Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ma da bre, evo izginusmo svi mi koji vozimo RWD i FWD...
A i slazem se, za to sluze svi 4x4 sistemi, za bolji grip, quattro tu nije nista specijalan.
Evo, ja cu da se prizemljim malo, a ti nikako ne ulazi u ono sranje od GL-a, to je samo za mazohiste i brodske kapetane...
A i slazem se, za to sluze svi 4x4 sistemi, za bolji grip, quattro tu nije nista specijalan.
Evo, ja cu da se prizemljim malo, a ti nikako ne ulazi u ono sranje od GL-a, to je samo za mazohiste i brodske kapetane...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
CX 17 će biti sigurno, samo je još pitanje enterijera i par sitnica i izgedaće ovako 98%...Nisam namerno stavljao slike enterijera od studije.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Da, zato i rekog da bi bilo lepo da izgleda ovako spolja, jer je realno, a enterijer, zna se, i da mogu onakav da naprave, neka Fala, not my cup of tea
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Btw guster se zove Gecko
Ja ne znam sto ulazite u diskusiju sa xerojem
Nema smisla se sa njim raspravljati ... On je uvek u pravu
Iako sam i ja vozio vise od 500 km GL i ne moze ni da pridje Q7 po pitanju voznje
Ono sto je mercedes napravio je teska bruka i sramota za takav brend
Svako dobro i uzivajte
Ja ne znam sto ulazite u diskusiju sa xerojem
Nema smisla se sa njim raspravljati ... On je uvek u pravu
Iako sam i ja vozio vise od 500 km GL i ne moze ni da pridje Q7 po pitanju voznje
Ono sto je mercedes napravio je teska bruka i sramota za takav brend
Svako dobro i uzivajte
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Kako je moguce da se sa tim slazu samo Audi fanovi, pitam li se...
Sramota za brend je kada musterija za svaki iole pristojan motor, mora da doplati 4x4 pogon, da bi isti mogao da ide, jer su nesposobni da odrade auto kako treba, pa to kompenzuju 4x4 pogonom, jos stvorili mit oko istog
Sramota za brend je kada musterija za svaki iole pristojan motor, mora da doplati 4x4 pogon, da bi isti mogao da ide, jer su nesposobni da odrade auto kako treba, pa to kompenzuju 4x4 pogonom, jos stvorili mit oko istog
Poslednja izmena od Xepoj87 u 05 Dec 2014, 14:54, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Pa vozim i ja i FWD pa eto ne izginuh a peglam pun gas jos po izlasku s parkinga, ali da je inferioran u odnosu na 4x4 jeste. Pa i izbjegavam, mazohista svakako nisam.Xepoj87 je napisao:Ma da bre, evo izginusmo svi mi koji vozimo RWD i FWD...
A i slazem se, za to sluze svi 4x4 sistemi, za bolji grip, quattro tu nije nista specijalan.
Evo, ja cu da se prizemljim malo, a ti nikako ne ulazi u ono sranje od GL-a, to je samo za mazohiste i brodske kapetane...
Quattro spominjem opet iz svog ugla, da je meni najmiliji jer od ovih pristupacnijih jedini on cini mi se ima 60:40 u korist zadnjih tockova sa tendencijom prebacanja i do 85-15, jedino Porsche permanentno ima vise od toga, a Mecka cini mi se da si bas ti okacio ima 55:45.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Pa svaki xdrive je 40-60 napred-nazad po defaultu, sa tim sto su stariji bili ograniceni na 80% maks snage nazad, a noviji mogu i do 100% snage da prebace.
Tako da posle nekoliko generacija quattro je postao xdrive
Tako da posle nekoliko generacija quattro je postao xdrive
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
4matic ima prenosenje snage na svaki tocak pojedinacno.
Samo jedan tocak da ima trakciju, svi ostali se koce, a snaga se prebacuje na njega.
Ima 3 diferencijala svaki 4matic, od toga je centralni mehanicki.
I kakve veze ima, kakav raspored snage ima auto dok mu ista ne treba?
Kada zatreba, snaga se prebacuje na onu stranu kojoj treba.
Da, Mercedes ima 45-55 u putnickim vozilima, 50-50 u R, ML, GL i G.
Stariji modeli kola su imali 65% pozadi, 35% napred.
Evo za Quattro:
Samo jedan tocak da ima trakciju, svi ostali se koce, a snaga se prebacuje na njega.
Ima 3 diferencijala svaki 4matic, od toga je centralni mehanicki.
I kakve veze ima, kakav raspored snage ima auto dok mu ista ne treba?
Kada zatreba, snaga se prebacuje na onu stranu kojoj treba.
Da, Mercedes ima 45-55 u putnickim vozilima, 50-50 u R, ML, GL i G.
Stariji modeli kola su imali 65% pozadi, 35% napred.
Four-Wheel Traction Control – The Ideal Solution
All Mercedes-Benz vehicles with 4MATIC all-wheel drive use an innovative four-wheel electronic traction control system that, in effect, provides the traction effect of locked differentials. Whenever one wheel begins to rotate faster than the other three, the traction control system momentarily applies the brake on that one wheel. Since applying the brake increases resistance on that wheel, the differentials naturally shift more power to another wheel.
