Dongfeng eπ concept
Dongfeng nije saopštio mnogo detalja ali je poznato da eπ concept u EV režimu može da pređe 500 km a u PHEV režimu 1.000 km.
Električni Weltmeister EX5 na sajmu u Pekingu
Weltmeister EX5 raspolaže sa 218KS i 315 Nm, a biće dostupne verzije sa autonomijom od 300 km, 400 km i 460 km (80% kapaciteta baterija se može napuniti za 42 minuta).
Vozilo će sa subvencijama koštati oko 149.000 juana (
19.280 evra), pri čemu se standardno dobijaju i digitalna instrument tabla i 12.3-inčni ekran osetljiv na dodir.
Roewe Marvel X
U vesti se navodi da maksimalna brzina iznosi 180 km/h, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi do 500 km.
Byton SIV concept predstavljen u Evropi
Radi se o srednje velikom crossoveru sa 272KS ili 476KS (ovaj potonji sa dva motora i 4x4 pogonom), autonomijom koja se u zavisnosti od verzije (71 ili 95 kWh) kreće od 400 km do 520 km, sa touch pad-om integrisanim u volanu, velikim ekranom na prednjem panelu (dužine 125 cm i visine 20 cm), kao i sistemom autonomne vožnje.
Takođe, najavljuje se da će superbrzi punjač za samo 10 minuta napuniti bateriju za prelazak oko 120 kilometara.
Kako se navodi u kratkoj vesti, ovaj primerak prikazan u Milanu je još bliži serijskom modelu (85%).
Električni SOL E20X na sajmu u Pekingu
U svakom slučaju, za proizvodnju u Kini će se brinuti JAC, pokretaće ga elektromotor sa 116KS i 270 Nm, a autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi 300 km.
i od prije:
Električni NIO ES8
Elektromotori raspolažu sa ukupno 480 kW/653KS i 840 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,4 sekunde, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija (70 kWh) iznosi 355 km.
Što se cene tiče, ona za ES8 iznosi 448.000 juana (57.475 evra), što je značajno niže od cene za Teslu Model X na kineskom tržištu.