Ja neobjektivan, zato sto je na vecini testova, E63s, u vecini sa preteskom panoramom koja nije osnovna oprema, brzi od M5?
A ti objektivan, kada 12ks jaci i dosta tezi E63s nije u klasi M5, ali 30ks slabiji i dalji cenom E63 jeste i zato sto je M5 pobedio na par testova?
Brate ti si toliko neobjektivan da te covek ne uzima za ozbiljno. Svaki ko je realan zna da su po ubrzanjima izjednaceni. Gledao sam sigurno preko 20 uporednih testova i nigde ne vidim dominaciju e63s. Tek ce ga Competition kidati. Nego pisemo u pogresnoj temi
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 26 Jul 2018, 17:37
od Ivan
Još ja gledam sa kim se prepucavas prethodni post u temi tvoj
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 26 Jul 2018, 17:38
od Xepoj87
Kada bi bio negde sa mnom par dana, video bi da ni to nije cudno i retkost
Uvek u glavi imam sukob siledzije i filozofa, a nijedan oreterano ubedljiv
Gledam, ljudi vide touch ekrane svuda i odmah krene prica kako Audi ima najvise tehnologije, sto nema veze sa zivotom.
Nema nista vise od S klase, vec bih rekao da su prvi put izjednaceni po tehnologiji, gde oba imaju nesto unikatno, dok je S klasa do sada uvek debelo prednjacila.
Matt je duze vreme naklonjen Audiju, mislim da cak i vozi RS4 karavan.
Napominje neke jeftinije materijale(glupost) i to sto zvuci vise suplje kada udaris rukom(ono...), a ne napominje da su ventovi kod Audija plasticni, kod Mercedesa metalni, da na volanu, kod S klase je sve metal, na Audiju plastika...jer naravno, te stvari nikada ne diras rukama, vec samo lupkas u oplatu vrata dok vozis...
Takodje, ne spominje konstantno usvinjene touch ekrane, sto je suprotno luksuzu, vec samo spominje da touch nije lak za koriscenje.
A tu je i 70% enterijera u piano black, koji ce posle sat vremena otvorenih prozora, izgledati kao da je auto bio napusten u nekom skladistu.
Bukvalno je trazio kako da malo suptilnije predstavi enterijer Audija kao bolji, jer da je rekao da je luksuzniji, vec bi preterao.
Takodje, ne govori o plasticnim delovima na vratima Audija i generalno o toni plastike svuda.
Ima tu jos stvari, ali sam i sada vec previse ispisao
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 31 Avg 2018, 21:20
od HKS
Ima visi stepen autonomne voznje.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 31 Avg 2018, 21:24
od Xepoj87
Objasni malo, koji visi stepen?
Koliko sam ja video, oba moraju i dalje da drze volan, tako da to jos uvek nema veze sa autonomnom voznjom.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 31 Avg 2018, 21:38
od HKS
Ima nivo 3, dok S ima nivo 2.
Meni to nista ne znaci, ja bih sam vozio, ali ako cemo pricati o tehnologiji onda ima veze.
P.s. S klasa nema ni sistem da podigne jednu stranu auta pri bocnom udesu
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 31 Avg 2018, 21:45
od Xepoj87
Kao sto sam i rekao, oba imaju neku tehnologiju koju drugi nema, ali opet, koje su razlike tih nivoa autonomnih sistema i ko ih odredjuje?
Ako cemo za pocetak 2 stvari koje A8 nema, seatbelt airbag i naginjanje auta u krivini da auto uvek bude hirizontalno levelovan.
2 stvari koje su mi se svidele kod A8, dizanje za bocni udarac i skracivanje volana.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 31 Avg 2018, 22:15
od HKS
Definisani su ti nivoi.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 31 Avg 2018, 22:20
od Xepoj87
Da, sada sam video Audijev sistem i to je vise neki 2.5 level
Daje to 9s vise vremena da odreagujes na situaciju rucno i ne moras svakih 30s da stavljas ruke na volan pri malim brzinama.
Pa dobro, ovo im je prvi auto sa auto pilotom, moraju necime da ga izdvoje