BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Danas sam ovaj novi x4 prvi put video u živo, jebote onoga ko je odobrio dizajn zadnjeg dela treba streljati, ili zaposliti u ssyangyongu...
Napred visok , masivan a nazad uzka svetla...katastrofa
Napred visok , masivan a nazad uzka svetla...katastrofa
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Imao sam danas lepu priliku da se upoznam sa novom "osmicom", novim X4 i X5 koji je predstavljen kao pretpremijera jer njegova proizvodnja kreće u novembru.
8-er reihe je bio u crnoj boji što je bio lukav izbor da se tamno obojene plastike koje umeju estetski da iritiiraju i u ovom slučaju ne primećuju. Pored toga, auto kada je crn izgleda manje. Stvarno mi nije jasno kako je auto kraći od "šestice", kao što kažu brojke jer subjektivno izgleda pozamašno. Šta je tu je...onda ostaje pitanje zašto su ga nazvali "8", a ne "6".
Uživo ovaj primerak koji sma danas video izgleda dobro. Nije baš da pleni izgledom jer nije mnogo originalan, ali vidi se da se radi o moćnoj i skupoj igrački što je bio jedan od glavnih ciljeva. Detalj koji mi mnogo bode oči je zadnje bočno staklo koje previše liči na Mustanga pre svega, ali i na još neke automobile, pa mu to smanjuje prepoznatljivost. Šteta, jer je BMW imao svoj izgrađen prepoznatljiv oblik tog stakla još od BMW 1600, tj BMW E9 ako govorimo o liniji najskupljih BMW kupea. Napred je gril impozantan, nažalost sa spojenim "bubrezima", pa malo liči na Kiu. Unutra sve deluje vrlo luksuzno i utisak kvaliteta je odličan. Interesantan detalj koji će verovatno polarizovati mišljenja je ručica menjača koja je urađena kao Swarovski kristal. Meni se lično svidelo pogotovu što se ta ručica ne koristi toliko često kao kod ručnog menjača. Mada, ne bi me čudilo da nekome bude kičasto. Virtual kokpit izgleda dobro i bogato.
slika ručice, nažalost neizoštrena...nikako nije hteo da mi fokusira iz nekog razloga, pa sam izgubio strpljenje čekajući da se smiluje telefon
Novi X4 je bio iznenađenje za mene jer nisam ni znao da se priprema novi. Meni ovaj prethodni nije bio bajat i mislim da su mogli ovog i malo kasnije da predstave pogotovu kada sma video novog. Novi mi je stilski teško razočaranje. Izdužen, neskladan, s gomilom bočnih stakala...kao neki manji brat Mercedesa GLE coupe. Unutra nema ništa posebno čime bi plenio, a mislim da bi X6 i X4 trebalo da to rade s obzirom na klijentelu kojoj su namenjeni. Od detalja razočaralo me odsustvo bilo kakve postave (gumene ili filcane) u pregradama i džepovima enterijera i oplata. VIdi se štednja svuda gde pogled retko zalazi. Volan je predebeo po BMW običaju u poslednjih 10 godina, pa u kombinaciji sa gomilom ručica i pedalica menjača nije nimalo ergonomski podesno. Ono što je možda dobro (a možda i nije) što izgleda da ima dosta više prostora unutra od prethodnika, pa će biti interesantan širem krugu kupaca. Pohvlaio bih da nema spojene "bubrege". Paleta motora je dosta dobro raspoređena i odmah kreću sa dve M verzije, dizel i benzin. Ostali su verni McPhersonu napred.
X5 je bio prijatno iznenađenje. Nisam ga slikao jer su nas zamolili da to ne radimo. Mislim da će se više svideti ljudima nego prethodna generacija koja mi je uvek delovala kao kitnjasti ristajling pretposlednje generacije koja mi je do sada bila najlepša. Kod ove nove su napravili pomak. Nekima se verovtno i neće svideti. Dizajn je svedeniji, auto ima "kockastije" i "uglatije" konture, s dosta oštrih ivica, upravnim i velikim grilom, upuštenim bočnim staklima što je malo fazon kao kod Escalade npr. Ceo auto više vuče na ukus američkih full size SUV i Audi Q7. Meni se pre svega svidelo jer je dizajn pročišćen bez gomila lajsnica i umetaka.
