NJKV: Lada Niva
Re: NJKV: Lada Niva
druze, ako ovako nastavis prodacu stan, kupicu kucu na planini i jednu ladu nivu...preradjenu i ofarbanu u maskirnu boju
Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: NJKV: Lada Niva
da bi te malo ubrzao u toj tvojoj odluci i "bratski" ti pomogao, baci pogled na sajtcrni je napisao:druze, ako ovako nastavis prodacu stan, kupicu kucu na planini i jednu ladu nivu...preradjenu i ofarbanu u maskirnu boju
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/NivaMainPage.htm
Ima tu svega i svačega, a slika pogotovo. One dokumentuju da ovo uopšte nije neka "kanta" i "dreš" već sasvim upotrebljivo parčence metala koje može da nađe svoju svrhu ako čovek malo "spusti standarde" i prizemlji svoje prohteve.
U tome samo može da mu pomogne nedostatak novca za nešto bolje i kvalitetnije.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: NJKV: Lada Niva
Pa sto ne nakacis na avatar Ladu Nivu kada je toliko volis nego drzis Defender
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: NJKV: Lada Niva
Bajkeru, .IspravljenoBAJKER je napisao:Pa sto ne nakacis na avatar Ladu Nivu kada je toliko volis nego drzis Defender
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: NJKV: Lada Niva
E tako vec moze
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: NJKV: Lada Niva
...specijalno pripremljena verzila Lade Nive, Bronto, sa 4v
http://www.youtube.com/watch?v=sh1CzigGriY
Video treba odgledati do kraja čisto da se vidi šta sve može ovaj autić. U opšte nije naivno gde sve prođe ova verzija sa 4v koja čak ima manje terenske mogućnosti zbog većeg međuosovinskog rastojanja, ali se ovde na snimku polazala stvarno ekstra.
http://www.youtube.com/watch?v=sh1CzigGriY
Video treba odgledati do kraja čisto da se vidi šta sve može ovaj autić. U opšte nije naivno gde sve prođe ova verzija sa 4v koja čak ima manje terenske mogućnosti zbog većeg međuosovinskog rastojanja, ali se ovde na snimku polazala stvarno ekstra.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: NJKV: Lada Niva
http://www.youtube.com/watch?v=ou2gju1kzcI
http://www.youtube.com/watch?v=-kG3hPAHYY0
ludi Rusi...
http://www.youtube.com/watch?v=1tXlbzWsgaU
X-ray
http://www.youtube.com/watch?v=0SMewKn1--U
http://www.youtube.com/watch?v=-kG3hPAHYY0
ludi Rusi...
http://www.youtube.com/watch?v=1tXlbzWsgaU
X-ray
http://www.youtube.com/watch?v=0SMewKn1--U
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: NJKV: Lada Niva
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: NJKV: Lada Niva
nikaragva je napisao:Evo snega, evo lade
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: NJKV: Lada Niva
Лада нива – од Ламанша до Хималаја
Реч је о првом теренцу намењеном широкој публици и директној претечи данашњих СУВ аутомобила.
„Возим ’ладу ниву’ већ две године и проклео сам је много пута. После свега 5.000 пређених километара запалила се електрична инсталација. Потом сам морао да мењам дискове за кочење, квачило, да прилагођавам свећице пошто су нове изузетно осетљиве на лоше гориво... Можда би упалило да сам је возио на вотку...
Ипак, све поменуто није ме коштало више од 700 евра, а ’нива’ се показала као сјајан теренац, једноставан, лакши од свих лендровера које сам имао пре тога. Са блокираним диференцијалом могао сам без проблема да се крећем преко сваке површине, укључујући залеђену, да се котрљам кроз блато, пентрам уз пешчане дине, газим преко набујалих река... Можда музику са радија и нећете чути баш најбоље, услед буке мотора, али зато ће вам бити топло и на 25 степени испод нуле. И још нешто, Џи-Пи-Ес ми уопште није неопходан, умем да читам географске карте...”