Even One Wheel Keeps It Going
As a result of this split-second interplay between the differentials and the traction-control brakingaction, Mercedes-Benz all-wheel-drive systems are among the very few that keep the vehicle going even when three wheels have lost traction! Mercedes-Benz all-wheel-drive traction control is also lightweight, mechanically simple and provides excellent handling.
The all-wheel traction control system developed by Mercedes-Benz performs so well and yet is so elegantly simple – making use of existing electronics and drivetrain technology in an innovative way – that it sets a standard for efficient, practical full-time all-wheel-drive systems.
Evo za Quattro:
A torque split was changed on this vehicle to improve handling. Previous quattro generations were critisized for their unstable behaviour in slippery conditions, where the car's behaviour could suddenly change from understeer to oversteer. Transferring more torque to the rear axle in quattro generation V gives a rear wheel drive-like feel.
In on-road conditions the car will not be able to move only when all four wheels lose traction.
In off-road conditions (wheels in the air and an obstacle restricting the vehicle from moving forward) the car will not move further when one front and one rear wheels lose traction. The reason of this behavior is that Electronic Differential Lock is not a replacement for mechanical differential lock and it is not able to transfer enough torque to another wheel. The car will end up spinning one front and one rear wheel with crackling EDL trying to stop them from spinning.
Pros: Good all-weather all wheel drive for on-road use, no driver intervention.
Cons: When both front or both rear wheels are on ice, rollers, or raised in the air, the four wheel drive does not work.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 05 Dec 2014, 15:14, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ivane, BMW sam kao sto vidis iskljucio i iz pominjanja, za njega se podrazumijeva da mu nista ne moze prismrdjeti u voznji. Samo sto bih BMW limo/kupe jurio RWD uprkos svemu.
Meni je xDrive 50:50 tako da mi to nista ne znaci sto limuzine i kupei imaju vise nazad.
Meni je xDrive 50:50 tako da mi to nista ne znaci sto limuzine i kupei imaju vise nazad.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Prvi put cujem da Xdrive, bilo koji, ima 50/50 odnos snage.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
U X seriji je tako podesen za razliku od limuzina, bar tako kazu u salonu.Xepoj87 je napisao:Prvi put cujem da Xdrive, bilo koji, ima 50/50 odnos snage.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nemoj mnogo u salonu njih da slusas, samo negde neki tehnicki tekst ili ako pise u specifikaciji u papirima koja si dobio uz kola.
Generalno, prave xdrive za puta 50/50 je klasican off-road odnos, zato R/ML/GL i G dolaze sa 50/50 odnosom.
Generalno, prave xdrive za puta 50/50 je klasican off-road odnos, zato R/ML/GL i G dolaze sa 50/50 odnosom.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Iskreno nisam ni provjeravao, to su mi rekli vise puta, prvi put jos davno kad je izasao novi X3 (F25) jer smo ga uzimali na test voznju i zamalo kupili. I zaista se auto tako i ponasao, ni da mrdne zadnjim krajem, mada nije to bila neka ekstremna voznja ali kod recimo A5 se ostrijom voznjom osjeti kao da zadnji kraj oce da se odlijepi sa njegovih 60:40, cak i ako se nista ne desava sa tockovima (ne klizaju), ne znam kako da ti opisem drugacije.
Takva je situacija i sa X5, 6, X1 (da nemam utisak da nesto moze da se desi sa zadnjim krajem), pazi kad cak ni sa X1 nisam imao kad da se igram jer sam posao u Bugarsku, ali pasce vec ubrzo neki test sa ESP OFF. Inace me odusevilo sto i na njemu moze skroz da se ugasi ESP, kao i na svakom BMW-u. Kod vecine modela drugih automobila ipak se gasi samo ASR. Recimo na Q7, pise "ESP offroad" i u principu je samo ASR ugasen, a ESP i dalje aktivan da vrati na putanju.
Takva je situacija i sa X5, 6, X1 (da nemam utisak da nesto moze da se desi sa zadnjim krajem), pazi kad cak ni sa X1 nisam imao kad da se igram jer sam posao u Bugarsku, ali pasce vec ubrzo neki test sa ESP OFF. Inace me odusevilo sto i na njemu moze skroz da se ugasi ESP, kao i na svakom BMW-u. Kod vecine modela drugih automobila ipak se gasi samo ASR. Recimo na Q7, pise "ESP offroad" i u principu je samo ASR ugasen, a ESP i dalje aktivan da vrati na putanju.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Moguce da je to drugacije ponasanje usled manje mase A5-ice na bulji.
Ni kod Mercedesa ne moze skroz da se iskljuci ESP, osim da iskljucis i ABS i ASR i servo i svu asistenciju u nekom test modu na bordu.
Kada stisnes ESP dugme, ostaje upaljen delimicno ESP, mada sam ja driftovao samo tako, neki su ovde mozda bili i prisutni, tako da to vracanje i nisam osetio...
Ni kod Mercedesa ne moze skroz da se iskljuci ESP, osim da iskljucis i ABS i ASR i servo i svu asistenciju u nekom test modu na bordu.
Kada stisnes ESP dugme, ostaje upaljen delimicno ESP, mada sam ja driftovao samo tako, neki su ovde mozda bili i prisutni, tako da to vracanje i nisam osetio...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.