kabine. Glava direktno udara u C stub, skuceno, neudobno. Kazna sedeti kao putnik pozadi.
Gepek dubok a uzan, nepraktican, slabo upotrebljiv. Sedista napred ok.
I jako pozitivno, VW grupa kao retko koji auto ima pozadi na pravom mestu postavljene zvucnike. Osim Golfa, tamo je to sklepano i potpuno pogresno postavljeno. Bas kako ne treba uspeli su da usmere zvucnik visokotonac da emituje zvuk u pod, u noge.
Skoda Rapid. odlicna kabina, dobra ergonomija i napred i pozadi.
Superb karavan, losa imitacija karavana. Nefunkcionalni gepek, loseg oblika, skromnih dimenzija, jedva 80tak cm sirine. Moze to mnogo bolje. Kabina i sedista ok.
Opel Astra, napred odlicno pozadi ocajno. Glava udara u C stub. Naslon za ruku vozaca pomeren daleko unazad, gubi funkciju. Moka, rupa izmedju sedista zjapi. Nema naslon za ruku.
Volvo V 40 i XC60. Na oko lepo, sklopljeno kako treba ali kabina tesna. Pozadi se tesko ulazi, vrata se nedovoljno otvaraju. Gepek skroman, daleko od tradicije Volvo karavana, uzan po sirini, nema ni dubinu. Napred odlicna pozicija sedenja, sedista po tradiciji vrhunska.
Ali, izrada nije premijum nivo, Oba prednja krila nisu lakirana iznutra, samo osnovni grund. Ima jos da se radi.
Ford Fiesta. Ista prica, neofarban motorski prostor. Motor 1.0 benzinac, turbo.
Hladnjak vazduha od turbine kao igracka. Creva usisa tanusna, usteda se vidi gde god se pogleda. Mozda i previse usteda.
Reno Scenic i Grand Scenic. Jako fina kabina, prostrano, pregledno, lepo uklopljene boje. Ali sedista, jako losa ergonomski napred. Probao sve modele, i novi Klio. Sedista na svakom Renou ocajna. Moze mnogo na tome da se poradi.
Fiat 500L. Ne znam da li je ono predprobni primerak ili je neka zezancija. Kao da je sklepano na brzinu, preko noci. Napred ispod haube glavni uzduzni profili karoserije goli lim, lici da nema cak ni grund farbe. U gepeku itison koji pokriva prostor za tocak neukrojen prema obliku poda pa se vec pohabao.
Kabina prostrana, sarena, lepo na oko. Izmedju prednjih sedista rupa, nema naslona za ruke. Nije ni na spisku paketa doplate. Zadnja sedista kao da je neko preneo drvenu klupu iz parka.
Pojas za vozaca privezan trakom za pod vozila. Nikakve zastite, sklepano.
Isti problem sa pojasom primecen kod Mazde 6, sklepano, nema zastite.
Skro isto i kod svih VW, od Pasata do Up ukljucivo i auto godine Golf. Kao da je sklepano nakdnadno taj deo na podu oko pojasa.
Mazda 6, blindirana, osim gepeka. Za karavan skroman gepek, nepravilnog oblika, uzan, ispod 100cm sirine. Pri vrhu jos i manje. Mnogo jos treba da se poradi na karavan verziji.
Audi, Q3.Q5, Q7. Jedino Q7 ima zavidan gepek, kabina blindirana, moze samo da se gleda. Ali, vrata gepeka idu toliko visoko da se teze dohvati kada treba da se zatvori, a potpuno nedostaje rucica, ili bilo sta da se vrata povuku nanize. Pravljeno za ljude visine i odraza kosarkasa.

Auto koji mi se svideo na prvi pogled, Fiat Lancia Thema. Skladno, bolje uklopljene, domaci zadatak za Mercedes kako treba da izgleda u kabini.
Infinity, isto jako lepo, skladno, za uzivanje.

Ono sto me je razocaralo, u 99% izlozenih automobila sedenje pozadi je kao po kazni, ocajna ergonomija, sedista bez lumbalne podrske, jednom recju katastrofalna ergonomija.
U istih 99% automobila prednja sedista bez podesavanja tvrdoce, bez podesavanja nagiba sedalnog dela, mali broj udobnih sedista.
U svih 100%, uz mozda koji izuzetak na prste jedne ruke ocajni desni retrovizori, sa jako uzanim bocnim pregledom. Jedva se vidi 1m sirine desno od auta a iza gepeka, o normalnih i potrebnih 5-6metara sirine vidnog polja u njima nema ni govora.
Jako lose odradjeno a tako bitno za laku voznju i dobru preglednost.