I za kraj bilo je lepo videti super primerak starog 850 CSI...nažalost, ja sam bio jedini koji ga je gledao, mada ekipa koja je bila nije generalno bila mnogo zainteresovana za kola, više ih je interesovala degustacija i gledanje u mobilni. Za X4 sam imao prezentaciju "jedna na jedan" pošto to nikoga nije interesovalo
8-er reihe je bio u crnoj boji što je bio lukav izbor da se tamno obojene plastike koje umeju estetski da iritiiraju i u ovom slučaju ne primećuju. Pored toga, auto kada je crn izgleda manje. Stvarno mi nije jasno kako je auto kraći od "šestice", kao što kažu brojke jer subjektivno izgleda pozamašno. Šta je tu je...onda ostaje pitanje zašto su ga nazvali "8", a ne "6".
Uživo ovaj primerak koji sma danas video izgleda dobro. Nije baš da pleni izgledom jer nije mnogo originalan, ali vidi se da se radi o moćnoj i skupoj igrački što je bio jedan od glavnih ciljeva. Detalj koji mi mnogo bode oči je zadnje bočno staklo koje previše liči na Mustanga pre svega, ali i na još neke automobile, pa mu to smanjuje prepoznatljivost. Šteta, jer je BMW imao svoj izgrađen prepoznatljiv oblik tog stakla još od BMW 1600, tj BMW E9 ako govorimo o liniji najskupljih BMW kupea. Napred je gril impozantan, nažalost sa spojenim "bubrezima", pa malo liči na Kiu. Unutra sve deluje vrlo luksuzno i utisak kvaliteta je odličan. Interesantan detalj koji će verovatno polarizovati mišljenja je ručica menjača koja je urađena kao Swarovski kristal. Meni se lično svidelo pogotovu što se ta ručica ne koristi toliko često kao kod ručnog menjača. Mada, ne bi me čudilo da nekome bude kičasto. Virtual kokpit izgleda dobro i bogato.
slika ručice, nažalost neizoštrena...nikako nije hteo da mi fokusira iz nekog razloga, pa sam izgubio strpljenje čekajući da se smiluje telefon
Novi X4 je bio iznenađenje za mene jer nisam ni znao da se priprema novi. Meni ovaj prethodni nije bio bajat i mislim da su mogli ovog i malo kasnije da predstave pogotovu kada sma video novog. Novi mi je stilski teško razočaranje. Izdužen, neskladan, s gomilom bočnih stakala...kao neki manji brat Mercedesa GLE coupe. Unutra nema ništa posebno čime bi plenio, a mislim da bi X6 i X4 trebalo da to rade s obzirom na klijentelu kojoj su namenjeni. Od detalja razočaralo me odsustvo bilo kakve postave (gumene ili filcane) u pregradama i džepovima enterijera i oplata. VIdi se štednja svuda gde pogled retko zalazi. Volan je predebeo po BMW običaju u poslednjih 10 godina, pa u kombinaciji sa gomilom ručica i pedalica menjača nije nimalo ergonomski podesno. Ono što je možda dobro (a možda i nije) što izgleda da ima dosta više prostora unutra od prethodnika, pa će biti interesantan širem krugu kupaca. Pohvlaio bih da nema spojene "bubrege". Paleta motora je dosta dobro raspoređena i odmah kreću sa dve M verzije, dizel i benzin. Ostali su verni McPhersonu napred.
X5 je bio prijatno iznenađenje. Nisam ga slikao jer su nas zamolili da to ne radimo. Mislim da će se više svideti ljudima nego prethodna generacija koja mi je uvek delovala kao kitnjasti ristajling pretposlednje generacije koja mi je do sada bila najlepša. Kod ove nove su napravili pomak. Nekima se verovtno i neće svideti. Dizajn je svedeniji, auto ima "kockastije" i "uglatije" konture, s dosta oštrih ivica, upravnim i velikim grilom, upuštenim bočnim staklima što je malo fazon kao kod Escalade npr. Ceo auto više vuče na ukus američkih full size SUV i Audi Q7. Meni se pre svega svidelo jer je dizajn pročišćen bez gomila lajsnica i umetaka.