Овако је своје искуство са најпопуларнијим руским теренцем описао један Британац. Са његовим мишљењем вероватно би се сложили и други власници „ниве”, симпатичног четвороточкаша рођеног у совјетско време, 5. априла 1977. О каквом аутомобилу је реч нека сведочи и податак да је, када је реч о продаји ван граница некадашњег СССР-а и данашње Русије, „нива” до сада нашла власнике у преко 100 земаља света, и у више од 500.000 примерака.
Могуће ју је видети свуда: у Канади, Јужној Америци, Европи, Азији... Негде под називом „спорт” или „тајга”, али увек у истом облику и са истим знаком произвођача из Тољатија на хауби мотора. Реч је о првом у свету теренцу намењеном широкој публици и директној претечи данашњих популарних „теренаца за цивиле” познатијих по скраћеници – СУВ.
Оно што га одликује у односу на остале СУВ ауте јесте то што су за његову израду коришћени делови стандардне „ладе” чиме је и цена доведена на ниво приступачан свакоме. А о томе да је намењен широким масама казује и то што се уз њега испоручује импозантан комплет алата који омогућује сваком власнику да сам поправи или подеси поједине делове возила, већ према сопственом нахођењу, или условима експлоатације.
А да ће се „нива” снаћи у свакојаким условима потврђено је и приликом изградње тунела испод Ламанша. Компанија задужена за овај историјски пројекат снабдела се са 45 руских четвороточкаша, како би посао на терену ишао без застоја. Не без разлога, „нива” се пре тога доказала на планинским друмовима, пољанама, па чак и – испод воде. Успешно се носила са конкуренцијом на релијима „Париз–Дакар”, „Париз–Тунис”, „Релију фараона”, „Париз–Пекинг” и другим сличним такмичењима.
Постигла је и неке рекорде: попела се на 5.726 метара надморске висине на Хималајима, стигла на Северни пол, пуштана је из авиона уз помоћ падобрана... Дванаест година је верно служила запослене на поларној станици „Белинсхаузен” на Антарктику, у чијим беспућима се температура колеба између 5 степени изнад и 54 степена испод нуле.
Аутомобил који се без битнијих измена производи већ 34 године, а такви се могу избројати на прсте, заслужује свако поштовање.
Али вратимо се власницима „ниве” која као да је душу дала за преправке по принципу – уради сам. Ко је хтео да промени мотор, променио је. Коме је сметала бука, својеручно је скидао унутрашњи тапацирунг и стављао нови, додатно ојачан материјалима за пригушивање звука. О промени светлосне сигнализације, додавању којекаквих шминкерских детаља, фарбању у најлуђим комбинацијама боја и преправљању у трактор, кућу за камповање или кокошарник – да и не говоримо. Управо ту је до изражаја долазио онај комплет алата поменут раније у тексту.
Од власника се тражила само машта. Све остало било је при руци. Слично као у стара времена, када су свашта морали да истрпе „фолксваген буба” или „ситроен спачек”.
„Лада нива” је дефинитивно аутомобил за авантуристе. Уосталом, да ли су нам баш увек потребни АБС, ваздушни јастуци, централно закључавање, специјално огибљење, сателитски радио, Џи-Пи-Ес… Наравно, 21. век још је тек на почетку.
http://www.politika.rs/rubrike/auto/Lad ... ja.sr.html
Реч је о првом теренцу намењеном широкој публици и директној претечи данашњих СУВ аутомобила.
„Возим ’ладу ниву’ већ две године и проклео сам је много пута. После свега 5.000 пређених километара запалила се електрична инсталација. Потом сам морао да мењам дискове за кочење, квачило, да прилагођавам свећице пошто су нове изузетно осетљиве на лоше гориво... Можда би упалило да сам је возио на вотку...
Ипак, све поменуто није ме коштало више од 700 евра, а ’нива’ се показала као сјајан теренац, једноставан, лакши од свих лендровера које сам имао пре тога. Са блокираним диференцијалом могао сам без проблема да се крећем преко сваке површине, укључујући залеђену, да се котрљам кроз блато, пентрам уз пешчане дине, газим преко набујалих река... Можда музику са радија и нећете чути баш најбоље, услед буке мотора, али зато ће вам бити топло и на 25 степени испод нуле. И још нешто, Џи-Пи-Ес ми уопште није неопходан, умем да читам географске карте...”
