Range Rover SportLaki021 je napisao:Sta je bolje, ovaj ili Cayene?
Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Re: BMW X5 (F15) 2014
RR>X5>RR sport
Re: BMW X5 (F15) 2014
Mmmm, delicious
Re: BMW X5 (F15) 2014
Lepo mu pada cena. Biće to dobra kupovina sledeće godine
- pavle
- Postovi: 932
- Pridružio se: 12 Jan 2014, 13:36
- Garaža: Alfa Romeo 159 2009 2.4 211 hp
- Lokacija: Beograd
Re: BMW X5 (F15) 2014
RR AB > RR V > RR S pa svi ostalistefanan je napisao:RR>X5>RR sport
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: BMW X5 (F15) 2014
Pa šta će vam to? Zar ne reče da tamo SUV voze babe i milfače?
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: BMW X5 (F15) 2014
Meni ne treba ali Laki je visok kao ti pa mu treba veliki auto
Re: BMW X5 (F15) 2014
Uzeo sam na test voznju novi X5 i vozio sam ga ceo jedan dan. Iako nisam ljubitelj SUV klase taj auto me bas odusevio iz razloga sto sam samo u njemu i Cayennu osetio neutralisanje karakteristicnih nus pojava u SUV klasi kod agresivnije voznje (naginjanje i ljuljanje pri ostroj voznj i naglim promenama pravca, propadanje pri naglom kocenju...).
Napominjem samo da je X5 koji sam testirao imao podesivo vazdusno ogibljenje koje savrseno odradjuje svoj posao. Razlika je bas ogromna izmedju razlicitih modova a ono sto je najbitnije u Sport modu se auto ponasa kao sportska limuzina, izuzetno je stabilan i neutralan.
Probao sam dosta automobila ali u SUV klasi mislim da jedino Cayenne moze da pruzi nesto slicno (ali opet iskljucivo uz vazdusno ogibljenje).
Verzija koju sam testirao je bila X5 3.0d ali imao sam utisak da motori ima mnogo vise snage, da nisam znao pre bi rekao da sam vozio 4.0d verziju. Stvarno dobro ide i cupa.
Dizajnerski su ga odradili savrseno, za moj ukus. I napokon vrhunski enterijer (ranije mi nije prijao BMW enterijer), stvarno su ga skockali vrhunski, vozac se oseca odlicno... Svidela mi se i pozicija sedenja sto je moguce podesiti sediste relativno nisko za jedan SUV.
Sve u svemu auto me bas odusevio i utisak je daleko bolji nego sto sam ocekivao.
Napominjem samo da je X5 koji sam testirao imao podesivo vazdusno ogibljenje koje savrseno odradjuje svoj posao. Razlika je bas ogromna izmedju razlicitih modova a ono sto je najbitnije u Sport modu se auto ponasa kao sportska limuzina, izuzetno je stabilan i neutralan.
Probao sam dosta automobila ali u SUV klasi mislim da jedino Cayenne moze da pruzi nesto slicno (ali opet iskljucivo uz vazdusno ogibljenje).
Verzija koju sam testirao je bila X5 3.0d ali imao sam utisak da motori ima mnogo vise snage, da nisam znao pre bi rekao da sam vozio 4.0d verziju. Stvarno dobro ide i cupa.
Dizajnerski su ga odradili savrseno, za moj ukus. I napokon vrhunski enterijer (ranije mi nije prijao BMW enterijer), stvarno su ga skockali vrhunski, vozac se oseca odlicno... Svidela mi se i pozicija sedenja sto je moguce podesiti sediste relativno nisko za jedan SUV.
Sve u svemu auto me bas odusevio i utisak je daleko bolji nego sto sam ocekivao.
Re: BMW X5 (F15) 2014
Mislim da vam poredjenja nisu na mestu i da su komfuzna uz mesanje klasa...pavle je napisao:RR AB > RR V > RR S pa svi ostalistefanan je napisao:RR>X5>RR sport
Kao prvo RR Vog nije u istoj klasi sa X5 i to treba odvojiti. Sledece, RR AB (verovatno Autobiografi) uopste nije model nego samo paket opreme iliti verzija a moze biti i Vog i Sport, a najbolje se slaze uz Supercharged motorizaciju.
Slazem se da je RR Vog stepenicu iznad X5 i klasa u kojoj BMW ni nema svog predstavnika.
Poredjenje sa RR Sport jeste na mestu ali meni su ta dva auta dva totalno razlicita sveta. X5 mi je sportski nastrojen dok je Sport vise svestran, sposobniji za off road, ima vecu dozu luksuza i aristokratije...
ML mi je ti nekako najinferiorniji, sve sam ih probao i pored toga sto je i ML jedan vrhunski SUV kojem se tesko nesto moze zameriti, ipak ga kompletna konkurencija sije.