I za kraj bilo je lepo videti super primerak starog 850 CSI...nažalost, ja sam bio jedini koji ga je gledao, mada ekipa koja je bila nije generalno bila mnogo zainteresovana za kola, više ih je interesovala degustacija i gledanje u mobilni. Za X4 sam imao prezentaciju "jedna na jedan" pošto to nikoga nije interesovalo
- Mac
- Postovi: 490
- Pridružio se: 18 Sep 2017, 17:30
- Garaža: Bmw G05, Targa, Macan
- Lokacija: Belgrade/EU
Re: BMW - generalna tema
Odlican opis iz prve ruke.....kao i uvek s
Sa novim X4 su bas dobro iskopirali GLC coupe, po mom misljenju mogli su nesto originalno, svoje da urade i da
se distanciraju od konkurencije i donesu nesto sasvim novo.....neke detalje iz svoje bogate istorije.
Skracen je zivotni vek starom X4 verovatno iz raloga sto po prodaji nije mogao da konkurise direktnom konkurentu GLC-coupe, koji je nekima odvratan, nekima prelep ali je barem svoj i origanalan i pozeljan velikom broju kupaca i koliko vidim prodaja im ide dobro.
X5 mi se dopada, i ako nisi stavio slike gledao sam ga na netu, malo istrazivao i super je sto nije puno otisao sa cenom i to sto u standardu ima visok paket opreme kao sto i prilici toj klasi......uvek bolje moze da se spakje, ali i u osnovnoj verziji moze slobodno da se kaze da ima i vise nego sto treba za prosecnog kupca te klase i svakodnevnu upotrebu.
Sa novim X4 su bas dobro iskopirali GLC coupe, po mom misljenju mogli su nesto originalno, svoje da urade i da
se distanciraju od konkurencije i donesu nesto sasvim novo.....neke detalje iz svoje bogate istorije.
Skracen je zivotni vek starom X4 verovatno iz raloga sto po prodaji nije mogao da konkurise direktnom konkurentu GLC-coupe, koji je nekima odvratan, nekima prelep ali je barem svoj i origanalan i pozeljan velikom broju kupaca i koliko vidim prodaja im ide dobro.
X5 mi se dopada, i ako nisi stavio slike gledao sam ga na netu, malo istrazivao i super je sto nije puno otisao sa cenom i to sto u standardu ima visok paket opreme kao sto i prilici toj klasi......uvek bolje moze da se spakje, ali i u osnovnoj verziji moze slobodno da se kaze da ima i vise nego sto treba za prosecnog kupca te klase i svakodnevnu upotrebu.
Re: BMW - generalna tema
X4 je skracen vek u trenutku kad je izasla.
Ona je kasnila nekoliko godina sa izlaskom za X3 a ista platforma, 90% isti auto.
Sada kada je izasla nova X3, prethodni X4 je bio celu generaciju iza, niko ga ne bi kupio. Em bi oni morali da proizvode dva potpuno razlicita auta od kojih je jedan generaciju stariji.
Naravno uradili su jedino logicno, i X4 su prebacili na novu platformu i izbacili ih prakticno u paru. Ista platforma, isti proizvodni kapaciteti.
Ona je kasnila nekoliko godina sa izlaskom za X3 a ista platforma, 90% isti auto.
Sada kada je izasla nova X3, prethodni X4 je bio celu generaciju iza, niko ga ne bi kupio. Em bi oni morali da proizvode dva potpuno razlicita auta od kojih je jedan generaciju stariji.
Naravno uradili su jedino logicno, i X4 su prebacili na novu platformu i izbacili ih prakticno u paru. Ista platforma, isti proizvodni kapaciteti.
- Mac
- Postovi: 490
- Pridružio se: 18 Sep 2017, 17:30
- Garaža: Bmw G05, Targa, Macan
- Lokacija: Belgrade/EU
Re: BMW - generalna tema
Ok je sve to ali su mogli ili su morali da ga dizajnerski distanciraju od GLC-coupe i naprave nesto svoje, nesto originalno(sad ce neko reci pa to je tesko svi kopiraju sve), to je osnovna zamerka, ne da preslikaju zadnji deo od Merca.........
Istorije i aduta iz nekih proslih vremena im ne manjka(tu su mogli da izvuku brdo ideja), mogli su da biraju, bez obzira sto suvove ne rade dugo, moglo je nesto da se "prenese" sa njihovih kultnih modela ili da se malo vise potrude u dizajanerskom delu.......Ipak se radi o ozbiljnom proizvodacu.
Ali ko sam ja da njima pricam sta da rade.....verovano idu na kartu da taj dizajn najbolje prolazi na trzistu i eto rezultata....i to je legitimno.