Овако је своје искуство са најпопуларнијим руским теренцем описао један Британац. Са његовим мишљењем вероватно би се сложили и други власници „ниве”, симпатичног четвороточкаша рођеног у совјетско време, 5. априла 1977. О каквом аутомобилу је реч нека сведочи и податак да је, када је реч о продаји ван граница некадашњег СССР-а и данашње Русије, „нива” до сада нашла власнике у преко 100 земаља света, и у више од 500.000 примерака.
Могуће ју је видети свуда: у Канади, Јужној Америци, Европи, Азији... Негде под називом „спорт” или „тајга”, али увек у истом облику и са истим знаком произвођача из Тољатија на хауби мотора. Реч је о првом у свету теренцу намењеном широкој публици и директној претечи данашњих популарних „теренаца за цивиле” познатијих по скраћеници – СУВ.
Оно што га одликује у односу на остале СУВ ауте јесте то што су за његову израду коришћени делови стандардне „ладе” чиме је и цена доведена на ниво приступачан свакоме. А о томе да је намењен широким масама казује и то што се уз њега испоручује импозантан комплет алата који омогућује сваком власнику да сам поправи или подеси поједине делове возила, већ према сопственом нахођењу, или условима експлоатације.
А да ће се „нива” снаћи у свакојаким условима потврђено је и приликом изградње тунела испод Ламанша. Компанија задужена за овај историјски пројекат снабдела се са 45 руских четвороточкаша, како би посао на терену ишао без застоја. Не без разлога, „нива” се пре тога доказала на планинским друмовима, пољанама, па чак и – испод воде. Успешно се носила са конкуренцијом на релијима „Париз–Дакар”, „Париз–Тунис”, „Релију фараона”, „Париз–Пекинг” и другим сличним такмичењима.
Постигла је и неке рекорде: попела се на 5.726 метара надморске висине на Хималајима, стигла на Северни пол, пуштана је из авиона уз помоћ падобрана... Дванаест година је верно служила запослене на поларној станици „Белинсхаузен” на Антарктику, у чијим беспућима се температура колеба између 5 степени изнад и 54 степена испод нуле.
Аутомобил који се без битнијих измена производи већ 34 године, а такви се могу избројати на прсте, заслужује свако поштовање.
Али вратимо се власницима „ниве” која као да је душу дала за преправке по принципу – уради сам. Ко је хтео да промени мотор, променио је. Коме је сметала бука, својеручно је скидао унутрашњи тапацирунг и стављао нови, додатно ојачан материјалима за пригушивање звука. О промени светлосне сигнализације, додавању којекаквих шминкерских детаља, фарбању у најлуђим комбинацијама боја и преправљању у трактор, кућу за камповање или кокошарник – да и не говоримо. Управо ту је до изражаја долазио онај комплет алата поменут раније у тексту.
Од власника се тражила само машта. Све остало било је при руци. Слично као у стара времена, када су свашта морали да истрпе „фолксваген буба” или „ситроен спачек”.
„Лада нива” је дефинитивно аутомобил за авантуристе. Уосталом, да ли су нам баш увек потребни АБС, ваздушни јастуци, централно закључавање, специјално огибљење, сателитски радио, Џи-Пи-Ес… Наравно, 21. век још је тек на почетку.
http://www.politika.rs/rubrike/auto/Lad ... ja.sr.html
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: NJKV: Lada Niva
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: NJKV: Lada Niva
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Re: NJKV: Lada Niva
Odbija da ode u prošlost.
Mali facelift.
http://msk.carobka.ru/news/lada/29750.html
Inače dostupna i sa ABS-om.
http://www.youtube.com/watch?v=IMV8JDbWiWQ
Mali facelift.
http://msk.carobka.ru/news/lada/29750.html
Inače dostupna i sa ABS-om.
http://www.youtube.com/watch?v=IMV8JDbWiWQ
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...