Cayenne vs X5, e tu se bas lome koplja i mislim da su jako blizu. Ja sam fan Porsea ali nakon test voznje novog X5 (Cayenne sam vozio vise puta) nisam siguran kojem bi dao titulu "boljeg" auta iako sam siguran koji bi pre vozio, a to je svakako Cayenne.
Jedino sto je Cayenne sada otisao i korak dalje sa 4.2TDI motorizacijom koju ipak niko ne moze adekvatno da isprati sa dizelasima, a bogami mu je i benzinski plafon u Turbo S tesko dostizan....
- pavle
- Postovi: 932
- Pridružio se: 12 Jan 2014, 13:36
- Garaža: Alfa Romeo 159 2009 2.4 211 hp
- Lokacija: Beograd
Re: BMW X5 (F15) 2014
Ma znam da nije adekvatnO poredjenje, ali to ga ja nesto malo zezam
ps Ovaj x5 je stvarno odlican, pogoto ovaj koji si testirao, enterijer je odlicno i kombinacija sedista je super isto...
ps Ovaj x5 je stvarno odlican, pogoto ovaj koji si testirao, enterijer je odlicno i kombinacija sedista je super isto...
Re: BMW X5 (F15) 2014
Mene je bas odusevio, nisam ocekivao da je ni blizu tako dobar.
Imam iskustvo sa starim X5, zet je voznio bas napucani X5 50i, koji je bio odlican auto ali je i dalje patio od klasicnih boljki SUV klase, tako da ja nisam bio nesto preterano impresioniran. Iz tog razloga nisam ocekivao da je novi X5 bas toliko dobar i da su napravili bas tako veliki korak napred u svakom pogledu.
Imam iskustvo sa starim X5, zet je voznio bas napucani X5 50i, koji je bio odlican auto ali je i dalje patio od klasicnih boljki SUV klase, tako da ja nisam bio nesto preterano impresioniran. Iz tog razloga nisam ocekivao da je novi X5 bas toliko dobar i da su napravili bas tako veliki korak napred u svakom pogledu.
Re: BMW X5 (F15) 2014
Verujem da se ovaj X5 odlicno vozi, ali ako opet pogledas on je u toj klasi najdalje od tog pojma SUV. ML mi je nekako uvek bio najbolji allrounder, prilicno dobar van puta i dobar na njemu. X5 mi se uvek cinio kao karavan na steroidima.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- pavle
- Postovi: 932
- Pridružio se: 12 Jan 2014, 13:36
- Garaža: Alfa Romeo 159 2009 2.4 211 hp
- Lokacija: Beograd
Re: BMW X5 (F15) 2014
Ja jedino od SuV-a ne volim q7, zbog pozicije sedenja, imao sam osecaj ko da sedim u malo podignutom karavanu... Dok je u x5ici druga prica
Re: BMW X5 (F15) 2014
X5 nema veze vise sa suv klasom, samo tako izgleda Odlucili su da potpuno predju na klasu koja najvecem broju kupaca i odgovara, SAV, sportski nastrojen dzip, sa apsolutnim minimumom terenskih sposobnosti. ML je jedini koji se i dalje drzi u svojoj klasi, pa je dobar i za off road, ali verujem da ce i on u sledecoj generaciji to prestati da bude.
Naravno, ovo govorim za nemce, a rr je tu svakako van konkurencije.
Tapatok za Vindovz
Naravno, ovo govorim za nemce, a rr je tu svakako van konkurencije.
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW X5 (F15) 2014
Slazem se, ali iskreno ko kupuje ove luksuzne SUV modele za bilo kakav ozbiljniji off road? Mislim da je takvih jako malo.Dusan je napisao:Verujem da se ovaj X5 odlicno vozi, ali ako opet pogledas on je u toj klasi najdalje od tog pojma SUV. ML mi je nekako uvek bio najbolji allrounder, prilicno dobar van puta i dobar na njemu. X5 mi se uvek cinio kao karavan na steroidima.
Cilj ove klase je da ponudi prtljazni prostor na nivou ili jos bolji od karavana, klirens koji vozaca oslobadja muke od ivicnjaka i oputenoj voznji po blazem off road-u (cisto da skrene s puta do vikendice po tucaniku ili poljskom putu), dobre karakteristike u otezanim uslovima (sneg), polozaj sedenja na visini koji mnogima odgovara, i naravno sam prestiz i neosporna svestranost ove koncepcije.
A za te navedene potrebe X5 ce zadovoljiti apsolutno sve zahteve iako i ja mislim da ML ima bolje off road karakteristike, ali ne bi mu to pripisao kao prednost jel ovi automobili provedu 95% svoje eksploatacije na savrsenim putevima, tako da neke druge prednosti vise dolaze do izrazaja.
To je neko moje licno vidjenje ove klase, naravno da ima izuzetaka...