Istorije i aduta iz nekih proslih vremena im ne manjka(tu su mogli da izvuku brdo ideja), mogli su da biraju, bez obzira sto suvove ne rade dugo, moglo je nesto da se "prenese" sa njihovih kultnih modela ili da se malo vise potrude u dizajanerskom delu.......Ipak se radi o ozbiljnom proizvodacu.
Ali ko sam ja da njima pricam sta da rade.....verovano idu na kartu da taj dizajn najbolje prolazi na trzistu i eto rezultata....i to je legitimno.
Re: BMW - generalna tema
Glavnu Dizajner im je zastranio.
8ca bezlicne prepoznatljive linije a takvo nasledje. Americki dizsjn...
Oni tunjavi svi x ovi. A mogu biti agresivni...
5 i 7 su jos super. Samo ne znam jel isti glavni dizajner sa x ovima...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
8ca bezlicne prepoznatljive linije a takvo nasledje. Americki dizsjn...
Oni tunjavi svi x ovi. A mogu biti agresivni...
5 i 7 su jos super. Samo ne znam jel isti glavni dizajner sa x ovima...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
- kragujevac
- Postovi: 3397
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: BMW - generalna tema
Od svega toga meni je jedino ovaj beli E31 automobil koji bih kupio bez razmišljanja. Sve ovo drugo mi je fazon "može ali ne mora"
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: BMW - generalna tema
Lep opis starče. Hvala.
Od nove 8ice sam mnogo više očekivao. Ne umem tačno da opišem,ali nekako mi izgleda potpuno konfekcijski, bez ikakvog ličnog pečata kakvog bi serija 8 trebala imati.
Da se maknem od serije 8, nego uopšteno da kažem: BMW ,a takodje i MB i Audi, traže načine kako se izdugnuti još stepenicu iznad sadašnjeg nivoa. Zato se ide s novim linijama modela. Medjutim, dizajn je diskutabilan. Ide se na High-tech,ali se tu gubi identitet brenda. Videćemo na šta će to izaći,ali meni se ne sviđa i sve i da imam toliko novca, radije bih ostao pri nižim klasama i konvencionalnom dizajnu.
Od nove 8ice sam mnogo više očekivao. Ne umem tačno da opišem,ali nekako mi izgleda potpuno konfekcijski, bez ikakvog ličnog pečata kakvog bi serija 8 trebala imati.
Da se maknem od serije 8, nego uopšteno da kažem: BMW ,a takodje i MB i Audi, traže načine kako se izdugnuti još stepenicu iznad sadašnjeg nivoa. Zato se ide s novim linijama modela. Medjutim, dizajn je diskutabilan. Ide se na High-tech,ali se tu gubi identitet brenda. Videćemo na šta će to izaći,ali meni se ne sviđa i sve i da imam toliko novca, radije bih ostao pri nižim klasama i konvencionalnom dizajnu.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW - generalna tema
Za 3,4 godine ovaj hightech dizajn biće konvencionalni. Ja sam W212, E60 zešće kritikovao kako su izgubili identitet, sad bih oba rado vozio.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: BMW - generalna tema
W212 high tech?
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW - generalna tema
U odnosu na W211. Velika promena je bila
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: BMW - generalna tema
Velika promjena, ali nikako high tech.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: BMW - generalna tema
Pa ni Bmw 8 nije high tech, ako tako gledamo.
Standardni motori, standardni menjaci, vesanje, i dalje nema ni siber u opciji, isti enterijer kao u svim ostalim Bmwima nove generacije...ne vidim ni jednu high tech, next gen stvar.
On je mislio na dizajn da je high tech/moderan kada izadje, oa da se za oar godina slegne.
Drago mi je da ipak uzivo nije tako los, kao sto izgleda na slikama.
Mozda je i ova kristalna kugla maznuta direktno od Grdane, uzivo prihvaljiva
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Standardni motori, standardni menjaci, vesanje, i dalje nema ni siber u opciji, isti enterijer kao u svim ostalim Bmwima nove generacije...ne vidim ni jednu high tech, next gen stvar.
On je mislio na dizajn da je high tech/moderan kada izadje, oa da se za oar godina slegne.
Drago mi je da ipak uzivo nije tako los, kao sto izgleda na slikama.
Mozda je i ova kristalna kugla maznuta direktno od Grdane, uzivo prihvaljiva
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- shandu90
- Postovi: 12307
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW - generalna tema
Mecka s coupe sije bmw 8 u svemu. BMW je poentirao jedino sa i8. Ostalo je sve maltene ocekivano i sve na isti kalup.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk