BG Car Show 2014

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Zaključana tema
Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10078
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW 118d | Fabia 1.0TSI | Yamaha X-Max | Polar Forester
Lokacija: Beograd - Blokovi

Re: BG Car Show 2014

Post od Uroš S. » 22 Mar 2014, 11:43

I Trojke je na Miškovom payroll-u obzirom koliko forsira Honda. Juče je čak rekao da je Civic karavan lep :-)

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 21893
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Astra J 1.6 turbo, Corsa D 1.3 cdti
Lokacija: Beograd

Re: BG Car Show 2014

Post od Day Walker » 22 Mar 2014, 11:47

:o :pop:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 8604
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: BG Car Show 2014

Post od sebekkg » 22 Mar 2014, 12:32

Uroš S. je napisao:I Trojke je na Miškovom payroll-u obzirom koliko forsira Honda. Juče je čak rekao da je Civic karavan lep :-)

i posle bi rekao,"Ja sam uzimao pare da bih obezbedio egzistenciju foruma. Tih 2 miliona eura je samo za to bilo i ni za sta vise!" :kezo:
Slika

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: BG Car Show 2014

Post od methane.master » 22 Mar 2014, 13:17

U jeee, koji borac ovaj Trojke! Dobio 2mil € i još je tu. :kezo:
Širim haos!

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 25200
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: Honda Civic EU8 1.6 VTEC
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: BG Car Show 2014

Post od trojanac » 22 Mar 2014, 13:33

Omašili ste cifru. 20.000 milijardi je u pitanju. :kezo:
Posetite Garaža blog !

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 6148
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: BG Car Show 2014

Post od grujicd » 22 Mar 2014, 15:09

Nije Trojanac javno saopštio, ali deliće te pare sa članovima foruma. Ali redom po markama automobila koje voze članovi, pri čemu Trojke ima diskreciono pravo da odredi redosled marki :mrgreen:

Ogi
Postovi: 10205
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: BG Car Show 2014

Post od Ogi » 22 Mar 2014, 17:54

Hit sajma u klasi malih automobila je i10. Prelep je, oprema jedinstvena u klasi a cena samo 10k evra! :o

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10078
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW 118d | Fabia 1.0TSI | Yamaha X-Max | Polar Forester
Lokacija: Beograd - Blokovi

Re: BG Car Show 2014

Post od Uroš S. » 22 Mar 2014, 18:01

Za 10k kupiš Fabiju da se šutiraš u dupe u poređenju sa i10.
1.2HTP 70ks Elegance(znači SVEE!) za 10.300e. Alu felne, klimatronik dvozonska klima, naslon za ruku, hlađena kaseta, 8 zvučnika, projektor farovi, zadnje kupe svetlo, el. podizači napred, el. retrovizori sa grejačima, prednje maglenke, fabrička muzika...

Korisnikov avatar
elMaestro
Postovi: 3004
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: BG Car Show 2014

Post od elMaestro » 22 Mar 2014, 18:03

Pa pro_ceed je 10k.
Имам једно потпитање...

Ogi
Postovi: 10205
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: BG Car Show 2014

Post od Ogi » 22 Mar 2014, 18:20

Jes vala, istripovao sam se ali je ipak novi model. I lep. Nijedan drugi auto ove klase nema ovu opremu u pocetnom, zapravo jedinom, paketu.
Poslednja izmena od Ogi u 22 Mar 2014, 18:22, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: BG Car Show 2014

Post od methane.master » 22 Mar 2014, 18:21

Uroš S. je napisao:Za 10k kupiš Fabiju da se šutiraš u dupe u poređenju sa i10.
1.2HTP 70ks Elegance(znači SVEE!) za 10.300e. Alu felne, klimatronik dvozonska klima, naslon za ruku, hlađena kaseta, 8 zvučnika, projektor farovi, zadnje kupe svetlo, el. podizači napred, el. retrovizori sa grejačima, prednje maglenke, fabrička muzika...
I motor od 3 cilindra i.... SVEEEE pada u vodu. :kezo:
Širim haos!

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10078
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW 118d | Fabia 1.0TSI | Yamaha X-Max | Polar Forester
Lokacija: Beograd - Blokovi

Re: BG Car Show 2014

Post od Uroš S. » 22 Mar 2014, 18:22

Sve se bojim da i10 nema neki bolji motor.

http://www.youtube.com/watch?v=zlTY6IVtT0g

ljubitelj
Postovi: 6222
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: BG Car Show 2014

Post od ljubitelj » 22 Mar 2014, 19:46

Ove godine teziste pregleda vozila su bila sedista i delovi kabine koji se ne vide na prvi pogled, da ispratim kakva je tendencija auto industrije po pitanju stednje.

