51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1569
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Одг: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od sasa lbg » 31 Mar 2013, 10:41

Ne verujrm da superb ima 80 cm sirok gepek pre ce biti 100 cm samo sto je sa strane ravan.
Skoda mi se ove godine ucinila kao najsjajniji deo koncerna...ponuda Seata sa Toledom i Leonom cak i bez komentara cene(po meni previsoke) je ocajna a sam vw osim Tuarega i CC - a neubedljiv i jako skup (neubedljivo se ne odnosi na kvalitet).
Ne vidim uopste znacaj reklamiranja MBQ platforme kao jeftine kada se to na kraju ne odrazava na cenu.
Od Evropskih proizvodjaca vec po tradiciji najgori sajamski nastup ima Ford..
B-max poluocaj kao i 500 l.
Uglavnom od konfekcije koju na kraju svi i vozimo Korejci grabe napred postaju sve bolji a evropljani se lagano.gube u magli.

HTC

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8365
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od grujicd » 31 Mar 2013, 10:53

Superbov gepek:

Slika

I dimenzije:

Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45779
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Geza » 31 Mar 2013, 10:54

sasa lbg je napisao:Ne vidim uopste znacaj reklamiranja MBQ platforme kao jeftine kada se to na kraju ne odrazava na cenu.
Manja cena proizvodnje za fabriku, a ne manja cena za krajnjeg kupca.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1569
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Одг: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od sasa lbg » 31 Mar 2013, 10:59

Upravo to ...zato i kazem cemu je naglasavati,reklamirati,prikazivati kao revoluciju i sl.


HTC

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od ljubitelj » 31 Mar 2013, 11:23

grujicd je napisao:Superbov gepek:
Upravo to sa slike, dubok a uzan. Dimenzija 101cm je najsiri deo, dole na podu gde su sine.
A kolika je sirina na najuzem delu otvora, gore tamo gde su na slici nosaci gasnih opruga koje drze gepek se ne navodi :mrgreen:
Za jedan karavan tih dimenzija karoserije, mislim da funkcionalnost prostora treba da bude bitno bolja..

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Xepoj87 » 31 Mar 2013, 16:12

Pomenuo si CLA,to je A klasa coupe sedan...
Mesavina crne boje i brusenog aluminijuma u enterijeru je sportska verzija istog,a elegance koji nisu bili izlozeni,imaju drvo umesto aluminijuma,pored toga sto mozes da biras boje svuda...
Ok,komentarisao si ove sa sajma i ti sa sajma ne da nemaju neskladan sklop boja,nego ne moze skladniji biti,to sto se tebi ne svidjaju aluminijumski elementi ili crn enterijer,onda tako reci,a ne da su operisani od dizajna...
B klasa je MPV,pa je valjda i logicno da ce da ima kamionski enterijer,zar ne?
Takodje sama voznja istih nije ni za poredjenje... Ne mozes dobiti sportski mali SLK sa enterijerom i komforom S klase,to je valjda logicno,te ne znam cemu iznosenje takvih zakljucaka i mesanja klasa...
Mislim i R klasa,ML,GL imaju prostraniji enterijer od CLA,sto i to ne pomenu...

Pazi,svi su ruzni u klot varijanti,ne opet kako ti kazes sa skladom boja,jer su boje skroz lepo odmerene i na Mercu i na Bmwu,vec kao i svaki klot,premium ili ne,deluje tuzno u odnosu na svoju dobro opremljenu verziju...
Komentarises neke stvari koje su opste poznate...

Samo cu reci da si za nesklad boja debelo omasio.

Mene zanima u odnosu na koje karavane ti poredis ove pomenute.
Imam osecaj da poredis sa klasama iznad,a onda si trebao da napomenes i da te Clio karavan razocarao,jer ima jos manji utovarni prostor od Superba...

Lepo si ti krenuo taj post,da pljunes sve sto nije po tvom ukusu,ali se tako proizvod ne ocenjuje,vec se gleda objektivno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Floyd » 31 Mar 2013, 16:17

Xepoj87 je napisao:Pazi,svi su ruzni u klot varijanti,ne opet kako ti kazes sa skladom boja,jer su boje skroz lepo odmerene i na Mercu i na Bmwu,vec kao i svaki klot,premium ili ne,deluje tuzno u odnosu na svoju dobro opremljenu verziju...
Komentarises neke stvari koje su opste poznate...
:plusne:

Drugar je pre par meseci gledao jedan polovan C180 W204 klotaru pa sam isao sa njim...moja bivsa Alfa izgleda premium za ono :pardon:
Ista je prica i F30 klot u kom nisam sedeo ali sam ga video na slikama i zakljucio da to nema veze sa malo bolje opremljenim primerkom.

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19248
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Heinz » 31 Mar 2013, 16:28

ljubitelj je napisao: A kolika je sirina na najuzem delu otvora, gore tamo gde su na slici nosaci gasnih opruga koje drze gepek se ne navodi :mrgreen:
I one šarke petih vrata su previše usko postavljene, stvarno sramota :)

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Dusan » 31 Mar 2013, 19:51

Ja sam odvano prestao da citam ljubiteljeve postove. :pardon:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od ljubitelj » 31 Mar 2013, 21:08

@heroj, lepo sam napisao da je to moje vidjenje, i za moj ukus ono sto sam opisao nije lepo slozeno po bojama. Ja ne pisem o tvom ukusu, ti opisi sta se tebi svidja ako zelis.
Opisao sam samo modele u kojima sam sedeo, dakle ne bavim se opisom Mercedesa kao firme vec primeraka koji su meni bili interesantni i/ili dostupni da se sedne.

Danas sam procitao da je BMW 318d sport koji se meni ne svidja, model sa sprskog trzista dok je BMW 328i koji mi se svidja sa svajcarskog trzista.

Mozda i to objasnjava toliko razlicit utisak o enterijeru.

Smatram da premijum i u klot verziji treba jasno da se razlikuje od prosecnog, nije sama znacka sve sto je dovoljno. Kao da si deonicar Mercedesa pa svaka kritika kao da je direktno atak na tebe :mrgreen:

E model T, bivsa Omega B, itd su poznati kao tipican prostran karavan, to je kategorija koja me zanima i u okviru toga poredim. Kao i sa karavanom koji koristim, znaci funkcionalan, prostran, pravilnog oblika, sirokog utovarnog prostora.
Takvih ili slicnih tome je ponudjeno u malim dozama, i valjda imam pravo da iznesem misljenje o osobinama onoga sto se nudi.
Ocekivao sam puno bolje od Pezoa u ponudi karavana, kao i Opela jer imaju veliku tradiciju u tom segmentu.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Xepoj87 » 01 Apr 2013, 01:02

Ajde,neka bude da si u prvom postu rekao da se tebi ne svidja... :ccc:
Nema to veze sa Mercedesom,njih znam u detalje,pa mogu da polemisem.
Samim tim sto je jedan 318d,a drugi 328i,treba da ti govori o opremljenosti istih modela...
Ti koliko vidim ne volis sportske modele i sportski nastrojena kola,a kapiram da je 328i bio luxury line u tamnom drvetu i braon kozi...
Pogledaj druge klotare,pa reci da nisu iznad proseka ;)

Bas kao sto sam i mislio,ti poredis E segment karavane sa D segmentom karavana...
Sto nisi u poredjenje ubacio i Clia karavana,kada vec klasa nije bitna?
Te sa kojima ti poredis kostaju daleko vise od ovih o kojima pricas.
Naravno da ce za klasu veci karavan imati veci i gepek...

Takodje tvoje hvaljenje enterijera Theme i enterijera Land Cruisera je zaista smesno,jer za tu klasu ,to su smesni enterijeri...
Land Cruiser je em plastican,em operisan od ergonomije...

Koliko vidim,tebi je enterijer dobar ,samo ako ti se dopada kombinacija boja unutra,ostalo je nebitno...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45779
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Geza » 01 Apr 2013, 08:50

Suzuki prodao više od 100 automobila na sajmu
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/au ... a-na-sajmu

Tražnja za Suzuki vozilima tokom trajanja beogradskog Sajma automobila bila je veća od očekivane, prodato više od 100 vozila. Najtraženiji modeli “swift” i “SX4”

Slika

Tražnja za Suzuki vozilima tokom trajanja beogradskog Sajma automobila bila je veća od očekivane jer smo se potrudili da posetiocima pružimo maksimalni užitak i pripremili smo specijalne popuste, rekla je menadžer za odnose sa javnošću kompanije Euro Sumar, Željka Karić.

Ona je rekla Tanjugu da su građani prepoznali kvalitet Suzukijevih vozila i da je Euro Sumar prodao više od 100 automobila.

Posetioci su se najviše interesovali za dva najaktuelnija modela – Suzuki Swift i Suzuki SX4.

Suzuki Swift, popularni gradski automobil, sa motorom od 1,2 litara i mnoštvom opreme, moguće je kupiti za 8.990 evra.

Početna cena modela SX4 sa benzinskim agregatom od 1,6 litara i bogatom opremom je 9.990 evra.

Karić je kazala da će sajamski popusti ostati na snazi i tokom aprila, a praktično sve verzije najpopularnijih modela Swift i SX4 mogu se nabaviti po cenama koje su niže od regularnih.


Završen Sajam aujtomobila: Svi gledali, niko ne kupuje
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/au ... -ne-kupuje

Upravo završeni Sajam automobila u Beogradu ostaće upamćen po slaboj prodaji četvorotočkaša. Vlasnike, prema prvim procenama, dobilo tek oko 1.500 vozila. Jedino luksuzna planula

MEĐUNARODNI salon automobila u Beogradu, 51. po redu, ostaće upamćen po poseti koja je bila kao u "starim dobrim vremenima", ali i po jednoj od najslabijih prodaja u poslednjih desetak godina. Procenjuje se da je kroz kapije sajma prošlo oko 160.000 posetilaca, ali je novi automobil pazarilo tek oko 1.500 građana.


- Nismo u stanju da kažemo koliko je automobila prodato, jer za realizaciju dogovorenih kupovina, isporuku kaparisanih vozila i izdatih profaktura treba da prođe bar desetak dana - kaže za "Novosti" Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila, naglašavajući da je jasno da će samo mali broj izlagača uspeti da pokrije i troškove učešća na sajmu.

Petrović objašnjava da je uvek mnogo više izdatih profaktura nego stvarnih kupovina. A samo mali broj uvoznika je zadovoljan prodajom:

ZA SKUPOĆU NEMA ZIME
I dok se velika većina uvoznika "presabira" i razmišlja kako da popuni manjak u kasi koji su napravili na Sajmu, prodavci najskupocenijih automobila i kod nas trljaju ruke. Već prvog dana sajma prodat je najskuplji "mercedes SLS AMG" za 345.086 evra, a da je izlagač imao bar još dva-tri ova lepotana (napravljeno je ukupno 400 komada)i oni bi "planuli". Kao alva su išli i BMV modeli, najskupocenije "tojote", "audiji"... Dok su za vozila od 8.000 do 15.000 evra najčešće uzimani krediti i lizing, skupocene limuzine su su planule za gotovinu.



- Pre dve godine prodali smo skoro tri hiljade automobila na ovom Sajmu. Oko 1.000 "punto klasika" je tada prodao "Fijat", a svi ostali oko 2.000. Sada se čini, iako ne znamo konačne rezultate prodaje, izgleda da je rezultat upola manji.

Samo su retki prodavci automobila, poput "Suzukija", koji je prodao 100 automobila, izašli sa podacima. Većina ističe da su rezultati slabiji od onih od pre dve godine

Ni u kompaniji "Fijat", na čijem štandu je bila ubedljivo najveća gužva, nisu želeli da saopšte ni "preliminarne" podatke o broju izdatih profaktura. Svakako najviše interesovanja je vladalo za "fijatom 500 L" posle "stimulacije" FAS od 3.000 evra. Ipak, procena kojom se "barata" da je FAS prodao oko 500 automobila svakako nije "konačna". Jer, sa cenom od 10.990 evra "šumadinac" će kao magnet privlačiti kupce.

Zato i prvi čovek Srpske asocijacije uvoznika automobila, Petrović, još ne želi da potvrdi "cifru" od 1.500 prodatih automobila.

Beogradski sajam je inače samo jedan od 13 sajmova automobila u svetu ove godine. Mnoge zemlje i gradovi su otkazali svoje salone zbog velikog pada prodaje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od ljubitelj » 01 Apr 2013, 10:39

Xepoj87 je napisao: Bas kao sto sam i mislio,ti poredis E segment karavane sa D segmentom karavana...
Sto nisi u poredjenje ubacio i Clia karavana,kada vec klasa nije bitna?
Nemoj da mislis, nisu nikakve klase poredjene vec ponuda konkretnih vozila koja su izlozena na Sajmu a koje su odabrali predstavnici proizvodjaca.
Gledao sam najvece modele koji su u ponudi.
Nisam ni primetio da je izlozen Klio karavan, niti me zanima tako nesto.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od nidza » 01 Apr 2013, 11:50

Što? :)

Klio je po meni jedan od najpozitivnijih utisaka sa čitavog sajma.

Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Post od Texonja » 01 Apr 2013, 13:09

Video sam protekle nedelje 2 nova Clia kako se vozaju po gradu i bas bas mi se dopada auto. :doubleup:
Inace sam u subotu bio na sajmu i sve kontam da napisem ukratko svoja zapazanja, ali nikad...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!

Odgovori