Opsti utisak, auto industrija je u rasulu sto se tice materijala, dizajna, boja, sve lici kao jaje jajetu i sve je nekako sivo crno. Jednolicno, depresivno.
Fiat 500L, Fiat lancia Ipsilon izuzecii kao pozitivan primer.

Opsta ergonomija losa do ocajna, cak bi se usudio losija od modela iz 80tih i 90tih godina. Kao da automobile prave crtaci dizajneri a ne inzenjeri i doktori medicine.
Na mnogo modela naslon za desnu ruku vozaca postavljen na pogresno mesto, mnogi modeli uopste nemaju naslon za levu ruku vozaca.
Karavani i SUV kao da su pravljeni za stajanje u mestu na izlozbi a ne za funkcionalan transport. Po pravilu gepek malih dimenzija, lose oblikovan i tesko upotrebljiv a na papiru ima zavidnu zapreminu u litrama.
MPV je mnogo efikasnije u tom pogledu upotrebljivosti gepeka.
Opel Zafira, odlicna sedista napred.
Od ponude, 80% modela ne bih ni razmatrao cak ni za probu, u startu otpadaju kao porodicno funkcionalno vozilo, kao da je auto industrija zalutala u marketing i dizajn spoljnog izgleda a zaboravilo se na prostor u kome treba da borave ljudi i po vise sati.
Kamper Mc Louis odlican, vrlo lepo, solidno izradjeno, funkcionalan rasporede, dobra oprema, dobra tj povoljna i cena. Pri poredjenju neki automobili su bas preskupi u odnosu na kamper s obzirom sta nude za trazeni novac.
Nema kineskih proizvodjaca sto je za mene iznenadjenje.

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Laki021 » 30 Mar 2013, 23:36

Day Walker je napisao:Sad gledam neke slike i koliko boja zapravo poboljsava generalni utisak nekog automobila..
Mclaren u onoj zutoj boji je totalno gadan i bezlican,. ali u crnoj boji je bar 3x lepsi
Slika

Prethodnih dana se oko moje kancelarije motao takav zuti meclaren, prosao je pored mene bar 5x. Iskreno meni to deluje kao igracka a ne kao neki super-automobil.

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8367
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od grujicd » 31 Mar 2013, 00:05

Ovaj Ljubiteljov post je kao kad general dođe u obilazak kasarne i razbuca sve živo, nađe prašinu na prekidačima, nabor na krevetu u petoj spavaoni i slično. Toliko je kvalitetan hejt (ovde nema adekvatnog domaćeg izraza) da neću ni da protivrečim nekim stavovima sa kojima se ne slažem. Samo sam zamišljao konstruktore kako stoje postrojeni, drhte i preznojavaju se. Ulepšao si mi veče!

ftj
Postovi: 13038
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od ftj » 31 Mar 2013, 00:51

Stvarno temeljan review sajma :)

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Одг: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Day Walker » 31 Mar 2013, 01:54

Ljubitelj, sto se tice naslona za ruku kod Astre, izvlaci se minimum 10cm ka menjacu :)


Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Xepoj87 » 31 Mar 2013, 03:24

Na izgled veoma dobar post,ali pored pohvalnog zalazenja u detalje,ne vidim neku realnost u istom...
Znaci,da rezimiramo...
Mercedes i Bmw imaju ocajan enterijer,a Land Cruiser i Thema imaju vrhunski?
Retka su vozila koja imaju losiju ergonomiju enterijera od Land Cruisera...
Takodje mi nije jasno kako neko moze da kaze za plastikanera kao sto je Land Cruiser da ima vrhunski enterijer.
Thema tek,ja i ako odusevljen veoma dobrom cenom na sajmu iste,onaj enterijer je puka suprotnost dobrog i lepog enterijera za tu klasu...
Hvali se enterijer B klase,a pljuje A klase i ako su maltene identicni...
Takodje se ne obraca paznja na to da su svi pomenuti karavani,automobili D segmenta,tako da nikada vise prostora nisu nudili...
Ja kapiram da se ovde porede stari kockasti Volvo-i od 5 metara,kao i stare E klase,Audiji A6 karavani i slicno,ali su to daleko skuplja vozila i klasu iznad pomenutih u postu...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8367
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od grujicd » 31 Mar 2013, 09:58

Meni je prvo zapalo za oko da Superb karavan ima gepek širine 80cm, ali kad neko toliko puta udari glavom u C stub mogu da shvatim da posle loše ceni širinu :D

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od nuk » 31 Mar 2013, 10:03

I ja nešto razmišljam kako sam u gepek Klija ubacio TV 94cm širok?

Sent from my BlackBerry using Tapatalk

zex
Postovi: 575
Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
Garaža: Audi A3 Sportback
Lokacija: Darmstadt, Deutschland

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od zex » 31 Mar 2013, 10:18

Ja ne razumem da je sirina gepeka od 800 mm losa, pa to je sirina standardne EUR palete...samo jos viljuskar da je utovari fali...generalno, jako mi se svidela A class, pogotovo ona bela jer tu govorimo o standardnom enterijeru i autu...Negativno me iznenadio stand BMW jer je hostesa bila tako nadrndana da je to cudo...Posto razmisljam o zameni audio, interesovala me inova seria 1, kao opcija, a sajam je odlicno mesto za uporedjivanje na jednom mestu, bilomi doslo da je ujedem...A3 mi recimo nije nista posebno, cak mi je ostao nekako nedefinisan, na pola puta...
Iznenadjenje su mi cene izlozenog DS4 i golfa VII 2.0 tdi highline od 30.000 evra...Za te pare, ove marke, odnosno modeli se ne kupuju, oni kao da nisu normalni...Passat cc je bio 32.000...

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8367
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od grujicd » 31 Mar 2013, 10:28

Kad si pomenuo DS4 on nije ostavio nikakav utisak, moguće i zbog one gadne boje. Ali zato DS5... Ono je spolja skulptura a unutra avion. Svaka čast za Citroen što su izbacili tako nešto kao serijski auto. Ne gledajući da li je taj auto povoljan ili praktičan, ni da li bi želeo da se vozim u tako upadljivom autu. Ali da sam mogao da sednem da se igram sa onim dugmićima sigurno bi bio srećan kao malo dete :D

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Одг: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od ljubitelj » 31 Mar 2013, 10:40

Day Walker je napisao:Ljubitelj, sto se tice naslona za ruku kod Astre, izvlaci se minimum 10cm ka menjacu :)


Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
Nisam nista pomerao, niti znam da se pomera napred nazad naslon za ruku, na izlozenom primerku je onda to bilo lose podeseno.
@ heroj, molio bih te da procitas usporenije.
Nisu marke opisivane nego modeli i jos tacnije izlozeni primerci.
Od 2 komada BMW serrije 3, potpuno su razliciti interijeri, 2 razlicita auta.
Thema, lepo ima drugaciji smisao svakome. Meni je uskladjenost boja u kabini Theme domaci za nemacke proizvodjace.
C klasa, crni enterijer. AKo se tebi svidja onakva kombinacija crno-sivo izlozenog modela, ti to hvali. Meni je to toliko ruzno i depresivno da ne bih mogao da gledam svaki dan.
Izlozena B klasa je avion po prostoru kabine i po interijeru za izlozenu C klasu.
A klasu uopste nisam ni pomenuo.

I te kako sam obracao paznju na prostor u karavanima. Opisan je utisak o onome sto je izlozeno. Sta ja mogu sto su uvoznici predstavili D segment a nisu E segment. A i diskutabilno je koliko su D a koliko E segment s obzirom da imaju poveliko medjuosovinsko rastojanje neki modeli i imaju spoljnu sirinu/ duzinu.
Mercedes je zakljucao izlozeni poveliki shotingbrake tako da nije usao u opis, a mozda jeste dobar karavan E segmenta. Niti E klasa T model nije prezentovana.

Takodje, uopste nisam pominjao cenu niti sta je skupo ili jeftino.

@grujicd
Pa koliko iznosi po tebi sirina Superb karavana u najuzem delu otvora, za utovar?
Sto se tice testa prostora pozadi, vrlo je prost. Sednem, vezem pojas i naslonim glavu na naslon. Polozaj pojasa odredjuje po sirini sedista gde se mora sedeti.
Vrlo prosto, to je realan polozaj sedenja tokom voznje.

Uostalom, to su zapazanja pre svega onoga sto je meni bitno.

I da dodam, na ogromnoj vecini modela pozicija zvucnika u zadnjim vratima je lose odabrana, zvuk (visokotonski spektar) se emituje u donji deo kabine kod nogu.
To nazalost vazi i za Mercedes i BMW, oni modeli u koje sam mogao da udjem.

Nije to tako skupo dodati po jedan visokotonac na poziciji visoko u zadnjim vratima, kako se to radi objasnio je VW (Skoda, Seat).
zex je napisao:Ja ne razumem da je sirina gepeka od 800 mm losa,
Opet, ja ne razumem kako je unutrasnja sirina od 800mm dobra pri spoljnoj sirini auta od 1600+mm. Kakav je to napredak da auto spolja bude siri(veci) a unutra manji nego ranije ? Prakticnost karavana je valjda osnovni razlog zasto uopste postoje, ili je gledanje u dizajn postala vaznija svrha...
Poslednja izmena od ljubitelj u 31 Mar 2013, 10:49, izmenjeno 1 put ukupno.

Odgovori