Uglavnom, ono sto bi moglo meni da dodje u obzir Subaru Outback mi se cini ok, isto i Forester.
Mercedes E klase mi lici na pravi premijum Mercedes, pre svega unutrasnjost kabine sa finim detaljima.
C klasa mi ne odskace od drugih marki pre svega BMWa ili Audija. Bolje od proseka ali nije to onaj pravi Mercedes. Izlgeda da je stednja uzela danak i kod nemackih proizvodjaca.

BMW sam zagledao X5 25d. Iznutra u gepeku goli lim, jedva ofrlje grund farbom zamazan, ni traga nekom sloju izolacije. Sve zamaskirano tankom pokrivkom da se sakrije od ociju. Izlozbeni primera nesto oko 75.000 evra. Nesto mi tu ne stima. Isti takav u gepeku je i Hyundai IX35, goli lim.

Kod Mercedesa je uradjeno kako je uobicajeno za visi kvalitet, isto Honda pa cak i Skoda.

Jaguar je opet kao onaj stari, odlican materijal i odlicna izrada kabine. Gepek pedantno obradjen, nema nigde golo lima. Premijum.

Range Rover kako se i ocekuje, premijum kabina u svemu. Mocna motorizacija, izgleda tradicionalno dobar.

Lancia odskace od ostatka Fiata poredjanih okolo. Thema prava limuzina, premijum kabina.

Fiatl 500 L Living, usminkani 500L. Ja ne vidim neku razliku, sedista po tradiciji Fiata losa do ocajna narocito pozadi.
Inace, generalno na 4/5 modela sedista prilicno lose oblikovana, sedalna povrsina skracena pa pola butine visi u vazduhu. Kao da su auto pravljeni za sat dva voznje najduze.

Volvo pored Jaguara i Rovera deluje tuzno. Tipican prosek, a jos gore S60 ima smesno male naslone za glavu pozadi koji su uz to prilicno neudobni.
S80 vadi stvari, premijum kabina. Odlicni materijali, odlicno uklopljeno, detalji brizno birani.
Nijedan Volvo karavan, nijedan Mercedes karavan,nema ni Opel karavana, karavani kao da su nestali kao vrsta kod nasih uvoznika.
Ford tradicionalno puna paleta ponude. C max Grand, deluje ok kabina, vrata klizna pruzaju bas sirok prostor za komforan ulaz. Ali, gepek se nije mogao otvoriti jer se ispraznio akumulator. Kazu da nije moguce rucno otvarati niti zatvarati vrata, samo na struju, Cini mi se da je to bilo veliki problem i sa Pezo 1007 modelom koji nije bilo moguce resiti od strane fabrike.
Suzuki Cross i SX4. Kabina unutra prosecna, sedista kao i kod vecine neudobna, tek da se kaze da postoje.
Alfa tradicionalno sredjena kabina, lici na premijum ali ima detalja koji ipak ukazuju da nije to.
Alfa Djulijeta, mali 1.6 dizel motor sa 105KS a instrument tabla gravirana kao da je Porse koji ide 320 na sat. Neko se dobro zafrkavao kada su to dizajnirali.

Opel Insignia. Ako je prosli model i pucao na premijum, sada je udaljeniji. Sedista neudobna, potpuno neocekivano da za takvu klasu vozila budu ispod prosecna.

Mazda 5. Sedista onako, prosek. Moze mnogo bolje. Ostatak 6/3 puca na premijum utisak, dosta bolje od proseka.

Skoda Super, dosta dobra sedista kada se dodatno podese,i inace po defaultu tek prosecna. Prilicno tvrda, materijal ne bas prijatan. Kabina unutra kao i kod 95% primeraka na sajmu ocajne boje uglja, sve crno da crnje ne moze biti.
Uopste estetika kabine je kod vecine modela pravljena kao da putnici ne treba da uzivaju u voznji i da imaju i vizuelni komfor.

Audi, na mene utisak proseka za vecinu modela. A8 premijum, ostalo vidi se da je VAG sve na isti kalup Ocekivao mnogo vise od utiska u kabini. Sedista solidna i to je sve, moze i treba mnogo bolje za te pare.

Honda. Akord kabina onako, seidsta nikakva. Kao u Fiatima. Civic Turer zauzeo istaknuto mesto.
Sedista ok, udobna ali umanjena. Mala sedalna povrsina, tvrdja od potrebnog.
Vozacko mesto uzano, desna noga mi zapinje za centralnu konzolu. Ili je pogresan raspored pedala. Tek nesto ne stiima u ergonomiji. Na centralnoj konzoli naknadno postavljeno neko jastuce, ili sta je vec, ocito sa namerom da ublazi smetnje kolenu vozaca. Ideja dobra, realizacija losa. Tvrdo, neudobno, konci strce iznad povrsine i grebu. Ostatak kabine ok, preglednost pozadi nikakva.Gepek na papiru poveliki, ali nepravilnog oblika ima delova koji strce bocno u visini stakla.
Sijalica samo za levi deo gepeka, za desni deo zaboravili. Nema ni na plafonu sijalice za zadnju klupu pa da pomogne.
Steta, nisu skupi detalji a bitno podizu utisak ka premijum funkcionalnosti i osecaju boravka.
Pezo, model 308. Kabina prosecna, boje materijala crne i sive, instrument tabla sa naopako postavljenim desnim instrumentom, uz to cela tabla na pogresno mesto postavljena. Sedista nikakva, pola noge ostane da visi u vazduhu. I neko je to proglasio za automobil godine, nesto najbolje sto Evropa ume da napravi. Nije ni cudo sto je evropska industrija u zaostajanju generalno.

Tojote/Subaru standardno nesto iznad proseka za vecinu modela. Ne izdvaja se nesto posebno.

Ono sto sam zapazio nemacka skola gradnje automobila je i dalje ergonomski superiorna. Japanci, Korejci, Italijani nikako da nauce kako se postavlja glavni i ostali prekidaci za svetla da to bude jasno, udobno, funkcionalno.
Materijal sedista je obicno stof, redje je upotrebljen tvid ili plis. Oplate vrata uglavnom crna fuj plastika.
Dvobojni interijeri uskladjeni sa bojom karoserije su retkost. Kao da je fabrikama bitan samo spoljni izgled za slikanje a za udobnost putnika nije bilo "vremena".
Meni pomalo sokantno, hala sa oldtajmerima gde ima primeraka sa lepse i luksuznije uradjenim kabinama od novih modela.

Uglavnom, ocekivao ipak vise od sajma. Ponuda pratece industrije i komponentasa gotovo nepostojeca, kamping program prakticno izumro i tek u tragovima.

Podsetio me sajam na neki skopski, banjlucki, budvanski i slicno. Lokalni, ni traga od poznatog BG medjunarodnog salona gde su bili prospekti na standovima video prezentacije tehnickih noiteta i specificnosti vozila, posebno izlozeni motori u poprecnom preseku i slicno.
Nekada sam isao po 2 dana, 20 sati obilaska ovo sada sve moze da stane u 3-4 sata

Mozda da ipak vrate na staro da bude sajam svake druge godine, ali da bude pravi sajam kako dolikuje. Ocit je utisak da je domace trziste krahiralo, vidii se da se trgovci muce da odrze biznis u zivotu, i sami modeli su maksimalno pojednsotavljeni sa opremom prilagodjeni nasem stanju potraznje.

Naravno, podrazumeva se da je to moje vidjenje i moj ukus. SUV kateorija mi se ne svidja, prilino neudoban ulazak u kabinu, previsoki utovarni prag u gepek A to mi je delovalo kao moguca zamena za karavan po funkcionalnosti.

Nazalost nista od kineskih prozivodjaca, pa cak ni koji primerak vise klase vozila da bi se uporedio napredak kineske auto industrije. Tu pre svega mislim na Qoros, Geely, BYD sa elektro programom.
Bice bolje nadam se sledece godine ako bude sajma.

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: BG Car Show 2014

Post od methane.master » 22 Mar 2014, 22:48

Uroš S. je napisao:Sve se bojim da i10 nema neki bolji motor.
Od nesrećnog 3cyl. VW, svakako moderniji 4cyl. 1,2Kappa, mada u novi i oni stavljaju 3 cilindra (1l), prema tome ipak ponesi Loperamid za svaki slučaj ;)
Širim haos!

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 26687
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BG Car Show 2014

Post od Xepoj87 » 22 Mar 2014, 23:45

Ljubitelj,posto je meni C klasa ostavila bas utisak jedno 2 klase iznad moje C klase,bas bih voleo da mi pojasnis po cemu to nije pravi Mercedes? Mogu lagano reci da je na nivou sadasnje E klase,dok vec kada izadje novi model,verujem da ce opet odskakati od C klase.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Zaključana tema